Afslutning

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Lindvang

Afslutning

Indlæg af Lindvang » 12. okt 2009, 19:07

Skulle vi ikke igen have en afslutning a la sidste år:
Billede

Det gik jo meget godt med bajere, snaps og håndmadder.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Afslutning

Indlæg af MichaelLarsen » 12. okt 2009, 19:10

Jo, det er vel en meget god ide. Jeg ved, at Louise og Eamonn har planer om at arrangere en julefrokost, men lad os arbejde videre på det!
Hvem er ham med brillerne :S
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Re: Afslutning

Indlæg af Lindvang » 12. okt 2009, 19:15

MichaelLarsen skrev:Jo, det er vel en meget god ide. Jeg ved, at Louise og Eamonn har planer om at arrangere en julefrokost, men lad os arbejde videre på det!
Hvem er ham med brillerne :S
Det ved jeg ikke, men han var stærkt truende!

Lad os det. Det var jo super-fedt sidste år!

Garderen
1. div
1. div
Indlæg: 364
Tilmeldt: 11. maj 2007, 18:55
Geografisk sted: lorteøen

Re: Afslutning

Indlæg af Garderen » 12. okt 2009, 21:32

synes det lyder som en god ide.

Er det ikke Find Holger?

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Afslutning

Indlæg af Konsulenten » 13. okt 2009, 00:34

Jeg kan også lokkes. En dato så hurtigt som muligt vil sikkert øge deltagelsen. Samt snaps.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Afslutning

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. okt 2009, 11:25

Det er jo så heldigt, at den sidste kamp i efteråret er en lørdagskamp mod Søndertyske den 5 december. Er det ikke nærmest perfekt til en afslutning?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Afslutning

Indlæg af MichaelLarsen » 13. okt 2009, 12:45

Poker-One-Kenobi skrev:Det er jo så heldigt, at den sidste kamp i efteråret er en lørdagskamp mod Søndertyske den 5 december. Er det ikke nærmest perfekt til en afslutning?
Det lyder som et rigtig godt forslag, som vi kan arbejde videre med :cheers:
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Afslutning

Indlæg af MichaelLarsen » 13. okt 2009, 16:27

Just hjemvendt fra endnu en hård arbejdsdag(hvem der bare var skolelærer eller studerende) :S og en smut forbi til en kold øl på Utopia!

Der er ingen planlagte arrangementer, udover fodbold lørdag den 5. december, hvorfor jeg i samråd med Louise og Eamonn har sat "AaB-fans på Utopia" til juleafslutning på denne dag.
Et foreslag til et foreløbigt program kunne være julefrokost med øl og snaps fra kl. 15(maden til fornuftig pris arrangeres af Louise i samarbejde med et cateringfirma, som de kender), hvorunder vi kl. 17 ser AaB's sidste kamp i år mod Sønderjyske.

Så sæt kryds i kalenderen lørdag den 5. december kl. 15, så vil nærmere tilgå om tilmelding, pris og endeligt program :cheers:
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Re: Afslutning

Indlæg af Lindvang » 13. okt 2009, 16:36

MichaelLarsen skrev:Just hjemvendt fra endnu en hård arbejdsdag(hvem der bare var skolelærer eller studerende) :S og en smut forbi til en kold øl på Utopia!

Der er ingen planlagte arrangementer, udover fodbold lørdag den 5. december, hvorfor jeg i samråd med Louise og Eamonn har sat "AaB-fans på Utopia" til juleafslutning på denne dag.
Et foreslag til et foreløbigt program kunne være julefrokost med øl og snaps fra kl. 15(maden til fornuftig pris arrangeres af Louise i samarbejde med et cateringfirma, som de kender), hvorunder vi kl. 17 ser AaB's sidste kamp i år mod Sønderjyske.

Så sæt kryds i kalenderen lørdag den 5. december kl. 15, så vil nærmere tilgå om tilmelding, pris og endeligt program :cheers:
Jeg melder allerede forfald. Kan ikke den dag.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Afslutning

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. okt 2009, 16:47

MichaelLarsen skrev:Just hjemvendt fra endnu en hård arbejdsdag(hvem der bare var skolelærer eller studerende) :S og en smut forbi til en kold øl på Utopia!

Der er ingen planlagte arrangementer, udover fodbold lørdag den 5. december, hvorfor jeg i samråd med Louise og Eamonn har sat "AaB-fans på Utopia" til juleafslutning på denne dag.
Et foreslag til et foreløbigt program kunne være julefrokost med øl og snaps fra kl. 15(maden til fornuftig pris arrangeres af Louise i samarbejde med et cateringfirma, som de kender), hvorunder vi kl. 17 ser AaB's sidste kamp i år mod Sønderjyske.

Så sæt kryds i kalenderen lørdag den 5. december kl. 15, så vil nærmere tilgå om tilmelding, pris og endeligt program :cheers:
Jeg har slået et stort kryds, glimrende arbejde!

EDIT: Hård arbejdsdag? Du er hjemme klokken 16.30, og der har du allerede været ude og drikke øl for første (garanteret ikke sidste) gang idag?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Afslutning

Indlæg af MichaelLarsen » 13. okt 2009, 17:00

Det bliver hurtigt svært i november/december, så giv lige jeres besyv med i debatten, så evt. alternativer også kan drøftes, hvis ovennævnte dato er helt håbløs for de fleste?

@ Poker-One det er jo ikke længden af arbejdsdagen, der er afgørende, men hvormeget der ydes de timer, man er der ;) og jo i dag er det kun 1 øl (ude)!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Afslutning

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. okt 2009, 17:02

Det bliver umuligt at finde en dag alle kan, jeg synes det er perfekt at gøre det i forbindelse med en kamp, selvom jeg da også kan risikere at skulle melde fra hvis der er en (vigtig) julefrokost som kommer i vejen...

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 802
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Afslutning

Indlæg af Steve-Dave » 13. okt 2009, 17:16

Godt arbejde, folkens. Jeg har ikke noget i kalenderen den 5. december, og Lindvangs afbud gør jo kun datoen endnu mere oplagt.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Afslutning

Indlæg af MrBangDK » 13. okt 2009, 18:09

Jeg må også melde pas d. 5. december, da jeg er til 50-års tam tam på Fyn - til gengæld skal de her spille.. http://www.trainduo.dk/" onclick="window.open(this.href);return false; - hmmmmm......
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Afslutning

Indlæg af Lindvang » 13. okt 2009, 18:19

Jeg er klar d. 12. Og det behøver jo ikke at være i forbindelse med en kamp. Var det sidste år?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 802
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Afslutning

Indlæg af Steve-Dave » 13. okt 2009, 18:30

MrBangDK skrev:http://www.trainduo.dk
+
Train Duo skrev:Hvis vi ikke har lige netop dit yndlingsnummer på repertoiret, kan du sende nummeret til os, så lær' vi det og spiller det til din fest.
=


Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Afslutning

Indlæg af MichaelLarsen » 13. okt 2009, 19:15

Lindvang skrev:Jeg er klar d. 12. Og det behøver jo ikke at være i forbindelse med en kamp. Var det sidste år?
Nej, det var ikke i forbindelse med kamp sidste år, men problemet kan være de øvrige dage i december, hvor der allerede er arrangeret "private" julefrokoster på Utopia. Louise og Eamonn havde også fået henvendelse vedr. den 5. december, men sagde nej pga. af fodboldkampen.

Vi er jo mange, der har alle AaB's kampe stående i kalenderen, hvorfor alle disse dage er "røde" spærrede dage(nogen gange er man endda så heldig, at de falder sammen med fruens) - og det vil jo være perfekt pauseunderholdning i mad, øl og snaps indtagelsen men lad os høre, hvad de øvrige mener :thumbsup: og arbejde videre på et arrangement, der passer de fleste!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Afslutning

Indlæg af MrBangDK » 13. okt 2009, 19:20

Steve-Dave skrev:
MrBangDK skrev:http://www.trainduo.dk
+
Train Duo skrev:Hvis vi ikke har lige netop dit yndlingsnummer på repertoiret, kan du sende nummeret til os, så lær' vi det og spiller det til din fest.
=

Ha ha.. jeg sender dem sgu linket med det samme ;)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Afslutning

Indlæg af MichaelLarsen » 13. okt 2009, 19:21

Steve-Dave skrev:
MrBangDK skrev:http://www.trainduo.dk
+
Train Duo skrev:Hvis vi ikke har lige netop dit yndlingsnummer på repertoiret, kan du sende nummeret til os, så lær' vi det og spiller det til din fest.
=

Den bliver svær...... og der må være mange frugtsymboler i det nummer :)
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Afslutning

Indlæg af MrBangDK » 13. okt 2009, 19:23

Jeg er godt optaget i weekenderne op til jul (nov + dec), og kan egentligt kun d. 28. november. Regn derfor ikke med mig.. Synes i øvrigt Seniors forslag om bold + øl/snaps/ædegilde lyder som den rigtige kombi, omend jeg ikke selv kan deltage. :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Besvar