Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brent » 3. aug 2016, 07:26

Så fedt for ligaen hvis FCM lander Van der vart, er sikker på det vil give dansk fodbold et kæmpe boost
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 3. aug 2016, 07:42

Brent skrev:Så fedt for ligaen hvis FCM lander Van der vart, er sikker på det vil give dansk fodbold et kæmpe boost
Ja, pisse fedt!!! FCM er bare fantastiske -- WOW!! Sikke de kan på heden! Og deres Akademi.. Utroligt!!
Ska' vi hak'?

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2907
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Eksil » 3. aug 2016, 08:09

Endnu en gang skal en rigmand punge ud, for at en falleret stjerne kan komme til landet. Agger 2.0.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Brent » 3. aug 2016, 08:22

MrBangDK skrev:
Brent skrev:Så fedt for ligaen hvis FCM lander Van der vart, er sikker på det vil give dansk fodbold et kæmpe boost
Ja, pisse fedt!!! FCM er bare fantastiske -- WOW!! Sikke de kan på heden! Og deres Akademi.. Utroligt!!
Ja det er også flot med akademiet og sisto salget hatten af for det- og dejligt med fans der for en gangs skyld kan anderkende når en konkurrent gør det godt!
AaB - the Nordic gateway to Europe

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6407
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 3. aug 2016, 08:30

Er der nogen som kan fortælle, hvorfor skal sponsorerne betale for VdV ? Klubben har vel lige fået 27 milliarder for Sisto, men altså ikke råd til 3 mio kr. for en spiller ?

Jeg ved godt, at de skal booste deres sponsorside, men underlig DNA, "vi har tjent kassen, så nu skal I betale for den næste spiller."
- FlæskeFrank

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 3. aug 2016, 08:30

Brent skrev:
MrBangDK skrev:
Brent skrev:Så fedt for ligaen hvis FCM lander Van der vart, er sikker på det vil give dansk fodbold et kæmpe boost
Ja, pisse fedt!!! FCM er bare fantastiske -- WOW!! Sikke de kan på heden! Og deres Akademi.. Utroligt!!
Ja det er også flot med akademiet og sisto salget hatten af for det- og dejligt med fans der for en gangs skyld kan anderkende når en konkurrent gør det godt!
Kan du ikke oprette en "jeg elsker FCM tråd" og skrive deri, når du tilsyneladende et ved at komme i bukserne over alt det dejlige der sker på Heden?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Yankee » 3. aug 2016, 08:47

MrBangDK skrev:
Brent skrev:
MrBangDK skrev:
Brent skrev:Så fedt for ligaen hvis FCM lander Van der vart, er sikker på det vil give dansk fodbold et kæmpe boost
Ja, pisse fedt!!! FCM er bare fantastiske -- WOW!! Sikke de kan på heden! Og deres Akademi.. Utroligt!!
Ja det er også flot med akademiet og sisto salget hatten af for det- og dejligt med fans der for en gangs skyld kan anderkende når en konkurrent gør det godt!
Kan du ikke oprette en "jeg elsker FCM tråd" og skrive deri, når du tilsyneladende et ved at komme i bukserne over alt det dejlige der sker på Heden?
Det er en væsentlig bestanddel af hadet til FCM at de klarer sig så godt.

Der er jo ingen tråd om "Hvorfor hade Middelfart", selvom Middelfart er en langt mere ussel og ulækker klub end FCM. Det hænger nok sammen med at Middelfart ligger i 2. division mens FCM som regel er lidt bedre end os i tabellen, henter misundelsesværdige spillere og formår at sælge deres talenter til kæmpe beløb.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kristian » 3. aug 2016, 09:07

Eksil skrev:Endnu en gang skal en rigmand punge ud, for at en falleret stjerne kan komme til landet. Agger 2.0.
Ja lidt ligesom at addidas sponsorere pogba til united.

Vi er bare misundelige på at fcm kan få glæde af ham i et år.
------------------
mvh Kristian

seamann

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af seamann » 3. aug 2016, 09:08

Kristian skrev:
Eksil skrev:Endnu en gang skal en rigmand punge ud, for at en falleret stjerne kan komme til landet. Agger 2.0.
Ja lidt ligesom at addidas sponsorere pogba til united.

Vi er bare misundelige på at fcm kan få glæde af ham i et år.
Nej.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6407
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 3. aug 2016, 09:11

Yankee skrev:Det er en væsentlig bestanddel af hadet til FCM at de klarer sig så godt.

Der er jo ingen tråd om "Hvorfor hade Middelfart", selvom Middelfart er en langt mere ussel og ulækker klub end FCM. Det hænger nok sammen med at Middelfart ligger i 2. division mens FCM som regel er lidt bedre end os i tabellen, henter misundelsesværdige spillere og formår at sælge deres talenter til kæmpe beløb.
Hov hov. Det er min lokale divisionsklub, hvis jeg skal se lidt divisionsfodbold, når AaB ikke er i nærheden.

Og jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg som tilskuer ikke får kørepenge eller ansættelse som scout :aabfan:

Når det er sagt, så er det utilgiveligt, hvad klubben har rendt og lavet. Dog vil jeg sige, at klubben er straffet meget hårdt set i ft. andre klubbers ageren i lignende sager - større bøde, 2* 12 points fratræk(ødelæggelse af to sæsoner), karantæne til flere spillere.
- FlæskeFrank

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2907
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Eksil » 3. aug 2016, 09:13

Kristian skrev:
Eksil skrev:Endnu en gang skal en rigmand punge ud, for at en falleret stjerne kan komme til landet. Agger 2.0.
Ja lidt ligesom at addidas sponsorere pogba til united.

Vi er bare misundelige på at fcm kan få glæde af ham i et år.
De har hentet massere af gode spillere, især til deres midtbane, men den her må de gerne ha for dem selv (selv HSV der er et cirkus langt større end Brøndby eller AGF ville ikke beholde ham). VdV er langt over the hill, ellers ville han nuværende klub ikke betale 50 procent af lønnen bare for at slippe af med ham. Det her er Mananger med virkeligheden, hvilket er en kedelig, men ustoppelig udvikling.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 3. aug 2016, 09:36

Jeg har ikke fulgt ham overhovedet, men jeg ville da være nervøs over det, hvis AaB var involveret i det her:

Fra EB:
Rafael van der Vaart meldes nemlig i en elendig forfatning rent fysisk. Han blev for to sæsoner siden udråbt til sæsonens flop i Bundesligaen af spillerne selv.

Og karrieren er i Betis gået totalt på grund, da van der Vaart meldes overvægtig og hyppigt skadet i Sevilla-klubben.

FC Midtjylland har endnu ikke haft mulighed for at teste Rafael van der Vaart. Den del finder først sted lige inden kontrakten underskrives.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6407
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 3. aug 2016, 10:00

Jeg tvivler på, at han sælger ret mange spillertrøjer. Navnet er simpelthen for ukendt. Hardcore FCM-fans vil måske og selvfølgelig en del børn.

Hvis man skal forsøge med en transfer i den boldgade, så er der en og kun en. Lord Bendtner.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 3. aug 2016, 10:30

FlæskeFrank skrev:Jeg tvivler på, at han sælger ret mange spillertrøjer. Navnet er simpelthen for ukendt. Hardcore FCM-fans vil måske og selvfølgelig en del børn.

Hvis man skal forsøge med en transfer i den boldgade, så er der en og kun en. Lord Bendtner.
Det skulle være muligt at samle lidt ekstra sponsorpenge til ham i gaden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6407
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 3. aug 2016, 10:34

Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg tvivler på, at han sælger ret mange spillertrøjer. Navnet er simpelthen for ukendt. Hardcore FCM-fans vil måske og selvfølgelig en del børn.

Hvis man skal forsøge med en transfer i den boldgade, så er der en og kun en. Lord Bendtner.
Det skulle være muligt at samle lidt ekstra sponsorpenge til ham i gaden.
Problemet er bare, at han nok også bliver lidt pissed, når Søndergaard vælger Risgård som angriber før ham :cheers:
- FlæskeFrank

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3661
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hovedet » 3. aug 2016, 11:45

seamann skrev:
Kristian skrev:
Eksil skrev:Endnu en gang skal en rigmand punge ud, for at en falleret stjerne kan komme til landet. Agger 2.0.
Ja lidt ligesom at addidas sponsorere pogba til united.

Vi er bare misundelige på at fcm kan få glæde af ham i et år.
Nej.
Lige præcis i dét tilfælde kan jeg ikke få ondt i røven. Der er al for megen "Daniel Agger/Boularouz/Elmander/Brian Laudrup/Preben Elkjær" over den (potentielle) handel. Det er i min verden voldsomt useriøst at bruge enorme summer på at hente en spiller, der alene vælger den danske liga grundet mangel på alternativer, som har været helt ude af form i mindst et år og ikke har præsteret noget som helst de seneste ca. 5 år.

Tænk, hvad en Lynge Jakobsen kunne have fremtryllet af det absurde beløb, Brøndby spenderede på at hente Agger, Elmander og Kahlenberg...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Yankee » 3. aug 2016, 12:59

Hovedet skrev:
Tænk, hvad en Lynge Jakobsen kunne have fremtryllet af det absurde beløb, Brøndby spenderede på at hente Agger, Elmander og Kahlenberg...
Det er vel lige før han brugte et tilsvarende beløb på at erstatte Rade med
Lasse Nilsson->Sagaflopski->Luton Shelton->Fredheim Holm->Dickson.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3186
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 3. aug 2016, 13:06

Hovedet skrev:
seamann skrev:
Kristian skrev:
Eksil skrev:Endnu en gang skal en rigmand punge ud, for at en falleret stjerne kan komme til landet. Agger 2.0.
Ja lidt ligesom at addidas sponsorere pogba til united.

Vi er bare misundelige på at fcm kan få glæde af ham i et år.
Nej.
Lige præcis i dét tilfælde kan jeg ikke få ondt i røven. Der er al for megen "Daniel Agger/Boularouz/Elmander/Brian Laudrup/Preben Elkjær" over den (potentielle) handel. Det er i min verden voldsomt useriøst at bruge enorme summer på at hente en spiller, der alene vælger den danske liga grundet mangel på alternativer, som har været helt ude af form i mindst et år og ikke har præsteret noget som helst de seneste ca. 5 år.

Tænk, hvad en Lynge Jakobsen kunne have fremtryllet af det absurde beløb, Brøndby spenderede på at hente Agger, Elmander og Kahlenberg...
Om ikke andet er det da lige i FCM-ånden at få endnu en wifebeater i stalden.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FCM » 3. aug 2016, 15:44

FlæskeFrank skrev:Er der nogen som kan fortælle, hvorfor skal sponsorerne betale for VdV ? Klubben har vel lige fået 27 milliarder for Sisto, men altså ikke råd til 3 mio kr. for en spiller ?

Jeg ved godt, at de skal booste deres sponsorside, men underlig DNA, "vi har tjent kassen, så nu skal I betale for den næste spiller."
Nok fordi vi - selvom det naturligvis lyder helt skørt - rent faktisk har nogle budgetter, som skal overholdes. Van der Vaart er naturligvis ikke en spiller, man har planlagt eller vidst kunne blive aktuel, så der er ikke sat midler af til at hente ham (det har jo været planen at sælge Sisto, så de penge har man nok allerede budgetteret med i en eller anden grad). I øvrigt er sidste melding fra den lokale avis, at sponsorere er klar til at betale hele gildet (5 mio over 2 år), hvilket i princippet gør ham gratis for FCM. Der er naturligvis tale om en lottokupon, men hvis jeg blev tilbudt en gratis lottokupon, ville jeg trods alt nok sige ja. Hvis setuppet bliver, at sponsorerne betaler hans løn, så kan det jo ikke undgå at FCM ender med at tjene på at tilknytte Van der Vaart - uanset den sportslige succes.

Hurdlen i handlen er dog, om Betis vil købe ham ud af kontrakten og betale ham en årsløn for at skride. Det lader til, at det er det springende punkt lige nu, da der ifølge hollandske medier skulle være en mundtlig aftale mellem FCM og Van der Vaart om en to-årig aftale.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af birk » 3. aug 2016, 16:52

Hvis han bliver betalt af sponsorere , er det bare sige ja tak . Det vil alle danske klubber sgu gøre, minus FCK .
Men om han stadig kan bidrage med noget , er nok spørgsmålet .

Besvar