Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 22. aug 2010, 16:14

Jeg vil gerne henlede opmærksomheden på den artikel som også nævnes i den tråd Jonas386 har startet
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&nyhedI ... laes_nyhed" onclick="window.open(this.href);return false;

Ham Hekler, han er da en rigtig bandit....uha uha

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 22. aug 2010, 20:02

Hekler viser i øvrigt hvor sympatisk han er som menneske på bold.dk

-=Hekler=-
bruger
16. aug. 22:16


Sv: Schwartz: Misforstår situationen
AaB vidste på forhånd de ikke havde en chance, og blev derfor nødt til at snyde. Martin A´s eneste fejl var at han ikke fik Schwartz ved knæerne så han blev skadet.

--------------------------

-=Hekler=-
bruger
16. aug. 22:20


Sv: Albrechtsen: Er nok lidt voldsomt
Hvem skal møde AaB næst? Gir en kasse øl hvis nogen skraldet Ronnie!!

----------------------------------

-=Hekler=-
bruger
i dag 19:51


Sv: Du ved du er FC Midtjylland fan når....
...du allerede glæder til hvilke kombinationer af Ronnie Schwartz og den sorte bog der dukker op til næste AaB kamp.



-------

Det bedste er næsten FF17's kærligheds erklæring til Hekler efterfølgende... Skal man grine eller skraldgrine?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 23. aug 2010, 00:45

jonas386 skrev:Hekler viser i øvrigt hvor sympatisk han er som menneske på bold.dk

-=Hekler=-
bruger
16. aug. 22:16


Sv: Schwartz: Misforstår situationen
AaB vidste på forhånd de ikke havde en chance, og blev derfor nødt til at snyde. Martin A´s eneste fejl var at han ikke fik Schwartz ved knæerne så han blev skadet.

--------------------------

-=Hekler=-
bruger
16. aug. 22:20


Sv: Albrechtsen: Er nok lidt voldsomt
Hvem skal møde AaB næst? Gir en kasse øl hvis nogen skraldet Ronnie!!

----------------------------------

-=Hekler=-
bruger
i dag 19:51


Sv: Du ved du er FC Midtjylland fan når....
...du allerede glæder til hvilke kombinationer af Ronnie Schwartz og den sorte bog der dukker op til næste AaB kamp.



-------

Det bedste er næsten FF17's kærligheds erklæring til Hekler efterfølgende... Skal man grine eller skraldgrine?
Hekler: Det er ham den meget mandige med truthornet, ikke?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5053
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kunji » 23. aug 2010, 02:18

jonas386 skrev:Jeg postede en tråd på bold.dk omhandlende John Deacons FCM fan gruppe... Svarene er meget sjove (især fra hausser).

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=0&vis=" onclick="window.open(this.href);return false;
Selvom Hausser er en nulbon af kaliberen 'Kent', så er det godt nok ikke et imponerende niveau du selv disker op med på bold.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 23. aug 2010, 18:14

Kunji skrev:
jonas386 skrev:Jeg postede en tråd på bold.dk omhandlende John Deacons FCM fan gruppe... Svarene er meget sjove (især fra hausser).

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=0&vis=" onclick="window.open(this.href);return false;
Selvom Hausser er en nulbon af kaliberen 'Kent', så er det godt nok ikke et imponerende niveau du selv disker op med på bold.

Som jeg selv startede med at skrive i tråden, så var det ment som en spøg (jeg skrev ligeledes jeg håbede sidens FCM fans kunne se det sjove)... Det valgt Hausser fuldstændigt at ignorere, og begyndte at svine mig til :)

- Det var der det sjove lå.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Elegia

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elegia » 23. aug 2010, 19:22

...fordi Hedeklubben endnu en gang viste sig som dybt hyklerisk, da man i aftenens kamp vælger at spille videre, selv om FC Nordsjællands Michael Parkhurst ligger skadet i græsset.

Men som set før blæser de skinhellige midtjyder på den slags og fortsætter eget angreb, ind til dommeren må fløjte kampen af, Parkhurst kan få behandling og derefter bliver udskiftet.

Så meget for sludderen omkring fair play!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. aug 2010, 19:25

Elegia skrev:...fordi Hedeklubben endnu en gang viste sig som dybt hyklerisk, da man i aftenens kamp vælger at spille videre, selv om FC Nordsjællands Michael Parkhurst ligger skadet i græsset.

Men som set før blæser de skinhellige midtjyder på den slags og fortsætter eget angreb, ind til dommeren må fløjte kampen af, Parkhurst kan få behandling og derefter bliver udskiftet.

Så meget for sludderen omkring fair play!
De gjorde jo blot det alle er enige om man skal gøre nu.

Det store spørgsmål er så hvordan de fik forklaret det til deres hjernedøde spillere??? Men de gjorde vel bare som de altid har gjort, sked stort og flot på fairplay-begrebet.
Janteloven eksisterer IKKE!

Elegia

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elegia » 23. aug 2010, 19:27

Køllen I Møllen skrev:
Elegia skrev:...fordi Hedeklubben endnu en gang viste sig som dybt hyklerisk, da man i aftenens kamp vælger at spille videre, selv om FC Nordsjællands Michael Parkhurst ligger skadet i græsset.

Men som set før blæser de skinhellige midtjyder på den slags og fortsætter eget angreb, ind til dommeren må fløjte kampen af, Parkhurst kan få behandling og derefter bliver udskiftet.

Så meget for sludderen omkring fair play!
De gjorde jo blot det alle er enige om man skal gøre nu.

Det store spørgsmål er så hvordan de fik forklaret det til deres hjernedøde spillere??? Men de gjorde vel bare som de altid har gjort, sked stort og flot på fairplay-begrebet.
Jeg har altid ment, at man IKKE skal sparke bolden ud.
Men når Brødrene Brian fra forsvaret den ene uge truer med tæsk og ævler om fair play, fordi de sparker bolden ud efter et mislykket angreb, klinger det sgu hult, når man så ugen efter har et nyt standpunkt, fordi man ser muligheder i sit angreb.

Med lad mig da bare tilføje, at intet ved det overrasker mig. Moral og Midtjylland er to ord, der umuligt kan flette fingre.

Imer
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 28. apr 2008, 15:24

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Imer » 23. aug 2010, 20:57

Lå mærke til i kampen de spillede i dag, at alle deres sange/melodier er stjålet fra andre klubber, eller er det bare mig?

Nå jo, og Jonas Hest, Bak og Albrechtsen gør det sgu ikke bedre. christ!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 24. aug 2010, 18:30

Sød, romantiseret tankegang, men realiteterne forholder sig anderledes. Pehrsson virker som lidt af en nikkedukke, så kan kun se det positive i Zazas udmelding. Måske AaB i virkeligheden for en gang skyld skulle kigge indad, istedet for at klandre modspillere og dommer?

FCM fan på bold til artiklen om Zazas udmelding :)

Det sjove er at det jo netop er det vi synes FCM kunne trænge til, men sådan er der så meget.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mogens » 25. aug 2010, 10:13

jonas386 skrev:
Sød, romantiseret tankegang, men realiteterne forholder sig anderledes. Pehrsson virker som lidt af en nikkedukke, så kan kun se det positive i Zazas udmelding. Måske AaB i virkeligheden for en gang skyld skulle kigge indad, istedet for at klandre modspillere og dommer?

FCM fan på bold til artiklen om Zazas udmelding :)

Det sjove er at det jo netop er det vi synes FCM kunne trænge til, men sådan er der så meget.
Jeg undskylder på forhånd for at ødelægge den rigtig fine tråd med et spørgsmål, men hvordan lyder Zazas udmelding (link eller citeret tekst)
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 25. aug 2010, 12:16

Mogens skrev:
jonas386 skrev:
Sød, romantiseret tankegang, men realiteterne forholder sig anderledes. Pehrsson virker som lidt af en nikkedukke, så kan kun se det positive i Zazas udmelding. Måske AaB i virkeligheden for en gang skyld skulle kigge indad, istedet for at klandre modspillere og dommer?

FCM fan på bold til artiklen om Zazas udmelding :)

Det sjove er at det jo netop er det vi synes FCM kunne trænge til, men sådan er der så meget.
Jeg undskylder på forhånd for at ødelægge den rigtig fine tråd med et spørgsmål, men hvordan lyder Zazas udmelding (link eller citeret tekst)

Arh, ja det var nok ret væsentligt for mit indlæg...
Men det er det her: http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... 33398&vis=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kenneth K » 26. aug 2010, 18:37

Jeg har en god kammerat, der oprindeligt er fra Skanderborg, som står på Skanderborg Stadion lige nu...

Og Skanderborg fører i skrivende stund, hvor der spillet lidt over en halv time, 1-0!

EDIT: Hvis nogen skulle være i tvivl, så spiller Skanderborg og FC Midtjylland lige nu pokalkamp.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kenneth K » 26. aug 2010, 19:38

Der er lige tikket en SMS ind...
Satans. Udligning ved en af deres negere!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Klaus » 6. sep 2010, 19:38

Så lige i fjernsynet, at en af FCMs største sponsorer er gået konkurs. Det drejer sig om "Vernø", der er hovedsponsor for håndboldholdet og også en stor sponsor i fodbold.... I fjernsynet snakkede de om, at direktøren måske skal en tur i spjældet :cool:

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 6. sep 2010, 21:49

Haha, deres nye sponsor bliver IT-Factory :thumbsup:
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

213
Allstar
Allstar
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 25. jul 2005, 14:50
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 213 » 7. sep 2010, 11:33

jonas386 skrev:Haha, deres nye sponsor bliver IT-Factory :thumbsup:
Eksisterer det stadig...?
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2010, 11:42

213 skrev:
jonas386 skrev:Haha, deres nye sponsor bliver IT-Factory :thumbsup:
Eksisterer det stadig...?
Jep, som domæne for en blogger med sans for marketing: http://itfactory.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 7. sep 2010, 11:51

Det var heller ikke min pointe, Stein Bagger er vel tilpas rådden i moralen til at ville agere sponsor for bønderne.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

213
Allstar
Allstar
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 25. jul 2005, 14:50
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 213 » 7. sep 2010, 12:07

Pastorius skrev:
213 skrev:
jonas386 skrev:Haha, deres nye sponsor bliver IT-Factory :thumbsup:
Eksisterer det stadig...?
Jep, som domæne for en blogger med sans for marketing: http://itfactory.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Fuck en stor nørd:-)
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

Besvar