Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 5. aug 2014, 14:15

Pastorius skrev:
NIN den fromme skrev: Prisværdigt initiativ, men som at pisse mod vinden. Samme speakeren skrålede Bach-Bak under kampen, så han havde blod sprøjtende ud af næsen. Så man må et eller andet sted formode, at manden insisterer ganske kraftigt.
De skal have point for initiativet, men måske skal de lige have kigget på de interne kommunikationsprocesser en ekstra gang. Alternativt ansætte en udenbys speaker, som rent faktisk kan læse ledelsesmemoerne.
Ledelsesmemoerne? Er de ikke blot på den egn, at der ikke er noget galt i at komme hinanden ved, selv om man sidder lidt tæt til familiefrokosten? Omvendt brokkede Disco Glen sig også over, at spillerne ikke havde forstået hans ellers snu, taktiske oplæg til 1. halvleg, så måske er der problemer med kommunikationen på Heden. Kan det være det tomme ekko der generer?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 12mand » 5. aug 2014, 20:25

vi gentager lige succesen - og i kan takke mig senere:
jeg er slet ikke et sekund i tvivl om at FCK vinder ligaen.
lynge er gud!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Forza » 6. aug 2014, 13:11

NIN den fromme skrev:
Pastorius skrev:
Provst i Brovst skrev: Klaus Egelund @klausegelund
Speaker får #FCM fans til at hylde farlige Frank ved at råbe KRISTENSEN til samtlige spillere i præsentation... Mine tæer rettes ud i morgen
7:03 PM - 4. aug 2014
Lidt ros skal de jo have på heden.
Hvordan kan den klub blive ved med at være så gennemført kikset!? fatter iøvrigt heller ikke at de beder Duncan tage den t-shirt på - når reglerne er som de er må man da som det mindste kunne forlange at klubberne fatter dette. Havde spilleren så selv valgt at fejre dette jubilæum med en t-shirt kunne man så tage konsekvensen deraf.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6389
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 6. aug 2014, 13:35

Forza skrev:Hvordan kan den klub blive ved med at være så gennemført kikset!? fatter iøvrigt heller ikke at de beder Duncan tage den t-shirt på - når reglerne er som de er må man da som det mindste kunne forlange at klubberne fatter dette. Havde spilleren så selv valgt at fejre dette jubilæum med en t-shirt kunne man så tage konsekvensen deraf.
Det med trøjen er der vel kun en synder til og det er DBU. De kunne - som i så mange andre sager - bare have ignoreret handlingen og så først gået ind i den, når medierne gjorde.

Disciplinærudvalget har jo gang på gang undladt at gøre noget af egen drift, hvorfor det endte med, at 3+ bestemte hvilke sager, som skulle behandles.

Problemet er jo her, at de formentlig ikke kan undlade at give ham karantæne, hvis de nu - som de antyder - vil følge reglerne. Det er jo helt forrykt.

Hvis de accepterer handlingen, så skal de jo også undlade at give karantæne til Spalvis, når han i 31. spillerunde scorer til 1-0 til os og hiver op i trøjen, hvor der står AaB guld 2015 - igen.

Jeg vil ikke citeres for dette og vil nægte det ved enhver lejlighed: "Men FCM har ikke skyld i denne sag"
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4423
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 6. aug 2014, 20:37

Igen i år har FCM fået en god start på sæsonen med godt spil og masser af point på kontoen - de har allerede lagt sig klart i spidsen af ligaen, og spændende bliver det om de igen i denne sæson har flest point når sæsonen er slut.

Billede
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4423
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 6. aug 2014, 23:25

Fordi deres fanclubformand er ude og pive over AaBs sejr i Zagreb
Enten havde han et bet på kampen, ellers er han decideret indebrændt

Retfærdigvis skal det siges at FCM selv har tweetet den her
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 6. aug 2014, 23:39

doukas skrev:Fordi deres fanclubformand er ude og pive over AaBs sejr i Zagreb
Enten havde han et bet på kampen, ellers er han decideret indebrændt

Retfærdigvis skal det siges at FCM selv har tweetet den her
Hvem i alverden bekymrer sig om en middelmådig dansk klub uden trofæer eller mesterskaber på en aften som denne?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Califfen » 7. aug 2014, 12:56

Ingen overraskelse dér. Format har de aldrig haft dernede

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Klaus » 8. aug 2014, 22:31

Soren skrev:Hvis I trænger til at krumme tæer, så tag et kig på Kristian Bak Bachs bryllupshjemmeside: http://www.bachbak.dk/248634194" onclick="window.open(this.href);return false;
Ligefrem at spamme deres gæstebog er måske lige i overkanten :S

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hovedet » 9. aug 2014, 00:59

Klaus skrev:
Soren skrev:Hvis I trænger til at krumme tæer, så tag et kig på Kristian Bak Bachs bryllupshjemmeside: http://www.bachbak.dk/248634194" onclick="window.open(this.href);return false;
Ligefrem at spamme deres gæstebog er måske lige i overkanten :S
Jeg vil gå et skridt videre og kalde det uopdragent. Hvis man opfatter tweeten øverst på siden som "mangel på format", så har jeg godt nok svært ved at finde ord for den opførsel, der udspiller sig på mandens bryllupshjemmeside.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 10. aug 2014, 21:06

Hovedet skrev:
Klaus skrev:
Soren skrev:Hvis I trænger til at krumme tæer, så tag et kig på Kristian Bak Bachs bryllupshjemmeside: http://www.bachbak.dk/248634194" onclick="window.open(this.href);return false;
Ligefrem at spamme deres gæstebog er måske lige i overkanten :S
Jeg vil gå et skridt videre og kalde det uopdragent. Hvis man opfatter tweeten øverst på siden som "mangel på format", så har jeg godt nok svært ved at finde ord for den opførsel, der udspiller sig på mandens bryllupshjemmeside.
Hold da nu op... det er da sjovt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. aug 2014, 21:20

Pastorius skrev:
Hovedet skrev:
Klaus skrev:
Soren skrev:Hvis I trænger til at krumme tæer, så tag et kig på Kristian Bak Bachs bryllupshjemmeside: http://www.bachbak.dk/248634194" onclick="window.open(this.href);return false;
Ligefrem at spamme deres gæstebog er måske lige i overkanten :S
Jeg vil gå et skridt videre og kalde det uopdragent. Hvis man opfatter tweeten øverst på siden som "mangel på format", så har jeg godt nok svært ved at finde ord for den opførsel, der udspiller sig på mandens bryllupshjemmeside.
Hold da nu op... det er da sjovt.
Nej, det er ikke sjovt. Det er at gå over grænsen. Troede du var en af de voksne herinde :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 10. aug 2014, 22:08

Køllen I Møllen skrev: Nej, det er ikke sjovt. Det er at gå over grænsen. Troede du var en af de voksne herinde :)
Nu har jegikke været på siden de sidste mange måneder, men de kommentarer der var i starten fik altså mig til at smile.

...hvis de nu ikke bryder sig om skidtet, så er det altså ikke så svært at få slettet de uheldige kommentarer og får lukket for muligheden for at kommentere videre.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10655
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 15. aug 2014, 12:48

Midtjyderne har nu hentet vinderen Jim Larsen. Jim er iøvrigt et skole eksempel på en vinder i Herning, selvom han har haft alle muligheder har han stadig ikke vundet noget, hverken i Rosenborg, eller Brügge. Men sådan er der jo så meget.

http://www.bold.dk/nyt/fcm-boss-larsen-er-en-vinder" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af frederikshavneren » 22. aug 2014, 10:12

Meget flot hvis W. Reid bliver solgt til Arsenal http://m.bt.dk/fodbold/wenger-overvejer-winston-reid" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg kan kun smile over at PEA i ramme alvor for en del år siden udtalte, at Lasse havde et større potentiale end Reid...

Man kan mene hvad man vil om Ikast, men det er svært at komme uden om at nogle af deres solgte spillere i nyere tid i modsætning til vores, har klaret sig godt i udlandet. Her tænker jeg især på Reid, S. Kjær og
V. Fischer (var kun kort tid i Ikast. Det vakte et ramaskrig da de stjal ham i Århus).
De har naturligvis også solgt spillere som har floppet.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 22. aug 2014, 11:38

Pastorius skrev:
Køllen I Møllen skrev: Nej, det er ikke sjovt. Det er at gå over grænsen. Troede du var en af de voksne herinde :)
Nu har jegikke været på siden de sidste mange måneder, men de kommentarer der var i starten fik altså mig til at smile.

...hvis de nu ikke bryder sig om skidtet, så er det altså ikke så svært at få slettet de uheldige kommentarer og får lukket for muligheden for at kommentere videre.
Jeg er faktisk mere overrasket over, at det ikke umiddelbart ligner Baks søster? Nu håber jeg ikke han har dummet sig og de smukke unge mennesker løber ind i noget æres vold halløj.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. aug 2014, 12:08

frederikshavneren skrev:Meget flot hvis W. Reid bliver solgt til Arsenal http://m.bt.dk/fodbold/wenger-overvejer-winston-reid" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg kan kun smile over at PEA i ramme alvor for en del år siden udtalte, at Lasse havde et større potentiale end Reid...

Man kan mene hvad man vil om Ikast, men det er svært at komme uden om at nogle af deres solgte spillere i nyere tid i modsætning til vores, har klaret sig godt i udlandet. Her tænker jeg især på Reid, S. Kjær og
V. Fischer (var kun kort tid i Ikast. Det vakte et ramaskrig da de stjal ham i Århus).
De har naturligvis også solgt spillere som har floppet.
Man skal ikke grine (smile) af PEA. Lasse kan jo sagtens have haft et større potentiale end Reid. Der er dog ingen tvivl om at Reid har indfriet langt, langt mere end Lasse og pt er en bedre fodboldspiller.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af larsdahl » 22. aug 2014, 15:59

Fra en internetdebat om Europa League kampene:
Panathinaikos fan skrev:
FCM fan skrev: FC Midtjylland's game away against Panathinaikos will begin in thirty minutes. I really hope they will make it this time. They are probably the strongest Danish team currently and favourites to win the championship. They only miss one player for this match, their right back Bach Bak, who is also the captain. However, he is not one of their best players, so it shouldn't be a big miss.
I am really surprised to read this. With all due respect, Midtjylland appeared very weak yesterday. Defence was shaky and unable to stop Berg and Karelis, while there was no really quality in attack. Some good runs by wingers, and some automatic triangles, and that was all. I don't know if they were influenced by the heat, their inexperience or our fans, but even 4-1 sounds good score.
I had watched Kobenhavn and Odense leaving Athens with strong performances and deserved wins. But not yesterday.
Midtjylland can't be the top team of Denmark.
:D

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 12mand » 24. aug 2014, 13:29

.
lynge er gud!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 12mand » 24. aug 2014, 13:34

disco/alpe glen strikes again.
http://imageshack.dk/viewimage.php?file ... 879829.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

kan af en eller anden mærkelig grund ikke ligge det direkte ind i tråden, nogen der kan fortælle hvorfor??
lynge er gud!

Besvar