Som Liverpool fan er jeg helt enig, og derfor skal der også falde en markant straf, selvom det falder sammen.Julgranen skrev: ↑20. apr 2021, 21:30Haha, hvor er det patetisk. Jaja, så hænger alle Liverpool og United-mongolerne ud af vinduerne på John Bull igen til sommer... ingen skade sket, klubberne har jo trukket sig. Eller noget.Hanga skrev: ↑20. apr 2021, 21:15Lyder til hele lortet kollapser nu og jeg skal love for at det går stærkt. Ed Woodward stopper i Manchester United og Agnelli ligeledes i Juve
Uanset at det falder til jorden, så bør der falde en straf til alle involverede. Udelukkelse fra europæisk fodbold næste sæson ville være et passende sted at starte.
Det her understreger jo netop at disse klubber er pisseligeglade med sine fans. Ellers var det aldrig kommet så vidt.
Men du skyder forkert efter fansene her. Alle er trådt i karakter og har forbandet det langt væk. Jeg har heller ikke set nogen der mener alt er godt igen hvis de trækker sig, omend der da sikkert nok skal være nogle få. Nej, jeg tror det har været en øjenåbner for mange.