Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 10. apr 2012, 17:26

jonas386 skrev:Det værste er jo næsten at den er god nok af Holmstrøm... Jeg kan ikke rigtigt se det positive i at blive sammenlignet med låsby svendsen er... Ikke med mindre man gerne vil være kendt for at tage røven på folk og konstant prøve at snyde sig igennem enhver form for handel... Men okay, det virker jo også lidt til at det er det image man gerne vil have på heden.
Tja det er vel slet ikke ved siden af, Låsby-Svendsen har levet af dem der er lavest i samfundet, dem der har været fattigst, lovet dem guld og grønne skove, de skulle bare lige give huset et par lag maling og så ville de være i Paradis. FCM tager til afrika møder en fattig afrikansk dreng, fortæller ham han bare lige skal træne noget fodbold, så er han i Paradis.

Men alvorlig talt, så må det da alt andet end lige være et ret stort problem for et aktieselskab at en af direktørerne roser en mand som Låsby-Svendsen, der er kendt for snyd og plat.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 10. apr 2012, 18:15

jydenfranord skrev:
jonas386 skrev:Det værste er jo næsten at den er god nok af Holmstrøm... Jeg kan ikke rigtigt se det positive i at blive sammenlignet med låsby svendsen er... Ikke med mindre man gerne vil være kendt for at tage røven på folk og konstant prøve at snyde sig igennem enhver form for handel... Men okay, det virker jo også lidt til at det er det image man gerne vil have på heden.
Tja det er vel slet ikke ved siden af, Låsby-Svendsen har levet af dem der er lavest i samfundet, dem der har været fattigst, lovet dem guld og grønne skove, de skulle bare lige give huset et par lag maling og så ville de være i Paradis. FCM tager til afrika møder en fattig afrikansk dreng, fortæller ham han bare lige skal træne noget fodbold, så er han i Paradis.

Men alvorlig talt, så må det da alt andet end lige være et ret stort problem for et aktieselskab at en af direktørerne roser en mand som Låsby-Svendsen, der er kendt for snyd og plat.
Nåe, det er da ikke så mærkeligt. Samme bestyrelse synes at en advarsel var nok da deres administrende direktør blev taget i at lyve offentligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 10. apr 2012, 18:47

Det kan godt være, at Claus Steinlein er kaw, men Holmstrøm er da mindst lige så idiotisk i det her tilfælde.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 10. apr 2012, 20:25

Gnu skrev:Det kan godt være, at Claus Steinlein er kaw, men Holmstrøm er da mindst lige så idiotisk i det her tilfælde.

De er begge totale idioter i den sag. Holmstrøm er en simpel gadedreng uden manerer. Den slags slår af og til hjernen fra og puster sig op med en attitude, der i deres eget verdensbillede sikkert er total sej. Holmstrøm er veltalende, men i attitude er han som en simpel Brøndbytosse fra forstæderne, og selv om han er tæt på pensionsalderen opfører han sig stadig som en hvalp på 12. Pinligt.

Til gengæld afslører Steinlein sin egen utilstrækkelighed. Han havde alle muligheder for at tage imod Holmstrøms sviner med distance og på den måde fremstå som den modne leder af de to. Det ville udstille Holmstrøm og fremhæve ham selv, og han behøvede såmænd ikke at anstrenge sig for at score den goodwill.

Men Steinlein magtede det ikke. Han valgte i stedet at tage tråden op og svare igen på samme lave plan. Lige som en skoledreng, der lige er blev kaldt en kolort og svarer igen med: "Men du er en HESTELORT!!!"

Oven i købet trumfer Steinlein med at afsløre sin beundring for en gennemført usympatisk og kriminel svindler som Låsby-Svendsen. Så kan man da tale om at få det værste ud af en gylden mulighed. Det var et straffespark uden målmand, Steinlein fyrede over mål der.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gnu » 11. apr 2012, 00:04

Præcis, præcis.

Holmstrøms tirade minder mest af alt om et personangreb mod en mand, han af en eller anden grund ikke kan lide. Undskyld mig, men hvad fanden har mandens briller med noget at gøre? Det er jo bare barnligt. Det går endda yderligere galt for Holmstrøm, når han i sin lovprisning af Ørgaard helt ser bort fra dennes utilstrækkeligheder. Her er da en mand, der i dén grad har markedsført FCM med store armbevægelser og smart-i-en-fart paroler. Præcis dét, han anklager Steinlein for.

At Steinlein taber den på gulvet er ufatteligt. Det er ganske rigtigt, som du skriver, straffespark uden målmand.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Corona » 12. apr 2012, 16:10

Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dot Bot » 12. apr 2012, 16:36

Hvad fanden var det? :o

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 12. apr 2012, 17:09

Dot Bot skrev:Hvad fanden var det? :o

Jeg er også i tvivl og vakler lidt imellem tre muligheder:


Claus Steinleins søn og Jonas Borrings fætter

Et par engelske turister, der er på tur for at vaske Silkeborg (?!?)

Et klip fra Blair Witch Project 3

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kasper » 12. apr 2012, 17:14

Heklers søn.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 12. apr 2012, 19:28

Steinlein hælder vand ud af ørerne:

http://www.sporten.dk/fodbold/steinlein ... ekke-dreng" onclick="window.open(this.href);return false;

Deres "Vi er klassens frække dreng" er triviel nok i sig selv. Og at Steinlein praler med, FCM var den første klub til at hyre en maskot på fuld tid, kan man jo kun grine af. Men påstanden om, at man "stadig vil se FC Midtjylland i overhalingsbanen" nærmer sig noget af det, der fik Holmstrøm til at snakke om falsk varebetegnelse.

13 år efter sin fødsel har FCM stadig den første titel til gode. Og europæisk succes er totalt fraværende, selv om mulighederne har været der i rigt mål. FCM har spillet om europæiske pladser siden 2001 og har været med seks gange. Det er blevet til 12 kampe mod hold, der hæver sig over lilleputstadiet. Statistikken i de 12 kampe siger 1 sejr, 1 uafgjort, 10 nederlag og en målscore på 8-26. Ikke en eneste gang har FCM overrasket med at gå videre mod et hold på eget niveau eller højere.

Hvis den titelløse klub fra Heden virkelig befinder sig i overhalingsbanen, er det godt nok en overhaling i meget langsom fart.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 12. apr 2012, 19:38

At sige han har opfundet akademiet er måske også så meget sagt. Strengt taget har man jo blot kopieret en model der har fungeret andre steder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mr. Larsen » 12. apr 2012, 19:59

Mig bekendt var Silkeborg da tidligere ude med deres akademi, måske også andre klubber herhjemme (husker det ikke helt).

Jeg ved mht FCM´s model, at man har kopieret meget fra udlandet af. Det er muligt man har været først med flere ting herhjemme, men man kan næppe sige at man derfor har opfundet den dybe tallerken :=)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 13. apr 2012, 11:36

Ikke meget der tyder på at noget kommer til at ændre sig. Måske til det værre.

http://www.sporten.dk/superligaen/stein ... delte-seng" onclick="window.open(this.href);return false;

Bemærk i øvrigt Ørlegaards "der-er-penge-i-den-knægt-krejler-blikket"
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 27. mar 2009, 22:54
Geografisk sted: Hjallerup..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af LKH » 13. apr 2012, 16:44

doukas skrev:Ikke meget der tyder på at noget kommer til at ændre sig. Måske til det værre.

http://www.sporten.dk/superligaen/stein ... delte-seng" onclick="window.open(this.href);return false;

Bemærk i øvrigt Ørlegaards "der-er-penge-i-den-knægt-krejler-blikket"
Stadig klassens frække dreng....
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af salling23 » 16. apr 2012, 21:18

http://onside.dk/nyheder/superligaen/st ... idtjylland

Der er ballade i FCM, Ejnar Hessel vil have en ny bestyrelse og der er ekstraordinært generalforsamling 10. maj:
På ledelsesplan er der uro i FC Midtjylland, hvor en storaktionær nu har krævet indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling for at få valgt en ny bestyrelse.

Det utraditionelle træk er foretaget af Steen Hessel og hans selskab Einar Hessel A/S.

- Jeg kender ikke baggrunden, men generalforsamlingen vil give svar på det spørgsmål, siger nuværende bestyrelsesformand Bo Olesen til aoh.dk.

Den ekstraordinære generalforsamling vil finde sted den 10. maj.
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Provst i Brovst » 16. apr 2012, 22:58

holy crap en sjov dag :D :D :D
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af salling23 » 16. apr 2012, 23:11

Provst i Brovst skrev:holy crap en sjov dag :D :D :D
Den 10. Maj bliver en festdag
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 16. apr 2012, 23:16

Er det ikke bare fordi der er en masse der ikke gider give Jens Ørlegaard sparket alligevel?
Men han vil altså skifte 2/5 ud i ledelsen? Interessant.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af A_Strandfelt » 17. apr 2012, 09:22

Kan de smide ham inderen ud af bestyrelsen, så? Eller hvordan fungerer det? Han har købt sig ind, ikke?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 17. apr 2012, 09:26

A_Strandfelt skrev:Kan de smide ham inderen ud af bestyrelsen, så? Eller hvordan fungerer det? Han har købt sig ind, ikke?
Har han ikke helt automatisk 2 bestyrelsespladser som han kan bruge som han vil?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar