ASCKBH: Prematch i Farum

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
ASCKBH
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 10. mar 2008, 15:29

ASCKBH: Prematch i Farum

Indlæg af ASCKBH » 20. mar 2010, 17:04

Når AaB på lørdag den 27. marts 2010 besøger Farum for at spille mod FC Nordsjælland har ASC København arrangeret prematch-arrangement.

Således har vi lavet en aftale med FC Nordsjælland om, at alle AaB-fans er velkomne i FCN-baren, som ligger i stueetagen ved hovedindgangen til Farum Park. I tidsrummet fra kl. 15.00-16.00 er der Happy Hour med fadøl til DKK 20,-. Undervejs i arrangementer håber vi på at kunne byde velkommen til enten Lynge eller en anden af folkene omkring holdet.

ASC arrangerer naturligvis bustur til kampen fra Aalborg, og denne bus ankommer til prematch-arrangementet ca. kl. 15.00. Vi arrangerer ikke selv bustur til netop denne kamp i Farum, men erfaringerne siger, at en del AaB-fans altid plejer at dukke op på Farum Park!

Bemærk, at arrangementet er åbent for alle AaB-fans. ASC-medlemskab er således ikke en betingelse for at møde op til prematch-arrangementet.

Vi håber rigtig mange AaB-fans vil troppe op. Ikke alene til kampen, men også til prematchen, så vi kan komme i den helt rigtige stemning inden vi - som sædvanligt - skal have de 3 point med os hjem!

Mvh
AaB Support Club
ASC København
Følg ASC København på Facebook: www.facebook.com/asckbh.
Vær opmærksom på, at ASC København ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til asckbh@aabsupportclub.dk.

Lindvang

Re: ASCKBH: Prematch i Farum

Indlæg af Lindvang » 20. mar 2010, 17:38

I har sgu lagt godt fra land i år, må jeg sige.

Flot at se, at I ikke bare er nogle hængerøve længere!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: ASCKBH: Prematch i Farum

Indlæg af MrBangDK » 21. mar 2010, 07:13

Klasse arrangement.... Undrer mig bare over, at der ikke er rødvin til happy hour. Det ville være i Brixtoftes ånd :)

Jeg melder mig i hvert fald klar den dag...
Ska' vi hak'?

ASCKBH
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 10. mar 2008, 15:29

Re: ASCKBH: Prematch i Farum

Indlæg af ASCKBH » 25. mar 2010, 22:27

Vi har netop fået bekræftet, at Lynge kigger forbi på et tidspunkt mellem tre og fire til en snak om dagens kamp.

Vi håber at se rigtig mange af jer til arrangementet og kampen, så vi kan hjælpe AaB med at skaffe de tre vigtige point!
Følg ASC København på Facebook: www.facebook.com/asckbh.
Vær opmærksom på, at ASC København ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til asckbh@aabsupportclub.dk.

Besvar