Det er mere som at vælge mellem Marburg virus og Ebola.emenike skrev: ↑26. maj 2024, 13:53Brøndby eller FCM som mestre er som at vælge mellem pest eller kolera, men det vil uden tvivl være sjovest med et Brøndby kollaps i dag. Alt ligger til dem, fans og medier er allerede godt i gang med at fejre guldet.
Helt fint hvis et scenarie a la Horsens i 2018 gentages.
Superliga 2023/2024
Re: Superliga 2023/2024
Synes det er absolut fedt at det ikke fck der bliver mestre. Ærgerligt at det ikke er fcn
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Okay, det er da en vild sidste runde.
Syntes i øvrigt FCM har spillet pænt ringe set over sæsonen, men lige i øjeblikket er det nok til guld.
Syntes i øvrigt FCM har spillet pænt ringe set over sæsonen, men lige i øjeblikket er det nok til guld.
Jeg hader begge klubber, men det lille menneske i mig fryder mig lidt over, at diverse sites har skrevet den ene “Guld-Brøndby”-artikel efter den anden i den seneste uge.
Og så fik Brøndby-udlignet igen. Gang i den.
Og så fik Brøndby-udlignet igen. Gang i den.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Ja det et også den eneste grund til jeg ser fcm vinde.. Medierne darling Brøndby var jo skreget op som vinderen..
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Alle artikler om BiF-kampe er altid med en BiF-vinkel, i de såkaldte landsdækkende medier.
Glemmer aldrig en kamp for nogle år siden, hvor Kusk scorede, hvad der lignede sejrsmålet langt inde i overtiden på Brøndby stadion. Live-skribenten på EB skrev bare: NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ AaB scorer!
Glemmer aldrig en kamp for nogle år siden, hvor Kusk scorede, hvad der lignede sejrsmålet langt inde i overtiden på Brøndby stadion. Live-skribenten på EB skrev bare: NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ AaB scorer!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
AGF placerer mesterskabet i Herning, til et Midtjylland der halter over stregen. Er ikke meget for det nye format, men i år har det da virket.
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
De skulle bare bruge et point, og så skider de guldet væk på den måde. Underholdningen er i top denne søndag. Den er hård at rejse sig fra. Som udgangspunkt er jeg ligeglad med hvem der tager guldet denne sæson, men det at medierne har talt guldet over til øen i løbet af ugen, har alligevel været irriterende nok, til at jeg er tilfreds med fcm sejr. Og god stil af både Agf og Sif at gå efter sejren.
-
- 1. div
- Favoritspiller: Robbie Fowler
Selv om mit had til FCM er helt ude i ekstremerne, så kan jeg ikke lade være med at fryde mig over at mesterskabet ikke ryger til Brøndby. Specielt ikke efter hvordan alle medierne nærmest har savlet ud over det hele.
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg ville aldrig forvente mindre af et hold trænet af Kent Nielsen.Gentleman Finn skrev: ↑26. maj 2024, 19:07De skulle bare bruge et point, og så skider de guldet væk på den måde. Underholdningen er i top denne søndag. Den er hård at rejse sig fra. Som udgangspunkt er jeg ligeglad med hvem der tager guldet denne sæson, men det at medierne har talt guldet over til øen i løbet af ugen, har alligevel været irriterende nok, til at jeg er tilfreds med fcm sejr. Og god stil af både Agf og Sif at gå efter sejren.
Hader København!
Nej, det syntes jeg bestemt ikke det er.
Det er det dyreste FCK-hold nogensinde og det dyreste Brøndby-hold. Som bold.dk skrev i går: “Brøndbys guldhold er historiens dyreste”.
FCM beviser de er en ægte topklub. Jeg syntes det er imponerende det de har skabt.
- Gentleman Finn
- Allstar
Lige præcisalithebeast skrev: ↑26. maj 2024, 19:08Jeg ville aldrig forvente mindre af et hold trænet af Kent Nielsen.Gentleman Finn skrev: ↑26. maj 2024, 19:07De skulle bare bruge et point, og så skider de guldet væk på den måde. Underholdningen er i top denne søndag. Den er hård at rejse sig fra. Som udgangspunkt er jeg ligeglad med hvem der tager guldet denne sæson, men det at medierne har talt guldet over til øen i løbet af ugen, har alligevel været irriterende nok, til at jeg er tilfreds med fcm sejr. Og god stil af både Agf og Sif at gå efter sejren.
Nå, så vandt det hold, som københavnermedierne ikke rigtig har gidet beskæftige sig med som mesterskabskandidater. Det vil jeg da huske tilbage på med glæde (ikke for FCM's skyld); parnasset stå med lange muler og først forklare FCK's flop, og derefter Brøndbys, og nødtvungent skulle sige noget om 'de der andre nogen, som så åbenbart har vundet mesterskabet, og man kan jo ikke sige, det er ufortjent, men...'.
Men det var jo nok rigtig billigt til salg denne sæson...
Men det var jo nok rigtig billigt til salg denne sæson...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
63 point....billigt mesterskab..
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
- Vi blev lukket ud i en sluse uden for stadion efter kampen. Men da vagter åbnede porten, blev der kastet romerlys og glasflasker ind i det rum, vi stod i.
- Jeg synes, at det her er rystende. Det er uhyggeligt. Jeg er her med min far, og vi taler om, at mine egne børn er ved at nå en alder, hvor de kan komme med på stadion. Men det kan jeg jo aldrig gøre, når det er sådan her, siger han
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... t/10246819- Stemningen er trykket. Der er mange børn her, der bliver trøstet.
Fodbold skal kun være for de umodne og voldsparate voksne.
Ja en kedelig tendens. Har det også max presset over OBs capo skal ind på banen og give voksenskældud til OB-spillerne og uger foriden være efter små 12årige piger for ikke at skabe nok stemning. Shit et forkælet båthorn de har til at styre det i Odense. Jeg ville gå amok, hvis nogen skulle diktere hvordan jeg skulle støtte AaB i en fodboldkamp.Buzz Killington skrev: ↑26. maj 2024, 20:47- Vi blev lukket ud i en sluse uden for stadion efter kampen. Men da vagter åbnede porten, blev der kastet romerlys og glasflasker ind i det rum, vi stod i.- Jeg synes, at det her er rystende. Det er uhyggeligt. Jeg er her med min far, og vi taler om, at mine egne børn er ved at nå en alder, hvor de kan komme med på stadion. Men det kan jeg jo aldrig gøre, når det er sådan her, siger hanhttps://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... t/10246819- Stemningen er trykket. Der er mange børn her, der bliver trøstet.
Danmarks bedste fans
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
De burde have bedt ham lukke ræven. Tiden hvor larmende idioter skal have lov til at få kørt deres primitive ego af ved at lege repræsentanter for alle fans er ovre.Martino1 skrev: ↑26. maj 2024, 21:01Ja en kedelig tendens. Har det også max presset over OBs capo skal ind på banen og give voksenskældud til OB-spillerne og uger foriden være efter små 12årige piger for ikke at skabe nok stemning. Shit et forkælet båthorn de har til at styre det i Odense. Jeg ville gå amok, hvis nogen skulle diktere hvordan jeg skulle støtte AaB i en fodboldkamp.Buzz Killington skrev: ↑26. maj 2024, 20:47- Vi blev lukket ud i en sluse uden for stadion efter kampen. Men da vagter åbnede porten, blev der kastet romerlys og glasflasker ind i det rum, vi stod i.- Jeg synes, at det her er rystende. Det er uhyggeligt. Jeg er her med min far, og vi taler om, at mine egne børn er ved at nå en alder, hvor de kan komme med på stadion. Men det kan jeg jo aldrig gøre, når det er sådan her, siger hanhttps://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... t/10246819- Stemningen er trykket. Der er mange børn her, der bliver trøstet.
Enig. Det er så pinligt.Buzz Killington skrev: ↑26. maj 2024, 21:23De burde have bedt ham lukke ræven. Tiden hvor larmende idioter skal have lov til at få kørt deres primitive ego af ved at lege repræsentanter for alle fans er ovre.Martino1 skrev: ↑26. maj 2024, 21:01Ja en kedelig tendens. Har det også max presset over OBs capo skal ind på banen og give voksenskældud til OB-spillerne og uger foriden være efter små 12årige piger for ikke at skabe nok stemning. Shit et forkælet båthorn de har til at styre det i Odense. Jeg ville gå amok, hvis nogen skulle diktere hvordan jeg skulle støtte AaB i en fodboldkamp.Buzz Killington skrev: ↑26. maj 2024, 20:47- Vi blev lukket ud i en sluse uden for stadion efter kampen. Men da vagter åbnede porten, blev der kastet romerlys og glasflasker ind i det rum, vi stod i.- Jeg synes, at det her er rystende. Det er uhyggeligt. Jeg er her med min far, og vi taler om, at mine egne børn er ved at nå en alder, hvor de kan komme med på stadion. Men det kan jeg jo aldrig gøre, når det er sådan her, siger hanhttps://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... t/10246819- Stemningen er trykket. Der er mange børn her, der bliver trøstet.