Utopia lukket og slukket!

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Utopia lukket og slukket!

Indlæg af MichaelLarsen » 11. mar 2010, 12:49

En trist meddelelse kom via mail i dag. Louise skriver, at Utopia nu officielt er lukket. De takker for 5 fantastiske år og de mange venskaber, der er opstået, de gode fodboldarrangementer og mange andre festlige tiltag.

En trist dag :'( men herfra med ønsket om det bedste for fremtiden til Louise og Eamonn. En stor tak for de mange hyggelige timer på Utopia!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af Steve-Dave » 11. mar 2010, 13:34

Den besked må lige fordøjes over et par whiskyer i morgen. Vi fik trods alt sluttet af med manér i form af en fremragende julefrokost, og hvis minderne er lidt slørede, er der jo billeddokumentation at falde tilbage på.

Nu må vi se, om vi kan finde et nyt godt mødested at følge de røde.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af MrBangDK » 11. mar 2010, 14:18

Det er virkelig en meget trist nyhed... Ærgerligt for os, men meget trist for de to, som har lagt så mange timer nede i hullet... Tror det bliver svært at finde et sted, som vil være lige så fleksible og hjælpsomme, som man oplevede med Louise og Èamonn..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1626
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af Halil » 11. mar 2010, 16:28

Ja. Det er i sandhed en kedelig dag.

Al det bedste til Eamon og Louise fremover.

Og selvom det kun var et ½ år jeg "var der", så er det stadig noget trist.

Hvor skal jeg nu se AaB henne og få en øl samtidigt sammen med andre AaB fans?
Uden Synd Ingen Frelse

Elegia

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af Elegia » 11. mar 2010, 16:41

Halil skrev:Ja. Det er i sandhed en kedelig dag.

Al det bedste til Eamon og Louise fremover.

Og selvom det kun var et ½ år jeg "var der", så er det stadig noget trist.

Hvor skal jeg nu se AaB henne og få en øl samtidigt sammen med andre AaB fans?
Der ligger et sted på Harald Jensensvej i Aalborg...

Lindvang

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af Lindvang » 11. mar 2010, 18:23

Det er nå'e værre pis! Og skide ærgerligt for de to herlige mennesker.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af BoT » 11. mar 2010, 20:47

Puha, det var sgu en bitter nyhed! Rigtig ærgerligt for alle os AaB-fans - men selvfølgelig mest ærgerligt for Eamonn og Louise. Det lyder til, det ikke har været en helt frivillig løsning?

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af Nakken » 11. mar 2010, 21:09

For fanden da! Først Carla og så det her. Det er garanteret Otto der har haft en finger med i det spil...

Nej, spøg til side, så er det fandme trist. Både Louise og Eamonn har lagt utroligt meget arbejde i at gøre stedet genialt og AaB venligt. Jeg har ikke selv været der alt for meget den sidste tid desværre. Vi får umådeligt svært ved at finde et sted, som kan tilbyde det samme ud over en kamp og en øl.
Altid AaB!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af MrBangDK » 11. mar 2010, 21:24

Spørgsmålet er, hvorledes vi går til værks med at finde et andet sted - mere, så der ikke er en masse der pludselig finder steder og prøver at lave aftaler, og så er vi pludselig spredt over hele byen..

@BoT: Det lyder helt sikkert ikke som om, at det er noget de selv ønsker. Tror personligt det er svært at få sådan en bar til at løbe rundt - lige meget hvor meget vi røvhuller smider i kassen når der er kamp.
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af Lindvang » 11. mar 2010, 22:51

MrBangDK skrev:Spørgsmålet er, hvorledes vi går til værks med at finde et andet sted - mere, så der ikke er en masse der pludselig finder steder og prøver at lave aftaler, og så er vi pludselig spredt over hele byen..

@BoT: Det lyder helt sikkert ikke som om, at det er noget de selv ønsker. Tror personligt det er svært at få sådan en bar til at løbe rundt - lige meget hvor meget vi røvhuller smider i kassen når der er kamp.
Jeg har et par idéer i nakken. Vent - slut!

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af Kristian60 » 14. mar 2010, 10:36

Et godt bud på hvor jeg kan finde ligesindede til dagens kamp?

Mojoman
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 19. jul 2005, 09:46
Geografisk sted: 2000

Re: Utopia lukket og slukket!

Indlæg af Mojoman » 14. mar 2010, 13:12

Café Sporten på Falkoner Alle 54 blev brugt som redningsplanke i mandags, da vi stod udenfor de mørklagte lokaler 15 min. før kampstart. Der var der, ifølge sidste ASC-Kbh. kamptråd, en 10 stykker der fandt sammen.
Får desværre gæster idag så kan ikke selv deltage, men har været der et par gange i efteråret, når Utopia ikke viste kampen pga. Canal 9.
Spøjst sted - vistnok asiatisk ejet, med mulighed for flere visninger, hvis der skulle være en premier league kamp med tilhørende fans på tværs på samme tidspunkt.

Besvar