Jeg er enig langt hen af vejen, men de mange indkøb er vel også et udtryk for, at de ikke har haft held med at implementere den næste generation af spillere og ikke har formået at udvise rettidig omhu ift. erstatninger (ikke Neestrups ansvar selvfølgelig). Når jeg undrer mig over forlængelsen, skyldes det at han havde to år tilbage af den eksisterende aftale, og der ikke umiddelbart var et oplagt overtagende hold, hvis vi ser bort fra landsholdet.bonanza skrev: ↑23. okt 2024, 16:27Jeg forstår ikke FCK fans på twitter der mener at det er Neestrups skyld at holdet underpræsterer. De har skiftet halvdelen af truppen ud, hvordan kan man forvente at det bare kører derefter? Jeg er heller ikke helt vildt imponeret af deres trupsammensætning, og ham Sune Smith der er sportsdirektør virker som en tegning, jeg mener klart han har givet dem ringere forudsætninger for at nå de målsætninger der er i klubben. I lyset af alt det og en masse kritik, så når vi kigger på tabellen er FCK tilbage på toppen her hen imod slutningen af efteråret. Det synes jeg er forholdsvis godt klaret af især træneren. Jeg forstår godt man forlænger, kan ikke se hvad en fyring skulle fixe, så er det bare endnu ringere forudsætninger.jonas386 skrev: ↑18. okt 2024, 16:26Ja, den havde jeg ikke set komme. Forstår slet ikke timingen, medmindre det er fordi de mistænker DBU at være interesserede.haghdk skrev: ↑18. okt 2024, 09:40Der ligner det at han gør
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-koeb ... b-neestrup
Jeg har ikke noget forhold til Sune Smith-Nielsen, men kan da konstatere at FCK ikke umiddelbart har haft så stort held med de interne forfremmelser når vi snakker organisationen udenom førsteholdet.