Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Bong » 15. aug 2011, 08:22

@Jonas386:

Arh hold da op. Det giver da god mening, at han så holder med FCM ;)
A slightly more sophisticated hooligan...

213
Allstar
Allstar
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 25. jul 2005, 14:50
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 213 » 15. aug 2011, 10:23

jonas386 skrev:Suk...
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 600976.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Billedet til artiklen hvor de allesammen stolt vifter med deres SPAR-flag er nærmest rystende!
Hahaha, det er satme et grineren billede!!!
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mogens » 16. aug 2011, 10:07

nulle666 skrev:
Elscorpio skrev:
danielnoll skrev:http://www.black-wolves.com/b/1/96361.html
hej alle
jeg som den der stå for bus tilmelding i bw er jeg dybt skuffe over vors medlemmer. det er åbenbart blev sådan at man meld sig til og ups men glemmer lige at dukke op til bus køre i mandags da bus gik mod Aalborg mangel der 13 personer om kommer til bussen dette er så skyld i jeg har sagt nej til at nogen tag med vors bus og det er bar ikke okay. derfor bliver der fra dags dato indført at meld man sig til er det binde meld man ikke af bud så kommer man til at skyld den pris tur skulle ha koste og man kan ikke komme med indtil beløb er betal.
:D
Det er vist det man kalder for sort snak :D
Man bli held i go humor af ded dær....
Hold da helt kæft - det er sgu bogstav-bingo, når det er bedst (eller værst). Hvis man er SÅ svag til stavning, så burde man vide det og efterfølgende få læst korrektur.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. aug 2011, 15:45

Er det kun mig der fornemmer at en ellers "done deal" måske alligevel ikke er så sikker?

Jeg synes ikke ligefrem man fornemmer den samme grad af sikkerhed for at aftalen selvfølgelig nok skal gå igennem fra FCM's side, som de har givet udtryk for tidligere.

Det sidder jeg allerede og fniser lidt over... skulle det ende med at aftalen falder til jorden (hvilket bestemt ikke virker usandsynligt) bliver min fnisen nok en kende mere højlydt :)

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nket-i-fcm" onclick="window.open(this.href);return false;

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af hje1980 » 17. aug 2011, 16:16

Kan være de laver en 2015-plan hvor vi gerne vil være med i en guld-kamp og have pengene på plads inden da...

Brugeravatar
nulle666
1. div
1. div
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. apr 2006, 12:41
Geografisk sted: Støvring

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af nulle666 » 17. aug 2011, 18:34

Nu har Indien jo lige lagt DK på is rent forretningsmæssigt, så med lidt held omfatter det også den omtalte handel med FCM. Så skal ham våbensmugleren da på julekort med AaB sammen Timmi Jansen og ham dommeren som modtog pelse af Dinamo Kiev... :D
DET HANDLER IKKE OM AT VÆRE MED, MEN OM AT VINDE.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 17. aug 2011, 21:29

nulle666 skrev:Nu har Indien jo lige lagt DK på is rent forretningsmæssigt, så med lidt held omfatter det også den omtalte handel med FCM. Så skal ham våbensmugleren da på julekort med AaB sammen Timmi Jansen og ham dommeren som modtog pelse af Dinamo Kiev... :D
Tror vist kun det gælder det offentlige i Indien
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 17. aug 2011, 22:53

Giv da bare Jens Ørgård de 100 millioner at lege med. Skal vi nævne indkøbene?

Danny Califf underskrev en kontrakt med en samlet løn for kontraktperioden på 12 millioner. Var væk fra FCM efter kort tid uden at slå til.
Jonas Borring - 20 millioner og hvad har de fået? En kantspiller der underpræsterer og sjældent spiller. De er så trætte af ham de sjældent har forsøgt at sende ham til Tjetjenien.
Ken Faberberg - 10 millionermand som har lige så svært ved at score mål som FCM har ved at slippe af med ham igen.
Læg dertil, at de herrer Borring og Fagerberg også skal have løn.

Hvis investoren kommer synes jeg Lynge skal gøre sit for at hjælpe Ørgård med at bruge penge. Nu er de jo til eksotiske spillere derned og mon ikke den gode Ørgård vil købe Chanko for en 8-10 millioner.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dot Bot » 20. aug 2011, 21:39

Bare vent, i morgen springer Ikast Stadion i luften!
http://www.youtube.com/watch?v=VsB6o3sohuw" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mangle på stemnig på MCH Arena er blevet for stor!!! Kom Nu igang drenge.. Vi Savner de gamle dage med masser at stemning!!!!! uanset hvad så vil vi altid være"FCM I MEDGANG OG MODGANG"!!! HUSK PÅ "RØDT OG SORT VI BÆRE, MED STOLTHED OG ÆRE"!!!"
Tjaa...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13716
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 20. aug 2011, 22:33

Dot Bot skrev:Bare vent, i morgen springer Ikast Stadion i luften!
http://www.youtube.com/watch?v=VsB6o3sohuw" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mangle på stemnig på MCH Arena er blevet for stor!!! Kom Nu igang drenge.. Vi Savner de gamle dage med masser at stemning!!!!! uanset hvad så vil vi altid være"FCM I MEDGANG OG MODGANG"!!! HUSK PÅ "RØDT OG SORT VI BÆRE, MED STOLTHED OG ÆRE"!!!"
Tjaa...
"Rødt og sort vi bære, med stolthed og ære"... har FC Køledisk-drengene ligefrem fået en faneed?!?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 410
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Magnussen » 20. aug 2011, 23:14

A_Strandfelt skrev:Det er satme også svagt af folk at tilmelde sig busture, og så ikke dukke op.
Siger vel alt om intelligensniveauet blandt deres fans.
Der byder sig en gylden mulighed for at slippe væk fra Herning, og så kan de ikke finde den lange traktor uden frontlæsser...

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kilde » 20. aug 2011, 23:17

Funky skrev:
Dot Bot skrev:Bare vent, i morgen springer Ikast Stadion i luften!
http://www.youtube.com/watch?v=VsB6o3sohuw" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mangle på stemnig på MCH Arena er blevet for stor!!! Kom Nu igang drenge.. Vi Savner de gamle dage med masser at stemning!!!!! uanset hvad så vil vi altid være"FCM I MEDGANG OG MODGANG"!!! HUSK PÅ "RØDT OG SORT VI BÆRE, MED STOLTHED OG ÆRE"!!!"
Tjaa...
"Rødt og sort vi bære, med stolthed og ære"... har FC Køledisk-drengene ligefrem fået en faneed?!?
"Rødt og sort vi bærer, i traktor og kærre"

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 20. aug 2011, 23:27

Kilde skrev:
Funky skrev:
Dot Bot skrev:Bare vent, i morgen springer Ikast Stadion i luften!
http://www.youtube.com/watch?v=VsB6o3sohuw" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mangle på stemnig på MCH Arena er blevet for stor!!! Kom Nu igang drenge.. Vi Savner de gamle dage med masser at stemning!!!!! uanset hvad så vil vi altid være"FCM I MEDGANG OG MODGANG"!!! HUSK PÅ "RØDT OG SORT VI BÆRE, MED STOLTHED OG ÆRE"!!!"
Tjaa...
"Rødt og sort vi bære, med stolthed og ære"... har FC Køledisk-drengene ligefrem fået en faneed?!?
"Rødt og sort vi bærer, i traktor og kærre"
Hvad med "Rødt og sort vi bærer, et tegn på ingen ære".

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2317
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dalbjerg » 21. aug 2011, 14:46

Mange Superligatrænere står i jakkesæt på sidelinien, men den trend ønsker Riddersholm ikke at følge op på.

- Jeg har bedt om krigere, og jeg er selv en kriger. Jeg står i træningsdragt på sidelinjen. Jeg har ikke brug for at manifestere mig med et flot habitsæt, siger træneren.


Citat fra manden, der nu få måneder efter står i et grimt jakkesæt.. Så okay, han overholder hans løfte.. Lidt lige som at de jo aldrig har sagt at de ville vinde DM inden 2010 :cheers:

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 21. aug 2011, 15:15

Dalbjerg skrev:Mange Superligatrænere står i jakkesæt på sidelinien, men den trend ønsker Riddersholm ikke at følge op på.

- Jeg har bedt om krigere, og jeg er selv en kriger. Jeg står i træningsdragt på sidelinjen. Jeg har ikke brug for at manifestere mig med et flot habitsæt, siger træneren.


Citat fra manden, der nu få måneder efter står i et grimt jakkesæt.. Så okay, han overholder hans løfte.. Lidt lige som at de jo aldrig har sagt at de ville vinde DM inden 2010 :cheers:
Hvem fanden går osse i krig i et joggingsæt fra H2O?

Elegia

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elegia » 21. aug 2011, 15:28

Poker-One-Kenobi skrev:
Dalbjerg skrev:Mange Superligatrænere står i jakkesæt på sidelinien, men den trend ønsker Riddersholm ikke at følge op på.

- Jeg har bedt om krigere, og jeg er selv en kriger. Jeg står i træningsdragt på sidelinjen. Jeg har ikke brug for at manifestere mig med et flot habitsæt, siger træneren.


Citat fra manden, der nu få måneder efter står i et grimt jakkesæt.. Så okay, han overholder hans løfte.. Lidt lige som at de jo aldrig har sagt at de ville vinde DM inden 2010 :cheers:
Hvem fanden går osse i krig i et joggingsæt fra H2O?
Landets efterlønnere, pensionister og øvrige nasserøve, når de jagter slagtilbud i BILKA..! Dét er krig!

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af tegner » 21. aug 2011, 15:32

Poker-One-Kenobi skrev:Hvem fanden går osse i krig i et joggingsæt fra H2O?
Det meste af mellemøsten,...total ynglings-uniform under "det arabiske forår"
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Elegia

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elegia » 21. aug 2011, 16:09

tegner skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Hvem fanden går osse i krig i et joggingsæt fra H2O?
Det meste af mellemøsten,...total ynglings-uniform under "det arabiske forår"
Det er sgu godt nyt for den danske eksport, hvis H2O ligefrem storhitter dernede!! ;-)

RufusTheDog

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af RufusTheDog » 21. aug 2011, 16:19

Poker-One-Kenobi skrev:
Dalbjerg skrev:Mange Superligatrænere står i jakkesæt på sidelinien, men den trend ønsker Riddersholm ikke at følge op på.

- Jeg har bedt om krigere, og jeg er selv en kriger. Jeg står i træningsdragt på sidelinjen. Jeg har ikke brug for at manifestere mig med et flot habitsæt, siger træneren.


Citat fra manden, der nu få måneder efter står i et grimt jakkesæt.. Så okay, han overholder hans løfte.. Lidt lige som at de jo aldrig har sagt at de ville vinde DM inden 2010 :cheers:
Hvem fanden går osse i krig i et joggingsæt fra H2O?
Det gjorde 80% af alle Randusianere i 90`erne.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. aug 2011, 20:18

34% aktieandel til en udenlandsk investor???

Udfra min sølle kendskab til hvordan den slags fungerer så giver en så stor aktieandel MEGET magt - vi snakker vel her en situation hvor kun en andel på over 50% er mere magtfuldt. Jeg ved ikke om Mr. Curry bliver FCM's største aktionær, men det vil jeg da skyde på han bliver. Jeg vil også skyde på at det mindst betyder ét sæde i bestyrelsen, og stor indflydelse i biksen som helhed.

For 70 mio.??? - jeg synes det er vanvittigt, men samtidig ser man underholdningen lure i det fjerne :)

Underholdende er det sådan set også at de tidligere udmeldte 100 mio. let og elegant er skrumpet med "sølle" 30 mio. Det må have været ualmindeligt hårde forhandlinger for inderne, når de med en rabat så stor alligevel får en aktieandel på over 1/3...

Det ærgelige ved hele sagen er så bare at man kan frygte hvilken indvirkning det får på dansk fodbolds fremtid - om lavinen ruller f.eks. som den har gjort i England siden de første udenlandske pengemænds indtog derovre.

Besvar