Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
HJEMME
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 19. jan 2017, 14:02

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af HJEMME » 19. jan 2021, 14:07

Billede

secone79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 24. aug 2013, 13:08
Favoritspiller: Rasmus Wurtz

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af secone79 » 19. jan 2021, 16:00


Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 19. jan 2021, 16:33

secone79 skrev:
19. jan 2021, 16:00
HJEMME skrev:
19. jan 2021, 14:07
Billede
https://www.bt.dk/superligaen/efter-fer ... for-corona
Så kan det da være han kan holde lugten af kolort ud.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Klaus » 19. sep 2021, 19:56

Fin præstation af bønderne i dag. Men ret beset burde der ikke være mange tilbage på banen hvis ellers Kehlet havde dømt efter reglerne.... Findes der en mere usympatisk klub i hele verden?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13643
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 19. sep 2021, 20:10

Klaus skrev:
19. sep 2021, 19:56
Fin præstation af bønderne i dag. Men ret beset burde der ikke være mange tilbage på banen hvis ellers Kehlet havde dømt efter reglerne.... Findes der en mere usympatisk klub i hele verden?
Næ.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrDomoon » 19. sep 2021, 20:14

Klaus skrev:
19. sep 2021, 19:56
Fin præstation af bønderne i dag. Men ret beset burde der ikke være mange tilbage på banen hvis ellers Kehlet havde dømt efter reglerne.... Findes der en mere usympatisk klub i hele verden?
Jeg kan ikke komme op med et andet klub der er mere usympatisk... :S

Moderne fodbold lort.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindmark » 20. sep 2021, 11:24

MrDomoon skrev:
19. sep 2021, 20:14
Klaus skrev:
19. sep 2021, 19:56
Fin præstation af bønderne i dag. Men ret beset burde der ikke være mange tilbage på banen hvis ellers Kehlet havde dømt efter reglerne.... Findes der en mere usympatisk klub i hele verden?
Jeg kan ikke komme op med et andet klub der er mere usympatisk... :S

Moderne fodbold lort.
Dinamo Zagreb
RB Salzburg
FK Moskva

Bare et par bud :innocent:

P.S. Hader alle danske FC-hold, og ikke mindst dem fra Ikast-Herning-egnen. Men sgu sjovt at København ikke kunne vinde med 35k i ryggen samt overtal på (hjemme)banen.
Lindmark / Vendelbokartellet

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 787
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dennis Nielsen » 20. sep 2021, 20:58

Sjov snak omkring hvilke hold der er mest usympatiske osv.

"da jeg var ung" - der var vores hadeklub Brøndby. Senere stemplede Fck ind, men det var aldrig og bliver aldrig samme foragt, jeg har for Fck, som jeg har med Brøndby.

Det samme gælder Fcm. Jeg er fløjtende ligeglad med den klub. Jeg er til dels ligeglad med fck, men min foragt for Brøndby er noget helt helt andet.

Skal jeg være helt ærlig, så er jeg faktisk imponeret over Fcm og hvad der har formået at skrue sammen på så kort tid.

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrDomoon » 20. sep 2021, 21:26

Dennis Nielsen skrev:
20. sep 2021, 20:58
Sjov snak omkring hvilke hold der er mest usympatiske osv.

"da jeg var ung" - der var vores hadeklub Brøndby. Senere stemplede Fck ind, men det var aldrig og bliver aldrig samme foragt, jeg har for Fck, som jeg har med Brøndby.

Det samme gælder Fcm. Jeg er fløjtende ligeglad med den klub. Jeg er til dels ligeglad med fck, men min foragt for Brøndby er noget helt helt andet.

Skal jeg være helt ærlig, så er jeg faktisk imponeret over Fcm og hvad der har formået at skrue sammen på så kort tid.
Det er jeg så hvis ikke.

Det kan godt være at jeg lige er yngre, men jeg synes elles at AGF ville være bedre kandidat til at være det traditionelle hade klub siden Gymnastik-drengenes klub er på det samme halvø som vi er.

Og nej, Jeg er ikke imponeret over at et sugar daddy spreder hans penge sæd ud over et sæjlløst irrevant plastik firma anno 1999, nu når man har et pengetræ man kan plukke fra. M*dtjylland er alt det jeg hader ved modere fodbold.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kasper » 21. sep 2021, 00:19

Dennis Nielsen skrev:
20. sep 2021, 20:58
Sjov snak omkring hvilke hold der er mest usympatiske osv.

"da jeg var ung" - der var vores hadeklub Brøndby. Senere stemplede Fck ind, men det var aldrig og bliver aldrig samme foragt, jeg har for Fck, som jeg har med Brøndby.

Det samme gælder Fcm. Jeg er fløjtende ligeglad med den klub. Jeg er til dels ligeglad med fck, men min foragt for Brøndby er noget helt helt andet.

Skal jeg være helt ærlig, så er jeg faktisk imponeret over Fcm og hvad der har formået at skrue sammen på så kort tid.
Jeg er på ingen måde imponeret af hverken FCC eller Ikast , men de kan ikke hamle op med Brøndby. Der går ikke en eneste dag hvor jeg ikke håber at der sker noget dårligt for Brøndby.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 23. sep 2021, 22:37

Den helt store forskel på Brøndby og FCM er jo, at FCM er og bliver ligegyldige. Her mener jeg ikke i forhold til deres resultater, men i forhold til, at man sjældent møder en FCM-tilhænger. Og når man endelig gør, og han forsøger at håne en med sin klubs resultater, gør det bare ikke ondt.

Jeg ved ikke helt hvorfor, men det har aldrig rigtig smertet mig, når FCM har vundet mesterskabet. Jeg er endda i tvivl, om det er sket to eller tre gange, for det er ret nemt at overse og glemme hurtigt igen. Klubben har jo ingen tilhængere uden for Herning og omegn til at minde en om det.

Og når man så mere eller mindre er vokset op med horder af jyske Brøndby-tilhængere, som i stedet for at lide med deres lokale klub gik efter guld og glory foran tv, mens Brøndby var suverænt nummer et, så er man blevet så inficeret af klammo-virus, at et par glade halvhjerner fra Herning bliver afvist af immunforsvaret, længe før man bemærker dem.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brodernumsi » 23. sep 2021, 22:38

sulakvelidze skrev:
23. sep 2021, 22:37
Den helt store forskel på Brøndby og FCM er jo, at FCM er og bliver ligegyldige. Her mener jeg ikke i forhold til deres resultater, men i forhold til, at man sjældent møder en FCM-tilhænger. Og når man endelig gør, og han forsøger at håne en med sin klubs resultater, gør det bare ikke ondt.

Jeg ved ikke helt hvorfor, men det har aldrig rigtig smertet mig, når FCM har vundet mesterskabet. Jeg er endda i tvivl, om det er sket to eller tre gange, for det er ret nemt at overse og glemme hurtigt igen. Klubben har jo ingen tilhængere uden for Herning og omegn til at minde en om det.

Og når man så mere eller mindre er vokset op med horder af jyske Brøndby-tilhængere, som i stedet for at lide med deres lokale klub gik efter guld og glory foran tv, mens Brøndby var suverænt nummer et, så er man blevet så inficeret af klammo-virus, at et par glade halvhjerner fra Herning bliver afvist af immunforsvaret, længe før man bemærker dem.
Så maje enig. BiF er de klammeste i verden, FCM kan overhovedet ikke bringe mit pis i kog.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 23. sep 2021, 22:52

Bare lige for at uddybe. Det er jo ikke fordi FCM er ligegyldige som Horsens, Næstved eller Helsingør. Det gør bare ikke ondt at de vinder noget stort, på samme måde som det gør med Brøndby eller AGF (hvis de vandt). Det har faktisk overrasket mig, at jeg har det sådan, for tidligere ville jeg have troet, at det ville være en plage at se FCM vinde en titel.

Men det generer på samme niveau, som når Nordsjælland gør det. Fordi det er så nemt at overse, når tilhængerskaren er så ubetydelig og alene koncentreret om en plet i et område af Jylland, man ingen relation har til.

Jeg håber selvfølgelig, at de går ned med flaget og mister deres betting-guldkalv fra England. Men indtil da er de at regne for nyttige idioter, når de (som for nogle år siden) slog Brøndby på målstregen. Og jeg håbede til det sidste, at de gjorde det igen i sidste sæson.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 23. sep 2021, 23:05

sulakvelidze skrev:
23. sep 2021, 22:37
Den helt store forskel på Brøndby og FCM er jo, at FCM er og bliver ligegyldige. Her mener jeg ikke i forhold til deres resultater, men i forhold til, at man sjældent møder en FCM-tilhænger. Og når man endelig gør, og han forsøger at håne en med sin klubs resultater, gør det bare ikke ondt.

Jeg ved ikke helt hvorfor, men det har aldrig rigtig smertet mig, når FCM har vundet mesterskabet. Jeg er endda i tvivl, om det er sket to eller tre gange, for det er ret nemt at overse og glemme hurtigt igen. Klubben har jo ingen tilhængere uden for Herning og omegn til at minde en om det.

Og når man så mere eller mindre er vokset op med horder af jyske Brøndby-tilhængere, som i stedet for at lide med deres lokale klub gik efter guld og glory foran tv, mens Brøndby var suverænt nummer et, så er man blevet så inficeret af klammo-virus, at et par glade halvhjerner fra Herning bliver afvist af immunforsvaret, længe før man bemærker dem.
For mig er hadet til FCM er ikke et personligt had til en bestemt identitet som det kan være ift. Brøndby. Hadet til FCM er upersonligt. Det er et had til eksemplificeringen på noget moderne og sjæleløst. Det er begrundet i den trussel klubber som e.g. FCM, Olieklubberne og Red Bull står for, som undergraver hvad jeg finder betydningsfuldt i fodbold. Hvis Google eller Novo Nordisk i morgen får lyst til at konstruere endnu en sportslig succesfuld plastikklub, er det nøjagtigt samme upersonlige had jeg ville have til den klub.

Det generer mig top maje når FCM vinder et mesterskab. Men kun fordi det er endnu et bevis på den retning vi længe har været på vej mod som i hvert fald for mig har fjernet noget af passionen for dansk klubfodbold.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9000AA » 24. sep 2021, 07:25

sulakvelidze skrev:
23. sep 2021, 22:37
Den helt store forskel på Brøndby og FCM er jo, at FCM er og bliver ligegyldige. Her mener jeg ikke i forhold til deres resultater, men i forhold til, at man sjældent møder en FCM-tilhænger. Og når man endelig gør, og han forsøger at håne en med sin klubs resultater, gør det bare ikke ondt.

Jeg ved ikke helt hvorfor, men det har aldrig rigtig smertet mig, når FCM har vundet mesterskabet. Jeg er endda i tvivl, om det er sket to eller tre gange, for det er ret nemt at overse og glemme hurtigt igen. Klubben har jo ingen tilhængere uden for Herning og omegn til at minde en om det.

Og når man så mere eller mindre er vokset op med horder af jyske Brøndby-tilhængere, som i stedet for at lide med deres lokale klub gik efter guld og glory foran tv, mens Brøndby var suverænt nummer et, så er man blevet så inficeret af klammo-virus, at et par glade halvhjerner fra Herning bliver afvist af immunforsvaret, længe før man bemærker dem.
Jeg kunne ikke skrive det bedre selv. Det fortjener en Jeppe Curth. :thumbsup:
Problemet med Midtjylland og grunden til jeg hader dem, er at de har lige så meget morale som en kasse lunken Harboe. Den måde de har taget røven på ham inderen, at de ikke ser det store problem i at en af deres afrikanske spiller har voldtaget en pige, og måden de bare er pisse kaw på.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1484
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lyfe » 8. okt 2021, 18:34

Så er der hade gaven over alle hadegaver…

https://www.ditur.dk/fcm-x-dissing-kids ... eUQAvD_BwE


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 8. okt 2021, 20:13

Lyfe skrev:
8. okt 2021, 18:34
Så er der hade gaven over alle hadegaver…

https://www.ditur.dk/fcm-x-dissing-kids ... eUQAvD_BwE


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eller som Amalie udtrykker det:
Med venlig Hilsen
--
Robert

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9000AA » 9. okt 2021, 09:33

Pastorius skrev:
8. okt 2021, 20:13
Lyfe skrev:
8. okt 2021, 18:34
Så er der hade gaven over alle hadegaver…

https://www.ditur.dk/fcm-x-dissing-kids ... eUQAvD_BwE


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eller som Amalie udtrykker det:
Legende. Nogen burde gifte sig med hende. 😍

Bocajunior1
Junior
Junior
Indlæg: 69
Tilmeldt: 7. feb 2021, 08:27
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Bocajunior1 » 14. jan 2022, 08:59


Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mogens » 14. jan 2022, 10:08

For nu at forpeste tråden, så er mit hadehold numero Uno ikke FCM, men bif. Argumenterne er på fremragende måde bragt til torvs af andre brugere, selvom FCM både er klamt og ligegyldigt.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Besvar