Superligaen 2020/2021

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Brodernumsi » 4. jun 2021, 12:17

le Cid skrev:
4. jun 2021, 06:16
Klaus skrev:
3. jun 2021, 23:16
Nu er det heldigvis stadigt 11 mod 11 vi spiller. Og glæden ved en sejr mod FCM bliver jo ikke just mindre efter i dag. Samtidigt giver det endnu en grund til aldrig at handle hos Jack and Jones og hvad de øvrige brands nu hedder. Jeg tænker Holch og de værdier han står for passer genialt ind i FCM. Dårlige arbejdsforhold for hans medarbejdere, massefyringer i forbindelse med Corona og stormodtager af statslige støttekroner... Samtidig med at han har en formue på, var det 75 milliarder... Det er sgu samfundssind der vil noget, og helt i pagt med FCMs DNA. :@
Nu bliver jeg lige nødt til at forsvare “den kære leder“.
1) Hvilke dårlige arbejdsforhold mener du? Hvis det er Nemlig-chaufførerne, så er de ansat hos en underleverandør.
2) Rigtig mange af de fyrede medarbejdere var genansat inden de nåede at fratræde.
3) Samtlige støttekroner er betalt tilbage til staten.
4) Ja, han er rig. Er det også en forbrydelse? Der er i øvrigt stor forskel på personlig formue og firmaets penge. Der var pludselig nogle uger, hvor der var 0 i indtægt, men stadig en masse økonomiske forpligtelser. Der var ca. penge til at køre firmaet i 100 dage på den måde, hvorefter tusindvis at mennesker ville stå uden job.

Du skal passe på med at hente al din viden hos Ekstrabladets nu heldigvis hedengangne Nazionen!
1) De kører i nemlig-biler, går i nemlig-tøj og transporterer nemlig-varer. Selvfølgelig har nemlig.com et ansvar for, hvilke forhold de medarbejdere arbejder under.
2) Støttekronerne blev jo kun betalt tilbage efter en shitstorm. Så man må antage, de havde vurderet, at en evt boycut ville koste mere, end de tilbagebetalte støttekroner.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af le Cid » 4. jun 2021, 12:29

Brodernumsi skrev:
4. jun 2021, 12:17
le Cid skrev:
4. jun 2021, 06:16
Klaus skrev:
3. jun 2021, 23:16
Nu er det heldigvis stadigt 11 mod 11 vi spiller. Og glæden ved en sejr mod FCM bliver jo ikke just mindre efter i dag. Samtidigt giver det endnu en grund til aldrig at handle hos Jack and Jones og hvad de øvrige brands nu hedder. Jeg tænker Holch og de værdier han står for passer genialt ind i FCM. Dårlige arbejdsforhold for hans medarbejdere, massefyringer i forbindelse med Corona og stormodtager af statslige støttekroner... Samtidig med at han har en formue på, var det 75 milliarder... Det er sgu samfundssind der vil noget, og helt i pagt med FCMs DNA. :@
Nu bliver jeg lige nødt til at forsvare “den kære leder“.
1) Hvilke dårlige arbejdsforhold mener du? Hvis det er Nemlig-chaufførerne, så er de ansat hos en underleverandør.
2) Rigtig mange af de fyrede medarbejdere var genansat inden de nåede at fratræde.
3) Samtlige støttekroner er betalt tilbage til staten.
4) Ja, han er rig. Er det også en forbrydelse? Der er i øvrigt stor forskel på personlig formue og firmaets penge. Der var pludselig nogle uger, hvor der var 0 i indtægt, men stadig en masse økonomiske forpligtelser. Der var ca. penge til at køre firmaet i 100 dage på den måde, hvorefter tusindvis at mennesker ville stå uden job.

Du skal passe på med at hente al din viden hos Ekstrabladets nu heldigvis hedengangne Nazionen!
1) De kører i nemlig-biler, går i nemlig-tøj og transporterer nemlig-varer. Selvfølgelig har nemlig.com et ansvar for, hvilke forhold de medarbejdere arbejder under.
2) Støttekronerne blev jo kun betalt tilbage efter en shitstorm. Så man må antage, de havde vurderet, at en evt boycut ville koste mere, end de tilbagebetalte støttekroner.
1) Ja - og de gør også noget: https://ekstrabladet.dk/nyheder/erhverv ... en/8609341
2) Nej, der blev betalt tilbage efter koncernen kom ud med et overskud. I modsætning til mange andre danske virksomheder!

Desuden: Tror du/I selv at AHP sidder og detail-styrer den slags ting i alle de firmaer, som han har investeret penge i? Jeg synes faktisk, at han meget tit får styr på problemerne, når de er blevet belyst.
Og inden man sætter sig til rette på sin meget fine og høje hest, skal man måske spørge sig selv, hvem der har lavet den telefon, som man har i lommen, og hvem der mon har høstet de kaffebønner, som morgenkaffen er lavet af.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Gnu » 4. jun 2021, 13:29

Nemlig.com kan ikke bruge finten med at chaufførerne er ansat af en underleverandør, som undskyldning. Der er en to år gammel afgørelse, som slår fast at Nemlig.com er at betragte som arbejdsgiver.

Derudover re: Bestseller:

- Stærkt kritisable forhold på tøjfabrikker i Myanmar.
- Nægtede at betale husleje under coronakrisen sidste år.
- Fyringer af gravide og kvinder på barsel.

Det er et klamt foretagende.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af le Cid » 4. jun 2021, 14:06

Gnu skrev:
4. jun 2021, 13:29
Nemlig.com kan ikke bruge finten med at chaufførerne er ansat af en underleverandør, som undskyldning. Der er en to år gammel afgørelse, som slår fast at Nemlig.com er at betragte som arbejdsgiver.

Derudover re: Bestseller:

- Stærkt kritisable forhold på tøjfabrikker i Myanmar.
- Nægtede at betale husleje under coronakrisen sidste år.
- Fyringer af gravide og kvinder på barsel.

Det er et klamt foretagende.
- Stærkt kritisable forhold på tøjfabrikker i Myanmar. Hvilke forhold taler vi om her? og hvordan adskiller disse forhold sig fra forhold på andre tøjfabrikker i østen? BS laver en score for hver underleverandør, og hvis forholdene er for ringe, dropper man dem faktisk
- Nægtede at betale husleje under coronakrisen sidste år. Den har du vist også mest fra sensationspressen. Der var problemer med en (i øvrigt stenrig) ældre dame fra Holstebro, men alle fik deres husleje med meget kort forsinkelse. Man skulle bare først være sikker på, at der var penge til at betale med.
- Fyringer af gravide og kvinder på barsel. Nævn mig det selskab, som har været igennem en meget stor fyringsrunde, hvor der ikke også er røget gravide og kvinder på barsel. Det er der intet ulovligt i, og hvorfor skulle de da også have en særlig beskyttelse. Så længe man ikke afskediger FORDI kvinden er gravid eller på barsel.

Igen - det er meget nemt at danne sig et snævertsynet billede af verden på baggrund af kulørt journalistik.
PS: Hvilket mærke er den skjorte/t-shirt du har på nu?

Det er helt OK at være sur på AHP fordi han går ind i FCM, men firmaet er ikke værre eller (ret meget) bedre end alle mulige andre "onde" multinationale selskaber.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Gnu » 4. jun 2021, 14:43

le Cid skrev:
4. jun 2021, 14:06
Gnu skrev:
4. jun 2021, 13:29
Nemlig.com kan ikke bruge finten med at chaufførerne er ansat af en underleverandør, som undskyldning. Der er en to år gammel afgørelse, som slår fast at Nemlig.com er at betragte som arbejdsgiver.

Derudover re: Bestseller:

- Stærkt kritisable forhold på tøjfabrikker i Myanmar.
- Nægtede at betale husleje under coronakrisen sidste år.
- Fyringer af gravide og kvinder på barsel.

Det er et klamt foretagende.
- Stærkt kritisable forhold på tøjfabrikker i Myanmar. Hvilke forhold taler vi om her? og hvordan adskiller disse forhold sig fra forhold på andre tøjfabrikker i østen? BS laver en score for hver underleverandør, og hvis forholdene er for ringe, dropper man dem faktisk
- Nægtede at betale husleje under coronakrisen sidste år. Den har du vist også mest fra sensationspressen. Der var problemer med en (i øvrigt stenrig) ældre dame fra Holstebro, men alle fik deres husleje med meget kort forsinkelse. Man skulle bare først være sikker på, at der var penge til at betale med.
- Fyringer af gravide og kvinder på barsel. Nævn mig det selskab, som har været igennem en meget stor fyringsrunde, hvor der ikke også er røget gravide og kvinder på barsel. Det er der intet ulovligt i, og hvorfor skulle de da også have en særlig beskyttelse. Så længe man ikke afskediger FORDI kvinden er gravid eller på barsel.

Igen - det er meget nemt at danne sig et snævertsynet billede af verden på baggrund af kulørt journalistik.
PS: Hvilket mærke er den skjorte/t-shirt du har på nu?

Det er helt OK at være sur på AHP fordi han går ind i FCM, men firmaet er ikke værre eller (ret meget) bedre end alle mulige andre "onde" multinationale selskaber.
Ad Mynamar: Ved at bruge fabrikker, som reelt er ejet af militæret. Det er max to måneder siden, at det sidst var fremme.
Ad husleje: Det var langt fra udelukkende kun en ældre dame i Holstebro. Der var også adskillige andre. Og hvorfor skal det komme til en storm i pressen før en milliardær betaler sin husleje?
Ad fyringer: Jeg har personligt kendskab til flere kvinder, som er blevet fyret fra Bestseller under graviditet eller barsel, og det har ikke været i forbindelse med massefyringer. Modus Operandi har hver gang været sådan: Kvinde gravid/på barsel -> Bestseller fyrer kvinde -> Kvindes fagforening rasler med sablen for uberettiget fyring -> Bestseller indgår forlig. Super klam stil.

Dit ævl om t-shirts og telefoner er jo bare rendyrket whataboutery. Det giver jo ikke Bestseller carte blanche til at opføre sig dårligt bare fordi andre også gør det.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Hovedet » 4. jun 2021, 15:03

Ja, alt det ovenstående har jo vældig meget med AaB og Superligaen at gøre...

I en anden tråd er flere sider gået med at diskutere en tidligere hjælpetræners pendlevaner og familiære forhold. Det begynder at dæmre for mig, hvorfor AaB sakker bagud i forhold til konkurrenterne...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af jonas386 » 4. jun 2021, 15:08

Hovedet skrev:
4. jun 2021, 15:03
Ja, alt det ovenstående har jo vældig meget med AaB og Superligaen at gøre...

I en anden tråd er flere sider gået med at diskutere en tidligere hjælpetræners pendlevaner og familiære forhold. Det begynder at dæmre for mig, hvorfor AaB sakker bagud i forhold til konkurrenterne...
Kan du ikke lige opridse alle de positive ting der kan diskuteres om AaB for tiden? AaB præsterer ikke fordi at folk ævler om småting på et fanforum. Folk ævler og brokker sig over småting på samme debatforum, fordi AaB ikke præsterer. Jeg prøver virkelig at være optimistisk over AaB, men der er jo ikke rigtigt noget at være optimistisk over.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af le Cid » 4. jun 2021, 15:33

Jeg kan godt se, at snak om Bestseller og AHP ikke hører hjemme i en tråd om Superligaen, så jeg stopper her. Jeg vil dog fastholde. at jeg nok ved en hel del mere om interne affærer i Bestseller end de fleste andre her på siden.

PS: En uafhængig advokatundersøgelse viser, at Bestsellers leverandører i Myanmar ingen tilknytning har til militærstyrret.

On topic: Sikke dog en gennemført træls superligasæson! Det eneste positive er, at FCM ikke blev mestre!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Gnu » 4. jun 2021, 17:53

LOL. En undersøgelse bestilt af Bestseller slår fast at Bestseller ikke har gjort noget galt. Sikke da en overraskelse.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Hovedet » 4. jun 2021, 22:12

jonas386 skrev:
4. jun 2021, 15:08
Hovedet skrev:
4. jun 2021, 15:03
Ja, alt det ovenstående har jo vældig meget med AaB og Superligaen at gøre...

I en anden tråd er flere sider gået med at diskutere en tidligere hjælpetræners pendlevaner og familiære forhold. Det begynder at dæmre for mig, hvorfor AaB sakker bagud i forhold til konkurrenterne...
Kan du ikke lige opridse alle de positive ting der kan diskuteres om AaB for tiden? AaB præsterer ikke fordi at folk ævler om småting på et fanforum. Folk ævler og brokker sig over småting på samme debatforum, fordi AaB ikke præsterer. Jeg prøver virkelig at være optimistisk over AaB, men der er jo ikke rigtigt noget at være optimistisk over.
Det er jeg fuldstændig enig i. Vi er gået i stå i et sådant omfang, at der nu findes en helt reel risiko for, at klubben også i Nordjylland og Aalborg bliver et perifert appendix til Aalborg DH.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Kunji » 4. jun 2021, 22:27

Hovedet skrev:
4. jun 2021, 22:12
jonas386 skrev:
4. jun 2021, 15:08
Hovedet skrev:
4. jun 2021, 15:03
Ja, alt det ovenstående har jo vældig meget med AaB og Superligaen at gøre...

I en anden tråd er flere sider gået med at diskutere en tidligere hjælpetræners pendlevaner og familiære forhold. Det begynder at dæmre for mig, hvorfor AaB sakker bagud i forhold til konkurrenterne...
Kan du ikke lige opridse alle de positive ting der kan diskuteres om AaB for tiden? AaB præsterer ikke fordi at folk ævler om småting på et fanforum. Folk ævler og brokker sig over småting på samme debatforum, fordi AaB ikke præsterer. Jeg prøver virkelig at være optimistisk over AaB, men der er jo ikke rigtigt noget at være optimistisk over.
Det er jeg fuldstændig enig i. Vi er gået i stå i et sådant omfang, at der nu findes en helt reel risiko for, at klubben også i Nordjylland og Aalborg bliver et perifert appendix til Aalborg DH.
Vrøvl. Ganske tåbeligt statement.

Og kan du ikke lige bare prøve at sætte logik på hvordan tåbelige debattørers diskussioner på debatside.dk hænger sammen med, at AaB sakker bagud ift. konkurrenterne?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Hovedet » 4. jun 2021, 22:33

Kunji skrev:
4. jun 2021, 22:27
Hovedet skrev:
4. jun 2021, 22:12
jonas386 skrev:
4. jun 2021, 15:08
Hovedet skrev:
4. jun 2021, 15:03
Ja, alt det ovenstående har jo vældig meget med AaB og Superligaen at gøre...

I en anden tråd er flere sider gået med at diskutere en tidligere hjælpetræners pendlevaner og familiære forhold. Det begynder at dæmre for mig, hvorfor AaB sakker bagud i forhold til konkurrenterne...
Kan du ikke lige opridse alle de positive ting der kan diskuteres om AaB for tiden? AaB præsterer ikke fordi at folk ævler om småting på et fanforum. Folk ævler og brokker sig over småting på samme debatforum, fordi AaB ikke præsterer. Jeg prøver virkelig at være optimistisk over AaB, men der er jo ikke rigtigt noget at være optimistisk over.
Det er jeg fuldstændig enig i. Vi er gået i stå i et sådant omfang, at der nu findes en helt reel risiko for, at klubben også i Nordjylland og Aalborg bliver et perifert appendix til Aalborg DH.
Vrøvl. Ganske tåbeligt statement.

Og kan du ikke lige bare prøve at sætte logik på hvordan tåbelige debattørers diskussioner på debatside.dk hænger sammen med, at AaB sakker bagud ift. konkurrenterne?
Ja, jeg var nok for langt fremme i skoene der. Der må kunne findes trøst i en eller anden CIES-liste :aabfan:

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af le Cid » 4. jun 2021, 22:40

Gnu skrev:
4. jun 2021, 17:53
LOL. En undersøgelse bestilt af Bestseller slår fast at Bestseller ikke har gjort noget galt. Sikke da en overraskelse.
Tak for dit indsigtsfulde bidrag til debatten! Synes du også, det var en træls sæson?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Kunji » 4. jun 2021, 23:08

Hovedet skrev:
4. jun 2021, 22:33
Kunji skrev:
4. jun 2021, 22:27
Hovedet skrev:
4. jun 2021, 22:12
jonas386 skrev:
4. jun 2021, 15:08
Hovedet skrev:
4. jun 2021, 15:03
Ja, alt det ovenstående har jo vældig meget med AaB og Superligaen at gøre...

I en anden tråd er flere sider gået med at diskutere en tidligere hjælpetræners pendlevaner og familiære forhold. Det begynder at dæmre for mig, hvorfor AaB sakker bagud i forhold til konkurrenterne...
Kan du ikke lige opridse alle de positive ting der kan diskuteres om AaB for tiden? AaB præsterer ikke fordi at folk ævler om småting på et fanforum. Folk ævler og brokker sig over småting på samme debatforum, fordi AaB ikke præsterer. Jeg prøver virkelig at være optimistisk over AaB, men der er jo ikke rigtigt noget at være optimistisk over.
Det er jeg fuldstændig enig i. Vi er gået i stå i et sådant omfang, at der nu findes en helt reel risiko for, at klubben også i Nordjylland og Aalborg bliver et perifert appendix til Aalborg DH.
Vrøvl. Ganske tåbeligt statement.

Og kan du ikke lige bare prøve at sætte logik på hvordan tåbelige debattørers diskussioner på debatside.dk hænger sammen med, at AaB sakker bagud ift. konkurrenterne?
Ja, jeg var nok for langt fremme i skoene der. Der må kunne findes trøst i en eller anden CIES-liste :aabfan:
Okay, det kunne du ikke.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Gnu » 5. jun 2021, 09:16

le Cid skrev:
4. jun 2021, 22:40
Gnu skrev:
4. jun 2021, 17:53
LOL. En undersøgelse bestilt af Bestseller slår fast at Bestseller ikke har gjort noget galt. Sikke da en overraskelse.
Tak for dit indsigtsfulde bidrag til debatten! Synes du også, det var en træls sæson?
Jeg kan godt forstå, at du gerne vil skifte emne.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af le Cid » 5. jun 2021, 09:20

Gnu skrev:
5. jun 2021, 09:16
le Cid skrev:
4. jun 2021, 22:40
Gnu skrev:
4. jun 2021, 17:53
LOL. En undersøgelse bestilt af Bestseller slår fast at Bestseller ikke har gjort noget galt. Sikke da en overraskelse.
Tak for dit indsigtsfulde bidrag til debatten! Synes du også, det var en træls sæson?
Jeg kan godt forstå, at du gerne vil skifte emne.
Jeg har ikke noget imod at fortsætte, men mon ikke der er en del andre, der ville finde det en kende trælst - eksempelvis Juntaen?

Og du har da helt ret. Du ved det helt sikkert bedre end nogen anden, hvad der foregår i Myanmar!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Hovedet » 8. jun 2021, 17:07

Jeg aner ikke helt, hvor jeg skal placere den her. Men det er sgu da meget sjov læsning tilbage fra Arilds tid på bold.dk. Erik Hamrén er lige blevet ansat som cheftræner, og legendariske Milan Temko har fået konstateret en alvorlig skade...

https://web.archive.org/web/20031013145 ... old.dk:80/

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Yankee » 9. jun 2021, 08:30

Hovedet skrev:
8. jun 2021, 17:07
Jeg aner ikke helt, hvor jeg skal placere den her. Men det er sgu da meget sjov læsning tilbage fra Arilds tid på bold.dk. Erik Hamrén er lige blevet ansat som cheftræner, og legendariske Milan Temko har fået konstateret en alvorlig skade...

https://web.archive.org/web/20031013145 ... old.dk:80/
Hold kæft et lækkert layout. Ikke så meget pis med videoer, flyvende reklamer og alt muligt andet lort.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af Hovedet » 9. jun 2021, 15:26

Yankee skrev:
9. jun 2021, 08:30
Hovedet skrev:
8. jun 2021, 17:07
Jeg aner ikke helt, hvor jeg skal placere den her. Men det er sgu da meget sjov læsning tilbage fra Arilds tid på bold.dk. Erik Hamrén er lige blevet ansat som cheftræner, og legendariske Milan Temko har fået konstateret en alvorlig skade...

https://web.archive.org/web/20031013145 ... old.dk:80/
Hold kæft et lækkert layout. Ikke så meget pis med videoer, flyvende reklamer og alt muligt andet lort.
Det var tilbage fra 2003. Et sjovt gensyn :-)

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Superligaen 2020/2021

Indlæg af sulakvelidze » 9. jun 2021, 19:24

Verden blev et værre sted, dengang en eller anden IT-dude opfandt mouse over- og pop up-reklamer. Han skulle have sin colaflaske presset op et ubehageligt sted. Efter at den var blevet rystet godt og skruelåget løsnet.

Besvar