Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 28. okt 2009, 17:20

sulakvelidze skrev:Så er der et mesterskab ledigt! FCM har givet afkald på den titel, de ellers var først om at råbe "shotgun" til, og som de havde bestilt til at ankomme på Heden i 2011, hvilket Jens Ørgaard senere udlagde til i virkeligheden at betyde 2012. Nu betyder det slet ingenting:

http://tv2sport.dk/node/42741" onclick="window.open(this.href);return false;
Gad vide hvad de nu skal bruge det 20 kvm2 store pokalrum, nej ikke pokalskab, til nu da de har aflyst det hele? De kan selvfølgelig stoppe nogle flere negere ind i det. Eller så kan Disko-Glenn bruge det til at undervise i sine specielle dansetrin.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 28. okt 2009, 22:53

Nu må FC Menneskehandel da melde ud at de agter at tage the triple i indeværende sæson efter aftens imponerende sejr over Esbjerg. Alt andet vil virke unaturligt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Cx » 29. okt 2009, 10:03

Jeg hørte også her til morgen, at de har droppet visionen om to (danske?) spillere til VM i Sydafrika - nuvel også en svær udfordring, når nu Ståle forventer 4-6 FCK'ere på holdet!

Det irriterer mig desuden, at FCM nu også forventer at overhale os økonomisk med et underskud på op til 30 mio. kr. - 5 mio. større end det AaB forventer! Og det er rimeligt sygt især når man tænker på, at de stadig har et trumfkort i form af at de endnu ikke har FCM Ishockey!

Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 29. okt 2009, 11:09

Cx skrev:Jeg hørte også her til morgen, at de har droppet visionen om to (danske?) spillere til VM i Sydafrika - nuvel også en svær udfordring, når nu Ståle forventer 4-6 FCK'ere på holdet!

Det irriterer mig desuden, at FCM nu også forventer at overhale os økonomisk med et underskud på op til 30 mio. kr. - 5 mio. større end det AaB forventer! Og det er rimeligt sygt især når man tænker på, at de stadig har et trumfkort i form af at de endnu ikke har FCM Ishockey!

Lures
Cx
Bare rolig, skiftet fra Fox til Ulv er kun en hel naturlig ting.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3882
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 29. okt 2009, 17:03

FCM-formand langer ud efter fans

"...ellers har sæsonstarten været særdeles skuffende, det har i flere omgange fået klubbens fans til at muh'e af spillerne, og det gider FC Midtjyllands bestyrelsesformand, Bo Olesen, ikke længere at høre på."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Forza » 3. nov 2009, 11:18

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... -overhalet" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg mindes ikke at FC Muuuh i mellem 2006 og sommeren 2008 var bedre end eksempelvist AaB?

Traktorføreren Ørgaard mener således at FCM var 3. bedst i den tid og mener også at de konkurrerende klubber (udover top 2) ikke kunne følge med FCM.

Hader den klub overalt på jorden :@
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hekler
2. div
2. div
Indlæg: 184
Tilmeldt: 9. jul 2005, 08:25

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hekler » 22. jan 2010, 18:38

Er det bare mig eller er i ved at falde af på den?

I har jo ikke hadet i flere måneder, er i syge.

Vi ved jo alle at i er nogle tøsedrenge og svagdrikkere, og da der snart er fancup så ville jeg lige komme forbi for at sørge for i kommer i omdrejninger.

I kan jo altid komme forbi og overgive jer med det samme: http://www.black-wolves.com/b/topic.htm ... 788#p94788" onclick="window.open(this.href);return false;

/Hekler

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 22. jan 2010, 19:51

Det er lidt som en nabo der plejede at spille højt firsermusik døgnet rundt, men nu er blevet hjemløs og man ser ham kun en sjælden gang imellem med tisvåde bukser og en kirsebærvin i hånden. Et grimt syn, javel, men lidt svært at hade nogen som er på bunden allerede.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 22. jan 2010, 23:22

Hekler skrev:Er det bare mig eller er i ved at falde af på den?

I har jo ikke hadet i flere måneder, er i syge.

Vi ved jo alle at i er nogle tøsedrenge og svagdrikkere, og da der snart er fancup så ville jeg lige komme forbi for at sørge for i kommer i omdrejninger.

I kan jo altid komme forbi og overgive jer med det samme: http://www.black-wolves.com/b/topic.htm ... 788#p94788" onclick="window.open(this.href);return false;

/Hekler
Hold fast det lyder spændende. Hvem tager nogle Lilholt CD'er med?

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Since » 22. jan 2010, 23:24

Poker-One-Kenobi skrev:Det er lidt som en nabo der plejede at spille højt firsermusik døgnet rundt, men nu er blevet hjemløs og man ser ham kun en sjælden gang imellem med tisvåde bukser og en kirsebærvin i hånden. Et grimt syn, javel, men lidt svært at hade nogen som er på bunden allerede.
He He klasse! Må desværre konstatere at Fcm-AaB-Agf er i sørgelig forfatning for tiden. Vi må håbe der bliver bragt orden i økonomien snarest, så alle 3 klubber er med i toppen.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kilde » 22. jan 2010, 23:33

Since skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Det er lidt som en nabo der plejede at spille højt firsermusik døgnet rundt, men nu er blevet hjemløs og man ser ham kun en sjælden gang imellem med tisvåde bukser og en kirsebærvin i hånden. Et grimt syn, javel, men lidt svært at hade nogen som er på bunden allerede.
He He klasse! Må desværre konstatere at Fcm-AaB-Agf er i sørgelig forfatning for tiden. Vi må håbe der bliver bragt orden i økonomien snarest, så alle 3 klubber er med i toppen.
Havde det ellers fint, da FCM lå og legede med nedrykningsstregen.. Det eneste, der skulle give mig medfølelse med FCM er da Kuhn, men hele klubbens koncept er nu mere kvalmende end Kuhn er fantastisk.

Ham "Hekler" på deres forum er da dybt til grin. Har set noget til ham før, men jo mere man læser, jo mere kommer indavl op på tavlen.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 23. jan 2010, 00:25

Hekler skrev:Er det bare mig eller er i ved at falde af på den?

I har jo ikke hadet i flere måneder, er i syge.

Vi ved jo alle at i er nogle tøsedrenge og svagdrikkere, og da der snart er fancup så ville jeg lige komme forbi for at sørge for i kommer i omdrejninger.

I kan jo altid komme forbi og overgive jer med det samme: http://www.black-wolves.com/b/topic.htm ... 788#p94788" onclick="window.open(this.href);return false;

/Hekler
Er den URL overhovedet en adresse på internettet? Hvis jeg havde en Amiga 500 og et 28k modem skulle jeg nok besøge jeres BBS!

Men det er svært at hade nogen der ikke er nogen rivalisering med i tabellen. Hvor AaB faktisk har været en del af topstriden denne sæson og stadig kan blive det igen har FCM valgt at danse kinddans med klassens to kiksede piger Randers FC og kloningen HB Køge. Dog skal i stadig have lidt point for hele Onyszko hykleriet, men når i er FCM giver det ikke meget grundet forventninger til skandaler i indeværende sæson.

Men hyg i jer bare med damehåndbolden og i DFs vælgerforening.

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9000guldglans » 24. jan 2010, 11:20

Bedømt på udseendet ville taberen Hekler passe perfekt på det islandske håndboldlandshold. Rødmossede drager er der åbenbart nok af i Island og på heden.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af hje1980 » 26. feb 2010, 09:37

http://www.bold.dk/nyt/FC-Midtjylland-n ... ningerne_2" onclick="window.open(this.href);return false;

"Truslen" mod syd bløder MEGET kraftig... og ser ud til at de om nogen er MEGET afhængig af spillersalg... Men så meget for deres Guld 2011. HELT til grin...

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kenneth K » 26. feb 2010, 10:04

hje1980 skrev:http://www.bold.dk/nyt/FC-Midtjylland-n ... ningerne_2

"Truslen" mod syd bløder MEGET kraftig... og ser ud til at de om nogen er MEGET afhængig af spillersalg... Men så meget for deres Guld 2011. HELT til grin...
Sweet.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 26. feb 2010, 14:08

Ja det er jo gået som jeg sagde det ville gå da de legede storklub og købte Boring til dobbeltpris, gav Califf en monsterløn og gav 10 m. for Faberberg der nu er sendt tilbage. FCM er lige så høj grad selv skyld i deres økonomiske problemer som AaB er.

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Since » 26. feb 2010, 14:16

Ja de har vist nok levet over evne! Fatter ikke det kan lade sig gøre!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 26. feb 2010, 15:53

Ja. Godt at vores klub ikke er ude i sådan et økonomisk morads.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 26. feb 2010, 23:06

limey skrev:Ja. Godt at vores klub ikke er ude i sådan et økonomisk morads.
Et minus i retning af 55 millioner - 10-15 millioner værre end AaB - og UDEN en kuldsejlet ejendomshandel i baggagen, det synes jeg faktisk er rigtig imponerende. AaBs årsresultat har jeg betegnet som "katastrofalt". Jeg ved slet ikke hvad jeg så skal kalde FCMs. Men hva', de har vel en eller anden stenrig uldkræmmer i baghånden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 27. feb 2010, 09:06

Funky skrev:
limey skrev:Ja. Godt at vores klub ikke er ude i sådan et økonomisk morads.
Et minus i retning af 55 millioner - 10-15 millioner værre end AaB - og UDEN en kuldsejlet ejendomshandel i baggagen, det synes jeg faktisk er rigtig imponerende. AaBs årsresultat har jeg betegnet som "katastrofalt". Jeg ved slet ikke hvad jeg så skal kalde FCMs. Men hva', de har vel en eller anden stenrig uldkræmmer i baghånden.
Muligvis. Det kunne have været sjovere, hvis det gik nogenlunde hos os og det var de andre klubber som kæmpede. Nu er jeg bare glad for at vi ikke er de eneste. Dansk klubfodbold har tilsyneladende levet over evne i langt tid. Nu er det spændende at se om OB ikke snart begynder at få røde tal. Hvis det ikke sker, må vi nok vænne os til, at det er dem der sætter dagsordenen de næste år.

Besvar