Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kilde » 7. sep 2010, 14:26

213 skrev:
Pastorius skrev:
213 skrev:
jonas386 skrev:Haha, deres nye sponsor bliver IT-Factory :thumbsup:
Eksisterer det stadig...?
Jep, som domæne for en blogger med sans for marketing: http://itfactory.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Fuck en stor nørd:-)
Han er da et geni. Der er gode penge i sådan et domæne!

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dot Bot » 12. sep 2010, 20:57

Onside sender nu et eksklusivt portræt af klassen frække dreng, Jens Ørgaard..

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10751
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 23. sep 2010, 15:38

Re: Pokal: Avedøre - FCM

Ja selvfølgelig det kan jeg godt se.

Mit "opråb" var også mest rettet imod dem der eks. står uden job, som jeg ved der mange der gør







Denne kommentar siger vel alt?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kunji » 23. sep 2010, 18:02

jonas386 skrev:Re: Pokal: Avedøre - FCM

Ja selvfølgelig det kan jeg godt se.

Mit "opråb" var også mest rettet imod dem der eks. står uden job, som jeg ved der mange der gør







Denne kommentar siger vel alt?
Om hvad?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10751
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 23. sep 2010, 18:17

Kunji skrev:
jonas386 skrev:Re: Pokal: Avedøre - FCM

Ja selvfølgelig det kan jeg godt se.

Mit "opråb" var også mest rettet imod dem der eks. står uden job, som jeg ved der mange der gør







Denne kommentar siger vel alt?
Om hvad?

FCM fans :)

Kommentaren er hentet fra denne tråd.
http://www.black-wolves.com/b/1/96000.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. sep 2010, 20:37

jonas386 skrev:Re: Pokal: Avedøre - FCM

Ja selvfølgelig det kan jeg godt se.

Mit "opråb" var også mest rettet imod dem der eks. står uden job, som jeg ved der mange der gør







Denne kommentar siger vel alt?

Dette må være et af de mest mystiske indlæg i lange tider....
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 23. sep 2010, 20:46

Er der nogen der har haft held til at finde det klip med Jens Ørgård hvor han nægter at lade sig udskifte? (dengang han selv var aktiv fodboldspiller i Ikast)

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Provst i Brovst » 23. sep 2010, 21:14

Elscorpio skrev:Er der nogen der har haft held til at finde det klip med Jens Ørgård hvor han nægter at lade sig udskifte? (dengang han selv var aktiv fodboldspiller i Ikast)
Det skal tilbage på YouTube, nu, straks, asap!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10751
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 23. sep 2010, 21:44

Køllen I Møllen skrev:
jonas386 skrev:Re: Pokal: Avedøre - FCM

Ja selvfølgelig det kan jeg godt se.

Mit "opråb" var også mest rettet imod dem der eks. står uden job, som jeg ved der mange der gør







Denne kommentar siger vel alt?


Dette må være et af de mest mystiske indlæg i lange tider....
Jeg forklarer den så :)

- Brugeren skriver at opråbet var til de folk der stod uden job... Det ved han at mange ikke gør.
hvis man søger det nok kunne man jo få den til at alle FCM fans er bistandsklienter, som mange siger om BIF fans... Det er alment kendt at FCM fans var BIF fans før 2001... Lidt langt ude måske, men jeg synes den var sjov :D
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Flower » 24. sep 2010, 08:27

jonas386 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
jonas386 skrev:Re: Pokal: Avedøre - FCM

Ja selvfølgelig det kan jeg godt se.

Mit "opråb" var også mest rettet imod dem der eks. står uden job, som jeg ved der mange der gør

Denne kommentar siger vel alt?


Dette må være et af de mest mystiske indlæg i lange tider....
Jeg forklarer den så :)

- Brugeren skriver at opråbet var til de folk der stod uden job... Det ved han at mange ikke gør.
hvis man søger det nok kunne man jo få den til at alle FCM fans er bistandsklienter, som mange siger om BIF fans... Det er alment kendt at FCM fans var BIF fans før 2001... Lidt langt ude måske, men jeg synes den var sjov :D

Jeg forstod den efter jeg læste tråden, og den var sku sjov nok! :D
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Van Colter
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 90
Tilmeldt: 5. sep 2007, 09:22

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Van Colter » 25. sep 2010, 09:53


Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. sep 2010, 10:05

Det er godt nok en skrækkelig, skrækkelig udvikling.
Men det er svært at sidde og klandre eksvis Brøndby for ikke at gøre noget for at forhindre den slags ballade som i Parken i søndags og så samtidig være imod de klubber der rent faktisk forsøger at forhindre det.
Jeg vil tro at Ikast gør dette for at forhindre indsmugling af romerlys og lignende der kan smugles ind i flag, trommer og bannere (og er blevet det i mange, mange år).

Gu er det tragisk men man må også være nøgtern og erkende at det er svært at gøre andet. Hvad er alternativet snart???

Og husk : De vi kan bebrejde dette er ikke Ikast (selvom de er nogle forbandede møg-bønder) men de pisgule avekatte!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 25. sep 2010, 10:11

Køllen I Møllen skrev:
Det er godt nok en skrækkelig, skrækkelig udvikling.
Men det er svært at sidde og klandre eksvis Brøndby for ikke at gøre noget for at forhindre den slags ballade som i Parken i søndags og så samtidig være imod de klubber der rent faktisk forsøger at forhindre det.
Jeg vil tro at Ikast gør dette for at forhindre indsmugling af romerlys og lignende der kan smugles ind i flag, trommer og bannere (og er blevet det i mange, mange år).

Gu er det tragisk men man må også være nøgtern og erkende at det er svært at gøre andet. Hvad er alternativet snart???

Og husk : De vi kan bebrejde dette er ikke Ikast (selvom de er nogle forbandede møg-bønder) men de pisgule avekatte!
Hvis tiltagene rammer alle - også de som ingen intentioner har om at lave ballade før, under og efter kampene, så er det allerede gået galt. Det kan godt være det er dyrt og besværligt at holde je med fans, og kun ramme de, der træder over stregen, men det er den eneste vej frem. Den der med at formene bestemte grupper adgang til centrum af en by eller skride ind med præventive anholdelser, går laaangt ud over grænserne for mange af os, helt almindelig fodboldfolk. Det er simpelthen i strid med alle gode danske retsprincipper og ville have været helt utæntkeligt inden 11-9-2001.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. sep 2010, 13:47

Pastorius skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Det er godt nok en skrækkelig, skrækkelig udvikling.
Men det er svært at sidde og klandre eksvis Brøndby for ikke at gøre noget for at forhindre den slags ballade som i Parken i søndags og så samtidig være imod de klubber der rent faktisk forsøger at forhindre det.
Jeg vil tro at Ikast gør dette for at forhindre indsmugling af romerlys og lignende der kan smugles ind i flag, trommer og bannere (og er blevet det i mange, mange år).

Gu er det tragisk men man må også være nøgtern og erkende at det er svært at gøre andet. Hvad er alternativet snart???

Og husk : De vi kan bebrejde dette er ikke Ikast (selvom de er nogle forbandede møg-bønder) men de pisgule avekatte!
Hvis tiltagene rammer alle - også de som ingen intentioner har om at lave ballade før, under og efter kampene, så er det allerede gået galt. Det kan godt være det er dyrt og besværligt at holde je med fans, og kun ramme de, der træder over stregen, men det er den eneste vej frem. Den der med at formene bestemte grupper adgang til centrum af en by eller skride ind med præventive anholdelser, går laaangt ud over grænserne for mange af os, helt almindelig fodboldfolk. Det er simpelthen i strid med alle gode danske retsprincipper og ville have været helt utæntkeligt inden 11-9-2001.
Romerlys har været forbudte i hvad? 15 år efterhånden? Og i ligeså mange år er de blevet smuglet ind på stadions i trommer, flag og bannere. Det er hverdag! Og man har åbenbart opgivet at checke alle flag osv så den eneste udvej har været at man må forbyde det.

Det er ikke særlig fedt men man kan jo kun bebrejde Brøndbys fans at det er endt sådan.

Præventive anholdelser og at formene bestemte grupper adgang til stadion er vist ikke et del af dette forbud men vi er da enige om at disse ting er helt i hegnet :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 25. sep 2010, 13:51

Kontrollørerne på Herning stadion er helt til grin. Sidste gang vi var dernede ville de undersøge alt og også ens tegnebog, også dem som aldrig laver ballade på stadion.

Meget latterligt de boykotter stemningsskabende elementer(flag osv.)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. sep 2010, 14:20

Elscorpio skrev:
Kontrollørerne på Herning stadion er helt til grin. Sidste gang vi var dernede ville de undersøge alt og også ens tegnebog, også dem som aldrig laver ballade på stadion.

Meget latterligt de boykotter stemningsskabende elementer(flag osv.)

Du kan vel dårligt klandre kontrollørerne at de checker folk og ikke ved hvem der laver ballade? Det er jo ganske velkendt at de notoriske "ballademagere" og de, der altid bliver checket, ofte får andre til at smugle romerlys med ind.

At disse så ikke kan være i en tegnebog og at kontrollørerne ER nogle røvhuller er vi såmænd enige i.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 26. sep 2010, 13:38

Ikke fordi der er noget nyt under solen: http://spn.dk/fodbold/superliga/fcm/art ... terseneste" onclick="window.open(this.href);return false;
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 26. sep 2010, 15:31

På ulvegraven har de en debat om hvordan stemningen kan gøres bedre og jeg faldt lige over denne sætning

Vi har efterhånden også været ude for at vi, om ikke de første så i hvert fald tæt på, har oplevet at indføre sange som siden hen er kopieret i stor stil på andre stadions - specielt synes jeg at OB og vores sange er meget ens...
Hvilke sange er det lige FCM har lavet og som sidenhen er blevet kopieret i stor stil på andre stadions?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10751
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 26. sep 2010, 16:02

jydenfranord skrev:På ulvegraven har de en debat om hvordan stemningen kan gøres bedre og jeg faldt lige over denne sætning

Vi har efterhånden også været ude for at vi, om ikke de første så i hvert fald tæt på, har oplevet at indføre sange som siden hen er kopieret i stor stil på andre stadions - specielt synes jeg at OB og vores sange er meget ens...
Hvilke sange er det lige FCM har lavet og som sidenhen er blevet kopieret i stor stil på andre stadions?
Plejer det ikke at være lige omvendt?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 26. sep 2010, 16:58

jydenfranord skrev:På ulvegraven har de en debat om hvordan stemningen kan gøres bedre og jeg faldt lige over denne sætning

Vi har efterhånden også været ude for at vi, om ikke de første så i hvert fald tæt på, har oplevet at indføre sange som siden hen er kopieret i stor stil på andre stadions - specielt synes jeg at OB og vores sange er meget ens...
Hvilke sange er det lige FCM har lavet og som sidenhen er blevet kopieret i stor stil på andre stadions?
Har FCM nogen sange udover FORZA FC?

Besvar