Superligaen 2020/2021

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Julgranen » 29. nov 2020, 12:06

Buzz Killington skrev:
29. nov 2020, 11:55
Haha, hold kæft mand. Så får Kvist lige sendt et par soldater mere i felten for at holde dramaet kørende. De er jo fuldstændigt blæste i den ledelse:

https://twitter.com/KasperMarker/status ... 25344?s=20

Der er absolut intet at vinde for FCK ved det her og det vil selvfølgelig bare afføde mere den anden vej fra Ståle. Men dramaet fortsætter. Og så er det bare prikken over i'et at det udkommer samme dag hvor Daramy siger noget helt modstridende:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dar ... ngsrummet/
Men fedt at være vidne til.
Det er helt sindssygt. Jes Mortensen, kommunikationschef... sidder han og spiller 7-kabale hele dagen?

Og så er jeg bare nødt til at sige - Rasmus Falk ligner en der kommer direkte fra Mændenes Hjem. Han ligner en udsultet junkie FRA Århus.
Det er lidt specielt, at han aldrig er kommet ud. Hvis man skal tro rygterne, så er han så afhængig af sin familie at hans agenter simpelthen ikke kunne lokke med et udlandsophold. Han kunne nærmest ikke forlade Odense uden at få hjemve.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af jonas386 » 29. nov 2020, 12:08

Julgranen skrev:
29. nov 2020, 12:06
Buzz Killington skrev:
29. nov 2020, 11:55
Haha, hold kæft mand. Så får Kvist lige sendt et par soldater mere i felten for at holde dramaet kørende. De er jo fuldstændigt blæste i den ledelse:

https://twitter.com/KasperMarker/status ... 25344?s=20

Der er absolut intet at vinde for FCK ved det her og det vil selvfølgelig bare afføde mere den anden vej fra Ståle. Men dramaet fortsætter. Og så er det bare prikken over i'et at det udkommer samme dag hvor Daramy siger noget helt modstridende:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dar ... ngsrummet/
Men fedt at være vidne til.
Det er helt sindssygt. Jes Mortensen, kommunikationschef... sidder han og spiller 7-kabale hele dagen?

Og så er jeg bare nødt til at sige - Rasmus Falk ligner en der kommer direkte fra Mændenes Hjem. Han ligner en udsultet junkie FRA Århus.
Det er lidt specielt, at han aldrig er kommet ud. Hvis man skal tro rygterne, så er han så afhængig af sin familie at hans agenter simpelthen ikke kunne lokke med et udlandsophold. Han kunne nærmest ikke forlade Odense uden at få hjemve.
Jimmy Jørgensens uægte søn.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2020, 13:18

Hanga skrev:
28. nov 2020, 16:45
Kristian skrev:
28. nov 2020, 16:39
Yankee skrev:
28. nov 2020, 14:18
Kristian skrev:
28. nov 2020, 12:23
Det er altså lidt komisk at læse Jan Schouby fra Århus stiften sige følgende om den kommende sportschef i AGF

"Men præcis som FC København er et skridt op i forhold til AGF, så vil der også være massere af dygtige sportschef-emner i stort set alle andre klubber end FCK og Midtjylland, som vil elske at komme til AGF. Det vil være skridt frem for dem, som det er for PC at tage til FCK. Så det bliver under ingen omstændigheder svært for AGF at finde en ny mand."

Tænker ikke hverken Inge eller Carsten V Jensen gider koncentrere sig om en henvendelse fra AGF.

De tænker da godt nok højt om dem selv efter en god sæson ud af 20:-) åh det komisk
Men manden har jo ret. AGF er objektivt set et mere spændende projekt end AaB. Flere tilskuere, flere penge og større opmærksomhed. Tilmed er klubben et relativt stabilt sted, hvor man endda kigger frem imod et spændende stadionprojekt.
Er bestemt ikke enig i dine betragtninger.
Altså de betragtninger som Yankee stiller op er ret faktuelle. Flere tilskuere kan du aflæse i mange års tilskuertal, flere penge kan du aflæse i regnskaberne, og jeg er sikker på at opmærksomhed også kan måles og dokumenteres på den ene eller anden måde.
Det er ikke faktuelt at de faktorer automagisk gør at AGF bliver et mere spændende projekt. Der er andre faktorer der er afgørende for om en klub kan forløse sit potentiale. AaB har bevist at vi kan gøre det - flere gange. Det har AGF også - for 30 år siden, og så er der galehus faktoren.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Hanga » 29. nov 2020, 13:20

Pastorius skrev:
29. nov 2020, 13:18
Hanga skrev:
28. nov 2020, 16:45
Kristian skrev:
28. nov 2020, 16:39
Yankee skrev:
28. nov 2020, 14:18
Kristian skrev:
28. nov 2020, 12:23
Det er altså lidt komisk at læse Jan Schouby fra Århus stiften sige følgende om den kommende sportschef i AGF

"Men præcis som FC København er et skridt op i forhold til AGF, så vil der også være massere af dygtige sportschef-emner i stort set alle andre klubber end FCK og Midtjylland, som vil elske at komme til AGF. Det vil være skridt frem for dem, som det er for PC at tage til FCK. Så det bliver under ingen omstændigheder svært for AGF at finde en ny mand."

Tænker ikke hverken Inge eller Carsten V Jensen gider koncentrere sig om en henvendelse fra AGF.

De tænker da godt nok højt om dem selv efter en god sæson ud af 20:-) åh det komisk
Men manden har jo ret. AGF er objektivt set et mere spændende projekt end AaB. Flere tilskuere, flere penge og større opmærksomhed. Tilmed er klubben et relativt stabilt sted, hvor man endda kigger frem imod et spændende stadionprojekt.
Er bestemt ikke enig i dine betragtninger.
Altså de betragtninger som Yankee stiller op er ret faktuelle. Flere tilskuere kan du aflæse i mange års tilskuertal, flere penge kan du aflæse i regnskaberne, og jeg er sikker på at opmærksomhed også kan måles og dokumenteres på den ene eller anden måde.
Det er ikke faktuelt at de faktorer automagisk gør at AGF bliver et mere spændende projekt. Der er andre faktorer der er afgørende for om en klub kan forløse sit potentiale. AaB har bevist at vi kan gøre det - flere gange. Det har AGF også - for 30 år siden, og så er der galehus faktoren.
Jaja, det er fint. Jeg gør bare opmærksom på, at de betragtninger Yankee kommer med, ikke er nogen man kan være uenig i. Om der så er andre faktorer man føler taler imod, må man jo argumentere for det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Julgranen » 29. nov 2020, 13:26

Pastorius skrev:
29. nov 2020, 13:18
Det er ikke faktuelt at de faktorer automagisk gør at AGF bliver et mere spændende projekt.
AaB halter markant efter på én væsentlig faktor, hvor AGF leverer helt absurd godt. Og som gør at de har bund i deres entusiasme. Sponsorindtægter. Vi er nede omkring 30 mio., mens AGF er foran en klub som Midtjylland og ligger på det dobbelte. Det er mange garanterede penge at have i hus hver sæson. De har øget markant under Coronaen, og det gør dem hamrende farlige.

Så kan vi tale om at have spillere med salgspotentiale osv. men 30 mio. i baghånden mod os - det kræver altså noget for at hente det. Og jeg gætter på det er derfor man har mere fokus på spillersalg ifht. den nye træner. Så køber man sig lidt tid ifht. at levere langt bedre på det parameter.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Meelsen » 29. nov 2020, 13:33

Julgranen skrev:
29. nov 2020, 13:26
Pastorius skrev:
29. nov 2020, 13:18
Det er ikke faktuelt at de faktorer automagisk gør at AGF bliver et mere spændende projekt.
AaB halter markant efter på én væsentlig faktor, hvor AGF leverer helt absurd godt. Og som gør at de har bund i deres entusiasme. Sponsorindtægter. Vi er nede omkring 30 mio., mens AGF er foran en klub som Midtjylland og ligger på det dobbelte. Det er mange garanterede penge at have i hus hver sæson. De har øget markant under Coronaen, og det gør dem hamrende farlige.

Så kan vi tale om at have spillere med salgspotentiale osv. men 30 mio. i baghånden mod os - det kræver altså noget for at hente det. Og jeg gætter på det er derfor man har mere fokus på spillersalg ifht. den nye træner. Så køber man sig lidt tid ifht. at levere langt bedre på det parameter.
Jeg tænker heller ikke at en uvæsentlig detalje i denne debat, er at vi har hentet Jesper Elkjær i AGF ind som kommerciel direktør. Bliver spændende at følge hans arbejde for klubben og se om vi kan tiltrække langt flere sponsorkroner.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2020, 15:09

Hanga skrev:
Pastorius skrev:
29. nov 2020, 13:18
Hanga skrev:
28. nov 2020, 16:45
Kristian skrev:
28. nov 2020, 16:39
Yankee skrev:
28. nov 2020, 14:18
Kristian skrev:
28. nov 2020, 12:23
Det er altså lidt komisk at læse Jan Schouby fra Århus stiften sige følgende om den kommende sportschef i AGF

"Men præcis som FC København er et skridt op i forhold til AGF, så vil der også være massere af dygtige sportschef-emner i stort set alle andre klubber end FCK og Midtjylland, som vil elske at komme til AGF. Det vil være skridt frem for dem, som det er for PC at tage til FCK. Så det bliver under ingen omstændigheder svært for AGF at finde en ny mand."

Tænker ikke hverken Inge eller Carsten V Jensen gider koncentrere sig om en henvendelse fra AGF.

De tænker da godt nok højt om dem selv efter en god sæson ud af 20:-) åh det komisk
Men manden har jo ret. AGF er objektivt set et mere spændende projekt end AaB. Flere tilskuere, flere penge og større opmærksomhed. Tilmed er klubben et relativt stabilt sted, hvor man endda kigger frem imod et spændende stadionprojekt.
Er bestemt ikke enig i dine betragtninger.
Altså de betragtninger som Yankee stiller op er ret faktuelle. Flere tilskuere kan du aflæse i mange års tilskuertal, flere penge kan du aflæse i regnskaberne, og jeg er sikker på at opmærksomhed også kan måles og dokumenteres på den ene eller anden måde.
Det er ikke faktuelt at de faktorer automagisk gør at AGF bliver et mere spændende projekt. Der er andre faktorer der er afgørende for om en klub kan forløse sit potentiale. AaB har bevist at vi kan gøre det - flere gange. Det har AGF også - for 30 år siden, og så er der galehus faktoren.
Jaja, det er fint. Jeg gør bare opmærksom på, at de betragtninger Yankee kommer med, ikke er nogen man kan være uenig i. Om der så er andre faktorer man føler taler imod, må man jo argumentere for det.
Jo det var. Bare fordi han havde ret i noget sf det, gør ikke hele indlægget korrekt
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3169
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Gnu » 29. nov 2020, 16:14

Julgranen skrev:
29. nov 2020, 12:06
Buzz Killington skrev:
29. nov 2020, 11:55
Haha, hold kæft mand. Så får Kvist lige sendt et par soldater mere i felten for at holde dramaet kørende. De er jo fuldstændigt blæste i den ledelse:

https://twitter.com/KasperMarker/status ... 25344?s=20

Der er absolut intet at vinde for FCK ved det her og det vil selvfølgelig bare afføde mere den anden vej fra Ståle. Men dramaet fortsætter. Og så er det bare prikken over i'et at det udkommer samme dag hvor Daramy siger noget helt modstridende:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dar ... ngsrummet/
Men fedt at være vidne til.
Det er helt sindssygt. Jes Mortensen, kommunikationschef... sidder han og spiller 7-kabale hele dagen?

Og så er jeg bare nødt til at sige - Rasmus Falk ligner en der kommer direkte fra Mændenes Hjem. Han ligner en udsultet junkie FRA Århus.
Det er lidt specielt, at han aldrig er kommet ud. Hvis man skal tro rygterne, så er han så afhængig af sin familie at hans agenter simpelthen ikke kunne lokke med et udlandsophold. Han kunne nærmest ikke forlade Odense uden at få hjemve.
Hvis der er tale om en meget ærekær ledelse, og dét tror jeg roligt man kan sige er tilfældet i FCK, så kan en kommunikationschef jo ikke gøre så meget andet end at få det bedste ud af en dårlig situation, og på den led er det ikke noget dårligt træk at sende et par spillere med høj status i byen med budskabet om, at Ståle ikke var helt så fantastisk som han selv siger. Ståle har jo også selv budt op til den her dans med flæbe-interviewet i søndags.

At en 18-årig Daramy ikke er inde i loopet om alt er nok heller ikke så mærkeligt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Julgranen » 29. nov 2020, 16:37

Gnu skrev:
29. nov 2020, 16:14
Hvis der er tale om en meget ærekær ledelse, og dét tror jeg roligt man kan sige er tilfældet i FCK, så kan en kommunikationschef jo ikke gøre så meget andet end at få det bedste ud af en dårlig situation, og på den led er det ikke noget dårligt træk at sende et par spillere med høj status i byen med budskabet om, at Ståle ikke var helt så fantastisk som han selv siger. Ståle har jo også selv budt op til den her dans med flæbe-interviewet i søndags.

At en 18-årig Daramy ikke er inde i loopet om alt er nok heller ikke så mærkeligt.
Men det holder jo lidt en flanke åben. Burde han ikke have lukket al kommunikation ned, så Ståle virkede som en skinger mand der sidder og råber ovre i hjørnet? Enhver ved jo at han har en hård ledelsesstil. Og enhver ved, at den slags virker så længe resultaterne er med én.

Jeg ville nok have lukket den ned. Det er meget uskønt, og giver anledning til at pressen fortsætter med at beskrive en klub i forfald. Men jeg er selvfølgelig heller ikke Jes Mortensen.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5204
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Jakobsen » 29. nov 2020, 17:16

Voldsomt underholdende at se Glen nedsmelte over, at FCK har snydt med den oplyste formation. Når man selv har sagt man vil snyde for at vinde skal man bare hold kæft der.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Julgranen » 29. nov 2020, 17:37

Jakobsen skrev:
29. nov 2020, 17:16
Voldsomt underholdende at se Glen nedsmelte over, at FCK har snydt med den oplyste formation. Når man selv har sagt man vil snyde for at vinde skal man bare hold kæft der.
Glen er simpelthen så træls...

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Lyfe » 29. nov 2020, 17:45

Jakobsen skrev:Voldsomt underholdende at se Glen nedsmelte over, at FCK har snydt med den oplyste formation. Når man selv har sagt man vil snyde for at vinde skal man bare hold kæft der.
What? Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3169
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Gnu » 29. nov 2020, 19:04

Julgranen skrev:
29. nov 2020, 16:37
Gnu skrev:
29. nov 2020, 16:14
Hvis der er tale om en meget ærekær ledelse, og dét tror jeg roligt man kan sige er tilfældet i FCK, så kan en kommunikationschef jo ikke gøre så meget andet end at få det bedste ud af en dårlig situation, og på den led er det ikke noget dårligt træk at sende et par spillere med høj status i byen med budskabet om, at Ståle ikke var helt så fantastisk som han selv siger. Ståle har jo også selv budt op til den her dans med flæbe-interviewet i søndags.

At en 18-årig Daramy ikke er inde i loopet om alt er nok heller ikke så mærkeligt.
Men det holder jo lidt en flanke åben. Burde han ikke have lukket al kommunikation ned, så Ståle virkede som en skinger mand der sidder og råber ovre i hjørnet? Enhver ved jo at han har en hård ledelsesstil. Og enhver ved, at den slags virker så længe resultaterne er med én.

Jeg ville nok have lukket den ned. Det er meget uskønt, og giver anledning til at pressen fortsætter med at beskrive en klub i forfald. Men jeg er selvfølgelig heller ikke Jes Mortensen.
Jeg er ikke i tvivl om, at Jes Mortensen gerne ville have lagt låg på, men det er jo ikke altid muligt. Hvis hans chefer død og pine vil have skudt Ståles postulater ned, hvad skal han så gøre? Men set fra FCKs side er det godt at modsvaret til Ståle kommer fra spillere og ikke fx fra Bo Rygaard.

Det kan også være så simpelt, at Boilesen og Falk ikke kan sidde Ståles helgenkåring af sig selv overhørig og må ud med deres version. I teorien kan kommunikationschefen godt give dem mundkurv på, men er det en god ide, når FCK i forvejen er et meget sårbart sted, og spillerne tydeligvis ikke ejer selvtillid? Det tror jeg måske ikke. I den situation kan det godt være en god ide, at give et par profiler lov til lufte ud.

Mit gæt er dog, at den er død her. Ståle har fået lov til at græde ud, og FCK er kommet med deres modsvar. Så er der vel ikke så meget mere at sige.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af bedstefar » 29. nov 2020, 19:37

Godt set af Inge at sælge Olsen til gf, ikke andet end en gennemsnitlig superliga spiller! Lækkert med point til Fcn, de skal nok smide en masse kampe og bliver aldrig helt farlige i tabellen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4340
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Kristian » 29. nov 2020, 19:46

Pastorius skrev:
29. nov 2020, 15:09
Hanga skrev:
Pastorius skrev:
29. nov 2020, 13:18
Hanga skrev:
28. nov 2020, 16:45
Kristian skrev:
28. nov 2020, 16:39
Yankee skrev:
28. nov 2020, 14:18


Men manden har jo ret. AGF er objektivt set et mere spændende projekt end AaB. Flere tilskuere, flere penge og større opmærksomhed. Tilmed er klubben et relativt stabilt sted, hvor man endda kigger frem imod et spændende stadionprojekt.
Er bestemt ikke enig i dine betragtninger.
Altså de betragtninger som Yankee stiller op er ret faktuelle. Flere tilskuere kan du aflæse i mange års tilskuertal, flere penge kan du aflæse i regnskaberne, og jeg er sikker på at opmærksomhed også kan måles og dokumenteres på den ene eller anden måde.
Det er ikke faktuelt at de faktorer automagisk gør at AGF bliver et mere spændende projekt. Der er andre faktorer der er afgørende for om en klub kan forløse sit potentiale. AaB har bevist at vi kan gøre det - flere gange. Det har AGF også - for 30 år siden, og så er der galehus faktoren.
Jaja, det er fint. Jeg gør bare opmærksom på, at de betragtninger Yankee kommer med, ikke er nogen man kan være uenig i. Om der så er andre faktorer man føler taler imod, må man jo argumentere for det.
Jo det var. Bare fordi han havde ret i noget sf det, gør ikke hele indlægget korrekt
Dette her er jo et bevis på at en debat kan blive afsporet.
Jeg valgte at være uenig. Og det må man så ikke.

Jeg valgte også at mene at jeg ikke så Inge eller Carsten V.Jensen overhovedet overveje at blive sportschef i AGF og det mener jeg stadig ikke de ville overveje. Det er såmænd bare Jan's idé om at det kun er FCK og FCM der ikke ville overveje AGF, jeg er uenig med Jan i.

Vi kan sagtens blive enige om at AGF har flere penge og tilskuere og et stadion projekt. Når Ja...et såkaldt AGF tog.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2020, 19:59

Gnu skrev:
29. nov 2020, 19:04
Julgranen skrev:
29. nov 2020, 16:37
Gnu skrev:
29. nov 2020, 16:14
Hvis der er tale om en meget ærekær ledelse, og dét tror jeg roligt man kan sige er tilfældet i FCK, så kan en kommunikationschef jo ikke gøre så meget andet end at få det bedste ud af en dårlig situation, og på den led er det ikke noget dårligt træk at sende et par spillere med høj status i byen med budskabet om, at Ståle ikke var helt så fantastisk som han selv siger. Ståle har jo også selv budt op til den her dans med flæbe-interviewet i søndags.

At en 18-årig Daramy ikke er inde i loopet om alt er nok heller ikke så mærkeligt.
Men det holder jo lidt en flanke åben. Burde han ikke have lukket al kommunikation ned, så Ståle virkede som en skinger mand der sidder og råber ovre i hjørnet? Enhver ved jo at han har en hård ledelsesstil. Og enhver ved, at den slags virker så længe resultaterne er med én.

Jeg ville nok have lukket den ned. Det er meget uskønt, og giver anledning til at pressen fortsætter med at beskrive en klub i forfald. Men jeg er selvfølgelig heller ikke Jes Mortensen.
Jeg er ikke i tvivl om, at Jes Mortensen gerne ville have lagt låg på, men det er jo ikke altid muligt. Hvis hans chefer død og pine vil have skudt Ståles postulater ned, hvad skal han så gøre? Men set fra FCKs side er det godt at modsvaret til Ståle kommer fra spillere og ikke fx fra Bo Rygaard.

Det kan også være så simpelt, at Boilesen og Falk ikke kan sidde Ståles helgenkåring af sig selv overhørig og må ud med deres version. I teorien kan kommunikationschefen godt give dem mundkurv på, men er det en god ide, når FCK i forvejen er et meget sårbart sted, og spillerne tydeligvis ikke ejer selvtillid? Det tror jeg måske ikke. I den situation kan det godt være en god ide, at give et par profiler lov til lufte ud.

Mit gæt er dog, at den er død her. Ståle har fået lov til at græde ud, og FCK er kommet med deres modsvar. Så er der vel ikke så meget mere at sige.
Det er heller ikke nemt at være kommunikationschef i den klub. Snakker de er det skidt, holder du mund er det heller ikke godt. Jeg føler mig fint underholdt:
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2020, 20:31

Ja, stemningen er ved at vende ift Patrick Olsen. Gad vide om de kan sælge en spiller med kun en god superligasæson videre til sommer for 10 mio? Men ok, de hænger også kun på ham til (tjekker lige mine noter) 2025! med 200k om måneden. Jo jo da.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Julgranen » 29. nov 2020, 20:58

Buzz Killington skrev:
29. nov 2020, 20:31
Ja, stemningen er ved at vende ift Patrick Olsen. Gad vide om de kan sælge en spiller med kun en god superligasæson videre til sommer for 10 mio? Men ok, de hænger også kun på ham til (tjekker lige mine noter) 2025! med 200k om måneden. Jo jo da.
Hate to say I told you so... one season wonder.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af DenGamleMand » 30. nov 2020, 06:55

Lindmark skrev:
28. nov 2020, 14:53
Yankee skrev:
28. nov 2020, 14:18
Kristian skrev:
28. nov 2020, 12:23
Det er altså lidt komisk at læse Jan Schouby fra Århus stiften sige følgende om den kommende sportschef i AGF

"Men præcis som FC København er et skridt op i forhold til AGF, så vil der også være massere af dygtige sportschef-emner i stort set alle andre klubber end FCK og Midtjylland, som vil elske at komme til AGF. Det vil være skridt frem for dem, som det er for PC at tage til FCK. Så det bliver under ingen omstændigheder svært for AGF at finde en ny mand."

Tænker ikke hverken Inge eller Carsten V Jensen gider koncentrere sig om en henvendelse fra AGF.

De tænker da godt nok højt om dem selv efter en god sæson ud af 20:-) åh det komisk
Men manden har jo ret. AGF er objektivt set et mere spændende projekt end AaB. Flere tilskuere, flere penge og større opmærksomhed. Tilmed er klubben et relativt stabilt sted, hvor man endda kigger frem imod et spændende stadionprojekt.
Nu har jeg altså notorisk svært ved at være objektiv, MEN:
Hvorfor er gymnastikforeningen objektivt set mere spændende? Mig bekendt var deres halvfesne europakampagne den første i mange år, ligesom de ikke ligefrem har være fast inventar i hverken top4, top6 eller top8 op igennem 10erne. Måske er de så småt ved at slippe af med prædikatet elevatorhold, men det behøver jo ikke vare ved :innocent:
Flere tilskuere er der i hvert fald ikke i indeværende sæson, og selv da der var mange var det ikke ligefrem nogen heksekedel. Det er korrekt at der er stor opmærksomhed, men det er ikke nødvendigvis en fordel hvis man fx. gerne vil vinde noget en dag... Flere penge, ja; men er det så mange flere at vi for alvor er blevet kørt agterud? Det mener jeg ikke - vi kan jo bare kigge på indbyrdes opgør her i 2020...

Edit: Hov, jeg glemte det "spændende stadionprojekt". Det lyder som byggerod igennem flere sæsoner og så kan det selvfølgelig være at det bliver godt til sidst :money:
AGF er typen der får lov til at købe damerne en drink - intet andet. AaB får, trods alt, damerne med hjem engang i mellem. Lidt flere penge og en hurtigere bil kommer næppe til at ændre på dette.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af NIN » 30. nov 2020, 20:18

Mirakuløst er mandagens kamp flyttet fra TV3 Sport til Viasats hovedkanal. Mit bud er, at det er den også i næste runde mellem AGF og Brøndby. For så at finde sin naturlige plads igen d. 14. december når OB og FCM mødes.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Besvar