Hold løbende øje med billetsiden. Der kommer fra tid til anden nogle ledig ifm. folk frigiver deres plads. Der er i skrivende stund to ledige.Larry David skrev: ↑1. jun 2023, 10:16Jeg søger 1 stk billet til kampen på lørdag. Gerne til Complea. Giv lyd i PB, hvis du har en, du gerne vil sælge
Billetter
- TylerDurden
- Drenge
Re: Billetter
-
- 1. div
Hvis der er en der brænder inde med to billetter til kampen mod AC Horsens, så vil jeg gerne købe dem
Fang mig så har jeg 2 billetter til dig du kan få gratis. Smid lidt i tifo kassenPonySlaystation skrev:Hvis der er en der brænder inde med to billetter til kampen mod AC Horsens, så vil jeg gerne købe dem
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
- 1. div
Fantastisk, tusind tak. Jeg har smidt dig en PB
Jeg overtager også gerne 1 billet til vest
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er out of town til kampen mod Fredericia i morgen, så jeg har en billet til vest. PM mig hvis i vil have den
- KongGulerod
- Superliga
Jeg søger en enkelt billet til kampen i morgen. Alle tribuner kan gå an
-
- Landshold
Har du fået en?KongGulerod skrev: ↑17. aug 2024, 13:02Jeg søger en enkelt billet til kampen i morgen. Alle tribuner kan gå an
Jeg har en til salg på Nord. Øverste etage og ved midterlinjen.
- KongGulerod
- Superliga
Nej, det har jeg ikke. Den vil jeg meget gerne købe. Skriver lige en privatbesked til dig