Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Lindvang

Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindvang » 19. apr 2008, 22:07

På opfordring af Hans Excellence Juntaen, sæt i værk ;)

Eller kunne man ikke bare pille deres tøse-fnidder ud af den første og så fortsætte i den?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 19. apr 2008, 22:27

Fordi det har taget overhånd med brugen af "FC"... Er man virkelig så international på Heden, at det skulle være nødvendigt???

Football Club Midtjylland

eller....

Football Club Mid-Jutland

eller hvad med bare rent dansk

FKM - Fodbold Klub Midtjylland

Svært, når man ikke har et solidt tilhørsforhold.....
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 20. apr 2008, 00:01

Med fare for at gentage mig selv:

Som født og opvokset i Holstebronx ligger en stor del af hjertet naturligvis i Holstebro Boldklub (HB - som rimer flot på AaB). Og ærkefjenderne for HB hedder Herning Fremad og Ikast fS. Hvis de to største fjender fussionerer, og samtidig gør alt hvad angår talentudvikling, sponsorjagt og tilskuertække meget vanskeligere for HB, hvorfor så ikke hade plastique-bastarden dobbelt så meget...???

Derudover kan man jo også hade Football Club'en for alle de andre ting: Den overdrevne amerikanisering af fodbolden, den voldsomme trang til at plagiere, de hjernevaskede og altid tavse klappe-pølse "fans", den flossede moral på direktionsgangen, de evendelige bortforklaringer ved tabte kampe, den åndelige udørk som nogen har valgt at døbe "Herning" - og alle de andre ting, som der vist efterhånden er tærsket langhalm på gennem 16-17 siders "debat"...

Jeg HADER bare den lorte sammenslutning mere end ord kan beskrive!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Chriller » 20. apr 2008, 05:24

Nu forstår jeg da slet ikke de tråd fortsæt.. Men det ka måske op ha noge at gøre med jeg lige er kommet hjem fr byen!

Cpeder
Landshold
Landshold
Indlæg: 781
Tilmeldt: 22. jun 2006, 11:00
Favoritspiller: Jes Hoegh
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Cpeder » 20. apr 2008, 20:49

Hmmm... jeg ved sgu' ikke rigtigt helt. Jeg er efterhånden begyndt at holde af dem. De har da lige givet Califf en ordentlig almisse, hvis de har givet ham mere end Lynge ville. Endvidere har de lige tabt til Viborg.

Jeg er ved at få medlidenhed med dem. De er så selvfede at det gør helt ondt og nu rammer det dem bare lige i lampeskærmen.

Helt ærligt, hvad har de at byde ind med? Et navn... og en midtjysk slavefarm. Så vil jeg helt ærligt hellere have min gamle traditionsklub og ende nummer tre. Jeg har mere respekt for Brøndby som løfter et socialt ansvar i et socialt belastet område. De kæmper da for det gode i mennesker. I FC kæmper man udelukkende for egenvindingsskyld.

Åhhhhh.... vi har en målsætning om at ende i top fire. FCM har en målsætning om at blive nummer 1 inden 2011. Jeg er bange for at vi opfylder deres målsætning inden de selv gør og samtidig holder vi vores. Vi vil hellere være nummer fire og have vores etiske ideer intakte.

Ej, jeg hader dem sgu' stadigt.

Mvh. Casper, der lige blev lidt blødsøden ved udsigten til igen at være otte foran FCK.
Blæsten går frisk over Limfjordens vande,
rusker dem op til vågen flugt,
jager dem mellem de favnende strande,
fylder med toner hver en bugt.
Og sømanden synger bag sit rat
på krydstogt fra Nordsø til Kattegat.

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JSJ » 20. apr 2008, 20:55

Cpeder skrev:Hmmm... jeg ved sgu' ikke rigtigt helt. Jeg er efterhånden begyndt at holde af dem. De har da lige givet Califf en ordentlig almisse, hvis de har givet ham mere end Lynge ville. Endvidere har de lige tabt til Viborg.
Uafgjort min dreng.. ;-) Men for dem føles det nok som et nederlag..!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Klaus » 20. apr 2008, 22:36

Som tidligere skrevet hader jeg ikke FCM - sådan rigtigt......

Til gengæld HADER jeg deres prioritering af pokalturneringen... Man stiller sgu ikke med et B-hold når man er nået i semifinalen. De gør grin med turneringen og de tilskuere, der betaler for at komme ind - hvis de ellers findes i fribilletternes højborg. Og jo - jeg kan huske vores holdopstilling mod Vejle. Det var også pinligt, men da var vi trods alt ikke i semifinalen.

Klaus

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Martin Bak » 20. apr 2008, 22:54

Jeg er blevet helt pjattet med fcm efter at de har spillet 1-1 med Viborg....................
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Chriller » 20. apr 2008, 22:58

Hehe ja man har lidt svært ved at hade dem efter i dag. Men mon ikke det går over en af dagene.
Martin Bak skrev:Jeg er blevet helt pjattet med fcm efter at de har spillet 1-1 med Viborg....................

Brugeravatar
J_Aalborg
Landshold
Landshold
Indlæg: 805
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af J_Aalborg » 20. apr 2008, 23:00

le Cid skrev:Med fare for at gentage mig selv:

Som født og opvokset i Holstebronx ligger en stor del af hjertet naturligvis i Holstebro Boldklub (HB - som rimer flot på AaB). Og ærkefjenderne for HB hedder Herning Fremad og Ikast fS. Hvis de to største fjender fussionerer, og samtidig gør alt hvad angår talentudvikling, sponsorjagt og tilskuertække meget vanskeligere for HB, hvorfor så ikke hade plastique-bastarden dobbelt så meget...???

Derudover kan man jo også hade Football Club'en for alle de andre ting: Den overdrevne amerikanisering af fodbolden, den voldsomme trang til at plagiere, de hjernevaskede og altid tavse klappe-pølse "fans", den flossede moral på direktionsgangen, de evendelige bortforklaringer ved tabte kampe, den åndelige udørk som nogen har valgt at døbe "Herning" - og alle de andre ting, som der vist efterhånden er tærsket langhalm på gennem 16-17 siders "debat"...

Jeg HADER bare den lorte sammenslutning mere end ord kan beskrive!!!
Hahaha Priceless!
City's fans om Ståle Solbakken:

"Nu åbner den ukendte mand munden igen.
Har UEFA ikke givet ham en bøde for hans vandalisering af bænken efter Irelands scoring? "

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Chriller » 20. apr 2008, 23:13

Til Juntaen eller andre admins:

Nu er vores had til FCM jo så stort at jeg synes det ville være enormt ærgeligt hvis 16 sider finlitteratur (den gamle tråd) glider langsomt ud af systemet og til sidst bliver slettet, derfor spørger jeg nu: Kunne den ikke laves til et låst opslag? Det ville virkelig være for fedt :cool:

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Alfons Aalborg » 21. apr 2008, 05:18

Glimrende forslag, Chriller! :thumbsup: Man skulle næsten også lave en mappe e.l. med kopier af FCM og andre klubbers grineren diskutioner i deres fan-fora.... Jo, der er godtnok nogle vildt komiske, næsten bizart selviscenesættende og endelig - hundredevis af indlæg, der tydeligvis bærer præg af kortere/længerevarende hjernevask....haha!

AaB er de bedste - os kan ingen tæske! :P
Billede

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 21. apr 2008, 09:55

Alternativt kunne man også starte en forening og lave sin egen hjemmeside. På den måde kan de som hader FCM ligesså meget som de elsker AaB, få lov til at dyrke det særlige had, uden dette vil interfere med støtten til vores klub.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 21. apr 2008, 12:28

limey skrev:Alternativt kunne man også starte en forening og lave sin egen hjemmeside. På den måde kan de som hader FCM ligesså meget som de elsker AaB, få lov til at dyrke det særlige had, uden dette vil interfere med støtten til vores klub.
hvis man starter en forening kan man jo også søge om tipsmidler.... :P
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
J_Aalborg
Landshold
Landshold
Indlæg: 805
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af J_Aalborg » 21. apr 2008, 14:17

Jeg vil gerne have hjælp til at få besvaret et tilbagevendende spørgsmål:

Hvordan elsker man FC Midtjylland?
City's fans om Ståle Solbakken:

"Nu åbner den ukendte mand munden igen.
Har UEFA ikke givet ham en bøde for hans vandalisering af bænken efter Irelands scoring? "

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Søndergaard » 21. apr 2008, 14:18

J_Aalborg skrev:Jeg vil gerne have hjælp til at få besvaret et tilbagevendende spørgsmål:

Hvordan elsker man FC Midtjylland?
På grund af deres seje, seje ulve-logo - ROOARRRR!

Mr.Kongo
2. div
2. div
Indlæg: 124
Tilmeldt: 1. maj 2006, 20:19

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mr.Kongo » 21. apr 2008, 14:40

le Cid skrev: Derudover kan man jo også hade Football Club'en for alle de andre ting: Den overdrevne amerikanisering af fodbolden, den voldsomme trang til at plagiere, de hjernevaskede og altid tavse klappe-pølse "fans", den flossede moral på direktionsgangen, de evendelige bortforklaringer ved tabte kampe, den åndelige udørk som nogen har valgt at døbe "Herning" - og alle de andre ting, som der vist efterhånden er tærsket langhalm på gennem 16-17 siders "debat"...

Jeg HADER bare den lorte sammenslutning mere end ord kan beskrive!!!
Den beskrivelse dækker vist alt. Især deres evne til ikke at erkende et nederlag til en bedre modstader er trættende. Det er altid ufortjent og dommerens skyld - den er sikker hver gang.

Nyggi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nyggi » 21. apr 2008, 17:56

Jeg hader FCM, da det blot er Jens Ørgårds instrument til at udleve sine inderste fantasier som "naugthy boy". Ørgård kan åbenbart ikke nøjes med en ko, gris eller blot en ordinær kusine på disse kanter, hvorfor hele klubben bærer præg af storhedsvanvid.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindmark » 21. apr 2008, 20:04

Klaus skrev:Som tidligere skrevet hader jeg ikke FCM - sådan rigtigt......

Til gengæld HADER jeg deres prioritering af pokalturneringen... Man stiller sgu ikke med et B-hold når man er nået i semifinalen. De gør grin med turneringen og de tilskuere, der betaler for at komme ind - hvis de ellers findes i fribilletternes højborg. Og jo - jeg kan huske vores holdopstilling mod Vejle. Det var også pinligt, men da var vi trods alt ikke i semifinalen.

Klaus
Ja, det stinker for vildt at TryllErik har foræret Brømbø en finaleplads under dække af en totalt gennemsigtig undskyldning om at prioritere ligaen. :thumbsdown: De pisser på alt og alle, inklusive deres egne såkaldte fans (og pisser især på alle os der ønsker alt det værste for Hele Danmarks Pisgule Møgklub - ikke til at bære hvis de vinder en UEFA-plads på en ufortjent sejr over Silkeborgs 1.-divisonshold og en dobbeltsejr over Ikasts 2.-divisionshold).

Vejlekampen kan efter min ydmyge mening ikke sammenlignes med prioriteringerne på Heden. Vi havde spillet mindre end 48 timer før...
Lindmark / Vendelbokartellet

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mogens » 22. apr 2008, 20:49

Som svar på spørgsmålet i trådens topic:

Hvorfor ikke?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Besvar