Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
ksorensen
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 24. apr 2008, 11:06

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af ksorensen » 6. sep 2008, 20:22

Rolig nu :) Er sgu bare bare lidt skuffet over, at der skal være lodtrækning til billetter. Får jeg ikke billet så er det bare ærgeligt, men kan da trøste mig med at Eamon serverer DK´s bedste Guinness.. :aabfan:

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af BoT » 7. sep 2008, 12:28

ksorensen skrev:Rolig nu :) Er sgu bare bare lidt skuffet over, at der skal være lodtrækning til billetter. Får jeg ikke billet så er det bare ærgeligt, men kan da trøste mig med at Eamon serverer DK´s bedste Guinness.. :aabfan:
ASC skulle altså hellere garantere, at DU fik en billet? Jaja...

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Agge » 14. sep 2008, 23:14

Jeg er i hvert fald klar til Manchester kampen!!

Har lige fået billetmailen!!! :D

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 410
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Magnussen » 15. sep 2008, 10:17

Samme :)

Håber seriøst at ASC-Kbh stabler en bus på benene!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af MrBangDK » 15. sep 2008, 10:22

Mojn,

Grundet den lave forhåndsinteresse (10-15stk) og den relativt høje pris på buskørsel til Aalborg, vil ASC København desværre ikke være i stand til at tilbyde kørsel i forbindelse med Manchester United kampen. Vi vil skulle ramme et antal der lyder på 40-45 før vi kan få det til at køre bare nogenlunde rundt…

En hurtig opringning til DSB afslører, at der ved hurtig bestilling kan købes DSB Orange billetter til ca. 250kr. Købes normal pris billetter, og er man mere end 8 der rejser sammen, så kan man få en grupperabat på ca. 30%!! Det er jo også værd at tage med..

Vi beklager, at det ikke bliver muligt med buskørsel denne gang. Vi vil snarest sende en mail om eventuelt interesse i de kommende to opgør i gruppespillet i CL.

På vegne af bestyrelsen, ASC København

Michael
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Agge » 15. sep 2008, 17:22

Hvis man snupper en DSB orange endagsbillet kommer prisen for turen t/r ned på små 390(ca) kr.
Ca. 210 hvis man har Wildcard!

Synes man skulle tjekke stemningen for sådan en tur af på Utopia på onsdag, og så vil jeg sgu gerne stå for det praktiske i forbindelse med kontakt til DSB osv.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af MrBangDK » 15. sep 2008, 17:42

Agge skrev:Hvis man snupper en DSB orange endagsbillet kommer prisen for turen t/r ned på små 390(ca) kr.
Ca. 210 hvis man har Wildcard!

Synes man skulle tjekke stemningen for sådan en tur af på Utopia på onsdag, og så vil jeg sgu gerne stå for det praktiske i forbindelse med kontakt til DSB osv.
Fed idé og godt initiativ!! - vær blot opmærksom på, at der er et begrænset antal af DSB orange billetter, så I skal nok handle stærkt!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Agge » 15. sep 2008, 17:50

MrBangDK skrev:
Agge skrev:Hvis man snupper en DSB orange endagsbillet kommer prisen for turen t/r ned på små 390(ca) kr.
Ca. 210 hvis man har Wildcard!

Synes man skulle tjekke stemningen for sådan en tur af på Utopia på onsdag, og så vil jeg sgu gerne stå for det praktiske i forbindelse med kontakt til DSB osv.
Fed idé og godt initiativ!! - vær blot opmærksom på, at der er et begrænset antal af DSB orange billetter, så I skal nok handle stærkt!
Jep.. Fra i går aftes til i dag er de blevet udsolgt for den dato.. Det ku selvfølgelig være tilfældig.. Men alligevel....
Så nupper jeg et par Wildcard billetter... Men det må stadig være muligt at få arrangeret noget gruppe transport og -rabat!

Under alle omstændigheder vil jeg gerne give DSB et kald på torsdag!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af MichaelLarsen » 15. sep 2008, 17:55

Er der dukket en egentlig tilmelding/interesse op, nu hvor der er trukket lod om billetterne og folk VED, at de skal til Aalborg og ikke blot er i lodtrækning? ..... og af hvad koster sådan en bette bus i forhold til DSBs gruppebilletter?
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:30
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af GregersP » 15. sep 2008, 18:00

MichaelLarsen skrev:Er der dukket en egentlig tilmelding/interesse op, nu hvor der er trukket lod om billetterne og folk VED, at de skal til Aalborg og ikke blot er i lodtrækning? ..... og af hvad koster sådan en bette bus i forhold til DSBs gruppebilletter?
Jeg skal derop til Celtic-kampen og kunne måske være interesseret i en bus. Sandsynligheden er dog nok størst for at jeg tager en flyver derop (grundet arbejde).
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af MrBangDK » 15. sep 2008, 18:52

MichaelLarsen skrev:Er der dukket en egentlig tilmelding/interesse op, nu hvor der er trukket lod om billetterne og folk VED, at de skal til Aalborg og ikke blot er i lodtrækning? ..... og af hvad koster sådan en bette bus i forhold til DSBs gruppebilletter?
Mojn Hr. Larsen..

Efterspørgslen er steget med 3-5 stykker.. så der er lang vej op til 35. Problematikken ligger i, at alle gerne vil til Aalborg og tage del af opvarmningen og mærke stemningen. Såfremt vi gør det, så skal vi, grundet køre/hviletidsbestemmelser, have to chauffører med.. og det koster $$$.. Ved 35 tilmeldinger kan vi ramme en pris på omkring 550kr - forudsat, at vi får en bus der passer lige på det antal.. og det er lidt problematisk at satse på med så kort varsel.

Håber det var svar nok :thumbsup:

Edit: en billet til Aalborg koster ca. 250 hver vej, hvis man laver den som en gruppebillet! Der er også altid Rute 888 - Københavnerbussen.. De er bare ikke så glade for at man drikke i bussen :cheers:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af MichaelLarsen » 15. sep 2008, 19:02

Hr. Bang det lyder godt nok lidt vildt med næsten 20.000 kr., for en bus til 35 passagerer, men det er nok derfor jeg tit vælger den "private"!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af MrBangDK » 15. sep 2008, 19:09

MichaelLarsen skrev:Hr. Bang det lyder godt nok lidt vildt med næsten 20.000 kr., for en bus til 35 passagerer, men det er nok derfor jeg tit vælger den "private"!
Kort varsel og kørsel med fodbold fans er ikke busselskabernes livret! specielt ikke her på Sjælland. Prisforskellen på at booke en bus på Sjælland eller Aalborg (Tylstrup) er ca. 5000kr! :@
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af MichaelLarsen » 15. sep 2008, 19:41

Er leje af bus overvejet/undersøgt...... vi finder en chaufføruniform til Kallehave og giver ham 3-4 Guinness, så kan han sg. nok køre sådan en bus :D
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Agge » 17. sep 2008, 17:32

Efter den lille snak med Dejlige Doris fra DSB Billetsalg er der lidt overblik over rejsemulighederne!

Det billigeste vil være wildcard-rejser da det betyder halv pris.. Hvis man skal op til alle hjemmekampene, og er under 26 vil det kunne betale sig at købe et wildcard for de tre tog ture!!
Så kan transporten til hver kamp klares for 388 kr...

Næstbilligst vil være DSB Orange.. Så vil tur/retur koste 558 kroner.. Og det er inklusiv de obligatoriske pladsbilletter.. Her er vi dog ikke sikre på at få lov til at sidde sammen med andre AaB fans selvom vi er en gruppe der bestiller samtidig...
Det er selvfølgelig forudsat at der er DSB Orangebilletter nok til turen!

Alternativt vil en grupperejse tur/retur for 15 person (det var Doris' og mit eksempel) koste 7520 (501,33 kr/person).. Efterfølgende kan min hovedregning så se, at det bliver billigere end Orangebilletterne.. Selvom Doris påstod noget andet..
Med en grupperejse kan vi få lov til at sidde sammen alle sammen!

Forslaget herfra må være en grupperejse for de der har lyst til at tage turen samlet, med afgang fra København H. kl. 10:50 (ankomst: 15:19) eller 11:50 (ankomst: 16:19), og hjemrejse fra Aalborg kl. 00:10 (ankomst i København 05:36).
En enkeltbillet fra Aalborg til København koster 348,- (uden pladsbillet), mens en Orangebillet, hvis der er nogle tilbage), koster 279,-.

Personligt har jeg allerede Wildcard og kan derfor ikke selv være en del af "Gruppen" men jeg skal da nok ringe til Doris igen, hvis der er stemning for at rejse sammen i aften!

Er man under 16 eller pensionist er der særlige rabatter...

Lindvang

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Lindvang » 17. sep 2008, 17:33

Hvad så, hvis man er under 16 OG pensionist?

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Agge » 17. sep 2008, 17:43

Lindvang skrev:Hvad så, hvis man er under 16 OG pensionist?
Så kører man gratis!

Lindvang

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Lindvang » 17. sep 2008, 17:54

Agge skrev:
Lindvang skrev:Hvad så, hvis man er under 16 OG pensionist?
Så kører man gratis!
For dén præstation har man sgu også fortjent det!

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 410
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Magnussen » 18. sep 2008, 11:00

Ok, så faldt der lige en appelsin ned i AaB-hatten!!!

Sterling har et mega-tilbud idag, og KUN i dag! Fra den 28/9 til den 30/11 er der flybilletter fra 172kr for Aalborg til Kbh. 128 for Kbh. til Aalborg!

Har lige bestilt 3xretur med afgang ved 16-tiden fra Kbh, og retur fra Aalborg næste morgen kl. 7 eller 7.30. Alle 3 kampe, og ingen feriedage brugt, JA TAK! :)

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg

Indlæg af Agge » 18. sep 2008, 12:00

Kanon tilbud! Hvis ikke der er muligt:

På Utopia i går var der lidt blandet stemning omkring transporten til hjemmekampene!

Men blev enig med 8 andre om at tage toget 11:50 fra København H!! Så tag med der!!!

Vi bestiller ikke pladsbilletter da der burde være masser af plads i toget på det tidspunkt! Og så alle der skal derop på det tidspunkt finde sammen i toget!


De fleste tager nattoget hjem kl. 00:10...

Besvar