Pyro teknik

Her kan AaB-fans annoncere initiativer eller nyheder fra deres lokalafdelinger og evt. hjemmesider. Informationer om arrangementer i forbindelse med AaBs kampe på TV eller Live. Herunder kan der også annonceres efter kørselspartnere til kampene.
Besvar
Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Pyro teknik

Indlæg af Bundgaard » 19. mar 2018, 09:11

Hej

Jeg havde taget min familie med til Århus for at støtte drengene i går til top 6, jeg er englig fortaler for pyro da jeg syntes det ser festlig u og det gjorde det også i går og skide vær med den røg der var på banen bagefter men der hvor min kæde hopper af er at man kaster romerlysne ned i nakken på sine med fans andre der faktisk sidder med sine børn, helt ærlig hvad tænker i på ???? Men fedt der var mange afsted til Århus
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Pyro teknik

Indlæg af 9520AaB » 19. mar 2018, 17:50

Bundgaard skrev:Hej

Jeg havde taget min familie med til Århus for at støtte drengene i går til top 6, jeg er englig fortaler for pyro da jeg syntes det ser festlig u og det gjorde det også i går og skide vær med den røg der var på banen bagefter men der hvor min kæde hopper af er at man kaster romerlysne ned i nakken på sine med fans andre der faktisk sidder med sine børn, helt ærlig hvad tænker i på ???? Men fedt der var mange afsted til Århus
Er meget enig med dig.
Da jeg i tidernes morgen var med på Høje Bøge stadion og fejrede oprykning, var der kæmpe god stemning, ingen ølkast og ingen pyroteknik.
Tog i forrige sæson min yngste med på hans første udebanetur(6 år), nu skulle han lære at være fan. Han havde jordens bedste oplevelse indtil vi blev overdænget med øl.
Hvis man ikke kan styre sin øl eller beholde sit fyrværkeri i hænderne, så skal man ikke bruge det.
Jeg synes at det ser fedt ud, altså pyro, men lad for helvede være med at kaste med det.
Nu skal vi så høre at vi bare kan flytte os, for det er ikke os der er stemningsskabere. Nej det er ikke os der råber og synger, men nogen af os har sgu været med nede og vende i 3. Division, før i var tænkt på.
Så lad venligst være med at gøre os til mindre vigtige fans, blot fordi vi ikke synes at det er i orden at få lort i nakken, enten øl eller pyro.
Lyt i stedet til den venligt forespørgsel om i vil tænke jer om, der er forhåbentlig plads til os alle.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Pyro teknik

Indlæg af Fabbe » 21. maj 2018, 00:58

Der blev faktisk poppet en røgbombe på Høje Bøge. Der findes en video af hele kampen, som viser det.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Besvar