BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
raslee
2. div
2. div
Indlæg: 115
Tilmeldt: 25. jul 2005, 18:27
Geografisk sted: København

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af raslee » 25. mar 2008, 21:26

Jeg kommer og underholder i bussen, og jeg har Marlle med! Det bliver total grineren! :thumbsup:

Muzz
raslee

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Gerrard » 26. mar 2008, 20:44

Hansen kører med Mørum ud til lorteegnen og Hansen har fri mandag, så lur mig om ikke Hansen skal suge.

Hvor mange er i oppe på i bussen? Jeg vil nok gerne med retur...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Gerrard » 26. mar 2008, 20:45

Hansen kører med Mørum ud til lorteegnen og Hansen har fri mandag, så lur mig om ikke Hansen skal suge.

Musse; er du banneransvarlig?

Hvor mange er i oppe på i bussen? Jeg vil nok gerne med retur...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

raslee
2. div
2. div
Indlæg: 115
Tilmeldt: 25. jul 2005, 18:27
Geografisk sted: København

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af raslee » 27. mar 2008, 00:36

Jeg er dybet uansvarlig, men tager banneret med!
There you have it, DEBAT it is!!
raslee

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Gerrard » 27. mar 2008, 09:00

raslee skrev:Jeg er dybet uansvarlig, men tager banneret med!
There you have it, DEBAT it is!!
Genialt - så forventer jeg dig i samme form som til Odense?
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af BoT » 27. mar 2008, 09:52

Jeg springer over busturen denne gang, men finder selv vej til Vestegnen. Brøndby stadion ligger næsten lige så tæt på mig som Utopia, og så kan det virke lidt dumt at betale 130 kr for at cykle den forkerte retning, når man kan cykle ligeså langt i den anden retning gratis.. Men har forståelse for, at det nu engang er så meget det koster at skaffe bus.

/BoT

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Søndergaard » 27. mar 2008, 09:55

Vi kommer også en flok gutter - men transporterer selv vores kroppe derud, da vores rejse bl.a. går indenom følgende sted: http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/verdensmesteren

Vi medbringer også det originale "Greven af Aalborg"-banner, som allerede har en away på sin kappe (Tottenham).

Glæder mig!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Konsulenten » 27. mar 2008, 10:02

Søndergaard skrev:Vi kommer også en flok gutter - men transporterer selv vores kroppe derud, da vores rejse bl.a. går indenom følgende sted: http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/verdensmesteren

Vi medbringer også det originale "Greven af Aalborg"-banner, som allerede har en away på sin kappe (Tottenham).

Glæder mig!
Ser frem til først at ondulere chilipølser på Verdensmesteren og derefter overvære Greven ydmyge Randrup og co, som var de en flok usle fæstebønder.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Gaudeo
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 16. sep 2005, 16:33
Geografisk sted: Århus baby

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Gaudeo » 28. mar 2008, 00:23

Søndergaard skrev:Vi medbringer også det originale "Greven af Aalborg"-banner, som allerede har en away på sin kappe (Tottenham).
Det banner spiller en bette rolle i den Tottenham-film, som der refereres til i en anden tråd her i Københavnerafdelingen. Et rigtigt flot og godt ramt banner, hvis jeg må sige sige det!

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Søndergaard » 28. mar 2008, 07:09

Gaudeo skrev:
Søndergaard skrev:Vi medbringer også det originale "Greven af Aalborg"-banner, som allerede har en away på sin kappe (Tottenham).
Det banner spiller en bette rolle i den Tottenham-film, som der refereres til i en anden tråd her i Københavnerafdelingen. Et rigtigt flot og godt ramt banner, hvis jeg må sige sige det!
Hov hov! Den film vil jeg da med glæde se! Kan ikke kige finde omtalen i trådene - hvilken rolle har Greve-banneret?

Brugeravatar
MSA
1. div
1. div
Indlæg: 250
Tilmeldt: 25. mar 2008, 16:03
Geografisk sted: FRA NORDJYLLAND!

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af MSA » 28. mar 2008, 08:23

Hvor mange kommer i ?
AaB
Danmarks Stolthed

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Gerrard » 28. mar 2008, 08:56

MSA skrev:Hvor mange kommer i ?
Uden at have noget synderligt at have det i, vil jeg skyde på godt 50. Hvis du tænker på bussen fra Utopia tror jeg ikke det bliver mere end 15-20 stk, men mon ikke Kallehave har et mere præcist svar på dette?

Som det er nævnt andetsteds i tråden, er det for mange af de herboende nemmere og billigere selv at komme derud, hvorfor det er svært at vide hvor mange vi tropper op.

CCC kommer i hvert fald :-)
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
MSA
1. div
1. div
Indlæg: 250
Tilmeldt: 25. mar 2008, 16:03
Geografisk sted: FRA NORDJYLLAND!

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af MSA » 28. mar 2008, 08:57

lyder da godt!

:danmarkfan:
AaB
Danmarks Stolthed

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Gerrard » 28. mar 2008, 09:47

MSA skrev:lyder da godt!

:danmarkfan:
Ifølge Kasper Møller, kan jeg forstå at jeg har skudt ved siden af - han mener vi kan forvente op imod et par hundrede her fra staden/øen. Det er jo kun glædeligt, hvis det holder vand!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:30
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af GregersP » 28. mar 2008, 11:49

Gerrard skrev:
MSA skrev:lyder da godt!

:danmarkfan:
Ifølge Kasper Møller, kan jeg forstå at jeg har skudt ved siden af - han mener vi kan forvente op imod et par hundrede her fra staden/øen. Det er jo kun glædeligt, hvis det holder vand!

Ja, vi plejer da at være mange flere end 50. Jeg vil også skyde at det faste københavns-klientel til AaB-kampe her på øen er omkring 200 - bl.a. baseret på kampe, hvor ASC ikke har sendt busser, ligesom der efterhånden er en hel del, jeg kan genkende fra gang til gang.
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Gerrard » 28. mar 2008, 12:22

GregersP skrev:
Gerrard skrev:
MSA skrev:lyder da godt!

:danmarkfan:
Ifølge Kasper Møller, kan jeg forstå at jeg har skudt ved siden af - han mener vi kan forvente op imod et par hundrede her fra staden/øen. Det er jo kun glædeligt, hvis det holder vand!

Ja, vi plejer da at være mange flere end 50. Jeg vil også skyde at det faste københavns-klientel til AaB-kampe her på øen er omkring 200 - bl.a. baseret på kampe, hvor ASC ikke har sendt busser, ligesom der efterhånden er en hel del, jeg kan genkende fra gang til gang.
Igen - glædeligt!

Havde bare ikke fornemmelsen af at vi var så mange fra Kbh + omegn.

Selvom jeg har set folk på stadion før, kunne de dog i min verden ligeså godt være fra Harken og være kørt med ASC bussen herover, som de kunne have tomlet til stadion selv fra Ølstykke. Men er vi vitterligt (MO din klovn) så mange fra øen, undres jeg over at vi ikke kan samle flere folk på Utopia. Må vel formode at hovedparten af de "ca 200" er fra Storkbh...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:30
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af GregersP » 28. mar 2008, 13:46

Gerrard skrev: Selvom jeg har set folk på stadion før, kunne de dog i min verden ligeså godt være fra Harken og være kørt med ASC bussen herover, som de kunne have tomlet til stadion selv fra Ølstykke. Men er vi vitterligt (MO din klovn) så mange fra øen, undres jeg over at vi ikke kan samle flere folk på Utopia. Må vel formode at hovedparten af de "ca 200" er fra Storkbh...

Jeg tror ikke Utopia-potentialet er på 200, der er jo mange forskellige typer af tilhængere. Det ligger nok nærmere på mellem 50 og 80-90 stykker (som jeg ser det).
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Gerrard » 28. mar 2008, 14:56

GregersP skrev:
Gerrard skrev: Selvom jeg har set folk på stadion før, kunne de dog i min verden ligeså godt være fra Harken og være kørt med ASC bussen herover, som de kunne have tomlet til stadion selv fra Ølstykke. Men er vi vitterligt (MO din klovn) så mange fra øen, undres jeg over at vi ikke kan samle flere folk på Utopia. Må vel formode at hovedparten af de "ca 200" er fra Storkbh...

Jeg tror ikke Utopia-potentialet er på 200, der er jo mange forskellige typer af tilhængere. Det ligger nok nærmere på mellem 50 og 80-90 stykker (som jeg ser det).
My point exactly - og vi ser vel sjældent mere end 20-25 dernede!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Lindvang » 6. apr 2008, 21:53

Aaah, der er vel i snit lidt flere? Men en anden ting er, at mange kommer for hyggen og elsker holdet, men alligevel ikke gider alt muligt organisatorisk fis, bare fordi man godt kan lide AaB, gode nordjyske mennesker og godt øl!

Besvar