DBU Pokalturnering 2019/2020
Re: DBU Pokalturnering 2019/2020
Ikke videre begejstret for de tre, men er mest for Aarhus, hvis vi selv skulle deltage.
- Brøndby stadion er røvsygt placeret og der er helt sikkert nogle af aberne derfra, som skulle spille smarte sådan en dag selvom deingen aktie har i kampen.
- Esbjerg ligger gudsjammerligt langt væk selvom de har det bedste stadion. Derudover er jeg i tvivl om Esbjerg by er stor no til at kunne rumme to store fangrupperinger.
Derfor må det blive Århus, hvor det trods alt er til at komme til der en by og plads omkring stadion. Så må vi leve med det er et Atletikstadion. For alt i verden skal det bare ikke være Brøndby.
- Brøndby stadion er røvsygt placeret og der er helt sikkert nogle af aberne derfra, som skulle spille smarte sådan en dag selvom deingen aktie har i kampen.
- Esbjerg ligger gudsjammerligt langt væk selvom de har det bedste stadion. Derudover er jeg i tvivl om Esbjerg by er stor no til at kunne rumme to store fangrupperinger.
Derfor må det blive Århus, hvor det trods alt er til at komme til der en by og plads omkring stadion. Så må vi leve med det er et Atletikstadion. For alt i verden skal det bare ikke være Brøndby.
Fristrup RAUS !
Cubic folkene har kørt klubben i sænk.
- NIN
- Allstar
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Vil der samtidig blive arrangeret muligheden for køb eller leje af teaterkikkert i Århus, så man kan se spillerne på banen. Kunne det være løsningen.Jakobsen skrev: ↑17. jan 2020, 00:04Ikke videre begejstret for de tre, men er mest for Aarhus, hvis vi selv skulle deltage.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
Esbjerg, tak.
Fordi Brøndby... Og Aarhus stadion er kawt.
Fordi Brøndby... Og Aarhus stadion er kawt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Esbjerg er bare kawt transportmæssigt, men dog er det nok den eneste chance for jeg nogensinde ville få set stadion forudsat vi kom i finalen.
Fristrup RAUS !
Parken er udelukket af politiske årsager i år.Aalborg frederikshavner skrev: ↑16. jan 2020, 17:09Er Parken udelukket pga. EM?
Min personlige mening er at pokalfinalen uanset deltagerne altid skal afvikles på nationalstadionet, altså Parken.
Hvis det ikke er muligt pga. EM stemmer jeg for Brøndby alene af den årsag at der her er den største kapacitet.
Århus er et træls stadion placeret i en trist by
Uden Synd Ingen Frelse
- Ham der Emil
- Allstar
- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Politiske årsager? Jeg troede netop, at det var grundet EM til sommer, at de ikke kunne afvikle pokalfinalen i år.Halil skrev: ↑17. jan 2020, 15:57Parken er udelukket af politiske årsager i år.Aalborg frederikshavner skrev: ↑16. jan 2020, 17:09Er Parken udelukket pga. EM?
Min personlige mening er at pokalfinalen uanset deltagerne altid skal afvikles på nationalstadionet, altså Parken.
Hvis det ikke er muligt pga. EM stemmer jeg for Brøndby alene af den årsag at der her er den største kapacitet.
Århus er et træls stadion placeret i en trist by
Et Hjerte - En Klub
-
- Landshold
- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Hvis det skal være én af de tre får Århus min stemme. En fin by og et stadion, der kan se nogenlunde neutralt ud, mens det ligger fint geografisk placeret. I Brøndby er der de blå/gule farver rundt omkring, som jeg personligt bare ikke gider at se på, på samme måde, som jeg synes det er "træls" at se på FCK-logoer til landskamp. Desuden vil der med tilpas stor sandsynlighed stå en flok vestegnsfolk parat til vold før og efter kampen, også selvom deres hold ikke skal spille. Esbjerg er også et ok bud, men jeg holder nu på Århus.
Længe leve arbejderklassen!
- Spanky
- Allstar
- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Århus må det blive. Det ekstreme scenarie vil være at slå GF i en pokalfinale i Århus på en overtidsscoring (gerne selvmål) så lad os satse på det 

- Ham der Emil
- Allstar
- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Hellere Rinne, så de kan smage hvordan det føles.
Et Hjerte - En Klub
Horsens hjemme vil godt nok være drømmen. Ærgerligt Silkeborg ikke gik videre. De var min foretrukne modstander.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Agf i Aalborg.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Brodernumsi
- Allstar
Hjemmebane stort plus, ellers ikke optimalt. Slår vi GF, er vi storfavoritter til pokalen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Spørgsmålet er, om vores muligheder er bedre i Aalborg end på neutral bane. I så fald, så er det vel den bedst tænkelige lodtrækning. I hvert fald hvis man har ja-hatten på.
Jeg er tilfreds.
Jeg er tilfreds.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Alt andet lige må vi formode pokalfinalen spilles i Århus, når nu parken ikke er tilgængelig, så det her er formentligt bedst case scenarie. Vi får en fed semifinale her i Aalborg med gang i den, jeg tager ja hatten på, det kunne have været nede i århus. Vinder vi får vi Horsens/SE i en finale, ikke tosset.
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Sq ikke så værst...Gentleman Finn skrev: ↑5. mar 2020, 23:09Alt andet lige må vi formode pokalfinalen spilles i Århus, når nu parken ikke er tilgængelig, så det her er formentligt bedst case scenarie. Vi får en fed semifinale her i Aalborg med gang i den, jeg tager ja hatten på, det kunne have været nede i århus. Vinder vi får vi Horsens/SE i en finale, ikke tosset.
Vil dælme hellere nakke AGF på hjemmebane, hvor jeg overhovedet ikke frygter at vi ikke har en chance. Vi kan slå alle hjemme.
En evt finale i Århus, hvor en finale mod AGF havde været fedt, men også en hjemmebane for dem uanset hvad.
Nej tror det her er det bedste for os:) AaB får også en god indtjening på sådan en kamp her fremfor Horsens eller sønderjyske.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
-
- Allstar
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
De alt andet lige være bedre på hjemmebane frem for neutral, eller gys atlektik stadionet i Århus. Min drømme lodtrækning, vi skal slå dem under alle omstændigheder, chancen må være støst hjemme i Aalborg.
- Brodernumsi
- Allstar
Århus må være bedst. Hvis vi ikke er i finalen, må de for min skyld spille den på Nordpolen.
Esbjerg!
Mindste stadion der ligger længst væk.
Mindste stadion der ligger længst væk.
Uden Synd Ingen Frelse
- Meelsen
- Allstar
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
Frygter det bliver uden tilskuere.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!