Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 15. feb 2016, 14:57

Om jeg fatter hvorfor I gider diskutere med de idioter....

Der var engang en bruger herinde der havde en signatur i stil med: "Diskutér aldrig med en tåbe. Han trækker dig ned på sit niveau og slår dig på rutinen."

Det bedste ville være om juntaen smed idioterne ud på røv og albuer, men det næstbedste ville være hvis I ignorerede dem, eller i hvert nøjes med at håne dem, fremfor at prøve at argumentere med dem - dét er håbløst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Trickster » 15. feb 2016, 15:29

Pastorius skrev:Om jeg fatter hvorfor I gider diskutere med de idioter....

Der var engang en bruger herinde der havde en signatur i stil med: "Diskutér aldrig med en tåbe. Han trækker dig ned på sit niveau og slår dig på rutinen."

Det bedste ville være om juntaen smed idioterne ud på røv og albuer, men det næstbedste ville være hvis I ignorerede dem, eller i hvert nøjes med at håne dem, fremfor at prøve at argumentere med dem - dét er håbløst.
Især når begge udvælger kommentarer, som de gerne vil svare på, og helt ignorerer fx sulakvelidze, når de åbenlyst intet modsvar har.

Jeg synes også, at juntaen skal steppe op. Så kan vi komme tilbage til formålet med tråden: at grine hånligt af indavls-Herning.
Hair is not a right: it´s a privilege!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 15. feb 2016, 16:01

Trickster skrev:
Pastorius skrev:Om jeg fatter hvorfor I gider diskutere med de idioter....

Der var engang en bruger herinde der havde en signatur i stil med: "Diskutér aldrig med en tåbe. Han trækker dig ned på sit niveau og slår dig på rutinen."

Det bedste ville være om juntaen smed idioterne ud på røv og albuer, men det næstbedste ville være hvis I ignorerede dem, eller i hvert nøjes med at håne dem, fremfor at prøve at argumentere med dem - dét er håbløst.
Især når begge udvælger kommentarer, som de gerne vil svare på, og helt ignorerer fx sulakvelidze, når de åbenlyst intet modsvar har.
Hvilket på sin egen sjove måde er fint nok, fordi det så tydeligt understreger, at de ikke er her for at debattere. De påstår, at de er det, men de gør det modsatte. Så de er trolls og skal behandles som trolls. Personligt finder jeg dem underholdende, om end også ret trivielle.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kunji » 15. feb 2016, 16:38

Hold nu kæft, hvor er det dog enerverende at følge med i denne tråd. Og når man så samtidig har en særlig debatside.dk-OCD, der gør, at alle indlæg skal læses, så er det her altså hårdt.

Denne tråd er ikke, og har aldrig været, en FCM-debattråd. Denne tråd har sin berettigelse, fordi FCM i hele sin levetid har været en ynkelig skabning med nogle idiotiske fans, og det har vi så hygget os over i denne tråd. Det handler ikke om mindreværd, det handler ikke om jantelov, det handler ikke om misundelse. Nej, det handler udelukkende om den massive strøm af idioti, som vælter ud af Herning som diarre dagen efter en tur på Crazy Daisy med Mike.

Det er en gigantisk misforståelse, når Mike og Kent vælger at tro, at de har nogen som helst berettigelse i denne tråd. Denne tråd er til spot og spe, og hvis de brænder så inderligt for debat om FCM, så kan det findes på bold.dk, på Ulvegraven (fnis!) eller herinde i andre tråde, hvor FCM rent faktisk bliver taget seriøst fra tid til anden. Deres engagement i denne tråd - og på dette forum generelt - må være fuldstændigt uden sidestykke i dansk fodboldkultur. Hvem fanden gider at bruge så meget tid inde på en konkurrents fanfora? Hvis de bare brugte halvdelen af den tid, de har brugt herinde, på Ulvegraven, så kunne det jo være, at der rent faktisk skete noget derinde.

Det er udpræget herningensisk at tro, at modstanderen bruger mest tid på at nedgøre konkurrenten i en glædesrus, blot fordi der findes få eksempler på en fortjent latterliggørelse af FCM.

Det er udpræget herningensisk at tale om, at konkurrentens mesterskab er billigt pga. et lavt pointtal. Måske bliver man ikke undervist i matematik i Herning, men et lavt pointtal er et udtryk for, at der har været stor konkurrence om pladserne, og dermed kan det lige så vel være et udtryk for, at modstanderen var ligeværdige langt hen ad vejen.

Det er udpræget herningensisk at forsøge at sidestille lokale aktionærer med udenlandsk bettingmogul. FCM har fået sig en reel sugeadaddy, som smider penge i klubben efter behov. AaB har endelig fået en flok lokale aktionærer, som stiller krav til driften. Same shit, but very fucking different, ay? AaB kan købe stort ind, men vælger stadig at satse på talenterne, FCM køber alt, der har ramt en fodbold engang. Same shit, but indeed very fucking different. FCM vandt naturligvis deres fortjente mesterskab på baggrund af kontinuitet over et par år, men det var en kontinuitet, som kun lykkedes pga. Bentham. Det har Steinlein for fanden selv sagt.

Det er udpræget herningensisk at påstå, at man ikke har været heldig med sine lodtrækninger. Hvilket AaB sgu også har været. Det er loddet som dansk hold. Danmark er småt, og dermed afhængigt af lodtrækningsheld, svag form hos modstandere osv. Egne evner ikke nok. Og EL er ikke det samme som CL.

Det er udpræget herningensisk at kalde en kamp mellem Viborg og FCM for hadets kamp. Slap dog af. Området mellem Herning og Viborg er næppe epicentret for had i dansk fodbold.

Det er udpræget herningensisk at være fuldstændigt ligeglad med, hvordan man vinder og udvikler sig som klub. Det er fedt at vinde, ja, men det er sgu federe at vinde igennem hårdt arbejde. Det kaldes sjæl og identitet.

Det er udpræget herningensisk at tro, at man er andet end en flok bonderøve og sypiger. Herning er ikke verdensklasse, Herning er ikke mini-København. Herning er traktortræk, indavl og modebriller. Herning er bonderøve, Aalborg er arbejdere.

Så skrid nu ad helvede til med jeres meninger, og lad den tråd komme tilbage til sin oprindelige form. Det er udpræget herningensisk at tro, at der er nogen som helst, der tillæger jeres indsats på dette forum nogen værdi.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Mike80
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 7. jul 2013, 20:11
Favoritspiller: Søren Skriver

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mike80 » 15. feb 2016, 17:52

doukas skrev:
Mike80 skrev: Jeg forventer ikke andre klubber skal hylde FCM for noget som helst. Jeg påpeger en Nordjysk "ondt i røven" mentalitet og Jantelov som ikke ses på samme niveau andet sted.

Eksempler frit fra hukommelsen:

-Det udpræget nordjysk når man i en glædesrus koncentrerer sig mest om at nedgøre konkurrenten for deres udmeldinger.

- Det udpræget nordjysk når man som DM vinder i 2014 nægter præmisser om billige mesterskaber for året efter at have behov for at bruge præcist samme argument omkring FCM.

-Det også nordjysk behov når et FCM mesterskab skal forenkles til:
-tilførte millioner og sportslig skævvridning når man selv holder med en klub der gennem 10 år levede af bankens og nordjyske rigmænds nåde, og kun nødtvunget efter et lån i amatørafdelingen måtte sadle om sportsligt og spare lønkroner.
-Et spørgsmål alene om købte nye spillere når stammen af FCM holdet alle var en del af eget akademi.
-Udelukket Banhams fortjeneste påtrods af at FCM gennem 10 sæsoner op til Benham indtog havde lavet 2. Flest point samlet i ligaen.

-Det nordjysk når europæisk FCM succes skal nedgøres til nemme kampe mod dårlige Southampton og Brugge samt behov for at påpege og negligere FCMs videre deltagelse fra en svær pulje til, at det jo kun er EL og AaB jo har været i CL.

- Det udpræget nordjysk når man fordi man i Midtjylland snakker ekstra betydning i "hadets kamp" har behov for at sammenholde 25 andre hold i et excel-ark og med lidt lommematematik negligere kampen til lidt mindre en FCM mod Køge.

-Det nordjysk at være så meget i sine følelsers vold omkring FCM succes at man i sit forsøg på, at pille det fra hinanden tager argumenter og udsagn som: "tage den i røven", "bukke sig for fader Benham" og også øgenavne bredt anderkendes som god debattone.

-Det nordjysk når man kommer fra Aalborg og peger på Herning som en flok bønder. Jeg har været i begge byer og bonderøvs raten er sgu ret simuler. Det ville svare til at bo i Brønderslev og påpege at folk fra Thyborøn virkelig er nogle bønder :thumbsup:

Lad nu være at bilde jer selv ind at andre klubber fans på samme måde har ondt i røven eller er præget af jantelov Aalborg style fordi der findes 22 sider i en simuler tråd på sidelinien.dk. Der intet sted i fodbold Danmark hvor behovet for at pege på andre er større end i Nordjylland om så det Brøndby, AGF, FCK eller i særdeleshed FCM :danmarkfan:

Mike
Skal vi gå bevismaterialet igennem?

Punkt 1. Nej, nogle af AaB-spillerne var lidt kåde og sang noget med "Glenn du vinder aldrig guld" (og jeg mener det var de 2 københavnere Due og KEP samt sønderjyden SF som førte an). Det var altså efter man var kommet ned i omklædningsrummet, og havde fejret med sine fans. Så AaB-spillerne koncentrerede sig ikke mest om at mobbe Glenn.

Punkt 2. Herinde har jeg kun stødt på ironiske bemærkninger om et billigt mesterskab til FCM. Andet vil være hyklerisk, og det er en disciplin I excellerer i.

Punkt 3. Det har intet med jantelov at gøre, at rigtig mange herinde mener, at FCM vandt mesterskabet fordi Benham spyttede penge i klubben. Steinlein har ligeledes udtalt, at man ikke havde vundet uden Benhams millioner. Er det jantelov?

Punkt 4. Jeg havde gerne set, at I var røget ud på røv og albuer, men jeg håber i taber alle jeres kampe. Det bunder i, at jeg synes I er kawe.

Punkt 5. Jeg ser ikke noget jantelov i, at nogen stiller spørgsmålstegn ved HADETS KAMP! (som ikke trak over 8 kilo sidste kamp) - og nej, Slaget om Jylland er sgu ik meget smukkere. Skal man æde alt råt, før man ikke er underlagt janteloven?

Punkt 6. Det er jo bare ren nonsense. Så fordi man skriver som en havnearbejder, så er man underlagt janteloven? Og FCMs "succes". Jeg tror helt ærligt ikke på, at en eneste herinde er misundelig på den måde FCM bliver drevet på eller jeres "succes". Jeg er i hvert fald ikke!

Punkt 7. Der er flere bonderøve pr. capita i Region Midtjylland end i Region Nordjylland. Det er fakta.

Punkt 8. Jeg ved ikke hvad du har det i (og du må gerne komme med fakta), men hvis du læser en almindelig tråd på bold.dk omhandlende FCM, så får den heller ikke for lidt fra andre holds fans.

Hvad jeg kan summere det hele op til er, at du på FCMs vegne bliver utrolig forsmået over kritik og drillerier.

Passer det, at du var fan af SIF i 90'erne?
1. Men det ændrer ikke på at netop den sang jo er blevet fremhævet og elsket herinde som en del af mesterskabsfejringer. Ligesom man jo også brugte takketalen i sportsgalla på FCM fokus. Det blev vist også taget meget godt imod :)

2. Jeg har aldrig udtrykt andet en 2014 var et flot og fortjent AaB mesterskab. (Og ja det har jeg faktisk skrevet flere gange selvom jeg selfølgelig var bitter over FCM ikke tog det) Jeg har set argumentet fremført og retfærdigvis også skudt ned af egne debattører som måske godt kunne se dobbeltmoralen.

3. Det har alt med Jantelov at gøre. Moderne fodbold lever bla. Også af økonomi. AaB har i 10 år været en stor underskudsforretning som jo uden tilført kapital forlængst var tvangsnedrykket til Danmarksserien. Du hører sgu da ikke mig have behov for at fremhæve jeres mesterskab som værende købt da i jo aldrig havde vundet uden massive kapitaltilskud. Du hører da heller ikke mig klynke over i Feks. Reddede jer på ulige sportslige vilkår da i skulle leje jer ud af en nedrykning med Duncan og Lumb. Det et nordjysk fænomen at have det behov for at skille andres succes ad og pille det ned til mindst muligt så man ikke går og tror man er lykkes med noget.

4. Jeg håber det samme om AaB. Men jeg behøver ikke råbe højt om at i Feks. Kun fik point i Manchester fordi du undervurderer jer massivt og spillede en mega dårlig kamp. Det igen det der nordjyske behov for at pille ved andres succes.

5. Man må gerne stille spørgsmål. Men tænk at tanken om at nogle i Midtjylland synes de har noget specielt udfolder et behov for massivt at gennemgå kampe, klubber, tilskuertal osv. Til efterfølgende via en større udregning med excel, at komme frem til den pointe man jo meget gerne ville fremføre, da man startede "undersøgelsen" nemlig at FCM selfølgelig ikke må sige at Viborg kampene er noget ekstraordinært for dem. Det et nordjysk behov.

6. Jantelov et en følelse over nogle tror de er noget! Når man tyr til øgenavne, pik og patter postulater eller generelt bare er utrolig modigt bag sin computer skærm med skældsord og dumme bemærkninger. Så man ramt så meget på følelserne omkring emnet, at man taber sutten og kun har tilbage at råbe højt og grimt. En debattør i balance ville jo ikke have det behov.

7. Ja Herning er godt fyldt op med bonderøve. Jeg tror heller ikke nogle i Herning bilder sig ind de bor i en storby. Aalborg et en lille by fyldt med selvsamme bonderøve set fra min verden, så det virker bare pisse sjovt at smide det kort.

Nej

Mike

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 15. feb 2016, 18:13

6. Jantelov et en følelse over nogle tror de er noget! Når man tyr til øgenavne, pik og patter postulater eller generelt bare er utrolig modigt bag sin computer skærm med skældsord og dumme bemærkninger. Så man ramt så meget på følelserne omkring emnet, at man taber sutten og kun har tilbage at råbe højt og grimt. En debattør i balance ville jo ikke have det behov.
Så du er ramt af janteloven?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 15. feb 2016, 18:17

Trickster skrev:
Pastorius skrev:Om jeg fatter hvorfor I gider diskutere med de idioter....

Der var engang en bruger herinde der havde en signatur i stil med: "Diskutér aldrig med en tåbe. Han trækker dig ned på sit niveau og slår dig på rutinen."

Det bedste ville være om juntaen smed idioterne ud på røv og albuer, men det næstbedste ville være hvis I ignorerede dem, eller i hvert nøjes med at håne dem, fremfor at prøve at argumentere med dem - dét er håbløst.
Især når begge udvælger kommentarer, som de gerne vil svare på, og helt ignorerer fx sulakvelidze, når de åbenlyst intet modsvar har.

Jeg synes også, at juntaen skal steppe op. Så kan vi komme tilbage til formålet med tråden: at grine hånligt af indavls-Herning.


Indeed. Ikke mindst set i den kontekst, at debatjuntaen i alle andre tråde kaster rundhåndet med advarsler og udelukkelser til højre og venstre, så snart der trædes tre skridt udenfor topic. Her er den klokkeklare dagsorden: Hvorfor hade FCM. Det vil være på sin plads, ikke at udvise rettidig omhu, da det tog for længst har forladt stationen, men i det mindste at være sit selvudnævnte ansvar bevidst og bringe tråden tilbage på sporet og i samme ombæring, give sig selv en tiltrængt advarsel og reminder om, at with great power comes great responsibility!

Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. feb 2016, 18:53

NIN skrev:
Trickster skrev:
Pastorius skrev:Om jeg fatter hvorfor I gider diskutere med de idioter....

Der var engang en bruger herinde der havde en signatur i stil med: "Diskutér aldrig med en tåbe. Han trækker dig ned på sit niveau og slår dig på rutinen."

Det bedste ville være om juntaen smed idioterne ud på røv og albuer, men det næstbedste ville være hvis I ignorerede dem, eller i hvert nøjes med at håne dem, fremfor at prøve at argumentere med dem - dét er håbløst.
Især når begge udvælger kommentarer, som de gerne vil svare på, og helt ignorerer fx sulakvelidze, når de åbenlyst intet modsvar har.

Jeg synes også, at juntaen skal steppe op. Så kan vi komme tilbage til formålet med tråden: at grine hånligt af indavls-Herning.


Indeed. Ikke mindst set i den kontekst, at debatjuntaen i alle andre tråde kaster rundhåndet med advarsler og udelukkelser til højre og venstre, så snart der trædes tre skridt udenfor topic. Her er den klokkeklare dagsorden: Hvorfor hade FCM. Det vil være på sin plads, ikke at udvise rettidig omhu, da det tog for længst har forladt stationen, men i det mindste at være sit selvudnævnte ansvar bevidst og bringe tråden tilbage på sporet og i samme ombæring, give sig selv en tiltrængt advarsel og reminder om, at with great power comes great responsibility!

Billede
Enig! Men ellers må vi jo få genopstandne Lindvang (fordi det ville være passende) til at lave en ny tråd med et endnu mere defineret topic... så kan Jante-Mike og Kent få denne tråd til deres ligegyldigheder.

Jeg kunne virkelig også godt tænke mig at Juntaen igen tog lidt mere ansvar for hvordan denne side udvikler sig, i stedet for at holde sig til de helt håndgribelige og nemme "ulovligheder".

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. feb 2016, 18:54

Kunji skrev:Hold nu kæft, hvor er det dog enerverende at følge med i denne tråd. Og når man så samtidig har en særlig debatside.dk-OCD, der gør, at alle indlæg skal læses, så er det her altså hårdt.

Denne tråd er ikke, og har aldrig været, en FCM-debattråd. Denne tråd har sin berettigelse, fordi FCM i hele sin levetid har været en ynkelig skabning med nogle idiotiske fans, og det har vi så hygget os over i denne tråd. Det handler ikke om mindreværd, det handler ikke om jantelov, det handler ikke om misundelse. Nej, det handler udelukkende om den massive strøm af idioti, som vælter ud af Herning som diarre dagen efter en tur på Crazy Daisy med Mike.

Det er en gigantisk misforståelse, når Mike og Kent vælger at tro, at de har nogen som helst berettigelse i denne tråd. Denne tråd er til spot og spe, og hvis de brænder så inderligt for debat om FCM, så kan det findes på bold.dk, på Ulvegraven (fnis!) eller herinde i andre tråde, hvor FCM rent faktisk bliver taget seriøst fra tid til anden. Deres engagement i denne tråd - og på dette forum generelt - må være fuldstændigt uden sidestykke i dansk fodboldkultur. Hvem fanden gider at bruge så meget tid inde på en konkurrents fanfora? Hvis de bare brugte halvdelen af den tid, de har brugt herinde, på Ulvegraven, så kunne det jo være, at der rent faktisk skete noget derinde.

Det er udpræget herningensisk at tro, at modstanderen bruger mest tid på at nedgøre konkurrenten i en glædesrus, blot fordi der findes få eksempler på en fortjent latterliggørelse af FCM.

Det er udpræget herningensisk at tale om, at konkurrentens mesterskab er billigt pga. et lavt pointtal. Måske bliver man ikke undervist i matematik i Herning, men et lavt pointtal er et udtryk for, at der har været stor konkurrence om pladserne, og dermed kan det lige så vel være et udtryk for, at modstanderen var ligeværdige langt hen ad vejen.

Det er udpræget herningensisk at forsøge at sidestille lokale aktionærer med udenlandsk bettingmogul. FCM har fået sig en reel sugeadaddy, som smider penge i klubben efter behov. AaB har endelig fået en flok lokale aktionærer, som stiller krav til driften. Same shit, but very fucking different, ay? AaB kan købe stort ind, men vælger stadig at satse på talenterne, FCM køber alt, der har ramt en fodbold engang. Same shit, but indeed very fucking different. FCM vandt naturligvis deres fortjente mesterskab på baggrund af kontinuitet over et par år, men det var en kontinuitet, som kun lykkedes pga. Bentham. Det har Steinlein for fanden selv sagt.

Det er udpræget herningensisk at påstå, at man ikke har været heldig med sine lodtrækninger. Hvilket AaB sgu også har været. Det er loddet som dansk hold. Danmark er småt, og dermed afhængigt af lodtrækningsheld, svag form hos modstandere osv. Egne evner ikke nok. Og EL er ikke det samme som CL.

Det er udpræget herningensisk at kalde en kamp mellem Viborg og FCM for hadets kamp. Slap dog af. Området mellem Herning og Viborg er næppe epicentret for had i dansk fodbold.

Det er udpræget herningensisk at være fuldstændigt ligeglad med, hvordan man vinder og udvikler sig som klub. Det er fedt at vinde, ja, men det er sgu federe at vinde igennem hårdt arbejde. Det kaldes sjæl og identitet.

Det er udpræget herningensisk at tro, at man er andet end en flok bonderøve og sypiger. Herning er ikke verdensklasse, Herning er ikke mini-København. Herning er traktortræk, indavl og modebriller. Herning er bonderøve, Aalborg er arbejdere.

Så skrid nu ad helvede til med jeres meninger, og lad den tråd komme tilbage til sin oprindelige form. Det er udpræget herningensisk at tro, at der er nogen som helst, der tillæger jeres indsats på dette forum nogen værdi.
Spot on! Tak!

Og så er det da forresten helt rart at læse der også er andre der render rundt med de der psykoser du nævner i starten ;)

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 15. feb 2016, 19:01

Mike80 skrev:
doukas skrev:
Mike80 skrev: Jeg forventer ikke andre klubber skal hylde FCM for noget som helst. Jeg påpeger en Nordjysk "ondt i røven" mentalitet og Jantelov som ikke ses på samme niveau andet sted.

Eksempler frit fra hukommelsen:

-Det udpræget nordjysk når man i en glædesrus koncentrerer sig mest om at nedgøre konkurrenten for deres udmeldinger.

- Det udpræget nordjysk når man som DM vinder i 2014 nægter præmisser om billige mesterskaber for året efter at have behov for at bruge præcist samme argument omkring FCM.

-Det også nordjysk behov når et FCM mesterskab skal forenkles til:
-tilførte millioner og sportslig skævvridning når man selv holder med en klub der gennem 10 år levede af bankens og nordjyske rigmænds nåde, og kun nødtvunget efter et lån i amatørafdelingen måtte sadle om sportsligt og spare lønkroner.
-Et spørgsmål alene om købte nye spillere når stammen af FCM holdet alle var en del af eget akademi.
-Udelukket Banhams fortjeneste påtrods af at FCM gennem 10 sæsoner op til Benham indtog havde lavet 2. Flest point samlet i ligaen.

-Det nordjysk når europæisk FCM succes skal nedgøres til nemme kampe mod dårlige Southampton og Brugge samt behov for at påpege og negligere FCMs videre deltagelse fra en svær pulje til, at det jo kun er EL og AaB jo har været i CL.

- Det udpræget nordjysk når man fordi man i Midtjylland snakker ekstra betydning i "hadets kamp" har behov for at sammenholde 25 andre hold i et excel-ark og med lidt lommematematik negligere kampen til lidt mindre en FCM mod Køge.

-Det nordjysk at være så meget i sine følelsers vold omkring FCM succes at man i sit forsøg på, at pille det fra hinanden tager argumenter og udsagn som: "tage den i røven", "bukke sig for fader Benham" og også øgenavne bredt anderkendes som god debattone.

-Det nordjysk når man kommer fra Aalborg og peger på Herning som en flok bønder. Jeg har været i begge byer og bonderøvs raten er sgu ret simuler. Det ville svare til at bo i Brønderslev og påpege at folk fra Thyborøn virkelig er nogle bønder :thumbsup:

Lad nu være at bilde jer selv ind at andre klubber fans på samme måde har ondt i røven eller er præget af jantelov Aalborg style fordi der findes 22 sider i en simuler tråd på sidelinien.dk. Der intet sted i fodbold Danmark hvor behovet for at pege på andre er større end i Nordjylland om så det Brøndby, AGF, FCK eller i særdeleshed FCM :danmarkfan:

Mike
Skal vi gå bevismaterialet igennem?

Punkt 1. Nej, nogle af AaB-spillerne var lidt kåde og sang noget med "Glenn du vinder aldrig guld" (og jeg mener det var de 2 københavnere Due og KEP samt sønderjyden SF som førte an). Det var altså efter man var kommet ned i omklædningsrummet, og havde fejret med sine fans. Så AaB-spillerne koncentrerede sig ikke mest om at mobbe Glenn.

Punkt 2. Herinde har jeg kun stødt på ironiske bemærkninger om et billigt mesterskab til FCM. Andet vil være hyklerisk, og det er en disciplin I excellerer i.

Punkt 3. Det har intet med jantelov at gøre, at rigtig mange herinde mener, at FCM vandt mesterskabet fordi Benham spyttede penge i klubben. Steinlein har ligeledes udtalt, at man ikke havde vundet uden Benhams millioner. Er det jantelov?

Punkt 4. Jeg havde gerne set, at I var røget ud på røv og albuer, men jeg håber i taber alle jeres kampe. Det bunder i, at jeg synes I er kawe.

Punkt 5. Jeg ser ikke noget jantelov i, at nogen stiller spørgsmålstegn ved HADETS KAMP! (som ikke trak over 8 kilo sidste kamp) - og nej, Slaget om Jylland er sgu ik meget smukkere. Skal man æde alt råt, før man ikke er underlagt janteloven?

Punkt 6. Det er jo bare ren nonsense. Så fordi man skriver som en havnearbejder, så er man underlagt janteloven? Og FCMs "succes". Jeg tror helt ærligt ikke på, at en eneste herinde er misundelig på den måde FCM bliver drevet på eller jeres "succes". Jeg er i hvert fald ikke!

Punkt 7. Der er flere bonderøve pr. capita i Region Midtjylland end i Region Nordjylland. Det er fakta.

Punkt 8. Jeg ved ikke hvad du har det i (og du må gerne komme med fakta), men hvis du læser en almindelig tråd på bold.dk omhandlende FCM, så får den heller ikke for lidt fra andre holds fans.

Hvad jeg kan summere det hele op til er, at du på FCMs vegne bliver utrolig forsmået over kritik og drillerier.

Passer det, at du var fan af SIF i 90'erne?
1. Men det ændrer ikke på at netop den sang jo er blevet fremhævet og elsket herinde som en del af mesterskabsfejringer. Ligesom man jo også brugte takketalen i sportsgalla på FCM fokus. Det blev vist også taget meget godt imod :)

2. Jeg har aldrig udtrykt andet en 2014 var et flot og fortjent AaB mesterskab. (Og ja det har jeg faktisk skrevet flere gange selvom jeg selfølgelig var bitter over FCM ikke tog det) Jeg har set argumentet fremført og retfærdigvis også skudt ned af egne debattører som måske godt kunne se dobbeltmoralen.

3. Det har alt med Jantelov at gøre. Moderne fodbold lever bla. Også af økonomi. AaB har i 10 år været en stor underskudsforretning som jo uden tilført kapital forlængst var tvangsnedrykket til Danmarksserien. Du hører sgu da ikke mig have behov for at fremhæve jeres mesterskab som værende købt da i jo aldrig havde vundet uden massive kapitaltilskud. Du hører da heller ikke mig klynke over i Feks. Reddede jer på ulige sportslige vilkår da i skulle leje jer ud af en nedrykning med Duncan og Lumb. Det et nordjysk fænomen at have det behov for at skille andres succes ad og pille det ned til mindst muligt så man ikke går og tror man er lykkes med noget.

4. Jeg håber det samme om AaB. Men jeg behøver ikke råbe højt om at i Feks. Kun fik point i Manchester fordi du undervurderer jer massivt og spillede en mega dårlig kamp. Det igen det der nordjyske behov for at pille ved andres succes.

5. Man må gerne stille spørgsmål. Men tænk at tanken om at nogle i Midtjylland synes de har noget specielt udfolder et behov for massivt at gennemgå kampe, klubber, tilskuertal osv. Til efterfølgende via en større udregning med excel, at komme frem til den pointe man jo meget gerne ville fremføre, da man startede "undersøgelsen" nemlig at FCM selfølgelig ikke må sige at Viborg kampene er noget ekstraordinært for dem. Det et nordjysk behov.

6. Jantelov et en følelse over nogle tror de er noget! Når man tyr til øgenavne, pik og patter postulater eller generelt bare er utrolig modigt bag sin computer skærm med skældsord og dumme bemærkninger. Så man ramt så meget på følelserne omkring emnet, at man taber sutten og kun har tilbage at råbe højt og grimt. En debattør i balance ville jo ikke have det behov.

7. Ja Herning er godt fyldt op med bonderøve. Jeg tror heller ikke nogle i Herning bilder sig ind de bor i en storby. Aalborg et en lille by fyldt med selvsamme bonderøve set fra min verden, så det virker bare pisse sjovt at smide det kort.

Nej

Mike
Jeg magter ikke at debattere dette mere, og kan se du fint understreger min pointe med dine vildt søgte og desperate argumenter som absolut ikke peger på nogen form for jantelov. Og du kan jo godt kan fornemme, at det intet har på sig, og derfor opfinder du helt nye definitioner af jantelov (grimt sprog, stikpiller, dobbeltmoral osv). Prøv at skriv selvsamme nonsense inde på Graven, tvivler på dine medfans kan se nogetsomhelst sammenhæng mellem dine ubegavede argumenter og speciel nordjysk jantelov.
Jeg håber din støttepædagog/tilsynsværge slukker internetforbindelse for dit eget bedste, men du må meget gerne svare på følgende:

Steinlein har udtalt, at FCM ikke havde vundet mesterskabet uden Benham. Lider han af jantelov?

Slutteligt, vil jeg ende denne diskussion med konklusionen, at din forsmåethed over alle de grimme ting nordjyder siger om din klub, bunder i, at du inderst inde godt ved, at det hele passer, bare lidt og du i virkeligheden ville ønske din klub var lidt mere som AaB. :'(
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Gamen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gamen » 15. feb 2016, 19:11

Mike80 skrev: 3. Det har alt med Jantelov at gøre. Moderne fodbold lever bla. Også af økonomi. AaB har i 10 år været en stor underskudsforretning som jo uden tilført kapital forlængst var tvangsnedrykket til Danmarksserien. Du hører sgu da ikke mig have behov for at fremhæve jeres mesterskab som værende købt da i jo aldrig havde vundet uden massive kapitaltilskud. Du hører da heller ikke mig klynke over i Feks. Reddede jer på ulige sportslige vilkår da i skulle leje jer ud af en nedrykning med Duncan og Lumb. Det et nordjysk fænomen at have det behov for at skille andres succes ad og pille det ned til mindst muligt så man ikke går og tror man er lykkes med noget.
Bare lige et simpelt spørgsmål, Mike...

Hvad tror du der var sket med FCM, hvis ikke Benham var kommet med penge? FCM var så ilde ude, at man var blevet nødt til at afstemme med sponsorerne i vinterpausen om det var OK at man ikke solgte bl.a. Juelsgård. Man ville gå efter mesterskabet, bl.a. fordi det stensikkert kunne afværge en truende konkurs. FCM var alvorligt på røven, nærmest lige så slemt som AaB var det i en periode.
Vores mesterskab blev ikke skaffet på et massivt kapitaltilskud. Du glemmer vist, at vi slankede vores organisation med 65-70 % i den periode, og havde et lønbudget der gik fra 45 til 25 mio. Med andre ord, så blev det (aldeles naturstridigt) skabt i en periode hvor vi ikke burde kunne kæmpe med om mesterskab, endsige top 6.
Imens holdt I lønfest for 10. år i træk, samt havde racerbiler og håndboldkællinger på plakaten.

Så stik piben ind. Du kommer fra en klub, der er gennemført taber-agtig.
Jeg opremser lige på stribe:

- Klubbens førende gruppering stjæler navnet fra en anden skandinavisk gruppe (og forsøger derefter at blive venner med dem), og er hidtil mest kendt for at slå på kvindelige kontrollører og for at ligne (og være) nogle kæmpe nørder.
- Gøg og Gokke hører hjemme i Herning. Den ene er fankoordinator, den anden står bag den hidtil ringeste klubsang nogensinde.
- Jeres tifoer har været genstand for national og international morskab i hele jeres levetid.
- Jeres ulvehyl ved scoringer og "let's get ready to rumble" skriger påtagethed i yderste potens.

I er fucking lort. Har altid været det, og vil altid være det. I bliver alligevel også altid sunget ud på jeres eget stadion. Vi var 2300 i Manchester, i bliver ikke engang det halve. Imponerende.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. feb 2016, 19:12

Mike80 skrev:[

Jeg forventer ikke reel debat omkring FCM i denne tråd, men det et åbent forum og jeg kan give min vinkel og holdning til kende såfremt jeg lyster. Sjovt hvor forfærdeligt det er for nogle debattører at jeg og "FCM" deltager herinde. Det et åbent debatforum hvor vi har en tråd omhandlende FCM, så lad nu være at begræde deltagelse fra netop den klubs tilhængere. Hvis det er så forfærdeligt må jeg igen pointere, at man frit (som jeg selv) kan vælge at bruge sitets fremragende ignore funktion.

Du må Iøvrigt kalde mig lige hvad du vil. At man, som jeg pointerer længere oppe, har behov for at pådutte folk øgenavne siger mere om afsender end om modtager i min verden, og det jo heller ikke første gang, at nogen har følt sig så presset, at jeg har fået tillagt en eller anden form for øgenavn.

Jeg synes det pudsigt, at høre dig udtrykke jeg skulle være fintfølende 2 afsnit efter du selv føler og begræder, at jeg har prikket til jer på en måde, som går langt over din grænse. Hvis jeg svarede igen i det omfang jeg får herinde var jeg jo banned for længst, hvilket er en præmis jeg som gæst acceptere, så pak nu det tuderi væk eller lad være at pådutte mig at være fintfølende.

Ingen har valgt at svare på mine eksempler på hvorfor debatside.dk oser af Jantelov og behov for at pege fingre. Istedet er fokus igen rettet i alle andre retninger. (Mig, debattone, hvilket tastatur jeg har, forslåede debattører osv.) Ingen kan benægte samtlige udsagn i mit indlæg, hvilket ikke er FCM fokus man kan finde på alle de andre fora som jo også hader os.

Det mere end rigeligt bekræftelse på, at det Nordjyske behov for at kigge ud på andre klubber og i særdeleshed FCM er ekstraordinær i min optik :thumbsup:

Mike
Du misforstår præmissen for denne tråd... den er ikke sat i verden fordi nogen har villet diskutere FCM.

Den er sat i verden fordi vi har brug for et sted hvor vi kan grine af jer, nogle gange hånligt, andre gange overbærende. Af samme grund har du så fået det fine tilnavn Jante-Mike, og du kan være sikker på at vi siger det med et overbærende lille fnis, hvis det bliver sagt højt... især når du bliver ved med at bringe janteloven på banen som din helt store kæphest. Men vi er ikke jantelovsramte, Jante-Mike, vi bryder os ganske enkelt bare ikke om hvad i står for. Samtidig er der dog det store paradoks at mange af os elsker hvordan i udstiller jer selv, så vi har noget at grine af... og det fantastiske er, at det er svært at forestille sig strømmen af "guldkorn" nogensinde får en ende :)

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Debatjuntaen » 15. feb 2016, 19:44

Som flere brugere har skrevet, så skal denne tråd tilbage på sporet. Det er ikke en generel FCM debattråd - er der nogen der ønsker at debattere det foretagende, skal de være velkomne til at oprette en tråd.

Og så lige et enkelt ord om kritikken af Debatjuntaen - kunne I ikke tage at rapportere indlæg eller sende os en PB, hvis der er noget der overtræder retningslinierne eller andet vi skal se på? Det er ikke alle tråde vi ser, og efter en lang og travl transfer/Spalvis debat, så har vi haft lidt andet at se til end alle argumenterne om, hvor fantastiske FCM er.

Ok?

God aften
/Debatjuntaen

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kunji » 15. feb 2016, 19:55

Debatjuntaen skrev:Som flere brugere har skrevet, så skal denne tråd tilbage på sporet. Det er ikke en generel FCM debattråd - er der nogen der ønsker at debattere det foretagende, skal de være velkomne til at oprette en tråd.

Og så lige et enkelt ord om kritikken af Debatjuntaen - kunne I ikke tage at rapportere indlæg eller sende os en PB, hvis der er noget der overtræder retningslinierne eller andet vi skal se på? Det er ikke alle tråde vi ser, og efter en lang og travl transfer/Spalvis debat, så har vi haft lidt andet at se til end alle argumenterne om, hvor fantastiske FCM er.

Ok?

God aften
/Debatjuntaen
Nu gør jeg lige det forbudte og spørger Juntaen direkte, men jeg mener lidt, at svaret angår alle.

Det som frustrerer flere pt. er vel, at der er nogle, der får drejet debatside.dk i en anden retning pt., og dette gør de uden at overtræde nogle retningslinjer som sådan. Hvad gør man i de situationer, hvor det ikke er noget specifikt, det drejer sig om, men mere en generel tendens?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Debatjuntaen » 15. feb 2016, 20:16

Kunji skrev:
Debatjuntaen skrev:Som flere brugere har skrevet, så skal denne tråd tilbage på sporet. Det er ikke en generel FCM debattråd - er der nogen der ønsker at debattere det foretagende, skal de være velkomne til at oprette en tråd.

Og så lige et enkelt ord om kritikken af Debatjuntaen - kunne I ikke tage at rapportere indlæg eller sende os en PB, hvis der er noget der overtræder retningslinierne eller andet vi skal se på? Det er ikke alle tråde vi ser, og efter en lang og travl transfer/Spalvis debat, så har vi haft lidt andet at se til end alle argumenterne om, hvor fantastiske FCM er.

Ok?

God aften
/Debatjuntaen
Nu gør jeg lige det forbudte og spørger Juntaen direkte, men jeg mener lidt, at svaret angår alle.

Det som frustrerer flere pt. er vel, at der er nogle, der får drejet debatside.dk i en anden retning pt., og dette gør de uden at overtræde nogle retningslinjer som sådan. Hvad gør man i de situationer, hvor det ikke er noget specifikt, det drejer sig om, men mere en generel tendens?
I dette tilfælde er den klokkeklar, men det er svært for os at gøre noget ved det, når vi ikke ser det. Hvis det ikke er en specifik retningslinie der overtrædes, så send os en PB. Så må vi finde ud af hvad vi gør.

I andre tilfælde, som eks. i transfer/Spalvis tråden, så har det haft konsekvenser for visse brugere. Både pga. en generel dårlig debattone og for konstant at afspore debatten. Vi har en vis forhåbning om, at det problem efterhånden er blevet løst.

/Debatjuntaen

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mogens » 15. feb 2016, 20:40

Mike80 skrev:
Mr. Larsen skrev:
Mike80 skrev:
Det jo lidt ligemeget hvor personligt, og latterligt man forsøger at gøre mig og fakta, vi ender alligevel med, at ingen andre klubbers fans herhjemme har tilnærmesvise den mængde af indlæg og på samme måde behov negativ vinklet fokus på andre klubber end sin egen, som vi ser i Aalborg og på debatside.
Mike
Mon dog Mike, der er ingen tvivl om at vi hader jer fra heden og nok også mere end nogen anden klub i superligaen, og det handler jo i højgrad om jeres måde at agerer på.

I vil jo gerne være klassens frække dreng og grad bøje reglerne lidt (fx. lave forhåndskaftaler / kontrakter med alt for unger spiller), i er ikke blege for melde høje ambitioner ud selvom det sjældent lykkedes for jer at indfri disse.

Det er jo præcis det modsatte vi står for, vi er ydmyg og hårdt arbejdende og slår sjældent større brød op end vi kan klare og vi lader som regel præstationerne på banen tale for os, og det må man sige har gået rigtig fint med de senere år :cool:

-FCM skal ikke tro de er noget.
-FCM skal ikke udtrykke de bedre end andre til noget.


Mike
Hvis nu bare, at I havde noget at have det i... Det der IMO er til at brække sig over i lårfede stråler er, når I uden snert af realitetssans mener, at I er på forkant eller har ambitioner som nærmere tenderer ren fiktion end blot at være en stor drøm. Jeg elsker bare Thorups udtalelse i forhold til ham der tjekken. Han var vist ude i noget med "verdens største talent" eller noget i samme boldgade. Som om... Ingen med det prædikat ville, uagtet hvilken deroute man end måtte have befundet sig på, nogensinde havne på den jyske hede (eller i den danske liga i øvrigt). Kunne man have nøjes med at klassificere ham som et stort talent, som aldrig helt havde slået igennem, så havde det været fint, men NEJ. Man skal helt ud på det yderste overdrev og DET kan jeg ikke tage. Det har INTET med jantelov at gøre. FOr min skyld må man gerne være stor i slaget, men der skal krafteddeme være en snert af realitet med i spillet.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. feb 2016, 20:54

Debatjuntaen skrev:
Kunji skrev:
Debatjuntaen skrev:Som flere brugere har skrevet, så skal denne tråd tilbage på sporet. Det er ikke en generel FCM debattråd - er der nogen der ønsker at debattere det foretagende, skal de være velkomne til at oprette en tråd.

Og så lige et enkelt ord om kritikken af Debatjuntaen - kunne I ikke tage at rapportere indlæg eller sende os en PB, hvis der er noget der overtræder retningslinierne eller andet vi skal se på? Det er ikke alle tråde vi ser, og efter en lang og travl transfer/Spalvis debat, så har vi haft lidt andet at se til end alle argumenterne om, hvor fantastiske FCM er.

Ok?

God aften
/Debatjuntaen
Nu gør jeg lige det forbudte og spørger Juntaen direkte, men jeg mener lidt, at svaret angår alle.

Det som frustrerer flere pt. er vel, at der er nogle, der får drejet debatside.dk i en anden retning pt., og dette gør de uden at overtræde nogle retningslinjer som sådan. Hvad gør man i de situationer, hvor det ikke er noget specifikt, det drejer sig om, men mere en generel tendens?
I dette tilfælde er den klokkeklar, men det er svært for os at gøre noget ved det, når vi ikke ser det. Hvis det ikke er en specifik retningslinie der overtrædes, så send os en PB. Så må vi finde ud af hvad vi gør.

I andre tilfælde, som eks. i transfer/Spalvis tråden, så har det haft konsekvenser for visse brugere. Både pga. en generel dårlig debattone og for konstant at afspore debatten. Vi har en vis forhåbning om, at det problem efterhånden er blevet løst.

/Debatjuntaen
Der ryger lige, i denne tråds ånd, en FCM-legende-thumbs-up afsted herfra :thumbsup:

EfBeren
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 13. jan 2015, 01:42

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af EfBeren » 16. feb 2016, 16:36

Det er okay, at være optimistisk på sin klubs vegne, men den Midtjylland fan med kasket i dette klip tager dog prisen. Men okay det beskriver vel også personer fra Herning meget godt. ;)

http://www.bold.dk/video/?id=14885

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Supersystem » 16. feb 2016, 17:56

Der er gang i den på heden. Der skal være råd til nye briller og nærende mad, så man for alt i verden undgår at stå sidst på sæsonen, med et tabt mesterskab og en rullekebab.

Det pisser dog United Fans af, og de har allerede det første banner klar.

https://twitter.com/Scott_mufc20/status ... =twsrc^tfw
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 16. feb 2016, 17:59

Supersystem skrev:Der er gang i den på heden. Der skal være råd til nye briller og nærende mad, så man for alt i verden undgår at stå sidst på sæsonen, med et tabt mesterskab og en rullekebab.

Det pisser dog United Fans af, og de har allerede det første banner klar.

https://twitter.com/Scott_mufc20/status ... =twsrc^tfw
Der er også bare så fucking meget jantelov i Manchester.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar