Hvem vinder? Hvem rykker ned?
Næsten enig. Tror at Viborg har skudt forkert på træneren og kommer til at droppe ned i bundfeltet. De er blevet pillet godt og grundigt på både træner og direktørsiden, og efterhånden koster det.
Jeg er ikke helt enig i den fordeling.Kunji skrev: ↑7. jun 2024, 09:27Jeg tror superligaen næste år vil bestå af 3 grupper af fire hold.
FCK, FCM, FCN og BIF må deles om 1-4.
AGF, Randers, Silkeborg og Viborg må deles om 5-8.
AaB, Vejle, SønderjyskE og Lyngby må deles om 9-12.
Indenfor de 3 grupper tror jeg, det er hip som hap. Jeg kunne godt se et af midterholdene få en skuffende sæson.
Svært at sige før transfervinduet er gennemført, men jeg kunne godt se Viborg blive en del af bundstriden. Jeg synes deres kurve har virket til at være nedadgående igennem længere tid. De spillere der har solgt har de ikke fået erstattet med samme kvalitet. Randers og Silkeborg har et bundniveau og et solidt fundament der gør at de bør gå fri. AGF kan sagtens blande sig i top4.
Jeps. Og først de tre andre formodede bundhold i runde 8, 10 og 11. Det kan godt blive en meeeeeget tung start.emenike skrev: ↑7. jun 2024, 12:103 udekampe for os i de første 4 kampe, bl.a. i Farum og Herning. Dejlig start...
https://aabsport.dk/nyheder/2024/juni/a ... k-i-farum/
Lugter langt væk af 12 point.emenike skrev: ↑7. jun 2024, 12:103 udekampe for os i de første 4 kampe, bl.a. i Farum og Herning. Dejlig start...
OprykkerenergiAlpa Chino skrev: ↑7. jun 2024, 12:53Der er ingen lette kampe i Superligaen - vi skal bare smadre igennem fra starten af.
hmm, hjemmekamp og en Herning kamp i den periode jeg lige er i Danmark. Må lige se om planerne (pt. at være i Kbh.området) kan ændres lidt...emenike skrev: ↑7. jun 2024, 12:103 udekampe for os i de første 4 kampe, bl.a. i Farum og Herning. Dejlig start...
Enig omkring top-5, FCN kan dog godt få lidt problemer pga. mange udskiftninger i truppen. Men de plejer jo at kunne håndtere det, så de altid kommer med i top-6. Så reelt er der nok kun én åben plads i top-6. Jeg tror at Silkeborg får det svært, nu hvor de skal spille Europa og endda har en chance for at nå et gruppespil (to chancer, før EL og derefter ECL, når de har tabt et dobbeltopgør). Randers ser meget stabile ud, men alle der får en god start vil have en rimelig chance. I bunden ser det svært ud for Lyngby. Vejle uden Trott ser også vanskeligt ud. En af oprykkerne plejer dog at rykke ud i igen.FlæskeFrank skrev: ↑7. jun 2024, 10:33Jeg er ikke helt enig i den fordeling.Kunji skrev: ↑7. jun 2024, 09:27Jeg tror superligaen næste år vil bestå af 3 grupper af fire hold.
FCK, FCM, FCN og BIF må deles om 1-4.
AGF, Randers, Silkeborg og Viborg må deles om 5-8.
AaB, Vejle, SønderjyskE og Lyngby må deles om 9-12.
Indenfor de 3 grupper tror jeg, det er hip som hap. Jeg kunne godt se et af midterholdene få en skuffende sæson.
1-4 rimelig enig, måske 1-5 da AGF har fået en del økonomiske muskler, som holder dem fri af grimme ting.
Derefter synes jeg , at det er meget åbent.
Randers, Silkeborg og Viborg skal altså finde nogle nye spillere.
Randers havde vel Coulibaly og Fuseini, som alene reddede dem. De er væk igen.
Silkeborg, de har manglet nogle profiler, så de virker noget ordinære - jeg tror ikke på nedrykning, men nr. 10 er ikke utænkeligt.
Viborg skal vel også både have spillere ind og Jakob Poulsen skal måske også løfte sig lidt. Nu er statistik taknemmelig, men han har stået i spidsen for Viborg i 18 kampe. De 6 kampe er mod OB og Hvidovre, hvor 13 af hans 24 point er hentet. Om det betyder, at han er god i bundstriden eller blot de to nedrykkere var dårlige...
En oprykker plejer at overleve, så det forventer jeg selvfølgelig er os.
Lyngby og SønderjyskE er nok bedste bud på nedrykkere. Dog har vi set, at SønderjyskE har et enormt godt hold, hvilket kan få et hold fri af nedrykning. De virker dog lidt tynde efter de startende.