FCK-AaB warm up på Utopia

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: FCK-AaB warm up på Utopia

Indlæg af BoT » 20. sep 2008, 14:57

Lindvang skrev:
BoT skrev:Lindvang er for gammel til både ironi og pink.
Men han er dog yngre end jer begge... Og hader åbenbart også mere at se AaB blive slagtet i Parken...
Siden hvornaar er det blevet fastslaet som faktum, at du er en rask ungersvend yngre end andre ellers nydelige debattoerer herinde (sorry for dobbelt a som aa, men min bandit-soen har haft sine smaa beskidte haender i gang paa mit keyboard, og han har faaet givet temmelig mange taster nye vaerdier l;[o';lol,[p8&*(&*)!!!!

Elegia

Re: FCK-AaB warm up på Utopia

Indlæg af Elegia » 20. sep 2008, 15:38

Lindvang skrev:Jeg HADER bare at se kampene mod FCK, for de gør mig som oftest i elendigt humør. Tager den på tekst-tv efter kampen!
(...)
Omvendt vil jeg sige, at jeg helt sikkert regner med at komme på Utopia, men at det er mere tvivlsomt med Parken...
(...)
Men han er dog yngre end jer begge... Og hader åbenbart også mere at se AaB blive slagtet i Parken...
Er konklusionen så, at man kun skal komme på stadion til de store kampe - men ikke dem, der er FOR store, da AaB i disse risikerer at tabe?

Og hvorfor dog se kampen på en bar, når den spilles på et stadion i samme by?

Og hvordan spiller udmeldingerne sammen med fx dette citat fra torsdag, hvor passion efterlyses?
Lindvang skrev:Der mangler passion og der kunne den almindelige AaB-fan (det HEDDER AaB), lære noget af fx dine medfans i Århus. Dog snakker vi om dem, der hedder 5-6000+, for der er en kerne, der ser ALT live! Men afgjort, det kunne være MEGET bedre."
For at sige det på ækelt reklamesprog: kom nu ind i kampen, Lindvang den Ungdommelige !

Lindvang

Re: FCK-AaB warm up på Utopia

Indlæg af Lindvang » 20. sep 2008, 16:00

BoT skrev:
Lindvang skrev:
BoT skrev:Lindvang er for gammel til både ironi og pink.
Men han er dog yngre end jer begge... Og hader åbenbart også mere at se AaB blive slagtet i Parken...
Siden hvornaar er det blevet fastslaet som faktum, at du er en rask ungersvend yngre end andre ellers nydelige debattoerer herinde (sorry for dobbelt a som aa, men min bandit-soen har haft sine smaa beskidte haender i gang paa mit keyboard, og han har faaet givet temmelig mange taster nye vaerdier l;[o';lol,[p8&*(&*)!!!!
Man kan jo se, at du er gammel på den måde du skriver. Og lad være at skyde skylden på din søn, det er uværdigt ;)

Edit: Efter et lille kig på book'en, kan jeg jo konstatere, at du er en kende yngre, hvilket jeg jo må indrømme, at jeg godt vidste, hehe...

Du virker jo bare så myndig og voksen! Baby, bil, bolig, båd og arbejde!

Lindvang

Re: FCK-AaB warm up på Utopia

Indlæg af Lindvang » 20. sep 2008, 16:03

Elegia skrev:
Lindvang skrev:Jeg HADER bare at se kampene mod FCK, for de gør mig som oftest i elendigt humør. Tager den på tekst-tv efter kampen!
(...)
Omvendt vil jeg sige, at jeg helt sikkert regner med at komme på Utopia, men at det er mere tvivlsomt med Parken...
(...)
Men han er dog yngre end jer begge... Og hader åbenbart også mere at se AaB blive slagtet i Parken...
Er konklusionen så, at man kun skal komme på stadion til de store kampe - men ikke dem, der er FOR store, da AaB i disse risikerer at tabe?

Og hvorfor dog se kampen på en bar, når den spilles på et stadion i samme by?

Og hvordan spiller udmeldingerne sammen med fx dette citat fra torsdag, hvor passion efterlyses?
Lindvang skrev:Der mangler passion og der kunne den almindelige AaB-fan (det HEDDER AaB), lære noget af fx dine medfans i Århus. Dog snakker vi om dem, der hedder 5-6000+, for der er en kerne, der ser ALT live! Men afgjort, det kunne være MEGET bedre."
For at sige det på ækelt reklamesprog: kom nu ind i kampen, Lindvang den Ungdommelige !
1. Nej, det drejer sig kun om FCK og det er ikke noget nyt. Jeg hader kampene mod FCK og det er så uanset, om de var store eller små, lå først eller sidst! Det forstår du nok ikke...

2. Læs ovenover.

3. Da jeg boede i Aalborg så jeg alle kampe, medmindre jeg var decideret forhindret og ikke kunne ændre derpå. Desuden kan der nok ikke tælles mange kampe jeg ikke har set live i kbh, medmindre jeg også der har været decideret forhindret.

Men sjovt, som du har travlt ellers... :innocent:

Jeg skal nok lade være med at snakke om mærkelige undskyldninger i forbindelse med deltagelse i div. AaB-kampe, i øvrigt!

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: FCK-AaB warm up på Utopia

Indlæg af Agge » 20. sep 2008, 22:14

Ronja skrev:Hov hov.. ikke mange der er yngre end mig :P
Med sølle 22 år, må jeg bestemt være yngre :P

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: FCK-AaB warm up på Utopia

Indlæg af MrBangDK » 20. sep 2008, 23:26

Ronja skrev:Hov hov.. ikke mange der er yngre end mig :P
Unge og from.... eller???? :P
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: FCK-AaB warm up på Utopia

Indlæg af BoT » 21. sep 2008, 10:17

Lindvang skrev: Du virker jo bare så myndig og voksen! Baby, bil, bolig, båd og arbejde!
For ikke at glemme: svigtende hukommelse, impotens, begyndende glæde ved piberygning og en uforklarlig lyst til at se Amin Jensen. Det lakker langsomt mod enden.

Lindvang

Re: FCK-AaB warm up på Utopia

Indlæg af Lindvang » 21. sep 2008, 10:29

BoT skrev:
Lindvang skrev: Du virker jo bare så myndig og voksen! Baby, bil, bolig, båd og arbejde!
For ikke at glemme: svigtende hukommelse, impotens, begyndende glæde ved piberygning og en uforklarlig lyst til at se Amin Jensen. Det lakker langsomt mod enden.
Haha, ja det ser sgu sort ud! Formodentlig er du også pludselig blevet stor fan af Finn Nørbygaards vittigheder.

Elegia

Re: FCK-AaB warm up på Utopia

Indlæg af Elegia » 21. sep 2008, 14:16

Lindvang skrev:
BoT skrev:
Lindvang skrev: Du virker jo bare så myndig og voksen! Baby, bil, bolig, båd og arbejde!
For ikke at glemme: svigtende hukommelse, impotens, begyndende glæde ved piberygning og en uforklarlig lyst til at se Amin Jensen. Det lakker langsomt mod enden.
Haha, ja det ser sgu sort ud! Formodentlig er du også pludselig blevet stor fan af Finn Nørbygaards vittigheder.
Det er uden tvivl under opsejling. Men hvis BoT sådan for alvor var blevet helt forstokket og Finn Nørbygaard-glad, havde hans indlæg set sådan ud:

"For ikke at glemme: svigtende hukommelse, impotens, begyndende glæde ved piberygning, en uforklarlig lyst til at se Amin Jensen samt dårlig hukommelse. Det lakker langsomt mod enden."

Se dét er satme fesen humor!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: FCK-AaB warm up på Utopia

Indlæg af BoT » 22. sep 2008, 09:44

Elegia skrev: Det er uden tvivl under opsejling. Men hvis BoT sådan for alvor var blevet helt forstokket og Finn Nørbygaard-glad, havde hans indlæg set sådan ud:

"For ikke at glemme: svigtende hukommelse, impotens, begyndende glæde ved piberygning, en uforklarlig lyst til at se Amin Jensen samt dårlig hukommelse. Det lakker langsomt mod enden."

Se dét er satme fesen humor!
Og dog kan jeg ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet. Jeg nævner jo dårlig hukommelse to gange. Altså netop fordi, jeg har dårlig hukommelse og derfor har glemt, at jeg allerede har nævnt det. Det er da skæg.

Besvar