Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 16:09

JFL skrev:Bliver den tog-tur til noget, Bang?

Facebook linket virker ikke for mig...
Nope.. Havde sgu lige glemt at melde det herinde.

Der var ikke nok tilslutning, og så var der en masse fra Aalborg der meldte sig til eventen fordi de har tænkt sig at komme til Næstved. Lidt svært at få et overblik!

Nå, men jeg skal stadig med det tog som står nævnt længere oppe, og mon ikke der er andre der også skal? Jeg står ved DSB info boksen kl. 17.00..

Bang
Ska' vi hak'?

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Kasper Møller » 21. sep 2010, 17:01

MrBangDK skrev:(...), og så var der en masse fra Aalborg der meldte sig til eventen fordi de har tænkt sig at komme til Næstved. Lidt svært at få et overblik!

Kunne man så fremover overveje kun at invitere folk fra København, hvis det er?! Jeg selv fik en invitation (husker ikke om jeg svarede og i givet fald hvad).

Ses i Næstved...

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div

Indlæg af JFL » 21. sep 2010, 17:09

MrBangDK skrev:

Der var ikke nok tilslutning, og så var der en masse fra Aalborg der meldte sig til eventen fordi de har tænkt sig at komme til Næstved. Lidt svært at få et overblik!

Nå, men jeg skal stadig med det tog som står nævnt længere oppe, og mon ikke der er andre der også skal? Jeg står ved DSB info boksen kl. 17.00..

Bang
Okay, men så er prisen vel på 200 t/r, eller er det bare mig, der ikke kan finde det til 140?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 18:18

Kasper Møller skrev:
MrBangDK skrev:(...), og så var der en masse fra Aalborg der meldte sig til eventen fordi de har tænkt sig at komme til Næstved. Lidt svært at få et overblik!

Kunne man så fremover overveje kun at invitere folk fra København, hvis det er?! Jeg selv fik en invitation (husker ikke om jeg svarede og i givet fald hvad).

Ses i Næstved...
Det kunne man godt.. Men på det tidspunkt var der ikke nogen ASC tur, og derfor kunne det være, at der var nogen der ville med sydover fra hovedstaden. Og så var der rigtigt mange der pludselig svarede, selvom de ikke var på den oprindelige invitationsliste..

Desuden kunne man også læse indholdet af eventen og se, at det inkluderede togtur - og i det mindste svare, når man efterfølgende får en mail hvor man bliver bedt om kun at sige ja, hvis man skal med toget... Det kræver lidt tankevirksomhed, men det burde da kunne lade sig gøre - vi er jo trods alt ikke fra Pestegnen!! :)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 18:18

JFL skrev:
MrBangDK skrev:

Bang
Okay, men så er prisen vel på 200 t/r, eller er det bare mig, der ikke kan finde det til 140?
Det lyder rigtigt. Jeg fik en Orange til 148kr retur.
Ska' vi hak'?

Besvar