Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 1. sep 2014, 13:55

Gnu skrev:På samme tidspunkt sidste år førte Møgjylland med seks point ned til OB og AGF som nummer 2 og 3 mens vi rodede rundt på en syvendeplads, otte point efter. FCK og Brøndby indtog nedrykningspladserne, 13 point efter møgjyderne. Det gik som bekendt ganske anderledes.

Med andre ord: Slap af.
Jeg ikke bare elsker, men storelsker filosofien: Sidste år faldt jeg ud fra 5. sal, men det blev et forrygende år alligevel. Jeg tror jeg vil starte dette år på sammen måde. Det kan kun gå godt.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 1. sep 2014, 14:27

NIN den fromme skrev:
Gnu skrev:På samme tidspunkt sidste år førte Møgjylland med seks point ned til OB og AGF som nummer 2 og 3 mens vi rodede rundt på en syvendeplads, otte point efter. FCK og Brøndby indtog nedrykningspladserne, 13 point efter møgjyderne. Det gik som bekendt ganske anderledes.

Med andre ord: Slap af.
Jeg ikke bare elsker, men storelsker filosofien: Sidste år faldt jeg ud fra 5. sal, men det blev et forrygende år alligevel. Jeg tror jeg vil starte dette år på sammen måde. Det kan kun gå godt.
Pointen var nu, at det er alt, alt for tidligt at udråbe et mesterhold eller nedrykkere allerede nu, selvom det tilsyneladende er blevet moderne.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hovedet » 1. sep 2014, 14:52

Og somme tider overgår virkeligheden - på få minutter - den fiktive verden. Jeg behøver vel ikke fortælle, at ham rigmanden, der har købt Daniel Agger til den "procesorienterede talentudviklingsklub" derovre på Vestegnen, fremstiller den som "en gave til klubbens fantastiske fans"! Bvadr. Det minder om dengang, den anden rigmandsfusentaster derovre købte Brøndby Stadion og omdøbte det til "Brøndby Stadion" - som "en gave til klubbens fantastiske fans". Dobbelt bvadr.

Jeg er sgu da også en "fantastisk fan" af AaB. Jeg har købt 2 The Double - krus (det første var med knækket hank), men der er sgu da ingen rigmand, der køber Kasper Kusk tilbage fra Twente som en gave til mig.

Nå, tilbage til FCM, som tråden jo omhandler. Min harske ord om Per Rud til trods vil jeg godt tilstå, at jeg faktisk ser et stort talent i ham. Han befinder sig blot i den forkerte klub. Et naturligt karriereforløb for ham ville være - når rigmanden køber Frank Arnesen som sportsdirektør til Brøndby som "en gave til klubbens fantastiske fans" - en stilling som teknisk direktør i FCM - intet mindre selvfølgelig. Forestil jer lige al den vinder-DNA, der ville være i denne bull shittens Bermudatrekant: Claus Steinlein - Glen Riddersholm - Per Rud. Den ultimative afslutning på en "vellykket proces".

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 1. sep 2014, 15:12

Bullshittens Bermudatrekant er allerede etableret i form af Claus Steinlein, Glen Riddersholm og Rasmus Ankersen. I det selskab kan Per Rud - uanset hvor hårdt han prøver - overhovedet ikke være med.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hovedet » 1. sep 2014, 15:36

Gnu skrev:Bullshittens Bermudatrekant er allerede etableret i form af Claus Steinlein, Glen Riddersholm og Rasmus Ankersen. I det selskab kan Per Rud - uanset hvor hårdt han prøver - overhovedet ikke være med.
Nå ja, glemte helt ham Rasmus Ankersen. Ja, det er et barsk selskab, hvor kun den stærkeste bull shitter overlever. Omvendt kan man næppe forestille sig en mere relevant mesterlære end den, Per Rud har gennemgået i "Det nye Brøndby" og i mine øjne bestået i et sådant omfang, at han snart er klar til den ultimative udfordring i FCM.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af astonvilla » 1. sep 2014, 16:09

Gnu skrev:Bullshittens Bermudatrekant er allerede etableret i form af Claus Steinlein, Glen Riddersholm og Rasmus Ankersen. I det selskab kan Per Rud - uanset hvor hårdt han prøver - overhovedet ikke være med.
Jeg tror ikke han kan være med nogetsteds.
Så I hvordan han sad og så ud som et skræmt lille barn i sportslørdag. Det var morsomt.
Naarj, det vil jeg ikke svare på det må I få vores rige onkel til at informere om.... (var svaret på alle spørgsmål han fik).
Hans briller duggede helt.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 1. sep 2014, 20:53

Hovedet skrev: Nå, tilbage til FCM, som tråden jo omhandler. Min harske ord om Per Rud til trods vil jeg godt tilstå, at jeg faktisk ser et stort talent i ham. Han befinder sig blot i den forkerte klub. Et naturligt karriereforløb for ham ville være - når rigmanden køber Frank Arnesen som sportsdirektør til Brøndby som "en gave til klubbens fantastiske fans" - en stilling som teknisk direktør i FCM - intet mindre selvfølgelig. Forestil jer lige al den vinder-DNA, der ville være i denne bull shittens Bermudatrekant: Claus Steinlein - Glen Riddersholm - Per Rud. Den ultimative afslutning på en "vellykket proces".
Frank Arnesen i Brøndby ville være genialt da chancen for fiasko ville stige med 30-40%. Manden har jo nærmest ikke gjort noget succesfuldt siden tiden i PSV - altså udover at overbevise diverse store europæiske klubber om sine fortræffeligheder.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 3. sep 2014, 19:03

Disco Glen er typen, der har behov for at gå ud og fortælle det offentligt, hvis det lykkes for ham at tørre røv uden at få noget på fingrene.

http://www.bt.dk/superligaen/fcm-traene ... tore-navne
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 5. sep 2014, 08:26

Når to nemesiser indgår samarbejde:

http://fcm.dk/nyheder/fc-midtjylland-in ... testsystem" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 5. sep 2014, 08:35

doukas skrev:Når to nemesiser indgår samarbejde:

http://fcm.dk/nyheder/fc-midtjylland-in ... testsystem" onclick="window.open(this.href);return false;
Der kan let opstå en del synergieffekter på heden nu!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 12mand » 5. sep 2014, 19:46

siger det igen: midtjylland vinder mesterskabet.
os selv og københavn er simpelthen for langt bagefter - både hvad angår point og spil. vi er på ingen måder kommet op i gear nogen af os. tror der mangler en hel del før vi er oppe i gear. og vi (os og københavn) kan ikke tillade os at sende rene reserver i europa, hvilket vil tære på kræfterne. midtjylland kan koncentrere sig 100 om ligaen.
brøndby kommer til at faile big time med alle de store indkøb de har gjort sig.
lynge er gud!

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Rasmus » 5. sep 2014, 19:49

12mand skrev:siger det igen: midtjylland vinder mesterskabet.
os selv og københavn er simpelthen for langt bagefter - både hvad angår point og spil. vi er på ingen måder kommet op i gear nogen af os. tror der mangler en hel del før vi er oppe i gear. og vi (os og københavn) kan ikke tillade os at sende rene reserver i europa, hvilket vil tære på kræfterne. midtjylland kan koncentrere sig 100 om ligaen.
brøndby kommer til at faile big time med alle de store indkøb de har gjort sig.
Forstår du ikke hvad denne tråd går ud på? :S Det handler om had! :thumbsup:
/ Rasmus

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 5. sep 2014, 19:57

doukas skrev:Når to nemesiser indgår samarbejde:

http://fcm.dk/nyheder/fc-midtjylland-in ... testsystem" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan de ikke tage Tom Mathiesen ind i deres ledelse? Manden har immervæk vist, at han kan køre ting i sænk. Han ville klæde FCM eller for den sags skyld Brøndby.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 12mand » 5. sep 2014, 19:59

Rasmus skrev:
12mand skrev:siger det igen: midtjylland vinder mesterskabet.
os selv og københavn er simpelthen for langt bagefter - både hvad angår point og spil. vi er på ingen måder kommet op i gear nogen af os. tror der mangler en hel del før vi er oppe i gear. og vi (os og københavn) kan ikke tillade os at sende rene reserver i europa, hvilket vil tære på kræfterne. midtjylland kan koncentrere sig 100 om ligaen.
brøndby kommer til at faile big time med alle de store indkøb de har gjort sig.
Forstår du ikke hvad denne tråd går ud på? :S Det handler om had! :thumbsup:
jeg kaster fysisk op hvis midtjylland, brøndby, eller københavn vinder mesterskabet. men jeg ser på ingen måder hverken os eller nogen andre holde vinde.
pest eller kolera, så ser jeg sgu nok næsten helst at københavn vinder, selvom det ikk er til nogens fordel at de får flere penge i kassen. men omvendt skal brøndby (der jo på ingen måder er en købe-klub, midtjylland ligeså) få blod på tanden.
lynge er gud!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af astonvilla » 5. sep 2014, 21:01

Rasmus skrev:
12mand skrev:siger det igen: midtjylland vinder mesterskabet.
os selv og københavn er simpelthen for langt bagefter - både hvad angår point og spil. vi er på ingen måder kommet op i gear nogen af os. tror der mangler en hel del før vi er oppe i gear. og vi (os og københavn) kan ikke tillade os at sende rene reserver i europa, hvilket vil tære på kræfterne. midtjylland kan koncentrere sig 100 om ligaen.
brøndby kommer til at faile big time med alle de store indkøb de har gjort sig.
Forstår du ikke hvad denne tråd går ud på? :S Det handler om had! :thumbsup:
Er det ikke bare blevet sværere at hade FCM?
De er jo sjove.
Bienvenu Bassogog!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Eksil » 5. sep 2014, 21:13

astonvilla skrev:
Rasmus skrev:
12mand skrev:siger det igen: midtjylland vinder mesterskabet.
os selv og københavn er simpelthen for langt bagefter - både hvad angår point og spil. vi er på ingen måder kommet op i gear nogen af os. tror der mangler en hel del før vi er oppe i gear. og vi (os og københavn) kan ikke tillade os at sende rene reserver i europa, hvilket vil tære på kræfterne. midtjylland kan koncentrere sig 100 om ligaen.
brøndby kommer til at faile big time med alle de store indkøb de har gjort sig.
Forstår du ikke hvad denne tråd går ud på? :S Det handler om had! :thumbsup:
Er det ikke bare blevet sværere at hade FCM?
De er jo sjove.
FCM er som en lillebror. Jeg hader ham ikke, men trækker da på smilebåndet når han fumler sig igennem tilværelsen.

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Rasmus » 6. sep 2014, 07:07

FCM er som en lillebror. Jeg hader ham ikke, men trækker da på smilebåndet når han fumler sig igennem tilværelsen.
Så må I sgu oprette jeres egen tråd :D
/ Rasmus

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Alexis » 6. sep 2014, 23:50

12mand skrev:
Rasmus skrev:
12mand skrev:siger det igen: midtjylland vinder mesterskabet.
os selv og københavn er simpelthen for langt bagefter - både hvad angår point og spil. vi er på ingen måder kommet op i gear nogen af os. tror der mangler en hel del før vi er oppe i gear. og vi (os og københavn) kan ikke tillade os at sende rene reserver i europa, hvilket vil tære på kræfterne. midtjylland kan koncentrere sig 100 om ligaen.
brøndby kommer til at faile big time med alle de store indkøb de har gjort sig.
Forstår du ikke hvad denne tråd går ud på? :S Det handler om had! :thumbsup:
jeg kaster fysisk op hvis midtjylland, brøndby, eller københavn vinder mesterskabet. men jeg ser på ingen måder hverken os eller nogen andre holde vinde.
pest eller kolera, så ser jeg sgu nok næsten helst at københavn vinder, selvom det ikk er til nogens fordel at de får flere penge i kassen. men omvendt skal brøndby (der jo på ingen måder er en købe-klub, midtjylland ligeså) få blod på tanden.
Hvis det ikke bliver os der vinder mesterskabet håber jeg det bliver FCK. Det bedste for AaB vil klart være at hverken BIF eller FCM får succes de kommende 2 år, så deres pengemænd kan finde ud af at de er lort, og kan trækkes deres penge ud af klubberne igen. Hvis det ender med at der kommer 3 klubber med økonomiske kræfter som FCK, så kommer AaB aldrig i nærheden af det igen

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 8. sep 2014, 08:27

Alexis skrev:
12mand skrev:
Rasmus skrev:
12mand skrev:siger det igen: midtjylland vinder mesterskabet.
os selv og københavn er simpelthen for langt bagefter - både hvad angår point og spil. vi er på ingen måder kommet op i gear nogen af os. tror der mangler en hel del før vi er oppe i gear. og vi (os og københavn) kan ikke tillade os at sende rene reserver i europa, hvilket vil tære på kræfterne. midtjylland kan koncentrere sig 100 om ligaen.
brøndby kommer til at faile big time med alle de store indkøb de har gjort sig.
Forstår du ikke hvad denne tråd går ud på? :S Det handler om had! :thumbsup:
jeg kaster fysisk op hvis midtjylland, brøndby, eller københavn vinder mesterskabet. men jeg ser på ingen måder hverken os eller nogen andre holde vinde.
pest eller kolera, så ser jeg sgu nok næsten helst at københavn vinder, selvom det ikk er til nogens fordel at de får flere penge i kassen. men omvendt skal brøndby (der jo på ingen måder er en købe-klub, midtjylland ligeså) få blod på tanden.
Hvis det ikke bliver os der vinder mesterskabet håber jeg det bliver FCK. Det bedste for AaB vil klart være at hverken BIF eller FCM får succes de kommende 2 år, så deres pengemænd kan finde ud af at de er lort, og kan trækkes deres penge ud af klubberne igen. Hvis det ender med at der kommer 3 klubber med økonomiske kræfter som FCK, så kommer AaB aldrig i nærheden af det igen
Helt enig derfor er det på den korte bane bekymrende, at FCK er så svækkede, hvis ikke vi selv kan tage skabet i år. Det er super vigtigt, at FCM og BIF ikke får succes de kommende år, måske endda vigtigere end normalt.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af AaB1978 » 12. sep 2014, 20:21

Det var fandeme godt nok et tyndt straffe, Ikast fik der :thumbsdown:

Besvar