Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dot Bot » 1. sep 2009, 23:03

John Deacon skrev:VI ER FC’S DRENGE OG I KAN BARE KOMME AN!
SÅ TA’ KRIGS MALLING PÅ, VIFT MED SORT OG RØD, SOM EN EGTE FC FAN.
I KAN BARE KOMME AN!


Simpelthen bare klasse! Eller ikke...
Den er simpelthen klasse den sang.. Hmm, eller ikk´.
Men hele sang-tråden på ulvehullet er virkelig et kig værd. De er meget fantasifulde dernede på heden :)

Brugeravatar
Viking
Allstar
Allstar
Indlæg: 1587
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:45

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Viking » 1. sep 2009, 23:21

doukas skrev:Er det ikke rimelig dumt at oplyse sit tlf + email-adresse på et side alle kan komme til?

Gæt hvem der får en masse mobil-tjenester nu ;)

http://www.black-wolves.com/nyheder/202 ... a-vej.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Flot nok... du har stjålet hans billede. Magen til opfindsomhed...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 13. sep 2009, 23:04

Skægt som de tonsvis af gode grunde til at hade FCM er forstummet efter, at de har skiftet træner.

For 1 år eller 1½ ville fire nederlag i træk til FCM ikke gå stort set ubemærket hen.

Læste iøvrigt på FCMs debatside en kommentar, som lød nogenlunde sådan: "Der var åbenbart en grund til at Lynge ikke ville bruge Kuhn som permanent cheftræner..."

Nu ved vi alt for godt, at trænere ikke skal måles på en eller fire kampe. Men prøv at lade tanken få frit spil. Kuhn var blevet ansat som cheftræner efter vikartjansen. Pludselig spiller vi 8 kampe og får 4 point. Så havde presset på Kuhn/Lynge formentlig været lige så stort som Pehrson og Lynge oplevede i foråret.

Men inden hovmodet sætter rigtig ind hos mig, så skal jeg høre Jens Ørgaard sige, at målsætningen er røget. Det gælder bare en plads i top6(eller endnu bedre overlevelse).
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 13. sep 2009, 23:54

Det var bare noget andet at se Nomasberg og den kiksede crazy daisy familiefar folde sig ud på skærmen, med deres evigt piven over alting.

Jeg sad dog og gnækkede for mig selv, da jeg slog op på tekst tv og så Rødvin havde taget sejren dernede.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 13. sep 2009, 23:58

FlæskeFrank skrev:Skægt som de tonsvis af gode grunde til at hade FCM er forstummet efter, at de har skiftet træner.

For 1 år eller 1½ ville fire nederlag i træk til FCM ikke gå stort set ubemærket hen.
Jeg kan kun tale for mig selv, men FCM's fortsatte krise er BESTEMT ikke gået ubemærket hen hos mig - jeg NYDER det i fulde drag!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mr. Larsen » 14. sep 2009, 09:56

FlæskeFrank skrev:Skægt som de tonsvis af gode grunde til at hade FCM er forstummet efter, at de har skiftet træner.

For 1 år eller 1½ ville fire nederlag i træk til FCM ikke gå stort set ubemærket hen.

Læste iøvrigt på FCMs debatside en kommentar, som lød nogenlunde sådan: "Der var åbenbart en grund til at Lynge ikke ville bruge Kuhn som permanent cheftræner..."

Nu ved vi alt for godt, at trænere ikke skal måles på en eller fire kampe. Men prøv at lade tanken få frit spil. Kuhn var blevet ansat som cheftræner efter vikartjansen. Pludselig spiller vi 8 kampe og får 4 point. Så havde presset på Kuhn/Lynge formentlig været lige så stort som Pehrson og Lynge oplevede i foråret.

Men inden hovmodet sætter rigtig ind hos mig, så skal jeg høre Jens Ørgaard sige, at målsætningen er røget. Det gælder bare en plads i top6(eller endnu bedre overlevelse).
Livet er sgu for kort til Fc Midtjylland ! :=)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 14. sep 2009, 12:55

Funky skrev:
FlæskeFrank skrev:Skægt som de tonsvis af gode grunde til at hade FCM er forstummet efter, at de har skiftet træner.

For 1 år eller 1½ ville fire nederlag i træk til FCM ikke gå stort set ubemærket hen.
Jeg kan kun tale for mig selv, men FCM's fortsatte krise er BESTEMT ikke gået ubemærket hen hos mig - jeg NYDER det i fulde drag!
Ja, bestemt! Men det er også svært at hade FC Muhhh for at de taber 5 kampe i streg. Er sikker på at det altid har været planen fra Lynges side, at plante Kuhn i FCM. Det er jo gået fuldstændig fremragende dernede siden Kuhn har taget over, med 5 nederlag og en signing af årtidets ringeste spiller i Aalborg, Hübben, er der lidt at brokke sig over mhs. til situationen på Heden. Desuden har det aldrig ligget til de stolte Nordjyder at håne andre klubber :thumbsup:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Dahl9000
1. div
1. div
Indlæg: 482
Tilmeldt: 28. jan 2008, 08:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dahl9000 » 14. sep 2009, 13:05

Haha, grunden til jeg nyder deres kolosale nedtur, er jo netop det faktum, at de om nogen, var skadesfro og utroligt nedladende overfor for os, da vi vandt mesterskabet og kom i Chl.

FCM er på vej mod afgrunden, de indkøb til lavede til sidst i dette vindue siger ALT. Martin A, er jo en lottokupon, og Ørgaard vælger at smide en kæmpe løn og en 3 års kontrakt efter ham, grinagtigt.
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mogens » 14. sep 2009, 18:01

Hvorfor betragtes Martin A. som en lottokupon? Jeg synes generelt, at udtrykket er godt og grundigt gennemkneppet efterhånden...

En stor procentdel af de spillere, som danske klubber signer eller efter sigende er interesseret i får ofte prædikatet lottokupon. I mine øjne holder den slet ikke stik med Martin A, men det afhænger i høj grad nok af øjnene der kigger på spillerne.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Dahl9000
1. div
1. div
Indlæg: 482
Tilmeldt: 28. jan 2008, 08:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dahl9000 » 14. sep 2009, 21:33

Mogens skrev:Hvorfor betragtes Martin A. som en lottokupon? Jeg synes generelt, at udtrykket er godt og grundigt gennemkneppet efterhånden...

En stor procentdel af de spillere, som danske klubber signer eller efter sigende er interesseret i får ofte prædikatet lottokupon. I mine øjne holder den slet ikke stik med Martin A, men det afhænger i høj grad nok af øjnene der kigger på spillerne.

Hvorfor?

Fordi manden ikke har spillet fast på en højt niveau i hvad? 2-3 sæsoner???

han er for mig, lige så stor en "chance" som Gaardsøe er for os.
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Flower » 14. sep 2009, 21:34

Jeg er af den overbevisning at hvis man ignorer FCM, så forsvinder de nok stille og roligt.. Luk tråden :innocent:
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Califfen » 14. sep 2009, 23:17

Dahl9000 skrev:
Mogens skrev:Hvorfor betragtes Martin A. som en lottokupon? Jeg synes generelt, at udtrykket er godt og grundigt gennemkneppet efterhånden...

En stor procentdel af de spillere, som danske klubber signer eller efter sigende er interesseret i får ofte prædikatet lottokupon. I mine øjne holder den slet ikke stik med Martin A, men det afhænger i høj grad nok af øjnene der kigger på spillerne.

Hvorfor?

Fordi manden ikke har spillet fast på en højt niveau i hvad? 2-3 sæsoner???

han er for mig, lige så stor en "chance" som Gaardsøe er for os.
Sludder og vrøvl, dahl.
Tjek hans stats her:
http://transfermarkt.de/de/spieler/1496 ... daten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Han har spillet fast, og den næstbedste engelske række er stadig højt niveau.

Er helt enig med Mogens. Martin A er ikke en lottokupon. Han var en profil i ligaen for både ab og fck, og et ophold i england i både premier league og championship, har nok ikke gjort ham dårligere.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Coma » 15. sep 2009, 18:51

har fra en der har sin gang i FCM, at rygterne omkring fyring allerede er igang.. puha...

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af AaB1978 » 15. sep 2009, 18:57

Coma skrev:har fra en der har sin gang i FCM, at rygterne omkring fyring allerede er igang.. puha...
Det må da være en fyring af Jens Ørgaard, der er igang så :S

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 15. sep 2009, 20:13

AaB1978 skrev:
Coma skrev:har fra en der har sin gang i FCM, at rygterne omkring fyring allerede er igang.. puha...
Det må da være en fyring af Jens Ørgaard, der er igang så :S
Udover at de måske (læs: Ganske givet) kan finde en mand som kan gøre det bedre end Ørgaard, så er det godtnok glade dage for os der har en særegen interesse i FCM. I LOVE IT! :danmarkfan:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. sep 2009, 21:04

Coma skrev:har fra en der har sin gang i FCM, at rygterne omkring fyring allerede er igang.. puha...
Hvis det er Kuhn vi snakker om så absolut nej. Det ville være så latterligt langt ude at selv ikke Ikast kunne finde på at gøre noget så stupidt, desværre... Men derfor kan der da sagtens være rygter omkring det. Og det må vi så bare nyde :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 15. sep 2009, 21:20

Køllen I Møllen skrev:
Coma skrev:har fra en der har sin gang i FCM, at rygterne omkring fyring allerede er igang.. puha...
Hvis det er Kuhn vi snakker om så absolut nej. Det ville være så latterligt langt ude at selv ikke Ikast kunne finde på at gøre noget så stupidt, desværre... Men derfor kan der da sagtens være rygter omkring det. Og det må vi så bare nyde :)
Mon ikke det er Ørgård der ryger som den næste..
Hvad vil det dog nytte at smide Kuhn på porten..

Så ansætter de sikkert Thomasberg igen :D :D

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mogens » 15. sep 2009, 21:26

Dahl9000 skrev:
Mogens skrev:Hvorfor betragtes Martin A. som en lottokupon? Jeg synes generelt, at udtrykket er godt og grundigt gennemkneppet efterhånden...

En stor procentdel af de spillere, som danske klubber signer eller efter sigende er interesseret i får ofte prædikatet lottokupon. I mine øjne holder den slet ikke stik med Martin A, men det afhænger i høj grad nok af øjnene der kigger på spillerne.

Hvorfor?

Fordi manden ikke har spillet fast på en højt niveau i hvad? 2-3 sæsoner???

han er for mig, lige så stor en "chance" som Gaardsøe er for os.
Umiddelbart er det ikke mit indtryk, selvom jeg ikke har stat på de enkelte sæsoner i WBA, men det blev da til 105 kampe på 4 sæsoner. Det var vel kun sæsonen i Derby der virkelig var noget pis, og en enkelt dårlig sæson er vel sket for andre?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Dahl9000
1. div
1. div
Indlæg: 482
Tilmeldt: 28. jan 2008, 08:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dahl9000 » 15. sep 2009, 21:41

Mogens skrev:
Dahl9000 skrev:
Mogens skrev:Hvorfor betragtes Martin A. som en lottokupon? Jeg synes generelt, at udtrykket er godt og grundigt gennemkneppet efterhånden...

En stor procentdel af de spillere, som danske klubber signer eller efter sigende er interesseret i får ofte prædikatet lottokupon. I mine øjne holder den slet ikke stik med Martin A, men det afhænger i høj grad nok af øjnene der kigger på spillerne.

Hvorfor?

Fordi manden ikke har spillet fast på en højt niveau i hvad? 2-3 sæsoner???

han er for mig, lige så stor en "chance" som Gaardsøe er for os.
Umiddelbart er det ikke mit indtryk, selvom jeg ikke har stat på de enkelte sæsoner i WBA, men det blev da til 105 kampe på 4 sæsoner. Det var vel kun sæsonen i Derby der virkelig var noget pis, og en enkelt dårlig sæson er vel sket for andre?
Korrekt, det kan godt være jeg skal trække følehornene lidt tilbage her. Mente han havde en sæson i kulden i WBA inden skiftet til FCM.

men han har da ikke imponeret endnu i FCM ;) trods alt.
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 16. sep 2009, 09:11

Bønderne kan slet ikke få armene ned over tilgangen af Hübben, fint at de har noget at glæde sig over på Heden ;)

http://www.black-wolves.com/b/1/95631.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar