Vil du være med til at sætte dit præg på AaBs udvikling?

Her kan AaB-fans annoncere initiativer eller nyheder fra deres lokalafdelinger og evt. hjemmesider. Informationer om arrangementer i forbindelse med AaBs kampe på TV eller Live. Herunder kan der også annonceres efter kørselspartnere til kampene.
Besvar
SLO AaB
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 20. jul 2015, 10:45

Vil du være med til at sætte dit præg på AaBs udvikling?

Indlæg af SLO AaB » 20. jul 2015, 10:48

AaB ønsker at styrke dialogen fans og klub imellem, dette gør vi blandt andet ved at etablere fire fanpaneler i starten af den nye sæson 2015/16.

De fire fanpaneler kommer til at dække over følgende områder: sikkerhed, stemning, stadionoplevelse og merchandise

Det er ikke afgørende om panelerne består af tre, fem eller 10 personer, men mere at de personer som deltager har lyst, indsigt og kompetencer til at hjælpe med at videreudvikle AaB indenfor netop disse områder.

Målet er at viderebringe ideer/eksempler direkte fra fans til klubben, ligesom der på møderne vil blive diskuteret konkrete eksempler fra klubben til fans.

Du vil naturligvis også kunne ansøge om at komme med i flere paneler, hvis du brænder for flere af disse emner. Du finder formularen herunder, som ikke tager mange minutter at få sendt afsted.
http://fodbold.aabsport.dk/fanpanel.aspx

Som udgangspunkt mødes diverse paneler én gang pr. halvsæson, mens der efter behov kan indkaldes til ekstraordinære møder alt efter behov og relevans.

Ansøgningsfristen til fanpanelerne i sæsonen 2015/2016 er mandag d. 3. august, hvorefter ansøgningerne vil blive behandlet og panelerne vil blive udpeget.

Vi ønsker at panelerne er repræsenteret fra et så bredt udsnit af AaBs fanscene som muligt. Hvad end du er medlem af en officiel eller uofficiel fraktion, sidder på Weber Tribunen eller står bag målet, om du har sæsonkort eller ej, så er du velkommen til at ansøge om at komme med i fanpanelet.

Sammen er vi AaB – Hele Nordjyllands Hold!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vil du være med til at sætte dit præg på AaBs udvikling?

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. jul 2015, 14:31

Jeg synes det er rystende at efter fanscenen i årevis har skreget på samarbejde og yderligere fokus på fans fra AaB's side, så får dette tiltag absolut NADA opmærksomhed på debatsiden.

Er det bare sjovere at skrive om hvad AaB gør forkert, end når en stor del af de kritikpunkter som særligt det uofficielle miljø har luftet herinde imødekommes, eller hvad er grunden? Jeg synes det er meget mærkeligt, og håber sandelig at det kun er på debatsiden at stilheden er larmende ang. dette initiativ, og at man HAR taget handsken op når hånden bliver rakt frem fra AaB's side.

Men jeg synes saftsuseme det er underligt at det ikke har afstedkommet debatter herinde om hvad man kan få ud af dette nye tiltag - er det ikke noget man føler man kan bruge til noget, eller foregår debatten og snakken bare i et andet forum? Jeg ville have troet det blev opfattet som en stor ting, eftersom den manglende fokus på at inddrage fans fra AaB's side, har været et tema fra de uofficielle i nærmest alle de 15 år jeg har været aktiv på debatsiden.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Vil du være med til at sætte dit præg på AaBs udvikling?

Indlæg af 9520AaB » 21. jul 2015, 14:39

Jesper Schmidt skrev:Jeg synes det er rystende at efter fanscenen i årevis har skreget på samarbejde og yderligere fokus på fans fra AaB's side, så får dette tiltag absolut NADA opmærksomhed på debatsiden.

Er det bare sjovere at skrive om hvad AaB gør forkert, end når en stor del af de kritikpunkter som særligt det uofficielle miljø har luftet herinde imødekommes, eller hvad er grunden? Jeg synes det er meget mærkeligt, og håber sandelig at det kun er på debatsiden at stilheden er larmende ang. dette initiativ, og at man HAR taget handsken op når hånden bliver rakt frem fra AaB's side.

Men jeg synes saftsuseme det er underligt at det ikke har afstedkommet debatter herinde om hvad man kan få ud af dette nye tiltag - er det ikke noget man føler man kan bruge til noget, eller foregår debatten og snakken bare i et andet forum? Jeg ville have troet det blev opfattet som en stor ting, eftersom den manglende fokus på at inddrage fans fra AaB's side, har været et tema fra de uofficielle i nærmest alle de 15 år jeg har været aktiv på debatsiden.
Enig, og jeg har meldt mig til panelet. Godt initiativ af AaB/ledelse.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Vil du være med til at sætte dit præg på AaBs udvikling?

Indlæg af 634 » 25. jul 2015, 21:20

Jesper Schmidt skrev:Jeg synes det er rystende at efter fanscenen i årevis har skreget på samarbejde og yderligere fokus på fans fra AaB's side, så får dette tiltag absolut NADA opmærksomhed på debatsiden.

Er det bare sjovere at skrive om hvad AaB gør forkert, end når en stor del af de kritikpunkter som særligt det uofficielle miljø har luftet herinde imødekommes, eller hvad er grunden? Jeg synes det er meget mærkeligt, og håber sandelig at det kun er på debatsiden at stilheden er larmende ang. dette initiativ, og at man HAR taget handsken op når hånden bliver rakt frem fra AaB's side.

Men jeg synes saftsuseme det er underligt at det ikke har afstedkommet debatter herinde om hvad man kan få ud af dette nye tiltag - er det ikke noget man føler man kan bruge til noget, eller foregår debatten og snakken bare i et andet forum? Jeg ville have troet det blev opfattet som en stor ting, eftersom den manglende fokus på at inddrage fans fra AaB's side, har været et tema fra de uofficielle i nærmest alle de 15 år jeg har været aktiv på debatsiden.
Jeg har tænkt over det flere gange, men synes jeg aktuelt har travlt, og så ville det også være nemmere hvis man boede i Aalborg eller i nær-området.
Kommer der ikke nok tilmeldte til det, er jeg interesseret men det er ikke vigtigt, at blive en del af det.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vil du være med til at sætte dit præg på AaBs udvikling?

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. jul 2015, 21:52

634 skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg synes det er rystende at efter fanscenen i årevis har skreget på samarbejde og yderligere fokus på fans fra AaB's side, så får dette tiltag absolut NADA opmærksomhed på debatsiden.

Er det bare sjovere at skrive om hvad AaB gør forkert, end når en stor del af de kritikpunkter som særligt det uofficielle miljø har luftet herinde imødekommes, eller hvad er grunden? Jeg synes det er meget mærkeligt, og håber sandelig at det kun er på debatsiden at stilheden er larmende ang. dette initiativ, og at man HAR taget handsken op når hånden bliver rakt frem fra AaB's side.

Men jeg synes saftsuseme det er underligt at det ikke har afstedkommet debatter herinde om hvad man kan få ud af dette nye tiltag - er det ikke noget man føler man kan bruge til noget, eller foregår debatten og snakken bare i et andet forum? Jeg ville have troet det blev opfattet som en stor ting, eftersom den manglende fokus på at inddrage fans fra AaB's side, har været et tema fra de uofficielle i nærmest alle de 15 år jeg har været aktiv på debatsiden.
Jeg har tænkt over det flere gange, men synes jeg aktuelt har travlt, og så ville det også være nemmere hvis man boede i Aalborg eller i nær-området.
Kommer der ikke nok tilmeldte til det, er jeg interesseret men det er ikke vigtigt, at blive en del af det.
Det var nu heller ikke for at pege fingre at jeg postede indlægget, og da slet ikke efter enkeltpersoner. Jeg undrer mig bare helt generelt over at det ikke har fået mere opmærksomhed herinde, efter man især fra uofficiel side har efterspurgt mere samarbejde og at AaB lyttede mere til deres fans, nærmest så længe tilbage jeg kan huske. Det her ligner stort set på en prik hvad jeg ofte har set efterlyst.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Vil du være med til at sætte dit præg på AaBs udvikling?

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. jul 2015, 08:43

Må indrømme at jeg er meget tvivlende overfor dette projekt. I hvor mange år har vi ikke kæmpet for at få AaB til at indse at der er ting der sejler rundt ude på stadion uden at de har gidet høre? Speaker-klovnen er der endnu, man skal stadig stå i kø i 30 min (og i to køer) for at købe i boderne selvom der kun er 4000 tilskuere på stadion (og næsten ligeså mange ansatte i boderne). Jeg har ikke nogen grund til at tro på at det nogensinde bliver bedre. Og ser egentlig bare disse paneler som et "mediestunt".

Men jeg håber da at jeg tager fejl.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Vil du være med til at sætte dit præg på AaBs udvikling?

Indlæg af Califfen » 30. jul 2015, 14:58

Jesper Schmidt skrev:Jeg synes det er rystende at efter fanscenen i årevis har skreget på samarbejde og yderligere fokus på fans fra AaB's side, så får dette tiltag absolut NADA opmærksomhed på debatsiden.

Er det bare sjovere at skrive om hvad AaB gør forkert, end når en stor del af de kritikpunkter som særligt det uofficielle miljø har luftet herinde imødekommes, eller hvad er grunden? Jeg synes det er meget mærkeligt, og håber sandelig at det kun er på debatsiden at stilheden er larmende ang. dette initiativ, og at man HAR taget handsken op når hånden bliver rakt frem fra AaB's side.

Men jeg synes saftsuseme det er underligt at det ikke har afstedkommet debatter herinde om hvad man kan få ud af dette nye tiltag - er det ikke noget man føler man kan bruge til noget, eller foregår debatten og snakken bare i et andet forum? Jeg ville have troet det blev opfattet som en stor ting, eftersom den manglende fokus på at inddrage fans fra AaB's side, har været et tema fra de uofficielle i nærmest alle de 15 år jeg har været aktiv på debatsiden.
Hvordan i alverden kan du blive så hysterisk blot 1 døgn efter tiltaget blev postet?? Giv nu lige folk en chance.

Og så er det vist heller ikke ulovligt selv at byde ind med noget konstruktivt, i stedet for at pege fingre fra the get-go.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vil du være med til at sætte dit præg på AaBs udvikling?

Indlæg af Jesper Schmidt » 30. jul 2015, 18:29

Califfen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg synes det er rystende at efter fanscenen i årevis har skreget på samarbejde og yderligere fokus på fans fra AaB's side, så får dette tiltag absolut NADA opmærksomhed på debatsiden.

Er det bare sjovere at skrive om hvad AaB gør forkert, end når en stor del af de kritikpunkter som særligt det uofficielle miljø har luftet herinde imødekommes, eller hvad er grunden? Jeg synes det er meget mærkeligt, og håber sandelig at det kun er på debatsiden at stilheden er larmende ang. dette initiativ, og at man HAR taget handsken op når hånden bliver rakt frem fra AaB's side.

Men jeg synes saftsuseme det er underligt at det ikke har afstedkommet debatter herinde om hvad man kan få ud af dette nye tiltag - er det ikke noget man føler man kan bruge til noget, eller foregår debatten og snakken bare i et andet forum? Jeg ville have troet det blev opfattet som en stor ting, eftersom den manglende fokus på at inddrage fans fra AaB's side, har været et tema fra de uofficielle i nærmest alle de 15 år jeg har været aktiv på debatsiden.
Hvordan i alverden kan du blive så hysterisk blot 1 døgn efter tiltaget blev postet?? Giv nu lige folk en chance.

Og så er det vist heller ikke ulovligt selv at byde ind med noget konstruktivt, i stedet for at pege fingre fra the get-go.
Hmm, jeg er faktisk enig, når jeg læser indlægget nu er det alt for hårdt formuleret af mig, beklager. Jeg tror det kom til verden i en lettere oprevet sindstilstand forårsaget af en vis anden debattør herinde, men det skal selvfølgelig ikke være nogen undskyldning.

Jeg var på ingen måde ude på at pege fingre af enkeltpersoner, men jeg undrede mig altså bare over at et tiltag som til forveksling ligner noget man fra de "garvede" uofficielle herinde har efterlyst i lang tid, slet ikke ser ud til at få den store opmærksomhed. Jeg må indrømme at jeg havde forventet der ville blive meget snak om hvad den form for tiltag kan bruges til, og en ting jeg klart står ved fra mit første indlæg er at jeg virkelig håber at man tager handsken op på "ledelsesplan" i Vesttribunen og hvad der ellers er af uofficielle grupper, nu hvor det endelig virker til AaB vil lytte. Selv om jeg godt kan følge Køllens skepsis, så er det vel det første tiltag der er kommet efter man har ansat fankoordinator, og man kunne vel derfor godt håbe der blæser nye vinde.

Måske var jeg lidt hurtigt ude, men AaB havde trods alt offentliggjort det på aabsport.dk, som alle herinde vel følger dagligt, to dage før jeg skrev, og da indlægget herinde som fulgte dagen efter, og der stadig ikke var det mindste opmærksomhed... ja jeg må sgu sige at jeg var overrasket, også over at det ikke skabte nogen som helst reaktion at AaB nu for første gang går direkte til debatsidens brugere, uden det går gennem ASC.

Men du har også helt ret i at jeg godt kunne have budt ind med noget, om ikke andet så for at få en konstruktiv debat igang, så det vil jeg prøve, selv om jeg fra min plads langt udenfor det uofficielle miljø jo ikke "ved noget om noget".

Jeg synes nemlig lige præcist det kunne lægge op til at man kunne nærme sig, AaB og det uofficielle miljø imellem... at man kunne komme til orde med nogle af de gode ideer til bl.a. merchandise og fanpleje i det hele taget som tit kommer frem herinde. Kunne Vesttribunen f.eks. udpege kandidater til de forskellige områder, som i det fora man her lægger op til kunne være talerør overfor AaB i form af fankoordinatoren, synes jeg da det ville være et rigtigt godt skridt. Endnu bedre ville det være hvis man kunne udvide det koncept man lægger op til fra AaB's side her, og have et forum med repræsentanter fra hver tribune, så at sige, indenfor de forskellige områder der er lagt op til. Så kunne man ikke bare skabe en større nærhed mellem AaB og Vest, men også AaB og alle de forskellige tilskuergrupper imellem.

Men først og fremmest er det her efter min mening et initiativ som kun kommer til at give mening, hvis man fra det uofficielle miljø giver det en chance og forsøger at få nogle folk med i foraet som har et mandat, eller i hvert fald stor kendskab til miljøet og de ønsker man har. Det nytter ikke noget det bliver en gruppe af gamle røvhuller som mig, så bliver det i hvert fald ikke til hvad det potentielt kunne blive.

Besvar