Artikel i Frederiksberg Bladet

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af MrBangDK » 16. apr 2008, 17:36

Mojn,

Selvom Utopia var pakket til vores mindre heldige kamp i søndags, så var der nok ikke nogen der missede det faktum, at der var en journalist og fotograf til stede.. Artiklen er nu kommer i Frederiksberg Bladet. Find ugens avis på http://www.frederiksbergbladet.dk/ og se forsiden (!!!) og side 37... Dejlig læsning..

Cheers :cheers: :aabfan:
MrBang
Ska' vi hak'?

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af JLB » 16. apr 2008, 17:41

Smuk artikel. Godt arbejde derovre i det fremmede...
Hvem der bare var irsk

Mortenmj
1. div
1. div
Indlæg: 409
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:14
Geografisk sted: Sindal, Nordjylland
Kontakt:

Re: Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af Mortenmj » 16. apr 2008, 17:48

MrBangDK skrev:Mojn,

Selvom Utopia var pakket til vores mindre heldige kamp i søndags, så var der nok ikke nogen der missede det faktum, at der var en journalist og fotograf til stede.. Artiklen er nu kommer i Frederiksberg Bladet. Find ugens avis på http://www.frederiksbergbladet.dk/ og se forsiden (!!!) og side 37... Dejlig læsning..

Cheers :cheers: :aabfan:
MrBang
Er jeg den eneste der er total blind og ikke kan finde artiklen?
Alle mand til Celtic Park!!! Det bliver stort!!

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af Haure » 16. apr 2008, 17:54

Mortenmj skrev:
MrBangDK skrev:Mojn,

Selvom Utopia var pakket til vores mindre heldige kamp i søndags, så var der nok ikke nogen der missede det faktum, at der var en journalist og fotograf til stede.. Artiklen er nu kommer i Frederiksberg Bladet. Find ugens avis på http://www.frederiksbergbladet.dk/ og se forsiden (!!!) og side 37... Dejlig læsning..

Cheers :cheers: :aabfan:
MrBang
Er jeg den eneste der er total blind og ikke kan finde artiklen?
Det tog også mig lidt tid - du finder link til deres netavis helt ude i højre side omkring midten under overskriften 'Ugens avis' og den vil åbne i et nyt vindue.

Enjoy :thumbsup:
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Lindvang

Re: Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af Lindvang » 16. apr 2008, 18:04

Jeg brænder sgu tobak på billedet; sært....

Meget hyggelig artikel, men den kære journalist har da fået lidt galt i halsen. Det startede jo ikke først i januar (de vildeste aftener var jo i efteråret) og det er jo ikkun ASC KBH, det drejer sig om dernede.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af MrBangDK » 16. apr 2008, 18:14

Lindvang skrev:Jeg brænder sgu tobak på billedet; sært....

Meget hyggelig artikel, men den kære journalist har da fået lidt galt i halsen. Det startede jo ikke først i januar (de vildeste aftener var jo i efteråret) og det er jo ikkun ASC KBH, det drejer sig om dernede.
Jo, det har han faktisk ret i - altså, at ASC København "genopstod" i januar.. at der var knald på i efteråret kan jeg KUN give dig ret i.. husker stadig tømmermændene dagen efter AaB-Sampdoria... Mht. at vinklen er lagt på ASC København, og ikke alle dem som også befinder sig på Utopia er, at journalisten skriver en artikelserie om de officielle supportfraktioner i hovedstadsområdet.. Bl.a. også om AGF's Københavnerafdeling som holder til på "Skipper Kroen" på Istedgade - så mere skal du såmænd ikke lægge i at vinklen ligger på ASC KBH..
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af Lindvang » 16. apr 2008, 18:16

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:Jeg brænder sgu tobak på billedet; sært....

Meget hyggelig artikel, men den kære journalist har da fået lidt galt i halsen. Det startede jo ikke først i januar (de vildeste aftener var jo i efteråret) og det er jo ikkun ASC KBH, det drejer sig om dernede.
Jo, det har han faktisk ret i - altså, at ASC København "genopstod" i januar.. at der var knald på i efteråret kan jeg KUN give dig ret i.. husker stadig tømmermændene dagen efter AaB-Sampdoria... Mht. at vinklen er lagt på ASC København, og ikke alle dem som også befinder sig på Utopia er, at journalisten skriver en artikelserie om de officielle supportfraktioner i hovedstadsområdet.. Bl.a. også om AGF's Københavnerafdeling som holder til på "Skipper Kroen" på Istedgade - så mere skal du såmænd ikke lægge i at vinklen ligger på ASC KBH..
Ok, så er det jo derfor... Skide foreninger, hehe!!!

Men ja, efteråret var højdepunktet indtil videre! Dog kan jeg ikke tro, at jeg har haft tømmermænd efter den kamp; te og caffé latte er det eneste drikbare, spørg bare Eamonn... ;)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af MrBangDK » 16. apr 2008, 18:19

Lindvang skrev:
MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:Jeg brænder sgu tobak på billedet; sært....

Meget hyggelig artikel, men den kære journalist har da fået lidt galt i halsen. Det startede jo ikke først i januar (de vildeste aftener var jo i efteråret) og det er jo ikkun ASC KBH, det drejer sig om dernede.
Jo, det har han faktisk ret i - altså, at ASC København "genopstod" i januar.. at der var knald på i efteråret kan jeg KUN give dig ret i.. husker stadig tømmermændene dagen efter AaB-Sampdoria... Mht. at vinklen er lagt på ASC København, og ikke alle dem som også befinder sig på Utopia er, at journalisten skriver en artikelserie om de officielle supportfraktioner i hovedstadsområdet.. Bl.a. også om AGF's Københavnerafdeling som holder til på "Skipper Kroen" på Istedgade - så mere skal du såmænd ikke lægge i at vinklen ligger på ASC KBH..
Ok, så er det jo derfor... Skide foreninger, hehe!!!

Men ja, efteråret var højdepunktet indtil videre! Dog kan jeg ikke tro, at jeg har haft tømmermænd efter den kamp; te og caffé latte er det eneste drikbare, spørg bare Eamonn... ;)
Hvilken type te har manden egentligt :P
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af Gerrard » 16. apr 2008, 18:45

Lindvang skrev:Jeg brænder sgu tobak på billedet; sært....

Meget hyggelig artikel, men den kære journalist har da fået lidt galt i halsen. Det startede jo ikke først i januar (de vildeste aftener var jo i efteråret) og det er jo ikkun ASC KBH, det drejer sig om dernede.
Jeg er ret sikker på du sugede to LM'er idet han flippede udløseren!

Det ser i øvrigt ud til at vi muligvis netop har brændt en chance på det billede (Musse tager sig da til hjelmen) - man kan i forlængelse heraf nærmest konkludere at Greven lige har rykket klatten afsted. Det var vel ret beset vores eneste "chance".
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af Lindvang » 16. apr 2008, 18:53

MrBangDK skrev:

Hvilken type te har manden egentligt :P
Der må jeg sgu nok lige være dig svar skyldig!!! Det udspringer af, at han efter Viborg-kampen fortalte en grusom historie (i rasende vendinger) om nogle, der var kommet til en match og spurgte, hvilke slags te han havde! Det var han voldsomt pikeret over, og sagde, at man satanrendeme ikke drikker te og caffé latte til en fodboldkamp, hvilket jeg jo kun kunne give ham ret i. I den forbindelse lovede han mig, at hvis jeg nogensinde bad om en af de to ting, ville han give mig en omgang irske øretæver... ;) Der er dog ikke den store fare for det på dén konto så... ;)

Lindvang

Re: Artikel i Frederiksberg Bladet

Indlæg af Lindvang » 16. apr 2008, 18:54

Gerrard skrev:
Lindvang skrev:Jeg brænder sgu tobak på billedet; sært....

Meget hyggelig artikel, men den kære journalist har da fået lidt galt i halsen. Det startede jo ikke først i januar (de vildeste aftener var jo i efteråret) og det er jo ikkun ASC KBH, det drejer sig om dernede.
Jeg er ret sikker på du sugede to LM'er idet han flippede udløseren!

Det ser i øvrigt ud til at vi muligvis netop har brændt en chance på det billede (Musse tager sig da til hjelmen) - man kan i forlængelse heraf nærmest konkludere at Greven lige har rykket klatten afsted. Det var vel ret beset vores eneste "chance".
Musse lavede da ikke andet end at tage sig til hjelmen i søndags, af helt andre årsager... Og ja, det var vel egentlig den eneste!

Besvar