Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Klaus » 30. aug 2017, 18:24

Jeg gider egentlig ikke rigtig denne tråd mere. Er alt ikke ved at være sagt?? Mange af de ting jeg hader ved FCM er enten forsvundet (Riddersholm) eller endnu mere hadet af deres egne fans (Steinlein), så det er næsten ikke sjovt mere. Hvad er der så tilbage?? Her hvor jeg bor er der mange FCM-fans og de er oprigtigt bekymrede for deres hold lige nu. Dels er de trætte af den spillestil holdet har benyttet i snart mange kampe og vil meget gerne af med træneren, men nok så væsentlig er de også bekymrede for om holdet er blevet for afhængig af Benhams millioner. Denne bekymring er i øvrigt stigende i takt med at Brentfords resultater bliver dårligere.

Så på trods af den fine placering i toppen af superligaen, er der faktisk flere der hellere så deres hold i vores situation... Det kan undre, men jeg tror faktisk vi i fodbolddanmark får kredit for grundlæggende at have fundet en økonomisk sund måde at drive fodbold på, og så glemmer de helt - i hvert fald kortvarigt - at moppe med vores elendige resultater.... Tankevækkende...

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af hje1980 » 31. aug 2017, 16:05

Klaus skrev:Jeg gider egentlig ikke rigtig denne tråd mere. Er alt ikke ved at være sagt?? Mange af de ting jeg hader ved FCM er enten forsvundet (Riddersholm) eller endnu mere hadet af deres egne fans (Steinlein), så det er næsten ikke sjovt mere. Hvad er der så tilbage?? Her hvor jeg bor er der mange FCM-fans og de er oprigtigt bekymrede for deres hold lige nu. Dels er de trætte af den spillestil holdet har benyttet i snart mange kampe og vil meget gerne af med træneren, men nok så væsentlig er de også bekymrede for om holdet er blevet for afhængig af Benhams millioner. Denne bekymring er i øvrigt stigende i takt med at Brentfords resultater bliver dårligere.

Så på trods af den fine placering i toppen af superligaen, er der faktisk flere der hellere så deres hold i vores situation... Det kan undre, men jeg tror faktisk vi i fodbolddanmark får kredit for grundlæggende at have fundet en økonomisk sund måde at drive fodbold på, og så glemmer de helt - i hvert fald kortvarigt - at moppe med vores elendige resultater.... Tankevækkende...
Med tanke på hvor MANGE penge de har brugt siden han kom til, er det sgu begrænset hvad succes det har givet. De har vel - stort set - opnået det OB gjorde i de 5 år, hvor de skulle være den helt store udfordrer til FCK.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 1. sep 2017, 23:59

Klaus skrev:Jeg gider egentlig ikke rigtig denne tråd mere. Er alt ikke ved at være sagt?? Mange af de ting jeg hader ved FCM er enten forsvundet (Riddersholm) eller endnu mere hadet af deres egne fans (Steinlein), så det er næsten ikke sjovt mere. Hvad er der så tilbage?? Her hvor jeg bor er der mange FCM-fans og de er oprigtigt bekymrede for deres hold lige nu. Dels er de trætte af den spillestil holdet har benyttet i snart mange kampe og vil meget gerne af med træneren, men nok så væsentlig er de også bekymrede for om holdet er blevet for afhængig af Benhams millioner. Denne bekymring er i øvrigt stigende i takt med at Brentfords resultater bliver dårligere.

Så på trods af den fine placering i toppen af superligaen, er der faktisk flere der hellere så deres hold i vores situation... Det kan undre, men jeg tror faktisk vi i fodbolddanmark får kredit for grundlæggende at have fundet en økonomisk sund måde at drive fodbold på, og så glemmer de helt - i hvert fald kortvarigt - at moppe med vores elendige resultater.... Tankevækkende...
Jeg for mit vedkommende behøver bare at høre det lamme ulvehyl, de afspiller når de scorer mål, og så har tråden stor relevans og værdi igen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 19. sep 2017, 12:17

Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kenneth K » 19. sep 2017, 13:41

Dét der bør simpelthen udløse et par dages karantæne.

Uheld, my ass... det er tydeligt, at han med fuldt overlæg træder ned på ham.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 19. sep 2017, 14:32

Kenneth K skrev:
Dét der bør simpelthen udløse et par dages karantæne.

Uheld, my ass... det er tydeligt, at han med fuldt overlæg træder ned på ham.
Jeg synes godt nok også den er grim. Desværre har man ikke en fløjtende skids tro på at disciplinærudvalget selv kan finde de situationer de rent faktisk bør tage op, jeg kan nærmest ikke huske en eneste episode de har taget op uden der først har været mediestorm.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 12. okt 2017, 12:25

Ikke engang janteloven kan vi have for os selv længere.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... g-jantelov
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 12. okt 2017, 14:36

Der kan ikke være længe til, at vi får at se om forretningen løber rundt i Fcm.

Forventningen var et plus på 10 millioner efter afskrivninger. Det vides ikke, om Fcm budgetterer med eller uden Europa-deltagelse.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. okt 2017, 16:25

doukas skrev:Der kan ikke være længe til, at vi får at se om forretningen løber rundt i Fcm.

Forventningen var et plus på 10 millioner efter afskrivninger. Det vides ikke, om Fcm budgetterer med eller uden Europa-deltagelse.
Jeg gætter på et to-cifret million underskud, med en medfølgende knaldgod forklaring. "Vi valgte at undlade at sælge spillere" eller "Vi valgte at forstærke holdet" er mine personlige favoritter. Jeg tror til gengæld der er gode odds på "Det lykkedes os desværre ikke at skræmme Van Der Vaart til at rive kontrakten i stykker ved at fryse ham ude".

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FCM » 12. okt 2017, 17:43

doukas skrev:Forventningen var et plus på 10 millioner efter afskrivninger.
Nej. Det var +10 før afskrivninger og -10 efter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 12. okt 2017, 18:48

Jeg tror stadig, at de år FCM er med i Champions League, der løber butikken rundt for dem.

Har opgivet de andre år.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 12. okt 2017, 18:55

FCM skrev:
doukas skrev:Forventningen var et plus på 10 millioner efter afskrivninger.
Nej. Det var +10 før afskrivninger og -10 efter.
Detalje.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Halil » 6. nov 2017, 09:58

fcm svinene kommer med et årsregnskab for 16/17.

https://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fc-m ... rsresultat

Regnskabet for 2015/16:

https://www.fcm.dk/nyheder/klubben/indk ... olding-a/s
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Halil » 6. nov 2017, 10:16

Og Rasmus Ankersen lyver:

Ankersen: "Vi kører på et markant lavere spillerbudget nu end i mesterskabssæsonen. " Journalist: "30 procent? Ankersen: »Lidt mere, men det tager vi en anden dag.«"

Lønninger:

14/15: 61.198

Edit: Fra det "rigtige" fcm selskab er tallet 66.155

16/17: 68.193

Løgner.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jakobsen » 6. nov 2017, 14:37

Er lidt bedrøvet over at se folk gider spilde så mange kræfter på en lille klub med en vanvittig ledelse og rådden økonomi. De kommer jo ikke med noget nyt til fodbolden. Alle kunne lave deres resultater med deres budgetter og de sidste par år har de egentlig underpræsteret ifht. budget.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 6. nov 2017, 15:05

Halil skrev:fcm svinene kommer med et årsregnskab for 16/17.

https://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fc-m ... rsresultat

Regnskabet for 2015/16:

https://www.fcm.dk/nyheder/klubben/indk ... olding-a/s
De spinner den godt i Fcm, nu er begrebet EBITDA åbenbart et enormt vigtigt paramter....

Faktum er, at de har fået et resultat på minus 14 millioner, på trods af et monstersalg af Sisto og flotte salg af Kadlec og Olsson.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 6. nov 2017, 15:18

Halil skrev:Og Rasmus Ankersen lyver:

Ankersen: "Vi kører på et markant lavere spillerbudget nu end i mesterskabssæsonen. " Journalist: "30 procent? Ankersen: »Lidt mere, men det tager vi en anden dag.«"

Lønninger:

14/15: 61.198

Edit: Fra det "rigtige" fcm selskab er tallet 66.155

16/17: 68.193

Løgner.
Enig. Der er tale om en forøgelse på 11 % i min bog. Hvor stor en del af personaleomkostningerne, der ryger direkte i spillertruppen står så hen i det uvisse.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Mike80
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 7. jul 2013, 20:11
Favoritspiller: Søren Skriver

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mike80 » 6. nov 2017, 15:36

Jakobsen skrev:Er lidt bedrøvet over at se folk gider spilde så mange kræfter på en lille klub med en vanvittig ledelse og rådden økonomi. De kommer jo ikke med noget nyt til fodbolden. Alle kunne lave deres resultater med deres budgetter og de sidste par år har de egentlig underpræsteret ifht. budget.
Så skal du nok holde dig væk de næste par dage, hvis ikke bedrøvelsen skal tage yderligere til!! FCM regnskabet er vel efterhånden årets største glædesdag for flere debattører og tilhængere herinde hos nr. 1 i den moralske liga.

1885 Storklub af egne ord men i den grad mindreklubs komplekser i handling og udtryk. - Men lad os så få sparket gang i denne tråd igen, da den jo ellers har det med at dø ud når den sportslige succes på heden bliver for stor:-) God krig..

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Halil » 6. nov 2017, 15:40

Mike80:

Er det noget med Ankersen til tider tager imod spørgsmål inde på jeres debatforum?

Hvis ja, vil du så ikke forelægge ham spørgsmålet om det med spillerbudgettet?

Det ser lidt underligt ud, at en bestyrelsesformand udtaler således og jeg tænker at enten lyver han om spillerbudgettet eller også ved han det ikke, hvordan spillerbudgettet er.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 6. nov 2017, 16:01

Mike80 skrev:
Jakobsen skrev:Er lidt bedrøvet over at se folk gider spilde så mange kræfter på en lille klub med en vanvittig ledelse og rådden økonomi. De kommer jo ikke med noget nyt til fodbolden. Alle kunne lave deres resultater med deres budgetter og de sidste par år har de egentlig underpræsteret ifht. budget.
Så skal du nok holde dig væk de næste par dage, hvis ikke bedrøvelsen skal tage yderligere til!! FCM regnskabet er vel efterhånden årets største glædesdag for flere debattører og tilhængere herinde hos nr. 1 i den moralske liga.

1885 Storklub af egne ord men i den grad mindreklubs komplekser i handling og udtryk. - Men lad os så få sparket gang i denne tråd igen, da den jo ellers har det med at dø ud når den sportslige succes på heden bliver for stor:-) God krig..
Stakkels Mike :'( , det må virkelig gøre ondt at være fan af en klub, der skal have kunstigt åndedræt af en sugardaddy hvert regnskabsår? I gør jo alting rigtigt med brug af statistik og det bedste akademi og alt muligt....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar