Tur til Lyngby

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Tur til Lyngby

Indlæg af ThomasKallehave » 14. maj 2008, 21:20

Hej allesammen.
Så skal vi til Lyngby og se drengene på næste søndag.

ASC arrangerer taxakørsel til og fra Lyngby Stadion fra Cafe Utopia, Vesterbrogade 200.

Tilmeld dig i denne tråd eller skriv dig på listen på Utopia torsdag til Brøndbykampen.

Afgang vil være 13.45 - betalingen vil blive opkrævet af den taxaansvarlige i den enkelte taxa på turen ud og hjem igen! '

Skal du IKKE med taxaen tilbage skal du skrive det her!

Afgang vil være 45 minutter efter slutfløjtet. Det skulle give os tid nok til at hylde drengene og trafikpresset skulle være lettet!

Mvh
ASC København

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af BoT » 15. maj 2008, 09:28

Jeg er med. Men jeg synes det er noget pjat, at man skal betale for hjemtransporten på forhånd og endda sige, hvis man ikke skal med hjem. Der er vel ingen, der kunne finde på at hoppe over hjemturen? Og hvis der var, er der vel ingen taxa-chauffører, der kunne finde på at blive sure over at blive brændt af??

Olé!

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af ThomasKallehave » 15. maj 2008, 09:48

BoT skrev:Jeg er med. Men jeg synes det er noget pjat, at man skal betale for hjemtransporten på forhånd og endda sige, hvis man ikke skal med hjem. Der er vel ingen, der kunne finde på at hoppe over hjemturen? Og hvis der var, er der vel ingen taxa-chauffører, der kunne finde på at blive sure over at blive brændt af??

Olé!
Puha, et øjeblik troede jeg lige du mente det og skulle til at blive hys. Brug da for helved nogle smileys eller lign....hehe

Iøvrigt skal man ikke betale for turen hjem på vejen derud, men først på turen hjem. Jeg vil bare gerne vide hvor mange der skal med hjem på forhånd, så vi ikke skal trues med at blive sat af på motorvejen!

Don Diavolo
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17. okt 2007, 22:40
Geografisk sted: København V

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Don Diavolo » 15. maj 2008, 10:52

Jeg er på - både frem og tilbage
Aalborg BK 1885!

SEMPER FIDELIS!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Gerrard » 15. maj 2008, 12:46

Sign me up!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Ronja
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 21. maj 2007, 18:28
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Ronja » 15. maj 2008, 20:40

Kunne da være man skulle tage sig sammen og troppe op.. Selv om jeg ikke kender nogle af jer endnu. Men vil jo gerne være med :)
Men hvorfor er det vi tager taxa'er? Det kan måske godt betale sig? Ja hvad ved jeg ;)
Overvejer det lige seriøst..

Nu vil jeg dog se Brøndby få tæv. Er ked af jeg ikke er på Utopia når vi nu bliver mestre i dag, men havde ikke lyst til at tage afsted alene. Beklager.. Må fejre det for mig selv.. Hehe

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af MrBangDK » 15. maj 2008, 23:58

Ronja skrev:Kunne da være man skulle tage sig sammen og troppe op.. Selv om jeg ikke kender nogle af jer endnu. Men vil jo gerne være med :)
Men hvorfor er det vi tager taxa'er? Det kan måske godt betale sig? Ja hvad ved jeg ;)
Overvejer det lige seriøst..

Nu vil jeg dog se Brøndby få tæv. Er ked af jeg ikke er på Utopia når vi nu bliver mestre i dag, men havde ikke lyst til at tage afsted alene. Beklager.. Må fejre det for mig selv.. Hehe
Kom nu ind i kampen... du tilføjer os på Facebook, men dukker ikke op!!! Kom nu... bliv en del af "os"... det bliver hygge søndag.. Bajer, bold, Lyngby's grillmedister, og mere øl... :aabfan:

We are the champions.....
Ska' vi hak'?

Botucatuense
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 3. aug 2007, 23:27
Geografisk sted: København

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Botucatuense » 16. maj 2008, 11:46

Bare skriv mig på også!
Sol, fadøl, Danmarks bedste stadionpølser og mesterskabsfest - det kan kun blive en succes!

Kristoffer

dræber
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 23. okt 2006, 14:49

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af dræber » 16. maj 2008, 13:20

Lad nu alle tage med og ikke kun medlemmer af asc
9000 kilo

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af ThomasKallehave » 16. maj 2008, 16:41

dræber skrev:Lad nu alle tage med og ikke kun medlemmer af asc
Du kan enten vælge at melde dig ind i ASC, du kan selv arrangere en tur eller du kan få nogle af dine venner til det! Sådan er det bare. Jeg kan ikke se det rimelige i at nogen betaler for at være medlem af ASC og derfor har muligeheden for at nogen arrangere noget og andre ikke betaler, men gerne vil nyde. Ingen arme, ingen kager!

Jeg KAN ikke se det er urimeligt!

Thomas

Brugeravatar
Moerum
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27. feb 2008, 17:18
Geografisk sted: Den gyldne trekant

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Moerum » 16. maj 2008, 21:30

Jeg er også på den lille menu der... Skal vi synge "We are the champions" i 90 minutter ? (Lige afbrudt af en pøls og en pils i pausen...

Garderen
1. div
1. div
Indlæg: 364
Tilmeldt: 11. maj 2007, 18:55
Geografisk sted: lorteøen

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Garderen » 17. maj 2008, 00:32

Jeg kommer ikke med for har lige et lille stykke job der skal udføres inden, så kommer selv derop.

Men hold da op hvor jeg glæder mig til at se holdet igen. :)

Mojoman
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 19. jul 2005, 09:46
Geografisk sted: 2000

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Mojoman » 17. maj 2008, 15:19

Nys hjemkommet fra Aalborg kan man bare ikke få nok, så vi er to der selvfølgelig også er klar til Lyngbyturen :cool:
Medlem 0720 og 3994 melder klar til kamp :thumbsup:

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. maj 2008, 15:26

Vil det sige at du bager kage til imorgen, Thomas?

Brugeravatar
Ronja
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 21. maj 2007, 18:28
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Ronja » 17. maj 2008, 16:16

Hvordan får jeg egentlig fat i billet til i morgen? Har I andre købt eller hvad?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af MrBangDK » 17. maj 2008, 16:19

Ronja skrev:Hvordan får jeg egentlig fat i billet til i morgen? Har I andre købt eller hvad?
Du køber den på stadion - der er så rigeligt plads til os alle, da der vist nok er et sted mellem 1500 - 1800 pladser til udeholdets fans - og ASC Aalborg sender kun 1 bus afsted, så der er ikke pres på fra det jyske..

Ses på UTOPIA!!! :thumbsup: :cheers:
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 16:21

Poker-One-Kenobi skrev:Vil det sige at du bager kage til imorgen, Thomas?
Så kommer jeg satanerendemig i god tid! Jeg er en hund efter kage... ;)

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:30
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af GregersP » 17. maj 2008, 16:27

Jeg tager direkte på stadion, det giver ikke så megen mening at tage hele vejen til Vesterbrogade for så at tage tilbage igen :)
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Brugeravatar
Ronja
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 21. maj 2007, 18:28
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Ronja » 17. maj 2008, 16:38

Hvor kommer I fra jer der skal med i morgen?? Tænkte jeg måske kunne følges med nogen ind til byen hvis vi bor i nærheden af hinanden. Jeg er jo ikke så god til det der med at komme afsted selv -hehe..

Lindvang

Re: Tur til Lyngby

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 16:41

BoT skrev:Jeg er med. Men jeg synes det er noget pjat, at man skal betale for hjemtransporten på forhånd og endda sige, hvis man ikke skal med hjem. Der er vel ingen, der kunne finde på at hoppe over hjemturen? Og hvis der var, er der vel ingen taxa-chauffører, der kunne finde på at blive sure over at blive brændt af??

Olé!
Du er nok det sureste menneske på debatsiden og Utopia tilsammen!!!

Besvar