AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af MrBangDK » 6. apr 2008, 21:20

Mojn,

Jeg vil blot sige tak for en dejlig eftermiddag på Utopia i dag. Masser af folk, super stemning, og en øl eller to.... eller syv...

Næste søndag kl. 14.00 spiller vores drenge mod FCM - en kamp som virkelig kan vise sig særdeles vigtig i guldstriden.

Vi får i denne anledning besøg af Frederiksberg Bladet (samme som vanløse/Nørrebro/Vesterbro, etc. Bladet). De vil skrive en stor artikel om ASC København, og det er en gylden mulighed for at sikre en endnu større opbakning om AaB i København! Derfor, tag dit bedste AaB tøj på og kom ned til en fornøjelig eftermiddag - vær der gerne 13.30, så journalisten mærker stemningen, så snart han entrerer Utopias dør!!

De bedste hilsner på vegne af ASC København
Michael
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af Gerrard » 10. apr 2008, 16:21

Ingen Oslotur denne weekend, så lidt bedre fremmøde fra Vendia, forventes...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af Lindvang » 10. apr 2008, 17:43

Gerrard skrev:Ingen Oslotur denne weekend, så lidt bedre fremmøde fra Vendia, forventes...
Der var jo også ganske trist dernede forleden, uden jeres rustne stemmer... ;)

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:30
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af GregersP » 11. apr 2008, 07:37

Jeg når nok ikke forbi, jeg skal selv spille bold på det tidspunkt... :oops:
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af Gerrard » 11. apr 2008, 09:04

Lindvang skrev:
Gerrard skrev:Ingen Oslotur denne weekend, så lidt bedre fremmøde fra Vendia, forventes...
Der var jo også ganske trist dernede forleden, uden jeres rustne stemmer... ;)
Efter en fødselsdag lørdag og en morgenkamp (kl. 9!!!) søndag, møder vi op i kanonform denne gang.......
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af Gerrard » 14. apr 2008, 11:08

I øvrigt er vanvittigt fremmøde på Utopia i går - det må vel være "rekord".

Lindvang - hvor mange raketter fik du egentlig futtet af?
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af Nakken » 14. apr 2008, 12:25

Gerrard skrev:I øvrigt er vanvittigt fremmøde på Utopia i går - det må vel være "rekord".

Lindvang - hvor mange raketter fik du egentlig futtet af?
Ja, der var satme en LM eller 40 der blev straffet noget så grundigt!

Fandme fedt med alle de mennesker, men er her nogen der ved hvor langt den stive irish man er med det ekstra TV? Snakkede med flere der overvejde andre steder fordi udsynet var så vagt. Selvfølgelig var der ekstra mange igår, men det skal sgu ikke skræmme folk væk. Heldigvis havde jeg selv en kanonplads foran døren, hvor man fik døren i nakken et par gange i minuttet...Ku' selvfølgelig også bare været kommet noget før.
Altid AaB!

Lindvang

Re: AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af Lindvang » 14. apr 2008, 12:44

Gerrard skrev:I øvrigt er vanvittigt fremmøde på Utopia i går - det må vel være "rekord".

Lindvang - hvor mange raketter fik du egentlig futtet af?
Haha, et par stykker blev det til! Jeg måtte jo også runde af med et par stive whisky inden jeg drog hjem, så presset var jeg! Musse ville jo kun brænde, når fotografen holdt pause...

Det jeg studsede mest over i går var, hvor stille der var. Man kunne virkelig mærke, hvor forpulet vigtig den lorte-kamp var!

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af ThomasKallehave » 14. apr 2008, 14:14

[quote="Nakken
Ja, der var satme en LM eller 40 der blev straffet noget så grundigt!

Fandme fedt med alle de mennesker, men er her nogen der ved hvor langt den stive irish man er med det ekstra TV? Snakkede med flere der overvejde andre steder fordi udsynet var så vagt. Selvfølgelig var der ekstra mange igår, men det skal sgu ikke skræmme folk væk. Heldigvis havde jeg selv en kanonplads foran døren, hvor man fik døren i nakken et par gange i minuttet...Ku' selvfølgelig også bare været kommet noget før.[/quote]
Vi satser meget kraftigt på at få sat endnu et tv op i løbet af denne uge. Og evt. et udenfor når vejret et godt! Der er lige et problem med signalet, som jeg skal have løst!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af Gerrard » 14. apr 2008, 15:12

ThomasKallehave skrev: Vi satser meget kraftigt på at få sat endnu et tv op i løbet af denne uge. Og evt. et udenfor når vejret et godt! Der er lige et problem med signalet, som jeg skal have løst!
Ok, og hvis du knækker den med signalet og ellers har tid tilovers, kunne det være fedt hvis du tog et AMU-center kursus i at quote...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: AaB - FCM på Utopia - nu med journalist...

Indlæg af Lindvang » 14. apr 2008, 15:52

Gerrard skrev:
ThomasKallehave skrev: Vi satser meget kraftigt på at få sat endnu et tv op i løbet af denne uge. Og evt. et udenfor når vejret et godt! Der er lige et problem med signalet, som jeg skal have løst!
Ok, og hvis du knækker den med signalet og ellers har tid tilovers, kunne det være fedt hvis du tog et AMU-center kursus i at quote...
Haha, det er han sgu ikke langtidsledig nok til... Næh du, det må blive selvbetalt via AOF eller FOF...

Besvar