Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4340
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kristian » 26. okt 2012, 15:15

http://www.sporten.dk/fodbold/fcm-direk ... oennedgang" onclick="window.open(this.href);return false;

Når man læser sådan en artikel, så får man mere og mere lyst til, at se FCM i 1 div. eller lavere..Har de spist søm i den klub, hvis de tror, at investorer bare vil smide penge i klubben, og man ikke vil røre på lønomkostningerne. Det er vist ikke gået op for FCM, hvor galt det ser ud. Og herligt er det sq...Bare et spørgsmål om tid for den bondeklub!!
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af YesAaBcan » 26. okt 2012, 15:25

Og det gør det jo bare endnu mere underligt, at de sådan afviser friske midler fra uventet kant! (Fanfraktionen "gymnastikmåtten" eller hvad de nu hedder) :S
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 26. okt 2012, 15:51

Hvad havde man dog også forventet med den auktion? At der ville vælte end med bud der oversteg millionen eller hvordan?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af salling23 » 26. okt 2012, 17:32

Mr. Larsen skrev:Uanset hvor meget jeg hader FCM så håber jeg ikke de rykker ned.... vi løber efterhånden tør for hade modstander hvis både FCM og BIF knækker nakken, så er der kun AGF tilbage, og de er blevet så røv kedelige de senere år uden de store "typiske" AGF skandaler.
Ja, vi begynder efterhånden at ligne jer mere og mere. :P
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kilde » 26. okt 2012, 17:36

salling23 skrev:
Mr. Larsen skrev:Uanset hvor meget jeg hader FCM så håber jeg ikke de rykker ned.... vi løber efterhånden tør for hade modstander hvis både FCM og BIF knækker nakken, så er der kun AGF tilbage, og de er blevet så røv kedelige de senere år uden de store "typiske" AGF skandaler.
Ja, vi begynder efterhånden at ligne jer mere og mere. :P
Champions League, nedrykningsfaren og mesterskabet var spændning nok for mig. Skandalerne behøves ikke.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 27. okt 2012, 14:17

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... sk-fodbold" onclick="window.open(this.href);return false;

Ordet lukning symboliserer meget godt forskellen på AaB(og andre klubber) og FCM. Hvis vi røg på røven ville vi starte forfra i DS. Hvis de går på røven er de bare væk. Fryder mig endvidere at Ørgårds psykopat-lønninger som var med til at skabe et usundt lønpres i alle klubber nu er ved at koste dem livet.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 27. okt 2012, 14:32

Det er sgu ikke noget tab hvis FCM går nedenom og hjem. Tværtimod tror jeg det vil være godt for dansk fodbold, at de andre klubber kan se alvoren i øjnene.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 27. okt 2012, 14:37

jonas386 skrev:Det er sgu ikke noget tab hvis FCM går nedenom og hjem. Tværtimod tror jeg det vil være godt for dansk fodbold, at de andre klubber kan se alvoren i øjnene.
Tjaeh det giver da krydderi med en irriterende opkomling fra bøh-landet, som vi i AaB, OB, AGF osv. gerne vil slå og holde under os. Især med klubbens adfærd. Men de vil aldrig være et tab på linje med, hvis OB, AGF eller os selv røg på røven.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 27. okt 2012, 14:53

Det kan være FCM skal være den næste der er med i TV3s program Luksusfælden.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hanga » 27. okt 2012, 14:58

Måske skulle vi lige passe lidt på med at kaste med sten her....

Bare fordi I ikke har læst om vores økonomi et stykke tid, betyder det ikke, at vi ikke selv fortsat er meget presset.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 27. okt 2012, 16:52

Hanga skrev:Måske skulle vi lige passe lidt på med at kaste med sten her....

Bare fordi I ikke har læst om vores økonomi et stykke tid, betyder det ikke, at vi ikke selv fortsat er meget presset.
Er det ikke kokasser, nu det er FCM? ;-)

I øvrigt er der jo ingen grund til at hade midtjyderne for deres horrible økonomi. Tvært i mod.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af salling23 » 27. okt 2012, 19:09

jonas386 skrev:Det er sgu ikke noget tab hvis FCM går nedenom og hjem. Tværtimod tror jeg det vil være godt for dansk fodbold, at de andre klubber kan se alvoren i øjnene.
Der er vel efterhånden kun Brøndby og FCM, der ikke helt har forstået det endnu.

I Brøndby venter de på at Frank Buch Andersen skal smide 150 mio, så de igen kan blive tophold.
I FCM venter de på at nogle investorere smider 20-30 mio, så de igen kan komme op i toppen.
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af A_Strandfelt » 27. okt 2012, 23:52

En noget speciel sag, de skal døje med nu: FCM-spillere sigtet for sex med mindreårig

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Klaus » 28. okt 2012, 01:16

Hanga skrev:Måske skulle vi lige passe lidt på med at kaste med sten her....

Bare fordi I ikke har læst om vores økonomi et stykke tid, betyder det ikke, at vi ikke selv fortsat er meget presset.
Enig, men vi har i det mindste skåret ned. Ud er røget Wæhler og Lucas uden nogen er kommet ind. Vi er ude af konference, hockey, håndbold og College. FCM har stadigvæk håndbold, 110 ansatte, et dyrt akademi og har senest købt Duncan, som ikke er billig. Det sidste år har de mistet hele egenkapitalen plus to tredjedele af de indiske penge de fik for 10 måneder siden. Det virker som om de først meget sent opdagede hvor galt det var ved at gå, og derfor muligvis har overhalet Brøndby og os som kandidater til den første konkurs i superligaen.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 28. okt 2012, 07:38

A_Strandfelt skrev:En noget speciel sag, de skal døje med nu: FCM-spillere sigtet for sex med mindreårig
Og endnu engang viser FCM hvilken forfærdelig klub de er. Naturligvis står de ikke til ansvar overfor hvad spillerne foretager sig. Men at læse den næsten ligegyldige holdning som Direktøren udtaler, "vores afrikanere er åbenbart populære". Bare det de lader to af dem spille i weekenden. Mon også de havde fået lov til det hvis de var taget på druk? Hvis det havde været en enkelt spiller, så kunne ville FCM være uden ansvar, men fem spillere, så begynder det at minde om et svigt fra FCM's side. Især ved det er afrikanere, dem burde de gøre mere for at beskytte, faktisk troede jeg netop FCM havde oprettet der afrikanske forbindelse for at hjælpe dem. Men her har FCM svigtet på det groveste og ja de bliver ved med det når de ikke tager sagen mere alvorligt end de gør

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af salling23 » 28. okt 2012, 08:38

Denne udtalelse fra Steinlein er imo den værste
- Det er set før, at folk er blevet hængt ud i pressen, og så viser det sig, at der ikke var hold i historien. Det er rigtig synd for pigen, og det er også rigtig synd for drengene, at få den her sag på halsen, lyder meldingen fra sportsdirektør Steinlein
.

Når han tidligere i artiklen er fremkommet med følgende:
FCM's sportsdirektør Claus Steinlein bekræfter lørdag sagen overfor ekstrabladet.dk.

- Drengene har til mig alle oplyst, at det er sket helt frivilligt fra pigens side. De har oplyst, at der er tale om helt almindelig sex hver for sig. Der har ikke været tale om gruppesex, og at det er pigens forældre, der har anmeldt det, udtaler Claus Steinlein
.

Hvorfor skal der såes tvivl om sagen, når drengene selv har indrømmet det!
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14772
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hanga » 28. okt 2012, 10:24

Man kan vel ikke klandre drengene for, at være lidt forvirret over det med aldersgrænser, når nu man tænker på hvem deres arbejdsgiver er, og hvordan og hvornår de formentlig er kommet til landet for at "studere" ;) Det er vel også derfor, at Steinlein ikke tager sagen mere alvorligt. Han forsøger selvfølgelig at beskytte sine spillere lidt, men er helt enig med Salling i, at den udtalelse er meget malplaceret når spillerne HAR indrømmet - så er der jo ingen tvivl om, at der er hold i historien! Det er fair nok at oplyse, at det ifølge spillerne skete frivilligt, men derfor skal loven selvfølgelig stadig overholdes.

On a sidenote, så skal pigens forældre da vist have opdraget hende til, at samle benene lidt oftere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

SkumF
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. okt 2006, 19:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af SkumF » 28. okt 2012, 19:04

Det er så klamt at høre Steinlein forsvare sine spillere med sætningen "Der var ikke tale om voldtægt eller gruppesex"

Flot. Så er alt jo i orden. Så er lovgivningen jo ligegyldig.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4437
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 28. okt 2012, 22:16

For satan.. Hvor stupid kan man lyde?

http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-d ... n-tabersag" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. okt 2012, 22:35

doukas skrev:For satan.. Hvor stupid kan man lyde?

http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-d ... n-tabersag" onclick="window.open(this.href);return false;
Hahaha, gad vide om han havde syntes det samme hvis det var hans egen 13 årige datter der var gået på omgang hos 4-5 knægte. Fuldstændig håbløs udmelding på alle måder!

Besvar