Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9000AA » 11. feb 2020, 22:23

Pastorius skrev:
11. feb 2020, 17:23
Dalbjerg skrev:Han behøves dog ikke, at vise sin manglende analyseevne ved at prale med, at han har løjet sig skadet...

Ja, det er noget alle spillere gør, men det siger meget at han har behov for at fortælle, hvor smart han (selv tror at) er..
Han er en hat. Det giver så meget mening han er endt i FCM.
Jeg håber at de viser noget format (over for Silkeborg) og sanktioner ham. Gi den hat en fyreseddel.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 11. feb 2020, 23:50

9000AA skrev:
11. feb 2020, 22:23
Pastorius skrev:
11. feb 2020, 17:23
Dalbjerg skrev:Han behøves dog ikke, at vise sin manglende analyseevne ved at prale med, at han har løjet sig skadet...

Ja, det er noget alle spillere gør, men det siger meget at han har behov for at fortælle, hvor smart han (selv tror at) er..
Han er en hat. Det giver så meget mening han er endt i FCM.
Jeg håber at de viser noget format (over for Silkeborg) og sanktioner ham. Gi den hat en fyreseddel.
Det sker helt sikkert. På samme måde som TV2 annoncerer, at den kommende sæson af Vild med Dans er den sidste.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 3. apr 2020, 18:52

Brentford har bedt spillerne om en 50% lønnedgang, og FCM fået økonomisk støtte fra kommunen. Håber de går konkurs. Kan heller ikke være meget gang i smartodds for tiden.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Peder V Mikkelsen
Junior
Junior
Indlæg: 70
Tilmeldt: 21. jul 2011, 11:33

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Peder V Mikkelsen » 13. apr 2020, 09:51

Tipsbladets artikel om at nogen skylder FCM penge og om at pengene måske ikke er på vej og derfor kan FCM måske ikke selv betale for nogle spillere de har købt:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... pillersalg

Det kunne godt være heads-up til SIF om at der ikke er penge på vej. Det kan også være noget af forklaringen på at kommunen måtte spytte lidt ekstra i kassen.

Forhåbentligt får de betalt for Ronnie før 31. marts næste år, ellers overtræder de reglen om at man ikke må skylde penge for transfers til andre klubber. Og det ville godt nok være ærgerligt hvis de ikke kunne få en ny licens at spille på.
Kom så de Hviie

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9000AA » 13. apr 2020, 12:42

Peder V Mikkelsen skrev:
13. apr 2020, 09:51
Tipsbladets artikel om at nogen skylder FCM penge og om at pengene måske ikke er på vej og derfor kan FCM måske ikke selv betale for nogle spillere de har købt:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... pillersalg

Det kunne godt være heads-up til SIF om at der ikke er penge på vej. Det kan også være noget af forklaringen på at kommunen måtte spytte lidt ekstra i kassen.

Forhåbentligt får de betalt for Ronnie før 31. marts næste år, ellers overtræder de reglen om at man ikke må skylde penge for transfers til andre klubber. Og det ville godt nok være ærgerligt hvis de ikke kunne få en ny licens at spille på.
De har jo så absurd mange penge i kassen, at det overhovedet ikke burde blive et problem for dem. Hverken nu eller senere.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hanga » 2. maj 2020, 18:58

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ste ... bbens-dna/
- Det er fortællingen om, hvad FC Midtjylland er. Vi ser muligheder, også i krisetider. Det er klubbens DNA.
Billede
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Ankermand
2. div
2. div
Indlæg: 110
Tilmeldt: 12. aug 2006, 02:06

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Ankermand » 5. maj 2020, 21:46

Peder V Mikkelsen skrev:
13. apr 2020, 09:51
Tipsbladets artikel om at nogen skylder FCM penge og om at pengene måske ikke er på vej og derfor kan FCM måske ikke selv betale for nogle spillere de har købt:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... pillersalg

Det kunne godt være heads-up til SIF om at der ikke er penge på vej. Det kan også være noget af forklaringen på at kommunen måtte spytte lidt ekstra i kassen.

Forhåbentligt får de betalt for Ronnie før 31. marts næste år, ellers overtræder de reglen om at man ikke må skylde penge for transfers til andre klubber. Og det ville godt nok være ærgerligt hvis de ikke kunne få en ny licens at spille på.
Jeg tænker der er rundt regnet lige så stor sandsynlighed for at AGF vinder CL næste år, som der er for at Silkeborg ikke får deres penge for Schwartz....

Brugeravatar
spedalex
2. div
2. div
Indlæg: 107
Tilmeldt: 19. sep 2008, 09:08
Favoritspiller: Simon Bræmer
Geografisk sted: Bruxelles

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af spedalex » 2. jun 2020, 08:21

"Carsten Vang – eller ’Limo-Kaj’ blandt venner – inviterede en blandet flok af venner, sønner og andet godtfolk til fodbold i limousinen, der i dagens anledning var omdøbt til ’Lange Paul’ som en hyldest til en vis Onuachu"

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... lt/8145741

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jakobsen » 2. jun 2020, 08:41

spedalex skrev:"Carsten Vang – eller ’Limo-Kaj’ blandt venner – inviterede en blandet flok af venner, sønner og andet godtfolk til fodbold i limousinen, der i dagens anledning var omdøbt til ’Lange Paul’ som en hyldest til en vis Onuachu"

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... lt/8145741
Var ikke klar over, at Drengene fra Angora var på banen med en ny karakter.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 5. aug 2020, 15:32

"Der er ét ord, der dækker det: Mindreværdskompleks. De kunne godt hedde FC Mindreværdskompleks. Du skal være en god vinder og taber, og de er ingen af delene."

Man skulle jo næsten tro, at den gode Ståle havde fulgt denne tråd igennem årene. :cheers: :aabfan:

https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-08-04 ... idtjylland

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 5. aug 2020, 16:13

sulakvelidze skrev:
5. aug 2020, 15:32
"Der er ét ord, der dækker det: Mindreværdskompleks. De kunne godt hedde FC Mindreværdskompleks. Du skal være en god vinder og taber, og de er ingen af delene."

Man skulle jo næsten tro, at den gode Ståle havde fulgt denne tråd igennem årene. :cheers: :aabfan:

https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-08-04 ... idtjylland
Jeg synes faktisk ikke Ståle er bedre selv.
Med venlig Hilsen
--
Robert

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 5. aug 2020, 16:32

Pastorius skrev:
5. aug 2020, 16:13
sulakvelidze skrev:
5. aug 2020, 15:32
"Der er ét ord, der dækker det: Mindreværdskompleks. De kunne godt hedde FC Mindreværdskompleks. Du skal være en god vinder og taber, og de er ingen af delene."

Man skulle jo næsten tro, at den gode Ståle havde fulgt denne tråd igennem årene. :cheers: :aabfan:

https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-08-04 ... idtjylland
Jeg synes faktisk ikke Ståle er bedre selv.
Det er jeg faktisk ikke enig med dig i. Jeg mindes kun, at Ståle har udtalt sig med stor respekt og anerkendelse, når AaB har vundet et mesterskab eller pokaltitel foran ham. Både i 2008 og 2014. FCM (eller i hvert fald Glen) derimod havde travlt med at ævle om skader og for få penge på FCM-transferbudgettet i 2014.

Jeg har så ikke fulgt fejden mellem FCK og FCM i denne omgang, så jeg skal ikke kunne sige, om Ståle er trådt ved siden af der. Men hvis det er rigtigt, at FCM-formanden midt i guldrusen har været ude og beskylde FCK for nok at ville bruge skader som undskyldning, har Ståle da bestemt en pointe i, at han er en dårlig vinder. Påstanden oser jo ikke ligefrem af overskud hos en, der ellers burde have det.

Det med Tibbling mindes jeg kun vagt, og jeg har ikke styr på, hvad de har gjort med deres storskærme, der har pisset Ståle af. Men uanset hvad er det komisk at møde udtrykket FC Mindreværd om midtjyderne, der alle dage har besvaret retfærdig kritik af dem som udtryk for mindreværd og jantelov. Ikke mindst deres internetkrigere i denne tråd har abonneret på påstanden. :D

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Fromthecradle » 5. aug 2020, 19:59

sulakvelidze skrev:
5. aug 2020, 16:32
Pastorius skrev:
5. aug 2020, 16:13
sulakvelidze skrev:
5. aug 2020, 15:32
"Der er ét ord, der dækker det: Mindreværdskompleks. De kunne godt hedde FC Mindreværdskompleks. Du skal være en god vinder og taber, og de er ingen af delene."

Man skulle jo næsten tro, at den gode Ståle havde fulgt denne tråd igennem årene. :cheers: :aabfan:

https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-08-04 ... idtjylland
Jeg synes faktisk ikke Ståle er bedre selv.
Det er jeg faktisk ikke enig med dig i. Jeg mindes kun, at Ståle har udtalt sig med stor respekt og anerkendelse, når AaB har vundet et mesterskab eller pokaltitel foran ham. Både i 2008 og 2014. FCM (eller i hvert fald Glen) derimod havde travlt med at ævle om skader og for få penge på FCM-transferbudgettet i 2014.

Jeg har så ikke fulgt fejden mellem FCK og FCM i denne omgang, så jeg skal ikke kunne sige, om Ståle er trådt ved siden af der. Men hvis det er rigtigt, at FCM-formanden midt i guldrusen har været ude og beskylde FCK for nok at ville bruge skader som undskyldning, har Ståle da bestemt en pointe i, at han er en dårlig vinder. Påstanden oser jo ikke ligefrem af overskud hos en, der ellers burde have det.

Det med Tibbling mindes jeg kun vagt, og jeg har ikke styr på, hvad de har gjort med deres storskærme, der har pisset Ståle af. Men uanset hvad er det komisk at møde udtrykket FC Mindreværd om midtjyderne, der alle dage har besvaret retfærdig kritik af dem som udtryk for mindreværd og jantelov. Ikke mindst deres internetkrigere i denne tråd har abonneret på påstanden. :D
Ift AaB er det jo ved at være længe siden, men jeg mener da at kunne erindre et eller andet med at "det vil aldrig ske igen, at vi ender efter AaB". Og han skabte sig da Augo blev pokalfighter.

Og i alle mulige andre sammenhænge fremtræder han da som både en dårlig vinder og en dårlig taber. Overlegen, hoverende skid uden den ydmyghed, han burde have.

Edit: Bare det at han kalder FCM for FC Mindreværd vidner jo om mangel på klasse (uanset om det er "sandt" eller ej).
You pay for this?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 5. aug 2020, 23:03

sulakvelidze skrev:
5. aug 2020, 16:32
Pastorius skrev:
5. aug 2020, 16:13
sulakvelidze skrev:
5. aug 2020, 15:32
"Der er ét ord, der dækker det: Mindreværdskompleks. De kunne godt hedde FC Mindreværdskompleks. Du skal være en god vinder og taber, og de er ingen af delene."

Man skulle jo næsten tro, at den gode Ståle havde fulgt denne tråd igennem årene. :cheers: :aabfan:

https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-08-04 ... idtjylland
Jeg synes faktisk ikke Ståle er bedre selv.
Det er jeg faktisk ikke enig med dig i. Jeg mindes kun, at Ståle har udtalt sig med stor respekt og anerkendelse, når AaB har vundet et mesterskab eller pokaltitel foran ham. Både i 2008 og 2014. FCM (eller i hvert fald Glen) derimod havde travlt med at ævle om skader og for få penge på FCM-transferbudgettet i 2014.

Jeg har så ikke fulgt fejden mellem FCK og FCM i denne omgang, så jeg skal ikke kunne sige, om Ståle er trådt ved siden af der. Men hvis det er rigtigt, at FCM-formanden midt i guldrusen har været ude og beskylde FCK for nok at ville bruge skader som undskyldning, har Ståle da bestemt en pointe i, at han er en dårlig vinder. Påstanden oser jo ikke ligefrem af overskud hos en, der ellers burde have det.

Det med Tibbling mindes jeg kun vagt, og jeg har ikke styr på, hvad de har gjort med deres storskærme, der har pisset Ståle af. Men uanset hvad er det komisk at møde udtrykket FC Mindreværd om midtjyderne, der alle dage har besvaret retfærdig kritik af dem som udtryk for mindreværd og jantelov. Ikke mindst deres internetkrigere i denne tråd har abonneret på påstanden. :D
Overfor AaB har han opført sig fint. Men ift. FCM (og til dels BIF) har han sgu ikke vist meget format, men gået ret hurtigt med ned i niveau.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Julgranen » 5. aug 2020, 23:24

Pastorius skrev:
5. aug 2020, 23:03
Overfor AaB har han opført sig fint. Men ift. FCM (og til dels BIF) har han sgu ikke vist meget format, men gået ret hurtigt med ned i niveau.
Seneste kamp på hjemmebane stod han da ellers og råbte og skreg hånende af AaB's bænk efter slutfløjtet. Ikke specielt modent.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 6. aug 2020, 00:40

Julgranen skrev:
5. aug 2020, 23:24
Pastorius skrev:
5. aug 2020, 23:03
Overfor AaB har han opført sig fint. Men ift. FCM (og til dels BIF) har han sgu ikke vist meget format, men gået ret hurtigt med ned i niveau.
Seneste kamp på hjemmebane stod han da ellers og råbte og skreg hånende af AaB's bænk efter slutfløjtet. Ikke specielt modent.
Det havde jeg glemt. Uanset er format ikke noget man har nogle gange. Enten har man det eller... Jeg synes ikke han har det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 6. aug 2020, 13:29

Pastorius skrev:
6. aug 2020, 00:40
Julgranen skrev:
5. aug 2020, 23:24
Pastorius skrev:
5. aug 2020, 23:03
Overfor AaB har han opført sig fint. Men ift. FCM (og til dels BIF) har han sgu ikke vist meget format, men gået ret hurtigt med ned i niveau.
Seneste kamp på hjemmebane stod han da ellers og råbte og skreg hånende af AaB's bænk efter slutfløjtet. Ikke specielt modent.
Det havde jeg glemt. Uanset er format ikke noget man har nogle gange. Enten har man det eller... Jeg synes ikke han har det.
Så er jeg åbenbart uden for nummer, for jeg mener da nok, at jeg til tider viser format - og andre gange ikke gør. En mand som Lynge, der generelt har format, har da også trådt ved siden af og vist tilfælde uden format. Og det tror jeg gælder for alle mennesker i verden, når man lige ser bort fra Erik Hamrén.

Ja, Ståle er da også krakilsk til tider, men jeg synes nu, at han har vist format over for AaB efter tabte titelkampe. (FromtheCraddle: Var det ikke Don Ø, der skabte sig, da Augu blev pokalfighter?) Men det er selvfølgelig en smagssag, hvor meget eller lidt format Ståle har.

Betegnelsen FC Mindreværd sidder dog i min bog lige i skabet, når de netop ikke viser storhed i sejrens stund.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 6. aug 2020, 15:17

sulakvelidze skrev:
6. aug 2020, 13:29
Pastorius skrev:
6. aug 2020, 00:40
Julgranen skrev:
5. aug 2020, 23:24
Pastorius skrev:
5. aug 2020, 23:03
Overfor AaB har han opført sig fint. Men ift. FCM (og til dels BIF) har han sgu ikke vist meget format, men gået ret hurtigt med ned i niveau.
Seneste kamp på hjemmebane stod han da ellers og råbte og skreg hånende af AaB's bænk efter slutfløjtet. Ikke specielt modent.
Det havde jeg glemt. Uanset er format ikke noget man har nogle gange. Enten har man det eller... Jeg synes ikke han har det.
Betegnelsen FC Mindreværd sidder dog i min bog lige i skabet, når de netop ikke viser storhed i sejrens stund.
Betegnelsen fejler ikke noget, men at finde på den, og udbrede den, når man har Ståles rolle er ikke ikke meget bedre.

Jeg er med på vi selv har en tråd, hvor vi giver den hele armen, men nu bliver man jo heller ikke ligefrem stemplet som top-kandidat til Mensaoptagelse, når man går offenligt som fodboldfan. En del af den rolle er netop at man stikker til fans fra de andre hold hvor man kan.

Det burde være lidt anderledes som træner, især når man er træner for det hold med de bedste forudsætninger for klare sig godt. Det kan da godt være at medierne er vilde med når Bo Henriksen råber op, Thomasberg tuder, Glen er kaw og Ståle driller FCM, men der er fandme ikke nogle af dem der fremstår som at have det store format.

Det er ret sigende at meningsudvekslingen kører mellem Ankersen (og tidligere Glen og Steinlein), mens Priske pænt glider af på den slags.
Hvem af de fire, synes du fremstår som den med mest format?
Med venlig Hilsen
--
Robert

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 6. aug 2020, 23:32

Pastorius skrev:
6. aug 2020, 15:17
sulakvelidze skrev:
6. aug 2020, 13:29
Pastorius skrev:
6. aug 2020, 00:40
Julgranen skrev:
5. aug 2020, 23:24
Pastorius skrev:
5. aug 2020, 23:03
Overfor AaB har han opført sig fint. Men ift. FCM (og til dels BIF) har han sgu ikke vist meget format, men gået ret hurtigt med ned i niveau.
Seneste kamp på hjemmebane stod han da ellers og råbte og skreg hånende af AaB's bænk efter slutfløjtet. Ikke specielt modent.
Det havde jeg glemt. Uanset er format ikke noget man har nogle gange. Enten har man det eller... Jeg synes ikke han har det.
Betegnelsen FC Mindreværd sidder dog i min bog lige i skabet, når de netop ikke viser storhed i sejrens stund.
Betegnelsen fejler ikke noget, men at finde på den, og udbrede den, når man har Ståles rolle er ikke ikke meget bedre.

Jeg er med på vi selv har en tråd, hvor vi giver den hele armen, men nu bliver man jo heller ikke ligefrem stemplet som top-kandidat til Mensaoptagelse, når man går offenligt som fodboldfan. En del af den rolle er netop at man stikker til fans fra de andre hold hvor man kan.

Det burde være lidt anderledes som træner, især når man er træner for det hold med de bedste forudsætninger for klare sig godt. Det kan da godt være at medierne er vilde med når Bo Henriksen råber op, Thomasberg tuder, Glen er kaw og Ståle driller FCM, men der er fandme ikke nogle af dem der fremstår som at have det store format.

Det er ret sigende at meningsudvekslingen kører mellem Ankersen (og tidligere Glen og Steinlein), mens Priske pænt glider af på den slags.
Hvem af de fire, synes du fremstår som den med mest format?
Så absolut Priske. Men det ændrer nu ikke mit syn på, at Ståle i forbindelse med AaB-triumfer har vist format over for AaB. Jeg synes ikke, Ankersen viser samme format - ikke engang i sejrens stund, hvor det ellers burde være nemt.

Men fred være med det. Jeg skal ikke gøre mig til at Ståles forsvarer, og han træder da helt sikkert også ved siden af fra tid til anden. I forhold til denne tråds eksistensgrundlag synes jeg bare det er rigtig fint, når andre end tilhængere af AaB og FCM rammer de påstande ind, vi er kommet med omkring FC Mindreværd i årevis.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Klaus » 8. aug 2020, 10:13

sulakvelidze skrev:
6. aug 2020, 23:32
Pastorius skrev:
6. aug 2020, 15:17
sulakvelidze skrev:
6. aug 2020, 13:29
Pastorius skrev:
6. aug 2020, 00:40
Julgranen skrev:
5. aug 2020, 23:24
Pastorius skrev:
5. aug 2020, 23:03
Overfor AaB har han opført sig fint. Men ift. FCM (og til dels BIF) har han sgu ikke vist meget format, men gået ret hurtigt med ned i niveau.
Seneste kamp på hjemmebane stod han da ellers og råbte og skreg hånende af AaB's bænk efter slutfløjtet. Ikke specielt modent.
Det havde jeg glemt. Uanset er format ikke noget man har nogle gange. Enten har man det eller... Jeg synes ikke han har det.
Betegnelsen FC Mindreværd sidder dog i min bog lige i skabet, når de netop ikke viser storhed i sejrens stund.
Betegnelsen fejler ikke noget, men at finde på den, og udbrede den, når man har Ståles rolle er ikke ikke meget bedre.

Jeg er med på vi selv har en tråd, hvor vi giver den hele armen, men nu bliver man jo heller ikke ligefrem stemplet som top-kandidat til Mensaoptagelse, når man går offenligt som fodboldfan. En del af den rolle er netop at man stikker til fans fra de andre hold hvor man kan.

Det burde være lidt anderledes som træner, især når man er træner for det hold med de bedste forudsætninger for klare sig godt. Det kan da godt være at medierne er vilde med når Bo Henriksen råber op, Thomasberg tuder, Glen er kaw og Ståle driller FCM, men der er fandme ikke nogle af dem der fremstår som at have det store format.

Det er ret sigende at meningsudvekslingen kører mellem Ankersen (og tidligere Glen og Steinlein), mens Priske pænt glider af på den slags.
Hvem af de fire, synes du fremstår som den med mest format?
Så absolut Priske. Men det ændrer nu ikke mit syn på, at Ståle i forbindelse med AaB-triumfer har vist format over for AaB. Jeg synes ikke, Ankersen viser samme format - ikke engang i sejrens stund, hvor det ellers burde være nemt.

Men fred være med det. Jeg skal ikke gøre mig til at Ståles forsvarer, og han træder da helt sikkert også ved siden af fra tid til anden. I forhold til denne tråds eksistensgrundlag synes jeg bare det er rigtig fint, når andre end tilhængere af AaB og FCM rammer de påstande ind, vi er kommet med omkring FC Mindreværd i årevis.
Jeg er egentlig lidt af samme mening. Staale har generelt altid omtalt AaB med respekt. Jeg synes også han er fair i kampanalyser. Til gengæld irriterer det lidt, at han efter en menneskealder i Danmark slet ikke taler dansk. Tom var sgu bedre efter et halvt år end Staale efter 20.

For lige at bringe lidt FCM ind i det, kan vi nu glæde os over, at de ikke bliver seedede i Europacupkampene. Ikkeat det gør nogen forskel, men alligevel :cool:

Besvar