Fodbold streaming.
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Fodbold streaming.
Hvis man bare vil følge AaB og har stofa. Kan jeg anbefale deres lille TV-pakke + 10 vælg-selv kanaler. Det koster 399,-. Så har jeg de 5 kanaler der viser superliga + 6'eren.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det med en fjernbetjening er en grund til, at jeg kører med app på tv( Min kone har en aversion mod fjernbetjeninger på bordet) Måske skulle man springe på en Shield en dag. Tak for tippetgravballe skrev: ↑4. mar 2021, 12:43ja.. ipsmarters osv. men trust me.. implayer giver en oplevelser der ligner 99% regulær tv. Når det samtidig køre fra en ordenlig box, er man fri for lag og menuer der er langsomme osv. Samt AI upscaler gør altså billedet bliver noget pænere.
Ved os er nvidia shield tv blev det der styre hele tvét.. så alt går igennem det, så er det netflix, osv der køre via det... i sidste ende giver det den bedste oplevelse for os. Den understøtter også hdmi cec så en fjernbetjening der styre alt.

Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.
no problem, det samme har min. Men hun er selv blevet ret glad for shield tv..AabMaster skrev: ↑4. mar 2021, 16:46Det med en fjernbetjening er en grund til, at jeg kører med app på tv( Min kone har en aversion mod fjernbetjeninger på bordet) Måske skulle man springe på en Shield en dag. Tak for tippetgravballe skrev: ↑4. mar 2021, 12:43ja.. ipsmarters osv. men trust me.. implayer giver en oplevelser der ligner 99% regulær tv. Når det samtidig køre fra en ordenlig box, er man fri for lag og menuer der er langsomme osv. Samt AI upscaler gør altså billedet bliver noget pænere.
Ved os er nvidia shield tv blev det der styre hele tvét.. så alt går igennem det, så er det netflix, osv der køre via det... i sidste ende giver det den bedste oplevelse for os. Den understøtter også hdmi cec så en fjernbetjening der styre alt.![]()
både soundbar og tv tænder når vi tænder shield, og lyden på reciever som styres via hdmi arc via tvét bliver fint styret af den fjern betjening der er med shield. Så sammen med implayer er det blevet en kone godkendt løsning

- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Har lige købt en på din opfordring. Glæder mig til at se om det funker, og om konen kan holde ud til mere tech i stuengravballe skrev: ↑4. mar 2021, 17:31no problem, det samme har min. Men hun er selv blevet ret glad for shield tv..AabMaster skrev: ↑4. mar 2021, 16:46Det med en fjernbetjening er en grund til, at jeg kører med app på tv( Min kone har en aversion mod fjernbetjeninger på bordet) Måske skulle man springe på en Shield en dag. Tak for tippetgravballe skrev: ↑4. mar 2021, 12:43ja.. ipsmarters osv. men trust me.. implayer giver en oplevelser der ligner 99% regulær tv. Når det samtidig køre fra en ordenlig box, er man fri for lag og menuer der er langsomme osv. Samt AI upscaler gør altså billedet bliver noget pænere.
Ved os er nvidia shield tv blev det der styre hele tvét.. så alt går igennem det, så er det netflix, osv der køre via det... i sidste ende giver det den bedste oplevelse for os. Den understøtter også hdmi cec så en fjernbetjening der styre alt.![]()
både soundbar og tv tænder når vi tænder shield, og lyden på reciever som styres via hdmi arc via tvét bliver fint styret af den fjern betjening der er med shield. Så sammen med implayer er det blevet en kone godkendt løsning![]()
For overblik over AaB-nyheder:
http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB
http://www.clubnews.dk/AaB
shoutout til rockamuffin for den nederste

"Sårn er gææhmet"

"Sårn er gææhmet"
Shield bliver I glade for, den kan jeg også varmt anbefale.Buzz Killington skrev: ↑4. mar 2021, 17:39Har lige købt en på din opfordring. Glæder mig til at se om det funker, og om konen kan holde ud til mere tech i stuengravballe skrev: ↑4. mar 2021, 17:31no problem, det samme har min. Men hun er selv blevet ret glad for shield tv..AabMaster skrev: ↑4. mar 2021, 16:46Det med en fjernbetjening er en grund til, at jeg kører med app på tv( Min kone har en aversion mod fjernbetjeninger på bordet) Måske skulle man springe på en Shield en dag. Tak for tippetgravballe skrev: ↑4. mar 2021, 12:43ja.. ipsmarters osv. men trust me.. implayer giver en oplevelser der ligner 99% regulær tv. Når det samtidig køre fra en ordenlig box, er man fri for lag og menuer der er langsomme osv. Samt AI upscaler gør altså billedet bliver noget pænere.
både soundbar og tv tænder når vi tænder shield, og lyden på reciever som styres via hdmi arc via tvét bliver fint styret af den fjern betjening der er med shield. Så sammen med implayer er det blevet en kone godkendt løsning![]()
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vores tv hænger frit på en væg så har jeg bare lagt den bag tvet så man ikke kan se den. Fjernbetjening er Bluetooth så den behøver ikke at "se" enhedenBuzz Killington skrev: ↑4. mar 2021, 17:39Har lige købt en på din opfordring. Glæder mig til at se om det funker, og om konen kan holde ud til mere tech i stuengravballe skrev: ↑4. mar 2021, 17:31no problem, det samme har min. Men hun er selv blevet ret glad for shield tv..AabMaster skrev: ↑4. mar 2021, 16:46Det med en fjernbetjening er en grund til, at jeg kører med app på tv( Min kone har en aversion mod fjernbetjeninger på bordet) Måske skulle man springe på en Shield en dag. Tak for tippetgravballe skrev: ↑4. mar 2021, 12:43ja.. ipsmarters osv. men trust me.. implayer giver en oplevelser der ligner 99% regulær tv. Når det samtidig køre fra en ordenlig box, er man fri for lag og menuer der er langsomme osv. Samt AI upscaler gør altså billedet bliver noget pænere.
Samme princip her med en Apple TV, og lyden kommer fra en Sonos AMP, der står i skabet. Alt styres med enten tlf eller Apple TV betjeningen, som ikke fylder ret meget. TV'et bruges kun som TV-skærm og tænder og slukker automagisk med Apple TV og skal styres med Siri eller automatiseringer.gravballe skrev: ↑4. mar 2021, 18:05Vores tv hænger frit på en væg så har jeg bare lagt den bag tvet så man ikke kan se den. Fjernbetjening er Bluetooth så den behøver ikke at "se" enhedenBuzz Killington skrev: ↑4. mar 2021, 17:39Har lige købt en på din opfordring. Glæder mig til at se om det funker, og om konen kan holde ud til mere tech i stuengravballe skrev: ↑4. mar 2021, 17:31no problem, det samme har min. Men hun er selv blevet ret glad for shield tv..AabMaster skrev: ↑4. mar 2021, 16:46Det med en fjernbetjening er en grund til, at jeg kører med app på tv( Min kone har en aversion mod fjernbetjeninger på bordet) Måske skulle man springe på en Shield en dag. Tak for tippetgravballe skrev: ↑4. mar 2021, 12:43ja.. ipsmarters osv. men trust me.. implayer giver en oplevelser der ligner 99% regulær tv. Når det samtidig køre fra en ordenlig box, er man fri for lag og menuer der er langsomme osv. Samt AI upscaler gør altså billedet bliver noget pænere.
Der kommer ikke andre bokse ind i stuen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jep det er bare hdmi cec. Nvidia shield har bare den fordel at dens ai upscale er faktisk imponerende god. Linus tech tips har en video om det.
Samt enheden er ikke låst, til kun en shop. Tror ikke der findes iptv apps til Ios?
Samt enheden er ikke låst, til kun en shop. Tror ikke der findes iptv apps til Ios?
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Ah, gode nyheder så. Jeg købte pro-udgaven da man kan køre plex-server på den. Ser frem til jø'el med den i weekenden når jeg har fået købt endnu-endnu et hdmi-kabel, for sådan et kan man jo ikke sende med i 2021, nej nej, nej nej.gravballe skrev: ↑4. mar 2021, 18:05Vores tv hænger frit på en væg så har jeg bare lagt den bag tvet så man ikke kan se den. Fjernbetjening er Bluetooth så den behøver ikke at "se" enhedenBuzz Killington skrev: ↑4. mar 2021, 17:39Har lige købt en på din opfordring. Glæder mig til at se om det funker, og om konen kan holde ud til mere tech i stuengravballe skrev: ↑4. mar 2021, 17:31no problem, det samme har min. Men hun er selv blevet ret glad for shield tv..AabMaster skrev: ↑4. mar 2021, 16:46Det med en fjernbetjening er en grund til, at jeg kører med app på tv( Min kone har en aversion mod fjernbetjeninger på bordet) Måske skulle man springe på en Shield en dag. Tak for tippetgravballe skrev: ↑4. mar 2021, 12:43ja.. ipsmarters osv. men trust me.. implayer giver en oplevelser der ligner 99% regulær tv. Når det samtidig køre fra en ordenlig box, er man fri for lag og menuer der er langsomme osv. Samt AI upscaler gør altså billedet bliver noget pænere.
For overblik over AaB-nyheder:

"Sårn er gææhmet"

"Sårn er gææhmet"
Korrekt men det køre ikke godt hvis den skal transcode for meget. Min køre kun klienten, har plex serveren på en lille server hvor hvor der køre sonarr, radarr osv osvBuzz Killington skrev: ↑4. mar 2021, 20:25Ah, gode nyheder så. Jeg købte pro-udgaven da man kan køre plex-server på den. Ser frem til jø'el med den i weekenden når jeg har fået købt endnu-endnu et hdmi-kabel, for sådan et kan man jo ikke sende med i 2021, nej nej, nej nej.gravballe skrev: ↑4. mar 2021, 18:05Vores tv hænger frit på en væg så har jeg bare lagt den bag tvet så man ikke kan se den. Fjernbetjening er Bluetooth så den behøver ikke at "se" enhedenBuzz Killington skrev: ↑4. mar 2021, 17:39Har lige købt en på din opfordring. Glæder mig til at se om det funker, og om konen kan holde ud til mere tech i stuengravballe skrev: ↑4. mar 2021, 17:31no problem, det samme har min. Men hun er selv blevet ret glad for shield tv..AabMaster skrev: ↑4. mar 2021, 16:46Det med en fjernbetjening er en grund til, at jeg kører med app på tv( Min kone har en aversion mod fjernbetjeninger på bordet) Måske skulle man springe på en Shield en dag. Tak for tippetgravballe skrev: ↑4. mar 2021, 12:43
ja.. ipsmarters osv. men trust me.. implayer giver en oplevelser der ligner 99% regulær tv. Når det samtidig køre fra en ordenlig box, er man fri for lag og menuer der er langsomme osv. Samt AI upscaler gør altså billedet bliver noget pænere.
Har ikke kigget, men ellers kan jeg finde en til min Mac og Airplaye derfra - men jeg gider ikke det bøvl. I sommer halvåret laver jeg alligevel som regel andre ting, når der er kampe i weekenden.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert