AaB - AGF på Utopia

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af MichaelLarsen » 9. sep 2008, 15:53

Hva pokker Musse... har du et oplæsningsprogram for hørehæmmede tilsluttet computeren, siden du kunne "høre" det ;)

Var i Petersens Gamle Familiehave sidste år, hvor de serverede en god gang stegt flæsk, men der var, som jeg husker det, ingen muligheder for TV :S men det er tæt på hullet og til yderst rimelige priser :thumbsup:
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af Gerrard » 9. sep 2008, 16:06

Lindvang skrev:
Gerrard skrev:Jamen, det skal jeg såmænd fortælle dig, Hr Bang - du skal bare indfinde dig på Eamonns udmærkede cafeteria omkring kl 13, hvorefter det går af sig selv. To kampe og med mad derimellem. Nemt, ikk!
Det er sgu ikke konkret nok, kære Hr. Hansen! Det springende punkt er, HVAD vi skal have at spise. Desværre er der lidt for kort tid mellem kampene til at rende på Rio Bravo. For satan noget godt flæsk, jeg fik der i lørdags!
Pool-kampen slutter vel senest 15.45 og da AaB først fløjtes i gang kl 17.00, burde vi sgu nok kunne nå at drible op på hjørnet, selvom jeg godt ved du er et kæmpe madorgel!

Hvad angår Rio Bravo, så var jeg og den gamle der sgu selv forrige søndag - og jeg kan bekræfte at flæsket smagte fornemt!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

raslee
2. div
2. div
Indlæg: 115
Tilmeldt: 25. jul 2005, 18:27
Geografisk sted: København

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af raslee » 9. sep 2008, 17:27

Hva fanden Lindvang, har du været din elskede "Klub(ben)" utro?!!
Jeg synes, det kunne være klasse med smørebrød og skarpe, hvis bare Pilehytten også kunne levere bold, kunne vi da se Pool deroppe. Meld uk "Pokemon Kenobi"!!! ..eller Morten!
raslee

Lindvang

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af Lindvang » 9. sep 2008, 18:39

Som Hr. Hansen helt korrekt skriver, er der jo masser af tid til at indtage føde mellem kampene, hvis bare vi holder det i nærheden.

Jeg foreslår bajere i hullet eller på en billig beverding, der viser kampen. Herefter flæsk eller smørrebrød på en nærliggende kro, hvorefter vi hopper i hullet og ser de rø'e ordne GF, mens vi drikker os i hegnet (hvilket vi reelt skulle være efter frokosten)!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af MrBangDK » 9. sep 2008, 21:20

Hmmm.. vi må se om vi når det efter ølfestival...Om end ikke andet, så er vi klar til kamp mod GF.. Mig, Kenneth og min søde svigerinde..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af MichaelLarsen » 10. sep 2008, 20:15

Dejlig optakt til Celtic-kampen! I konkurrencen er der kun en enkel spiller, der ikke tror på en AaB sejr :S
Kan AaB holde focus og spille en sejr hjem med 2 overskydende mål eller mere, så er der sg. lagt op til gratis omgang til slænget :cheers:
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Ronja
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 21. maj 2007, 18:28
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af Ronja » 11. sep 2008, 01:12

Årrrhh nej.. Jeg vil også med ud at spise og drikke øl. Men for det første er det her en meget fattig måned og vigtigst af alt skal jeg til bryllup på lørdag. Så ingen fodbold til mig :thumbsdown:
Men rigtig god tur drenge.. Nyd dagen og drik en øl for mig også ;)

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af Gerrard » 11. sep 2008, 13:19

Jeg snakker med Eamonn i aften - kan da evt høre om ikke han kan få noget smørrebrød hjem, hvis det har interesse?

Vi har tidligere holdt afslutningsfest med fodboldholdet dernede, hvor han sørgede for maden...

Så er vi også fri for at forlade hullet en hel dag - det kunne da være klasse!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af MrBangDK » 11. sep 2008, 13:29

Gerrard skrev:Jeg snakker med Eamonn i aften - kan da evt høre om ikke han kan få noget smørrebrød hjem, hvis det har interesse?

Vi har tidligere holdt afslutningsfest med fodboldholdet dernede, hvor han sørgede for maden...

Så er vi også fri for at forlade hullet en hel dag - det kunne da være klasse!
Nu ved jeg ikke om sushi er for "metro" eller sådan noget gejl, men der ligger et rigtigt godt sushi sted lige lidt længere nede af Vesterbrogade - Umakasi - fornuftige priser og stor menu!
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af Lindvang » 11. sep 2008, 14:08

MrBangDK skrev:
Gerrard skrev:Jeg snakker med Eamonn i aften - kan da evt høre om ikke han kan få noget smørrebrød hjem, hvis det har interesse?

Vi har tidligere holdt afslutningsfest med fodboldholdet dernede, hvor han sørgede for maden...

Så er vi også fri for at forlade hullet en hel dag - det kunne da være klasse!
Nu ved jeg ikke om sushi er for "metro" eller sådan noget gejl, men der ligger et rigtigt godt sushi sted lige lidt længere nede af Vesterbrogade - Umakasi - fornuftige priser og stor menu!
Du har lige udelukket dig selv for yderligere fremtidig dialog med mig! Og du er fra Nordjylland, &%¤&&((/&(/%#¤¤%#"¤"!¤##"%#"¤ :'(

Lindvang

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af Lindvang » 11. sep 2008, 14:09

Gerrard skrev:Jeg snakker med Eamonn i aften - kan da evt høre om ikke han kan få noget smørrebrød hjem, hvis det har interesse?

Vi har tidligere holdt afslutningsfest med fodboldholdet dernede, hvor han sørgede for maden...

Så er vi også fri for at forlade hullet en hel dag - det kunne da være klasse!
Hvor meget jeg end elsker Eamonns hul, så synes jeg det kunne være herligere med en lille afstikker i pausen mellem kampene, med flæsk, snaps og øl...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af MrBangDK » 11. sep 2008, 14:15

Lindvang skrev:
MrBangDK skrev:
Gerrard skrev:Jeg snakker med Eamonn i aften - kan da evt høre om ikke han kan få noget smørrebrød hjem, hvis det har interesse?

Vi har tidligere holdt afslutningsfest med fodboldholdet dernede, hvor han sørgede for maden...

Så er vi også fri for at forlade hullet en hel dag - det kunne da være klasse!
Nu ved jeg ikke om sushi er for "metro" eller sådan noget gejl, men der ligger et rigtigt godt sushi sted lige lidt længere nede af Vesterbrogade - Umakasi - fornuftige priser og stor menu!
Du har lige udelukket dig selv for yderligere fremtidig dialog med mig! Og du er fra Nordjylland, &%¤&&((/&(/%#¤¤%#"¤"!¤##"%#"¤ :'(
For fanden Lindvang - det beklager jeg.. Jeg synes ellers lige vi var kommet så godt ind på livet af hinanden. Aldrig mere sushi snak--- ALDRIG!!!! ;)
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af Lindvang » 11. sep 2008, 15:33

Du er delvist tilgivet, men jeg vil se handling og ikke bare ord... ;)

Desuden ville det nok være godt for dig med tre måneders genopdragelses-rejse!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af MrBangDK » 11. sep 2008, 15:41

Lindvang skrev:Du er delvist tilgivet, men jeg vil se handling og ikke bare ord... ;)

Desuden ville det nok være godt for dig med tre måneders genopdragelses-rejse!
Jeg lover at jeg ikke rører s%#¤ mere... heller ikke selvom svigerinden formentligt gerne vil have det på lørdag! Fy for fanden da!!

Der findes kun en rigtig type mad - flæsk krydret med øl og snaps.... :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af MichaelLarsen » 11. sep 2008, 17:33

Lad nu være med at være sådan en pivskid Bang :) Var forbi Frederikshavn i ferien og det er jo både Vendia og fisk og her talte de sg. også meget om Sushi og så en eller anden lokalbryg "løve" tror jeg?

Er ASC-KBH formanden gået i vinterhi :o
Non scholae, sed vitae discimus

Børme
1. div
1. div
Indlæg: 286
Tilmeldt: 25. okt 2006, 13:23
Geografisk sted: Kastrup

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af Børme » 11. sep 2008, 22:07

Jeg kommer til PL kampen, når United rundsmadre Liverpool :cool: og er med på resten af lørdagens program også :thumbsup:

Glæder mig super meget til lørdag :aabfan:
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT

Dansk Mester: 95 - 99 - 08

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af BoT » 12. sep 2008, 09:09

Men udover, at Bang kan lide ballet, Sushi og melodi grand prix, hvad er konklusionen for lørdagen så? Jeg dukker op ved 15-tiden - perifære engelske midter-kampe kan jeg godt undvære.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af MrBangDK » 12. sep 2008, 09:11

BoT skrev:Men udover, at Bang kan lide ballet, Sushi og melodi grand prix, hvad er konklusionen for lørdagen så? Jeg dukker op ved 15-tiden - perifære engelske midter-kampe kan jeg godt undvære.
Der fik du liiiiiiige markeret dig på negativ vis med dine generaliseringer... :thumbsdown:
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af Lindvang » 12. sep 2008, 09:33

MrBangDK skrev:
BoT skrev:Men udover, at Bang kan lide ballet, Sushi og melodi grand prix, hvad er konklusionen for lørdagen så? Jeg dukker op ved 15-tiden - perifære engelske midter-kampe kan jeg godt undvære.
Der fik du liiiiiiige markeret dig på negativ vis med dine generaliseringer... :thumbsdown:
Manden har jo ret, generalisering eller ej... ;)

Jeg synes i øvrigt at hr. BoT fremstår som en fesen karl i dette indlæg! Du behøver jo ikke at SE den første kamp, bare du drikker øl!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB - AGF på Utopia

Indlæg af Gerrard » 12. sep 2008, 11:06

Børme skrev:Jeg kommer til PL kampen, når United rundsmadre Liverpool :cool: og er med på resten af lørdagens program også :thumbsup:

Glæder mig super meget til lørdag :aabfan:
Den unge Hr. Børme har tilsyneladende mistet hukommelsen, så lad mig genopfriske den.

Faktum: Din Pirates-trøje er stadig i min varetægt.
Hvad en United-sejr og efterfølgende hoveren fra din side medfører? At jeg bibeholder din Pirates-trøje i min varetægt.
Hvad du kan gøre ved det? Intet, så træd varsomt.
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Besvar