#fanstilfansAaB

Her kan AaB-fans annoncere initiativer eller nyheder fra deres lokalafdelinger og evt. hjemmesider. Informationer om arrangementer i forbindelse med AaBs kampe på TV eller Live. Herunder kan der også annonceres efter kørselspartnere til kampene.
Besvar
PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

#fanstilfansAaB

Indlæg af PeterS » 14. sep 2018, 12:03

Dette tiltag kan kun blive delt for lidt.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: #fanstilfansAaB

Indlæg af jonas386 » 14. sep 2018, 15:14

Stærkt initiativ, men ville det ikke være nemmere at finde ud af om det kunne laves et samarbejde med AaB? Til de mindre profilerede kampe (altså alle minus FCK/BIF/FCM) må der da være mulighed for at få nogle billetter fra klubben. Jeg mener, der er jo ofte pladser nok.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: #fanstilfansAaB

Indlæg af Halil » 15. sep 2018, 18:24

jonas386 skrev:
14. sep 2018, 15:14
Stærkt initiativ, men ville det ikke være nemmere at finde ud af om det kunne laves et samarbejde med AaB? Til de mindre profilerede kampe (altså alle minus FCK/BIF/FCM) må der da være mulighed for at få nogle billetter fra klubben. Jeg mener, der er jo ofte pladser nok.
Hva tænker du?

At AaB skulle give billetterne gratis væk?
Uden Synd Ingen Frelse

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: #fanstilfansAaB

Indlæg af jonas386 » 15. sep 2018, 20:46

Halil skrev:
15. sep 2018, 18:24
jonas386 skrev:
14. sep 2018, 15:14
Stærkt initiativ, men ville det ikke være nemmere at finde ud af om det kunne laves et samarbejde med AaB? Til de mindre profilerede kampe (altså alle minus FCK/BIF/FCM) må der da være mulighed for at få nogle billetter fra klubben. Jeg mener, der er jo ofte pladser nok.
Hva tænker du?

At AaB skulle give billetterne gratis væk?
Man kunne måske sælge billetterne billigere nu det er til et godt formål, AaB giver vel alligevel fribilletter til sportsklubber osv? Det gjorde de da i hvert fald da jeg var barn og spillede fodbold
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: #fanstilfansAaB

Indlæg af PeterS » 17. sep 2018, 11:55

Der er nu også oprettet en facebook side man kan følge.

https://www.facebook.com/fanstilfansaab/

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: #fanstilfansAaB

Indlæg af PeterS » 1. okt 2018, 17:11

Good news (del gerne dette opslag)!
Indsamlingsnævnet har d.d. godkendt #FansTilFansAaB, og vi er nu klar til at gå i luften.

Allerede nu kan du donere til projektet (om Mobile Pay, scroll lidt ned i opslaget) på følgende konto:
Reg. nr.: 9684
Kontonummer: 0000336068
(Skriv venligst 'Må gerne bruges' i beskedfeltet, hvis vi må bruge dit navn og donation til vores opdaterede liste over større donationer, som vi eventuelt laver med henblik på at skabe positiv opmærksomhed om projektet. Anfører man andet end de tre ord eller slet ingenting, vil man forblive anonym som donor).

Man er også mere end velkommen til at donere som virksomhed, men det bliver ikke noget til noget CSR-profilering til virksomheden - #FansTilFansAaB er fra folket til folket!
Så donér meget gerne, men fordi du har lyst til at give en hjælpende hånd til dem, der har det lidt for stramt i økonomien til at kunne prioritere AaB fra tribunen.
(Her gælder samme regel som ovenfor med at anføre 'Må gerne bruges', hvis man ikke har noget problem med, at ens donation bliver offentliggjort).

Vi er i gang med en Mobile Pay-løsning også, men de har desværre lidt behandlingstid. Hvis du hellere vil donere via Mobile Pay, så vent lidt, men lad lige være med at glemme det - for det kommer.

For ansøgning om hjælp til billetter kommer der et særskilt opslag om dette snarest - i dag eller i morgen!

Vi glæder os til at få fingrene i jeres penge, så vi sammen kan hjælpe endnu flere til at blive en del af livet på tribunerne og i fællesskab bakke op om AaB.


https://m.facebook.com/fanstilfansaab/p ... &__tn__=-R

Besvar