Hvepsene - AaB FLYTTET!

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af MrBangDK » 25. sep 2008, 12:58

ThomasKallehave skrev:Desværre, sådan som jeg kører i droche skal jeg tjene en masse penge, så jeg sidder på kontoret og følger kampen på bold.dk!

Plastikfan... Er det ikke sådan det plejer at lyde når jeg er forhindret af samme grund?

Stop nu i to.. Jeg tror ikke helt I har føling med hvad der foregår på fanscenen i København, nu hvor I bor på NørrebronX ;) - eller er det NV Kallehave reciderer i?

JEG BOR IKKE I FÅKING NORDVÆÆÆSSTTT! JEG NAKKER DIG HVIS DU SIGER JEG BOR I NORDVÆÆÆÆSSTTTT!!?
Du bor i Nordvest-hest... og du kan ikke finde ud af at quote.. det grænser til det PINLIGE!! Få nu lige styr på fanscenen først, og så kan du komme tilbage, når du ved lidt om den... :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af Gerrard » 25. sep 2008, 13:14

Bang bor så usselt, at han ikke engang tør at offentliggøre det herinde, set DÉT er pinligt!

Thomas Plastikhave - vi fans er i Brønshøj i morgen, hvis du skulle undre dig. Det må være i din baghave, såfremt Bang taler sandt om dig og NV.
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af MrBangDK » 25. sep 2008, 13:20

Gerrard skrev:Bang bor så usselt, at han ikke engang tør at offentliggøre det herinde, set DÉT er pinligt!

Thomas Plastikhave - vi fans er i Brønshøj i morgen, hvis du skulle undre dig. Det må være i din baghave, såfremt Bang taler sandt om dig og NV.
For satan - det havde jeg da ikke set!! Men nu er det på.. Jeg skammer mig ikke over min bopæl, postnummer, matrikel, husets farve, etc. Det er kun Kallehave som ikke vil stå ved sin tætte tilknytning til ghettoen..
Ska' vi hak'?

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af ThomasKallehave » 25. sep 2008, 13:47

MrBangDK skrev:
Gerrard skrev:Bang bor så usselt, at han ikke engang tør at offentliggøre det herinde, set DÉT er pinligt!

Thomas Plastikhave - vi fans er i Brønshøj i morgen, hvis du skulle undre dig. Det må være i din baghave, såfremt Bang taler sandt om dig og NV.
For satan - det havde jeg da ikke set!! Men nu er det på.. Jeg skammer mig ikke over min bopæl, postnummer, matrikel, husets farve, etc. Det er kun Kallehave som ikke vil stå ved sin tætte tilknytning til ghettoen..
JEG HADER JER ALLESAMMEN! ENDNU MERE I MORGEN EFTERMIDDAG. MEN TIRSDAG AFTEN ELSKER JEG JER ALLESAMMEN!eller holder meget af....eller gir gerne en øl......eller noget!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af MrBangDK » 25. sep 2008, 13:48

ThomasKallehave skrev:
MrBangDK skrev:
Gerrard skrev:Bang bor så usselt, at han ikke engang tør at offentliggøre det herinde, set DÉT er pinligt!

Thomas Plastikhave - vi fans er i Brønshøj i morgen, hvis du skulle undre dig. Det må være i din baghave, såfremt Bang taler sandt om dig og NV.
For satan - det havde jeg da ikke set!! Men nu er det på.. Jeg skammer mig ikke over min bopæl, postnummer, matrikel, husets farve, etc. Det er kun Kallehave som ikke vil stå ved sin tætte tilknytning til ghettoen..
JEG HADER JER ALLESAMMEN! ENDNU MERE I MORGEN EFTERMIDDAG. MEN TIRSDAG AFTEN ELSKER JEG JER ALLESAMMEN!eller holder meget af....eller gir gerne en øl......eller noget!
Og så har du så er du INTERNET SUR MED CAPS LOOK I BUND!!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af Konsulenten » 25. sep 2008, 13:50

Jeg kommer også. Hvem kan anbefale en gedigen beværtning i nærheden af Tingbjerg Idrætspark, såfremt man skulle få tid til at nyde en kølig pivert inden kick off?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af ThomasKallehave » 25. sep 2008, 14:01

Konsulenten skrev:Jeg kommer også. Hvem kan anbefale en gedigen beværtning i nærheden af Tingbjerg Idrætspark, såfremt man skulle få tid til at nyde en kølig pivert inden kick off?
Med mit kendskab til Brønshøj er det vist en selvmodsigelse!!!!!! :cheers:

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af Konsulenten » 25. sep 2008, 14:07

ThomasKallehave skrev:
Konsulenten skrev:Jeg kommer også. Hvem kan anbefale en gedigen beværtning i nærheden af Tingbjerg Idrætspark, såfremt man skulle få tid til at nyde en kølig pivert inden kick off?
Med mit kendskab til Brønshøj er det vist en selvmodsigelse!!!!!! :cheers:
Med gedigen mener jeg naturligvis en bodega som i 70erne og ikke den slags steder, som serverer Somersby, sushi og strip ala mand. Så kunne jeg bare have spurgt Mr. Bang jo.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af MrBangDK » 25. sep 2008, 14:13

Konsulenten skrev:
ThomasKallehave skrev:
Konsulenten skrev:Jeg kommer også. Hvem kan anbefale en gedigen beværtning i nærheden af Tingbjerg Idrætspark, såfremt man skulle få tid til at nyde en kølig pivert inden kick off?
Med mit kendskab til Brønshøj er det vist en selvmodsigelse!!!!!! :cheers:
Med gedigen mener jeg naturligvis en bodega som i 70erne og ikke den slags steder, som serverer Somersby, sushi og strip ala mand. Så kunne jeg bare have spurgt Mr. Bang jo.
Somersby og strip kender jeg ikke noget til - men sushi ved jeg en masse om!! Bare spørg Lindvang...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af Gerrard » 25. sep 2008, 14:14

MrBangDK skrev: Og så har du så er du INTERNET SUR MED CAPS LOOK I BUND!!!!
Og Bang - du mangler en til at gennemlæse dine indlæg, før du poster dem, for dét der gav ingen mening!

I øvrigt - hvor sidder "CAPS LOOK" på tastaturet? Og er det en funktion/kommando som kigger efter store bogstaver?
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af Gerrard » 25. sep 2008, 14:21

Konsulenten skrev:Jeg kommer også. Hvem kan anbefale en gedigen beværtning i nærheden af Tingbjerg Idrætspark, såfremt man skulle få tid til at nyde en kølig pivert inden kick off?
Jeg er heller ikke nede med Tingbjerg, men de må vel kunne diske op med et brunt værtshus eller lign. Skulle mene der var rigeligt at disponentenheder derude for at sådanne kunne eksistere...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af MichaelLarsen » 25. sep 2008, 21:26

Har 3 pladser i bilen fra Amager eller opsamling på vej Amager-HCAB-Bispeengbuen-Hillerødmotorvejen, hvis nogen mangler transport til den vigtige kamp mod Brønshøj. Forventet afgang kl. 15 :aabfan:

og lad så være med at drille Kallehave :@
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 14:48
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af Asger » 26. sep 2008, 08:51

MichaelLarsen skrev:Har 3 pladser i bilen fra Amager eller opsamling på vej Amager-HCAB-Bispeengbuen-Hillerødmotorvejen, hvis nogen mangler transport til den vigtige kamp mod Brønshøj. Forventet afgang kl. 15 :aabfan:

og lad så være med at drille Kallehave :@
Hvis jeg må drille Kallehave lidt, vil jeg gerne køre med ;) Lander 14:15, men hvor på Amager skal jeg hoppe på? Vil hen og sove, og jeg får nok ikke tjekket min PB inden afgang, så jeg dumper lige mit nummer til dig i en PB nu.

/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af Agge » 26. sep 2008, 14:00

Er der egentlig nogen der har fundet et godt værtshus i nærheden?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af MichaelLarsen » 26. sep 2008, 14:40

Jeg sad lige og kiggede efter det samme, men er ikke faldet over et valg eller nogen har nævnt det, men mon ikke vi kan købe en øl i deres klubhus :thumbsup:
Non scholae, sed vitae discimus

Besvar