Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Vestegnsgaesten » 14. feb 2014, 23:46

Mr. Larsen skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
Hvorfor har i så ikke fundet en endnu?

Tiderne er anderledes, 20 mio klassen er det kun FCK som kan trække hjem pt.
FCK's aftale med Carlsberg er noget større end 20 mill - den var på 25 mill inden de forlængede den i 2011 - hvor det gik rigtig godt med cl og alt andet. Tror - uden at vide det - at den er på den anden side af 30 i dag...

Grunden til at Aldo ikke har lavet en ny er at man ikke vil sænke prisen og hellere venter til sommer hvor der igen vil være meget omtale i transfervinduet. Hvis vi tager en ind nu til det halve er det svært at få prisen op igen... Så hellere vente - det kan være mere værd på sigt!
Jeres Sponsor værdi er ikke større end hvad en firma vil gir jer på et givende tidspunkt (udbud og efterspørgelse), grunden til i ikke har en 20 mio kr sponsordeal er fordi ingen mener det er pengene værd pt.

Og hver måned i ikke finder en løsning på problemet, jo flere penge taber i, også kræver det jo et endnu større sponsorrat for at opveje det tab, hvis du forstår :)
Både og... Hvis prisen sænkes nu bare for at få en sponsor vil det påvirke i årene frem. Hvis man når europæisk fodbold og får styr på tingene stiger prisen automatisk. Du kan bare kigge på de positive vibes der er fremkommet på blot et år!
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 15. feb 2014, 12:19

Vestegnsgaesten skrev:
Mr. Larsen skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
Hvorfor har i så ikke fundet en endnu?

Tiderne er anderledes, 20 mio klassen er det kun FCK som kan trække hjem pt.
FCK's aftale med Carlsberg er noget større end 20 mill - den var på 25 mill inden de forlængede den i 2011 - hvor det gik rigtig godt med cl og alt andet. Tror - uden at vide det - at den er på den anden side af 30 i dag...

Grunden til at Aldo ikke har lavet en ny er at man ikke vil sænke prisen og hellere venter til sommer hvor der igen vil være meget omtale i transfervinduet. Hvis vi tager en ind nu til det halve er det svært at få prisen op igen... Så hellere vente - det kan være mere værd på sigt!
Jeres Sponsor værdi er ikke større end hvad en firma vil gir jer på et givende tidspunkt (udbud og efterspørgelse), grunden til i ikke har en 20 mio kr sponsordeal er fordi ingen mener det er pengene værd pt.

Og hver måned i ikke finder en løsning på problemet, jo flere penge taber i, også kræver det jo et endnu større sponsorrat for at opveje det tab, hvis du forstår :)
Både og... Hvis prisen sænkes nu bare for at få en sponsor vil det påvirke i årene frem. Hvis man når europæisk fodbold og får styr på tingene stiger prisen automatisk. Du kan bare kigge på de positive vibes der er fremkommet på blot et år!
Øeh, hele Danmark hader jer stadig. Jeg ville som PR-chef aldrig sætte mit logo på jeres trøje og blive associeret med hooliganisme, tvivlsom økonomisk ageren og det realityshow jeres "klub" har udvilet sig til. I tror jo, at i har status som en Bundesligaklub, men i er væsentlig mere Betsafeliga end Bundesliga.

Nicodemus
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 26. okt 2006, 00:24

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nicodemus » 15. feb 2014, 12:57

Vestegnsgaesten skrev: Både og... Hvis prisen sænkes nu bare for at få en sponsor vil det påvirke i årene frem. Hvis man når europæisk fodbold og får styr på tingene stiger prisen automatisk. Du kan bare kigge på de positive vibes der er fremkommet på blot et år!
Skal i ikke lige have sportslig succes inden? evt. penge til at få sportslig succes?

Der er et udtryk som omhandler noget med en bjørn og salg af denne skind.

Der er også et andet som omhandler en fugl i hånden er bedre end bristede drømme på taget...

I denne sæson skal der ikke meget til førend de Europæiske drømme er skudt i sænk.
At sælge et sponsorat på "muligheden for Europæisk eksponering" er måske heller ikke en dårlig ide.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kilde » 15. feb 2014, 13:02

Man skal efterhånden lede længe efter indlæg fra AaB'ere herinde. Suk.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mr. Larsen » 18. feb 2014, 13:02

http://www.hbold.dk/nyheder/fcm_paa_den_sorte_liste/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mon Håndbold klubben får trukket Fodbold delen med ned hvis ikke snart de finder en løsning på der økonomiske problemer?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af frederikshavneren » 18. feb 2014, 13:06

Mr. Larsen skrev:http://www.hbold.dk/nyheder/fcm_paa_den_sorte_liste/

Mon Håndbold klubben får trukket Fodbold delen med ned hvis ikke snart de finder en løsning på der økonomiske problemer?
Nej det tror jeg ikke at du skal regne med.

Vi har jo også selv store problemer at slås med, det er jo kun en regnskabsteknisk teknikalitet (ansvarlig lånekapital eller hvad det hedder), der overhovedet gør at vi må skrive kontrakter med nye spillere. Vores egenkapital er i helt i bund og vi trænger i den grad til en kapitalindsprøjtning.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 19. feb 2014, 15:57

Jeg hader ikke midtjyderne. Jeg har mest af alt lidt ondt af dem, og vil gerne opfordre til, at man udviser lidt overbærenhed. Det har brug for

Det her indslag fra hollandsk tv er f.eks. helt ubetaleligt. Friskfyrsfrisuren, halstørklæde, kræmmerbrille, lapper på ærmerne og mundgylle i stride strømme går virkelig op i en højere enhed.

http://nos.nl/video/503068-voorland-van ... lland.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 19. feb 2014, 16:17

Hehe, min favorit er næsten det der midtjyske manifest deres spillere har lavet.
Det midtjyske manifest
Vi kan ikke planlægge resultater, men når Heden står sammen, kan vi opnå det, som andre ikke troede var muligt.
2013 var sportsligt det bedste kalenderår nogensinde i FC Midtjyllands historie. Vi begyndte året i den nedre halvdel af Superligaen, men i fællesskab med jer jagtede vi toppen, og vi sluttede året på førstepladsen. 2014 begynder helt anderledes. Nu er vi de jagede. Men vores mål er det samme som i sæsonens første 18 kampe: To point i gennemsnit pr. kamp i foråret!
Vi drømmer selvfølgelig - som resten af regionen - om guld. Drømmen går imidlertid kun i opfyldelse, hvis vi står sammen, og alle yder over evne. Derfor fokus på de 110 procent - også på lægterne hos jer. Sammen - I og vi - skal vi dyrke den drøm. Vi skal alle finde 10 procent ekstra. Sammen skal vi kæmpe og fighte for vores klub og vores region!
De er bare slet ikke gearede til at være med helt fremme. Hvilket også kan se på deres fans der mest af alt minder om 14 årige piger på vej til Justin Bieber koncert, sjældent har jeg set nogle have så travlt med at fremstå som super fans. Havde det været brøndby havde noget ala Usikkerheden er kolosal, ligget ligefor. Gad vide om viljen til at støtte er lige så stor når de ligger nummer 3 efter 3-4 runder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 19. feb 2014, 16:34

Gnu skrev:Jeg hader ikke midtjyderne. Jeg har mest af alt lidt ondt af dem, og vil gerne opfordre til, at man udviser lidt overbærenhed. Det har brug for

Det her indslag fra hollandsk tv er f.eks. helt ubetaleligt. Friskfyrsfrisuren, halstørklæde, kræmmerbrille, lapper på ærmerne og mundgylle i stride strømme går virkelig op i en højere enhed.

http://nos.nl/video/503068-voorland-van ... lland.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjovt Morten Olsen er mere velformuleret på Hollandsk end på dansk.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 19. feb 2014, 21:53

Det lyder mere som et sprog fra en fjern planet end det lyder hollandsk.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Eksil » 20. feb 2014, 12:50

Christian Bak er blevet gift med Diana Bach og er i den forbindelse blevet til ... Christian Bak Bach, der spiller for FCM på højre back.

Billede

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. feb 2014, 13:10

Eksil skrev:Christian Bak er blevet gift med Diana Bach og er i den forbindelse blevet til ... Christian Bak Bach, der spiller for FCM på højre back.

Billede
Man undres over hvorfor bror og søsters efternavn ikke staves ens. Men med al det indavl er der vel ikke noget at sige til at forældrene ikke kan stave.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindmark » 20. feb 2014, 13:25

Køllen I Møllen skrev:
Eksil skrev:Christian Bak er blevet gift med Diana Bach og er i den forbindelse blevet til ... Christian Bak Bach, der spiller for FCM på højre back.

...

Man undres over hvorfor bror og søsters efternavn ikke staves ens. Men med al det indavl er der vel ikke noget at sige til at forældrene ikke kan stave.
Jeg har hørt at de faldt for hinanden til en fætter-kusine-fest. Vidste ikke at de var søskende :kiss:
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 20. feb 2014, 14:37

Gnu skrev:Det lyder mere som et sprog fra en fjern planet end det lyder hollandsk.
Jep, men det giver stadig mere mening end når han raler dansk.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lunding » 22. feb 2014, 17:11

Hvorfor hade FCM?

Fordi Kristian Bak står og ævler løs under den obligatoriske 1. Minuts stilhed til ære for Richard Møller Nielsen!!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 22. feb 2014, 17:22

Forkert tråd.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 22. feb 2014, 17:24

Lunding skrev:Hvorfor hade FCM?

Fordi Kristian Bak står og ævler løs under den obligatoriske 1. Minuts stilhed til ære for Richard Møller Nielsen!!!
Var der 1 minuts stilhed? Jeg havde ellers forstået, at der skulle være 1 minuts klapsalver...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lunding » 22. feb 2014, 18:16

le Cid skrev:
Lunding skrev:Hvorfor hade FCM?

Fordi Kristian Bak står og ævler løs under den obligatoriske 1. Minuts stilhed til ære for Richard Møller Nielsen!!!
Var der 1 minuts stilhed? Jeg havde ellers forstået, at der skulle være 1 minuts klapsalver...

Det var også mig, der kom med forkerte oplysninger. Det var 1. Min. klapsalver - men i min optik er det stadig mangel på respekt som den eneste at stå og knævre løs som et andet pigebarn!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Konsulenten » 22. feb 2014, 18:46

http://www.bachbak.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 22. feb 2014, 18:49

Konsulenten skrev:http://www.bachbak.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har set mange perverse ting på nettet i min tid, men det her overgår sgu det meste.

Besvar