Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
s0d4p0p
Drenge
Drenge
Indlæg: 49
Tilmeldt: 29. jan 2006, 20:22
Geografisk sted: Gug, Aalborg, Nordjylland!

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af s0d4p0p » 4. aug 2008, 22:00

Dennis Flinta har også en kommentar til "FC Midtafrika" citatet:

http://onside.dk/node/13209
... Jeg synes det er meget dumt at tale om bagland når man snakker om sådan noget.

Også gode gamle David Nielsen har en kommentar:

http://onside.dk/node/13238
Pehrsson, vis dit værd - jeg tror på det!

Onkel Franz
Superliga
Superliga
Indlæg: 577
Tilmeldt: 1. jun 2007, 23:37

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Onkel Franz » 4. aug 2008, 22:43

Jeg må sige, at jeg har meget, meget svært ved at se hvorfor Glistrups udtalelse skulle være racistisk. Men ok, David Nielsen er jo heller ikke ligefrem Mensa-materiale.
Jomfru Ane gade: AaB's største aktiv i jagten på svenske profiler.

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JSJ » 4. aug 2008, 23:19

Onkel Franz skrev:Jeg må sige, at jeg har meget, meget svært ved at se hvorfor Glistrups udtalelse skulle være racistisk. Men ok, David Nielsen er jo heller ikke ligefrem Mensa-materiale.
Nej det skal han satme ikke beskyldes for!

Manden er jo notorisk bange for, at blive glemt oppe i det kolde nord - Og hvad gør man hvis journalisterne ikke selv kommer til en?? Ja - Man laver en "David Nielsen" og kontakter dem selv!

Og så tilbage til selve emnet:

Jeg ser ikke Glistrups kommentar som direkte racistisk, men det er selvfølgelig ikke optimalt, at han bringer sig selv og hele virksomheden i dårligt lys, bare pga. en joke gone-bad..

For vi må jo også være ærlige og sige, at han jo ikke har sagt noget som vi fleste andre ikke har tænkt, eller endda postet i denne og den forgående "FCM-tråd"..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 4. aug 2008, 23:34

JSJ skrev:
Onkel Franz skrev:Jeg må sige, at jeg har meget, meget svært ved at se hvorfor Glistrups udtalelse skulle være racistisk. Men ok, David Nielsen er jo heller ikke ligefrem Mensa-materiale.
Nej det skal han satme ikke beskyldes for!

Manden er jo notorisk bange for, at blive glemt oppe i det kolde nord - Og hvad gør man hvis journalisterne ikke selv kommer til en?? Ja - Man laver en "David Nielsen" og kontakter dem selv!

Og så tilbage til selve emnet:

Jeg ser ikke Glistrups kommentar som direkte racistisk, men det er selvfølgelig ikke optimalt, at han bringer sig selv og hele virksomheden i dårligt lys, bare pga. en joke gone-bad..

For vi må jo også være ærlige og sige, at han jo ikke har sagt noget som vi fleste andre ikke har tænkt, eller endda postet i denne og den forgående "FCM-tråd"..

/Jesper

Hvis ikke det var pga. efternavnet ville denne sag jo aldrig nogensinde være blæst sådan op. Det er ikke videre smart en direktør i en anden fodboldklub siger den slags, men FCM fansene er jo fuldstændig ude i hampen med deres tuden over dette. Ørgaard har siddet i et tv program om deres fodboldskole og omtalt de selv samme afrikanere som et produkt der skulle sikre FCM penge....

Hvad værst en fodbold direktør der kalder en anden klub "FC Midtafrika" eller en hvid mand der sidder og taler om at sælge sorte mennesker for at skabe profit...................

Brugeravatar
alexmk
1. div
1. div
Indlæg: 433
Tilmeldt: 19. jul 2005, 00:11
Geografisk sted: Vestbyen - i tribunens skygge

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af alexmk » 10. aug 2008, 11:14

..... endnu engang må man fremhæve Danmarks plastik-fans #1

FC Midtjylland spiller på torsdag den vigtigste kamp i klubbens historie (ifølge de sorte spejdere selv ... og nåh ja - de har faktisk ingen historie i det midtjyske) imod Manchester City i Manchester.

Fanklubben har arrangeret bustur og nogle flybilletter til kampen ... til denne vigtige kamp er busturen nu aflyst, og 22 supportere tager afsted med SAS-fly.

Alt ialt forventer fanklubben at der møder 100 FCM'ere op på stadion i Manchester - inklusiv 50 sponsorer.

Need I say more?
jp.dk:
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.

"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af birk » 10. aug 2008, 17:32

kan godt være folk hader FcM, men de spiller sgu en god gang bold idag- Det er klasse , det de leverer idag

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 10. aug 2008, 17:40

birk skrev:kan godt være folk hader FcM, men de spiller sgu en god gang bold idag- Det er klasse , der de leverer idag
Man kan ikke have andet end respekt for deres spil på banen i dag, men det er jo muligvis det samme billede som sidste år, hvor de spillede fantastisk mod de øvrige tophold, men ikke mødte op rent mentalt når det var de mindre klubber de mødte.

Brugeravatar
Freddy
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 6. aug 2008, 18:09
Favoritspiller: Thomas Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Freddy » 10. aug 2008, 17:53

Hmm nu bliver jeg helt nysgerri har AaB nogle ærkerivaler ligesom når Fck og Bif mødes så har vi hvem ?. ;S :) :aabfan:
AaB.

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Emerek » 10. aug 2008, 21:38

Freddy skrev:Hmm nu bliver jeg helt nysgerri har AaB nogle ærkerivaler ligesom når Fck og Bif mødes så har vi hvem ?. ;S :) :aabfan:
AGF, Viborg og FC Menneskehandel er vel vores lokalrivaler, men der er ikke den samme stemning om det, som hvis Brøndby og FCK spiller (i hvert fald ikke fra mediernes side).

Brugeravatar
aagaard-lc
Drenge
Drenge
Indlæg: 45
Tilmeldt: 12. okt 2007, 15:54

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af aagaard-lc » 12. aug 2008, 00:51

Emerek skrev:
Freddy skrev:Hmm nu bliver jeg helt nysgerri har AaB nogle ærkerivaler ligesom når Fck og Bif mødes så har vi hvem ?. ;S :) :aabfan:
AGF, Viborg og FC Menneskehandel er vel vores lokalrivaler, men der er ikke den samme stemning om det, som hvis Brøndby og FCK spiller (i hvert fald ikke fra mediernes side).
Fc Menneskehandel! Hehehe, det er fandme sjovt. Keep it up guys! :cheers:

RødeRomario
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 31. jul 2006, 19:14

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af RødeRomario » 15. aug 2008, 03:48

Grund nr. 1 til at have respekt for FCM

#1 Vinder 1-0 i Manchester, Respekt!!!!

Nyggi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nyggi » 15. aug 2008, 03:50

RødeRomario skrev:Grund nr. 1 til at have respekt for FCM

#1 Vinder 1-0 i Manchester, Respekt!!!!
Og det er så nok også den eneste

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af gwailo » 15. aug 2008, 12:20

RødeRomario skrev:Grund nr. 1 til at have respekt for FCM

#1 Vinder 1-0 i Manchester, Respekt!!!!
Forkert! Bare endnu en grund til at hade dem...
// gwailo

Brugeravatar
alexmk
1. div
1. div
Indlæg: 433
Tilmeldt: 19. jul 2005, 00:11
Geografisk sted: Vestbyen - i tribunens skygge

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af alexmk » 15. aug 2008, 18:21

Fordi deres hovedsponsor i TV-reklamer præsenterer deres kunder som bonderøve, der kører på traktor ned til det lokale supermarked.
jp.dk:
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.

"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.

RødeRomario
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 31. jul 2006, 19:14

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af RødeRomario » 15. aug 2008, 23:57

gwailo skrev:
RødeRomario skrev:Grund nr. 1 til at have respekt for FCM

#1 Vinder 1-0 i Manchester, Respekt!!!!
Forkert! Bare endnu en grund til at hade dem...
Jeg skrev RESPEKT, bare fordi man har respekt for nogle kan man godt hade dem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hanga » 16. aug 2008, 10:51

alexmk skrev:Fordi deres hovedsponsor i TV-reklamer præsenterer deres kunder som bonderøve, der kører på traktor ned til det lokale supermarked.
Det er da sådan set bare sandheden?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Flower » 18. aug 2008, 12:19

Fordi at de allerede NU er ude med hvem der vinder medaljer om 9 måneder!

http://onside.dk/node/14347
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gerrard » 18. aug 2008, 16:45

Flower skrev:Fordi at de allerede NU er ude med hvem der vinder medaljer om 9 måneder!

http://onside.dk/node/14347
Det er satme genialt at den lamme Thomasberg kommer ud med den melding. For første gang i umindelige tider valgte jeg rent faktisk at håbe på en FCK sejr i går!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Colt Sivas
2. div
2. div
Indlæg: 148
Tilmeldt: 13. sep 2007, 22:02

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Colt Sivas » 18. aug 2008, 18:14

Flower skrev:Fordi at de allerede NU er ude med hvem der vinder medaljer om 9 måneder!

http://onside.dk/node/14347
Hvis transfer vinduet var lukket nu ville jeg give ham ret. :)

Men tror nu at jeres forhåbentlig kvalifikation til CL nok skal betyde 1-3 spillere mere. For i er godt nok tyndt besat alle andre steder end midtbanen.

Brøndby tror jeg ikke på. Ikke med Tom Køhlert ved roret. De har da gode spillere men intet hold. Vi er milevidt fra de tider hvor Brøndby pressede deres modstandere i 80+ min.

Kan ikke se hvem udover AaB + (Brøndby) skulle have mulighed for at blande sig i toppen.

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af -Larsen » 18. aug 2008, 18:52

Jeg må erklære mig enig med Thomasberg, desværre. Ja, der er "kun" spillet 5 kampe, men ikke nok med vi skal være ligeså gode som sidste år, så skal de andre hold også være samme niveau, hvilket jeg ikke mener de er. Jeg mener de er endnu bedre og stærkere i år, så jeg er en smule skeptisk.

Besvar