Efteråret fra København?

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Efteråret fra København?

Indlæg af Yankee » 6. jul 2010, 21:44

Nu er der kun 1½ uge til den ny sæson starter og vi er jo begunstiget med tre hurtige kampe i hovedstadsområdet.

Jeg håber dog ikke jeg er den eneste, der så småt sidder og planlægger fri til efterårets kampe, og kigger på fly- og orangebilletter. Derfor ville det være helt kanon hvis ASC Kbh kunne løfte sløret for hvilke kampe man planlægger noget bustransport til? Herning ude d. 16/8 er vel oplagt da det er ASC's jubilæumstur. Derudover er der jo 2x Randers, Haderslev og ikke mindst en julefrokosttur til gode gamle Odense.

På forhånd tak og med ønsket om en god sæson

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Yankee » 17. jul 2010, 18:53

Nu er det efterhånden ved at være oppe over hvis man vil have nogle billige DSB-billetter, så jeg tillader mig igen at spørge om der er planer om bustur til ASC-jubilæumskampen i Herning 16/8??

Jeg er godt klar over at der er en måned til kampen, men jeg tror(håber?) vi er mange, der er langt i forberedelserne og som allerhelst ville med ASC Kbh derover :)

Ses i Lyngby!

Brugeravatar
Durianz
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 3. sep 2008, 18:53
Geografisk sted: Hamburg

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Durianz » 17. jul 2010, 19:29

Da kampen i Herning er en mandagskamp har ASC Kbh valgt ikke at arrangere tur.
Vi er i gang med at vurdere hvilke udekampe vi vil arrangere og skal nok melde ud snarest.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Yankee » 17. jul 2010, 19:56

Okay, det var ærgerligt :)

Men tak for respons det var dejligt !

Mojoman
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 19. jul 2005, 09:46
Geografisk sted: 2000

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Mojoman » 18. jul 2010, 09:06

Hejsa

Jeg har ikke helt fundet ud af, om vi har vedtaget et nyt fælles samlingssted til at se de AaB-kampe i fjerneren vi ikke selv kan være til stede til.
Hvis budrunden stadig er åben har jeg et forslag.
Grundet min kones tilhørsforhold til et bestemt land, har jeg lige tilbragt en del af min ferie med at se VM-kampe på Café Brasil på Peter Bangs Vej 29.

Der må siges at være rigtig gode forhold. To storskærme (altså med projektor) samt yderligere to Tv-skærme. Canal 9 er i programpakken.
Væggene er prydet af billeder med diverse brasilianske landshold og fodboldspillere, Rio de Janeiro klubben Flamengo og et enkelt hyldestbanner til F1 køreren Ayrton Senna.

http://www.cafebrasil.dk/

Stedet drives af Barbara og Ib (Nej, ikke Simonsen ;O), som har haft det i et tocifret antal år. Stemningen er lidt den der sydlandske, hvor folk dropper forbi og hænger ud og ”ordner” verdenssituationen, men der er også fuldt menukort med brasilianske specialiteter, deriblandt nogle gode bøffer. Brasiliansk oksekød går jo ikke for at være det dårligste og Ib er gammel slagter og har et kød en gros salg ”on the side”. Vores tradition med grillarrangementer kan også holdes i hævd, da stedet tit afholder ”Churrascos”, som direkte oversat er grillaftener. Så bliver der smækket en ordentlig grill op udenfor. Jeg kan varmt anbefale chilipølserne. De sparker røv.

Jeg fik lejlighed til at hører ham ad om, hvad han ville sige til, hvis det skulle blive aktuelt, at vi kom forbi; også set i lyset af visse FCK-faciliteter længere nede af vejen. Det skulle der ikke være nogen problemer i. Der har kun været nogle lejlighedsvise arrangementer omkring FCK-Brøndby kampe, altså ikke noget fast. Der udover har der været besøg af de brasilianske FCK-spillere, mest tydeliggjort ved et par autografkort, der hænger over baren.
Hvis vi skulle beslutte os til at prøve det af, vil han gerne lave et tilbud med ølkort. Fire fadøl eller brasiliansk flaskeøl for 100 kroner. Han er også klar på at vi pynter lidt op med AaB-gear, hvis vi skulle få lyst til det.

Transportmæssigt ligger det selvfølgelig lidt længere væk fra centrum end hedengangne Utopia, men der er under 800 m både til Fasanvej og Lindevang metrostationer. Bus 15 kører ad Peter Bangs Vej og stoppestedet Lindevangs Allé er 50 m fra caféen.
Hvad siger I til det – kunne det være noget?
/Hans B

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Søndergaard » 18. jul 2010, 12:55

Mojoman skrev:Hejsa

Jeg har ikke helt fundet ud af, om vi har vedtaget et nyt fælles samlingssted til at se de AaB-kampe i fjerneren vi ikke selv kan være til stede til.
Hvis budrunden stadig er åben har jeg et forslag.
Grundet min kones tilhørsforhold til et bestemt land, har jeg lige tilbragt en del af min ferie med at se VM-kampe på Café Brasil på Peter Bangs Vej 29.

Der må siges at være rigtig gode forhold. To storskærme (altså med projektor) samt yderligere to Tv-skærme. Canal 9 er i programpakken.
Væggene er prydet af billeder med diverse brasilianske landshold og fodboldspillere, Rio de Janeiro klubben Flamengo og et enkelt hyldestbanner til F1 køreren Ayrton Senna.

http://www.cafebrasil.dk/

Stedet drives af Barbara og Ib (Nej, ikke Simonsen ;O), som har haft det i et tocifret antal år. Stemningen er lidt den der sydlandske, hvor folk dropper forbi og hænger ud og ”ordner” verdenssituationen, men der er også fuldt menukort med brasilianske specialiteter, deriblandt nogle gode bøffer. Brasiliansk oksekød går jo ikke for at være det dårligste og Ib er gammel slagter og har et kød en gros salg ”on the side”. Vores tradition med grillarrangementer kan også holdes i hævd, da stedet tit afholder ”Churrascos”, som direkte oversat er grillaftener. Så bliver der smækket en ordentlig grill op udenfor. Jeg kan varmt anbefale chilipølserne. De sparker røv.

Jeg fik lejlighed til at hører ham ad om, hvad han ville sige til, hvis det skulle blive aktuelt, at vi kom forbi; også set i lyset af visse FCK-faciliteter længere nede af vejen. Det skulle der ikke være nogen problemer i. Der har kun været nogle lejlighedsvise arrangementer omkring FCK-Brøndby kampe, altså ikke noget fast. Der udover har der været besøg af de brasilianske FCK-spillere, mest tydeliggjort ved et par autografkort, der hænger over baren.
Hvis vi skulle beslutte os til at prøve det af, vil han gerne lave et tilbud med ølkort. Fire fadøl eller brasiliansk flaskeøl for 100 kroner. Han er også klar på at vi pynter lidt op med AaB-gear, hvis vi skulle få lyst til det.

Transportmæssigt ligger det selvfølgelig lidt længere væk fra centrum end hedengangne Utopia, men der er under 800 m både til Fasanvej og Lindevang metrostationer. Bus 15 kører ad Peter Bangs Vej og stoppestedet Lindevangs Allé er 50 m fra caféen.
Hvad siger I til det – kunne det være noget?
/Hans B
Jeg synes det lyder ualmindeligt godt - den er jeg ihf med på!

Søndergard

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Yankee » 18. jul 2010, 13:25

Café Brasil er faktisk et rigtigt lækkert sted, men det er desværre lidt symptomatisk at en tråd om busture til AaBs kampe i provinsen ender i en debat om hvilket værtshus i København man skal se kampene på ;)

Mojoman
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 19. jul 2005, 09:46
Geografisk sted: 2000

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Mojoman » 18. jul 2010, 18:33

Café Brasil er faktisk et rigtigt lækkert sted, men det er desværre lidt symptomatisk at en tråd om busture til AaBs kampe i provinsen ender i en debat om hvilket værtshus i København man skal se kampene på
Sorry at jeg har crowded din turtråd.
Det var ikke bevidst. Jeg har nok fået læst overskriften som "Efteråret for København"
Hvis adm. kan smide den over i en anden eller sin egen tråd, så siger jeg tak.

On topic ;) - bliver der arrangeret en tur til selve jubilæumsarrangementet fredag d. 20.08?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Yankee » 19. jul 2010, 12:28

Det er slet ikke noget problem, synes bare det var lidt morsomt og desværre også typisk :S

Hvis andre har interesse i en tur til Herning, så meld gerne tilbage for vi er mindst et par stykker der ikke kan lade være selvom det er mandag :)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af MrBangDK » 25. jul 2010, 13:14

Mojn,

Uden at have fokus på kampen i Herning, så tillader jeg mig at poste i denne i tråd, da den hedder efteråret fra København...

Der er nu under en uge til at der er kamp i Parken - er der ved at blive udtænkt noget inden kampen fra ASC KBH's side? Ellers hører jeg gerne på Stafetten om de vil banke en grill op i gården...

/Bang
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 25. jul 2010, 13:23

MrBangDK skrev:Mojn,

Uden at have fokus på kampen i Herning, så tillader jeg mig at poste i denne i tråd, da den hedder efteråret fra København...

Der er nu under en uge til at der er kamp i Parken - er der ved at blive udtænkt noget inden kampen fra ASC KBH's side? Ellers hører jeg gerne på Stafetten om de vil banke en grill op i gården...

/Bang
Der er allerede kontakt til dem, og der bliver grillet og øl i gården. Jeg ved ikke lige hvorfor det ikke er annonceret herinde endnu, men regn med det fra et par timer inden kampstart.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af MrBangDK » 25. jul 2010, 13:33

Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:Mojn,

Uden at have fokus på kampen i Herning, så tillader jeg mig at poste i denne i tråd, da den hedder efteråret fra København...

Der er nu under en uge til at der er kamp i Parken - er der ved at blive udtænkt noget inden kampen fra ASC KBH's side? Ellers hører jeg gerne på Stafetten om de vil banke en grill op i gården...

/Bang
Der er allerede kontakt til dem, og der bliver grillet og øl i gården. Jeg ved ikke lige hvorfor det ikke er annonceret herinde endnu, men regn med det fra et par timer inden kampstart.
Tak for info - tanken kom blot op, da jeg mødte Tommy på vejen hjem fra Bornholm. Han spurgte, om vi ikke snart kommer og køber nogle øl hos ham - og det gør vi jo så :cheers:
Ska' vi hak'?

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Simon-RS » 27. jul 2010, 10:01

Hvor vil i være til at finde inden kampen på lørdag? Jeg er nemlig i København med damen denne weekend, så ville det være rart hvis man kunne nå ind et sted og få en øl med medfans inden kampen. Sidst vi gæstede foregik det hele på stafetten, men jeg formoder ikke at det er samme sted igen.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af MrBangDK » 27. jul 2010, 10:06

hej Simon,

Der tager du grueligt fejl - vi tager på Stafetten inden kampen, og det lader til at ASC KBH har fået arrangeret at de smider nogle dillere på grillen..
Ska' vi hak'?

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Efteråret fra København?

Indlæg af Simon-RS » 27. jul 2010, 10:08

Nå for søren da! Det lyder lækkert, så må man lige se om man kan overtale damen til at tage med et smut inden! Også kan man lige få genopfrisket det hele igen, da jeg var meget skeløjet sidste gang.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Besvar