Sommerfest

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
TheRock
Superliga
Superliga
Indlæg: 564
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:39
Geografisk sted: København

Sommerfest

Indlæg af TheRock » 6. jun 2010, 15:22

Jeg går lige til sagen og afslører, at jeg er AaB fan igennem mange år. Jeg bor i Albertslund, men er ikke medlem af ASC Kbh. Jeg vil dog gerne være medlem...
Jeg har dog lyst og mulighed for at holde en fest for os dejlige AaB fans, så jeg vil gerne lægge have til. Samtidig har jeg en grill, så vi kan få noget at æde og kan sagtens gi´et par kasser øl...
Så hvis man selv tager lidt mad med samt lidt at drikke, kan vi sgu få en kanon fest ud af det!
Nu ved jeg ikke hvor mange AaB fans, der er i København og omegn, men mon ikke der er flere, som vil og kan dette?
Hvad siger I?
Jeg har efter en kæmpe nedtur i mit liv fået fornyet energi og lyst til at involvere mig i ting, som jeg har tænkt længe på. Derfor vil det glæde mig såfremt, der er tilslutning til denne fest, og jeg vil også gerne knytte nogle relationer til folk fra hjemstavnen, som man har mere til fælles med... Jeg kan sgu godt savne Aalborg og dets folkefærd!
Men lad os da fyrre den af så længe vi kan og så længe vi er unge og har helbreddet med os....!?
Jeg tænker Juli, August. Hvad siger folket???
Fucking wankers!!!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Sommerfest

Indlæg af Steve-Dave » 7. jun 2010, 20:33

Jeg går lige til sagen og afslører, at jeg godt kan lide øl og godt vejr. Så efter min mening lyder havefest som en fin idé.

Lindvang

Re: Sommerfest

Indlæg af Lindvang » 7. jun 2010, 21:36

Øl, grill, godt vejr og ligesindede nordjyder. Det lyder også rigtigt fint i mine ører. August er dog at foretrække, skulle jeg mene.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Sommerfest

Indlæg af MichaelLarsen » 7. jun 2010, 21:49

TheRock det er jo et herligt initiativ :cheers: .....afsløring måske, men med 479 indlæg på debatsiden, så var det vist luret alligevel, at du holder med de røde :thumbsup:

Jeg vil dog gå lige til sagen og afsløre, at jeg godt kan lide Steve-Dave, øl og godt vejr, hvilket hurtigt kunne danne grundlag for en god havefest, og hva' fan Anders Anden Matthesen er født og opvokset i Albertslund, så et eller andet derude er der tidligere kommet noget godt ud af, så hvorfor ikke!

Du kunne måske med fordel smide en mail i den gamle Utopiagruppe: http://www.facebook.com/profile.php?id= ... all&ref=ts, da det er mit indtryk at flere AaB-fans i København holder ferie fra debatten.
Non scholae, sed vitae discimus

Besvar