Superliga 2023/2024

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Hanga » 23. jul 2023, 09:43

Funky skrev:
Hanga skrev:
22. jul 2023, 20:32
Funky skrev:
22. jul 2023, 20:26
Jeg så ikke FCM' kamp mod Hvidovre, men jeg forstår, at Hvidovre blev snydt på det allergroveste for et straffespark til sidst. Bare af nysgerrighed, er der noget sammenfald mellem det dommerteam, som ignorerede Dalsgaards nedslagtning af Ementa i vores forårskamp, og så dommerteamet som blamerede sig i går?
Sjovt nok var det også Dalsgaard der begik forseelsen igår. Den var tydelig... igen.
Hvordan f... kan han slippe afsted med den slags?!? Hvor er der et kritisk spørgsmål til dommerne??
Der er stillet masser af spørgsmål men som så ofte før har de jo lavet strudsemanøvren.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af jonas386 » 23. jul 2023, 10:18

Funky skrev:
23. jul 2023, 09:36
Hanga skrev:
22. jul 2023, 20:32
Funky skrev:
22. jul 2023, 20:26
Jeg så ikke FCM' kamp mod Hvidovre, men jeg forstår, at Hvidovre blev snydt på det allergroveste for et straffespark til sidst. Bare af nysgerrighed, er der noget sammenfald mellem det dommerteam, som ignorerede Dalsgaards nedslagtning af Ementa i vores forårskamp, og så dommerteamet som blamerede sig i går?
Sjovt nok var det også Dalsgaard der begik forseelsen igår. Den var tydelig... igen.
Hvordan f... kan han slippe afsted med den slags?!? Hvor er der et kritisk spørgsmål til dommerne??
Dommerne vil ikke stille op til interview der kan indeholde den mindste kritik, og sådan har det været længe. Det er svært at stille kritiske spørgsmål til folk der ikke er der.

At det ikke er et krav at man kan høre fra dommeren og VAR-vognen efter kampen i tilfælde af kontroversielle kendelser forstår jeg så heller ikke, nu hvor det er et krav med de intetsigende spillerinterviews lige efter slutfløjtet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Hanga » 23. jul 2023, 16:20

jonas386 skrev:
23. jul 2023, 10:18
Funky skrev:
23. jul 2023, 09:36
Hanga skrev:
22. jul 2023, 20:32
Funky skrev:
22. jul 2023, 20:26
Jeg så ikke FCM' kamp mod Hvidovre, men jeg forstår, at Hvidovre blev snydt på det allergroveste for et straffespark til sidst. Bare af nysgerrighed, er der noget sammenfald mellem det dommerteam, som ignorerede Dalsgaards nedslagtning af Ementa i vores forårskamp, og så dommerteamet som blamerede sig i går?
Sjovt nok var det også Dalsgaard der begik forseelsen igår. Den var tydelig... igen.
Hvordan f... kan han slippe afsted med den slags?!? Hvor er der et kritisk spørgsmål til dommerne??
Dommerne vil ikke stille op til interview der kan indeholde den mindste kritik, og sådan har det været længe. Det er svært at stille kritiske spørgsmål til folk der ikke er der.

At det ikke er et krav at man kan høre fra dommeren og VAR-vognen efter kampen i tilfælde af kontroversielle kendelser forstår jeg så heller ikke, nu hvor det er et krav med de intetsigende spillerinterviews lige efter slutfløjtet.
Nu kom de så ud af busken med en officiel undskyldning til Hvidovre.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... dskyldning

På den ene side kan jeg godt li at de går ud og undskylder. På den anden side tænker man så at det kunne de gøre mange andre gange også. Vi fik f.eks. aldrig en undskyldning for det manglende straffe på Ementa i sidste kamp.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Funky » 23. jul 2023, 17:16

Hanga skrev:
23. jul 2023, 16:20
jonas386 skrev:
23. jul 2023, 10:18
Funky skrev:
23. jul 2023, 09:36
Hanga skrev:
22. jul 2023, 20:32
Funky skrev:
22. jul 2023, 20:26
Jeg så ikke FCM' kamp mod Hvidovre, men jeg forstår, at Hvidovre blev snydt på det allergroveste for et straffespark til sidst. Bare af nysgerrighed, er der noget sammenfald mellem det dommerteam, som ignorerede Dalsgaards nedslagtning af Ementa i vores forårskamp, og så dommerteamet som blamerede sig i går?
Sjovt nok var det også Dalsgaard der begik forseelsen igår. Den var tydelig... igen.
Hvordan f... kan han slippe afsted med den slags?!? Hvor er der et kritisk spørgsmål til dommerne??
Dommerne vil ikke stille op til interview der kan indeholde den mindste kritik, og sådan har det været længe. Det er svært at stille kritiske spørgsmål til folk der ikke er der.

At det ikke er et krav at man kan høre fra dommeren og VAR-vognen efter kampen i tilfælde af kontroversielle kendelser forstår jeg så heller ikke, nu hvor det er et krav med de intetsigende spillerinterviews lige efter slutfløjtet.
Nu kom de så ud af busken med en officiel undskyldning til Hvidovre.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... dskyldning

På den ene side kan jeg godt li at de går ud og undskylder. På den anden side tænker man så at det kunne de gøre mange andre gange også. Vi fik f.eks. aldrig en undskyldning for det manglende straffe på Ementa i sidste kamp.
Det er da 'fint nok' med en undskyldning, men mere interessant (for Hvidovre kan jo ikke bruge den undskyldning til en fløjtende skid, hvis de står og mangler 1 point når sæsonen er slut) er, om dommerstanden kunne A) forklare HVORDAN så himmelråbende tydelig en fejl kan ske, når HELE rationalet for VAR er, at man netop skal være forsikret om at UNDGÅ sådanne fejl, og B) hvad man konkret vil ændre for, at den ikke sker igen. De kunne passende koble en tilpasning af VAR (en afskaffelse får vi jo nok ikke) med situationen fra AaB-kampen. Det ER jo fejl, som simpelthen ikke MÅ kunne ske - når man har VAR. VAR har INGEN berettigelse ellers.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 448
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af DenSataniskeHest » 23. jul 2023, 17:19

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... bt/9873003

Hvordan endte det med Lucas der blev fældet i straffefeltet imod Silkeborg? Blev det erkendt det var en var fejl eller?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Funky » 23. jul 2023, 17:23

DenSataniskeHest skrev:
23. jul 2023, 17:19
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... bt/9873003

Hvordan endte det med Lucas der blev fældet i straffefeltet imod Silkeborg? Blev det erkendt det var en var fejl eller?
Eller Dalsgaards nedslagtning af Ementa.
Jeg husker ingen undskyldninger, og igen, undskyldninger er heller ikke interessante i sig selv. Det interessante er, at det udstilles igen og igen og igen, at VAR ikke leverer som lovet. Konklusionen burde være klar: AFSKAF DOG FOR HELVEDE LORTET!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af jonas386 » 23. jul 2023, 19:11

https://youtu.be/HQhmGIW7MVU

Og 100p enig med Funky. Er ligeglad med deres undskyldning. Hvad er rationalet, og hvad gør man for qt undgå det sker (gentagende gange) igen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af DenGamleMand » 23. jul 2023, 19:35

Funky skrev:
23. jul 2023, 17:23
DenSataniskeHest skrev:
23. jul 2023, 17:19
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... bt/9873003

Hvordan endte det med Lucas der blev fældet i straffefeltet imod Silkeborg? Blev det erkendt det var en var fejl eller?
Eller Dalsgaards nedslagtning af Ementa.
Jeg husker ingen undskyldninger, og igen, undskyldninger er heller ikke interessante i sig selv. Det interessante er, at det udstilles igen og igen og igen, at VAR ikke leverer som lovet. Konklusionen burde være klar: AFSKAF DOG FOR HELVEDE LORTET!
Enig. VAR kan ikke bruges til noget som helst. Det virker ikke, det dræber spillet og det er unødvendigt.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Maglau » 23. jul 2023, 23:05

DenGamleMand skrev:
23. jul 2023, 19:35
Funky skrev:
23. jul 2023, 17:23
DenSataniskeHest skrev:
23. jul 2023, 17:19
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... bt/9873003

Hvordan endte det med Lucas der blev fældet i straffefeltet imod Silkeborg? Blev det erkendt det var en var fejl eller?
Eller Dalsgaards nedslagtning af Ementa.
Jeg husker ingen undskyldninger, og igen, undskyldninger er heller ikke interessante i sig selv. Det interessante er, at det udstilles igen og igen og igen, at VAR ikke leverer som lovet. Konklusionen burde være klar: AFSKAF DOG FOR HELVEDE LORTET!
Enig. VAR kan ikke bruges til noget som helst. Det virker ikke, det dræber spillet og det er unødvendigt.
Jeg synes VAR er det mest fantastiske der er sket for fodboldspillet. Ja der laves fejl men kun et fåtal af dem der blev begået uden VAR som ødelagde kampe og resultater.
Tak for VAR
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 228
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af haghdk » 24. jul 2023, 10:05

Maglau skrev:
23. jul 2023, 23:05
DenGamleMand skrev:
23. jul 2023, 19:35
Funky skrev:
23. jul 2023, 17:23
DenSataniskeHest skrev:
23. jul 2023, 17:19
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... bt/9873003

Hvordan endte det med Lucas der blev fældet i straffefeltet imod Silkeborg? Blev det erkendt det var en var fejl eller?
Eller Dalsgaards nedslagtning af Ementa.
Jeg husker ingen undskyldninger, og igen, undskyldninger er heller ikke interessante i sig selv. Det interessante er, at det udstilles igen og igen og igen, at VAR ikke leverer som lovet. Konklusionen burde være klar: AFSKAF DOG FOR HELVEDE LORTET!
Enig. VAR kan ikke bruges til noget som helst. Det virker ikke, det dræber spillet og det er unødvendigt.
Jeg synes VAR er det mest fantastiske der er sket for fodboldspillet. Ja der laves fejl men kun et fåtal af dem der blev begået uden VAR som ødelagde kampe og resultater.
Tak for VAR
Jeg var fint begejstret for VAR da det blev introduceret herhjemme og tænkte, at det kunne være en stor hjælp i situationer som det kunne være svært at bedømme med det blotte øje, f.eks. en bold under overliggeren og ned - var den over stregen eller ej, eller var der straffespark eller ej. Sådanne nogle ting. Men når man i den ene situation kan sidde og gennemkigge en nanometer offside og frakende et mål og så i en anden situation ikke gennemser et straffespark hvor en mand er ved at få revet kroppen fra hinanden, så fungerer systemet ikke efter hensigten. Enten skal det bruges konsekvent eller også så skal man lade være med at bruge det IMO. Og så er der bare et eller andet ucharmerende ved at spillerne skal stå og vente efter en scoring før de kan juble, fordi den lige skal tjekkes igennem. NJAH...

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 641
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Alexis » 24. jul 2023, 13:42

Problemet med benyttelsen af VAR er netop det point system som dommerne bliver bedømt ud fra. Det gør at de bliver bange for at bruge det.
Det er noget med at hvis en dommer laver en fejl så får han -1. Hvis VAR Beder ham kigge den igennem og retter den så får han -0,5 i stedet for. Står han ved sin oprindelige dom og det efterfølgende viser sig det var forkert, vil han få -2 point. Ligesom en VAR dommer får -1 når han kalder hoveddommeren ud og bliver overrulet. Det medfører at dommerne bliver bange for at dømme det de virkelig syntes fordi deres jobs står på spil og det er nemmere at tage den lille straf på -0,5 ved at følge VAR end at risikere den store. Derfor ser man i 9 ud af 10 tilfælde at dommerne følger VARs anbefaling. De er simpelthen bange for at gøre andet.
Og VAR rummet er bange for at kalde dommeren ud for derefter at blive overrulet og de får minus.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Brodernumsi » 24. jul 2023, 13:47

Alexis skrev:
24. jul 2023, 13:42
Problemet med benyttelsen af VAR er netop det point system som dommerne bliver bedømt ud fra. Det gør at de bliver bange for at bruge det.
Det er noget med at hvis en dommer laver en fejl så får han -1. Hvis VAR Beder ham kigge den igennem og retter den så får han -0,5 i stedet for. Står han ved sin oprindelige dom og det efterfølgende viser sig det var forkert, vil han få -2 point. Ligesom en VAR dommer får -1 når han kalder hoveddommeren ud og bliver overrulet. Det medfører at dommerne bliver bange for at dømme det de virkelig syntes fordi deres jobs står på spil og det er nemmere at tage den lille straf på -0,5 ved at følge VAR end at risikere den store. Derfor ser man i 9 ud af 10 tilfælde at dommerne følger VARs anbefaling. De er simpelthen bange for at gøre andet.
Og VAR rummet er bange for at kalde dommeren ud for derefter at blive overrulet og de får minus.
Der er for få dommere, der bliver fyret så.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af sulakvelidze » 24. jul 2023, 14:19

Alexis skrev:
24. jul 2023, 13:42
Problemet med benyttelsen af VAR er netop det point system som dommerne bliver bedømt ud fra. Det gør at de bliver bange for at bruge det.
Det er noget med at hvis en dommer laver en fejl så får han -1. Hvis VAR Beder ham kigge den igennem og retter den så får han -0,5 i stedet for. Står han ved sin oprindelige dom og det efterfølgende viser sig det var forkert, vil han få -2 point. Ligesom en VAR dommer får -1 når han kalder hoveddommeren ud og bliver overrulet. Det medfører at dommerne bliver bange for at dømme det de virkelig syntes fordi deres jobs står på spil og det er nemmere at tage den lille straf på -0,5 ved at følge VAR end at risikere den store. Derfor ser man i 9 ud af 10 tilfælde at dommerne følger VARs anbefaling. De er simpelthen bange for at gøre andet.
Og VAR rummet er bange for at kalde dommeren ud for derefter at blive overrulet og de får minus.
Jeg vidste ikke, at det hang sådan sammen, og det pisser mig af at læse det der. Man har simpelthen opfundet et system, der skal gøre fodbold mere retfærdigt. Og så opfinder man samtidig et system, der hæmmer retfærdige kendelser? Det er da totalt hat og briller!

VAR er jo ikke til at for at bedømme dommerne og rangere dem i forhold til fejl. Det er opfundet for at skære ned på antallet af fejl i fodbold. Er det også sådan i udlandet, eller er det kun herhjemme, vi har strikket noget så åndssvagt sammen.

Bortset fra det er jeg stadig tilhænger af VAR. Men når det bliver brugt så idiotisk, forstår jeg godt harmen. Og hvis det manglende kig på skærmen ved straffesparket på Lucas Andersen i nedrykningskampen skyldtes VAR-dommerens frygt for at blive overrulet, er det jo så hjernedødt, at man ikke skulle tro, at raske mennesker havde fundet på det.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Hanga » 24. jul 2023, 14:39

sulakvelidze skrev:
24. jul 2023, 14:19
Alexis skrev:
24. jul 2023, 13:42
Problemet med benyttelsen af VAR er netop det point system som dommerne bliver bedømt ud fra. Det gør at de bliver bange for at bruge det.
Det er noget med at hvis en dommer laver en fejl så får han -1. Hvis VAR Beder ham kigge den igennem og retter den så får han -0,5 i stedet for. Står han ved sin oprindelige dom og det efterfølgende viser sig det var forkert, vil han få -2 point. Ligesom en VAR dommer får -1 når han kalder hoveddommeren ud og bliver overrulet. Det medfører at dommerne bliver bange for at dømme det de virkelig syntes fordi deres jobs står på spil og det er nemmere at tage den lille straf på -0,5 ved at følge VAR end at risikere den store. Derfor ser man i 9 ud af 10 tilfælde at dommerne følger VARs anbefaling. De er simpelthen bange for at gøre andet.
Og VAR rummet er bange for at kalde dommeren ud for derefter at blive overrulet og de får minus.
Jeg vidste ikke, at det hang sådan sammen, og det pisser mig af at læse det der. Man har simpelthen opfundet et system, der skal gøre fodbold mere retfærdigt. Og så opfinder man samtidig et system, der hæmmer retfærdige kendelser? Det er da totalt hat og briller!

VAR er jo ikke til at for at bedømme dommerne og rangere dem i forhold til fejl. Det er opfundet for at skære ned på antallet af fejl i fodbold. Er det også sådan i udlandet, eller er det kun herhjemme, vi har strikket noget så åndssvagt sammen.

Bortset fra det er jeg stadig tilhænger af VAR. Men når det bliver brugt så idiotisk, forstår jeg godt harmen. Og hvis det manglende kig på skærmen ved straffesparket på Lucas Andersen i nedrykningskampen skyldtes VAR-dommerens frygt for at blive overrulet, er det jo så hjernedødt, at man ikke skulle tro, at raske mennesker havde fundet på det.
Jeg havde godt læst om dette tåbelige bedømmelsessystem. Det eneste der bør vægte er om dommerne i fællesskab er nået frem til den rigtige beslutning og at dette er sket mest effektivt og hurtigst muligt.

Det kan dog næppe være pointsystemet der afholder Mikkel Redder fra at indkalde dommeren i Herning til et VAR gennemsyn af det Hvidovre straffespark. Det er stadig komplet uforståeligt hvordan det gik til.

Til gengæld virker det meget sandsynligt at det har spillet ind i Putros valg, da han stod og skulle tage stilling til VAR reviewet af det potentielle straffespark mod SIlkeborg. Her havde VAR allerede rettet hans kendelser to gange i kampen. Her er det jo problematisk at han skal til skærmen en tredje gang og sluge endnu en irettesættelse/pointstraf. Det giver ham et incitament til at stå ved sin oprindelige dom, selvom den er forkert.

Jeg er helt med på at give dommerne langt bedre vilkår end de har i dag. Give dem et fuldtidsprofessionelt setup. Men det system de selv har været med til at indrette er godt nok ringe, og VAR i Danmark har efter min mening ikke givet os andet end ulemperne og en masse marginalkendelser, som ingen ville have hidset sig op over pre VAR. Vi diskuterer kendelserne og bliver frustreret som aldrig før. Det er ikke godt for nogen parter.
Så hvis dommerne skal have bedre vilkår skal der dælme også hjælp til dem til at indrette det system de så skal arbejde efter. Og så må vi stille nogle større krav, inklusiv at få langt større indsigt i hvordan de er nået frem til de forskellige beslutninger. Dialogen mellem dommerne skal simpelthen kunne høres. Professionelle tilstande kommer i hvert fald ikke til at redde VAR alene.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Lomaha » 27. jul 2023, 10:53

Hanga skrev:
22. jul 2023, 20:32
Funky skrev:
22. jul 2023, 20:26
Jeg så ikke FCM' kamp mod Hvidovre, men jeg forstår, at Hvidovre blev snydt på det allergroveste for et straffespark til sidst. Bare af nysgerrighed, er der noget sammenfald mellem det dommerteam, som ignorerede Dalsgaards nedslagtning af Ementa i vores forårskamp, og så dommerteamet som blamerede sig i går?
Sjovt nok var det også Dalsgaard der begik forseelsen igår. Den var tydelig... igen.
Nej det var ikke. Dalsgaard spiller ikke med nr 15 - det gør SVERRIR INGI INGASON...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Hanga » 27. jul 2023, 11:12

Lomaha skrev:
27. jul 2023, 10:53


Nej det var ikke. Dalsgaard spiller ikke med nr 15 - det gør SVERRIR INGI INGASON...
Det har du da ret i. Jeg synes det lignede Dalle.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af RicoBR02 » 27. jul 2023, 11:35

Hanga skrev:
27. jul 2023, 11:12
Lomaha skrev:
27. jul 2023, 10:53


Nej det var ikke. Dalsgaard spiller ikke med nr 15 - det gør SVERRIR INGI INGASON...
Det har du da ret i. Jeg synes det lignede Dalle.
Imens vi er igang med ingason, det interview der var med ham igår efterlader ikke noget sympatisk indtryk..
"Uheldigt at jeg hiver i hans trøje og han vælter, men det hjalp os med at vinde kampen så det var jo fint"

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af 634 » 27. jul 2023, 12:02

RicoBR02 skrev:
27. jul 2023, 11:35
Hanga skrev:
27. jul 2023, 11:12
Lomaha skrev:
27. jul 2023, 10:53


Nej det var ikke. Dalsgaard spiller ikke med nr 15 - det gør SVERRIR INGI INGASON...
Det har du da ret i. Jeg synes det lignede Dalle.
Imens vi er igang med ingason, det interview der var med ham igår efterlader ikke noget sympatisk indtryk..
"Uheldigt at jeg hiver i hans trøje og han vælter, men det hjalp os med at vinde kampen så det var jo fint"
FCM går meget op i justice, så selvfølgelig giver de deres nye spiller 2 spilledages karantæne, når dommerne ikke havde ilt til hjernen til at gøre det.
Eller mon dog de finder deres selv op fundne justice i det
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Brodernumsi » 30. jul 2023, 19:57

Superligaen er sgu smuk, når BiF taber hamrende ufortjent, i allersidste minut.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Superliga 2023/2024

Indlæg af Frygah » 30. jul 2023, 20:13

Brodernumsi skrev:
30. jul 2023, 19:57
Superligaen er sgu smuk, når BiF taber hamrende ufortjent, i allersidste minut.
Det er sjovt, jeg forstår så udmærket hvorfor vi ikke kan lide BIF, FCK, AGF eller FCM. Der er historik i forhold til dem alle.

Men personligt synes jeg OB er et forfærdeligt hold og en forfærdelig klub. Helt fra dengang Hemmingsen brødrene var deciderede svin på banen og de var det mest Horsens-agtige tonserhold, til hvordan de igen og igen har forsøgt at skabe succes med baggrund i spillere eller træner hevet fra AaB. Greven, Caca, AK (den saga husker jeg alt for tydeligt). Og de har aldrig fået succes. Og jeg under dem ikke en skid.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Besvar