Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af MichaelLarsen » 20. jul 2010, 13:33

Mojoman skrev:Hejsa

Jeg har ikke helt fundet ud af, om vi har vedtaget et nyt fælles samlingssted til at se de AaB-kampe i fjerneren vi ikke selv kan være til stede til.
Hvis budrunden stadig er åben har jeg et forslag.
Grundet min kones tilhørsforhold til et bestemt land, har jeg lige tilbragt en del af min ferie med at se VM-kampe på Café Brasil på Peter Bangs Vej 29.

Der må siges at være rigtig gode forhold. To storskærme (altså med projektor) samt yderligere to Tv-skærme. Canal 9 er i programpakken.
Væggene er prydet af billeder med diverse brasilianske landshold og fodboldspillere, Rio de Janeiro klubben Flamengo og et enkelt hyldestbanner til F1 køreren Ayrton Senna.

http://www.cafebrasil.dk/

Stedet drives af Barbara og Ib (Nej, ikke Simonsen ;O), som har haft det i et tocifret antal år. Stemningen er lidt den der sydlandske, hvor folk dropper forbi og hænger ud og ”ordner” verdenssituationen, men der er også fuldt menukort med brasilianske specialiteter, deriblandt nogle gode bøffer. Brasiliansk oksekød går jo ikke for at være det dårligste og Ib er gammel slagter og har et kød en gros salg ”on the side”. Vores tradition med grillarrangementer kan også holdes i hævd, da stedet tit afholder ”Churrascos”, som direkte oversat er grillaftener. Så bliver der smækket en ordentlig grill op udenfor. Jeg kan varmt anbefale chilipølserne. De sparker røv.

Jeg fik lejlighed til at hører ham ad om, hvad han ville sige til, hvis det skulle blive aktuelt, at vi kom forbi; også set i lyset af visse FCK-faciliteter længere nede af vejen. Det skulle der ikke være nogen problemer i. Der har kun været nogle lejlighedsvise arrangementer omkring FCK-Brøndby kampe, altså ikke noget fast. Der udover har der været besøg af de brasilianske FCK-spillere, mest tydeliggjort ved et par autografkort, der hænger over baren.
Hvis vi skulle beslutte os til at prøve det af, vil han gerne lave et tilbud med ølkort. Fire fadøl eller brasiliansk flaskeøl for 100 kroner. Han er også klar på at vi pynter lidt op med AaB-gear, hvis vi skulle få lyst til det.

Transportmæssigt ligger det selvfølgelig lidt længere væk fra centrum end hedengangne Utopia, men der er under 800 m både til Fasanvej og Lindevang metrostationer. Bus 15 kører ad Peter Bangs Vej og stoppestedet Lindevangs Allé er 50 m fra caféen.
Hvad siger I til det – kunne det være noget?
/Hans B
Under henvisning til Hans' forslag, der lyder rigtig fornuftigt, så kunne mit forslag være, at vi mødes til kampen på søndag den 25. juli kl. 1800 og checker stedet, hvis I har tid, lyst og mulighed for at dukke op? :cheers:
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af Lindvang » 20. jul 2010, 15:39

Jeg finder Hans' forslag uhyre godt, og er bestemt også klar til at lade det komme an på en prøve meget snart. Søndagen må dog blive på Stadio Communale, men snart derefter er jeg med på en intro.

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af Agge » 20. jul 2010, 16:19

Jeg er også frisk...

Så må Lindvang finde sig i at vi andre bestemmer om stedet er værdigt nok til os ;)

Hvidt Lys
Miniput
Miniput
Indlæg: 9
Tilmeldt: 11. mar 2010, 21:43
Favoritspiller: Wæhler og Schwarz
Geografisk sted: København K

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af Hvidt Lys » 21. jul 2010, 12:50

Jeg vil også gøre hvad jeg kan for at komme forbi.
Derudover synes jeg det er kanon, med et seriøst bud på nyt tilholdssted til TV-kampene, nu hvor den nye sæson starter.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af MichaelLarsen » 21. jul 2010, 18:31

Arrangementet er nu oprettet som event på facebook og I må meget gerne smide jeres tilmelding der: http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 2442994885 :cheers:
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af Steve-Dave » 22. jul 2010, 06:37

Jeg dukker også op på søndag. Det bliver spændende at se hvad den nye brasilianske forbindelse kommer til at kaste af sig i form af prøvespillere, koner osv. Godt arbejde, Hans!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af MichaelLarsen » 22. jul 2010, 16:52

Steve-Dave skrev:Jeg dukker også op på søndag. Det bliver spændende at se hvad den nye brasilianske forbindelse kommer til at kaste af sig i form af prøvespillere, koner osv. Godt arbejde, Hans!
Steve-Dave kendt i byen, for at byde på en god cigar, men kunne du uddybe, hvad du mener med "prøvespillere" i denne sammenhæng :)
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af Steve-Dave » 22. jul 2010, 17:28

MichaelLarsen skrev:
Steve-Dave skrev:Jeg dukker også op på søndag. Det bliver spændende at se hvad den nye brasilianske forbindelse kommer til at kaste af sig i form af prøvespillere, koner osv. Godt arbejde, Hans!
Steve-Dave kendt i byen, for at byde på en god cigar, men kunne du uddybe, hvad du mener med "prøvespillere" i denne sammenhæng :)
Det forklares nok bedst efter 4. fadøl i en mørk krog på Café Brasil, så du må lige være lidt tålmodig.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af BoT » 23. jul 2010, 14:07

Dette er det bedste forslag, der er fremkommet på debatside.dk i mange år. Inklusiv de mange ellers absolut gennemtænkte forslag til nye spillere i transferønske-tråden. Café Brazil ligger praktisk talt lige i min baghave, og jeg vil derfor selvfølgelig dukke op til debut-kamp søndag!!

Brugeravatar
TheRock
Superliga
Superliga
Indlæg: 564
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:39
Geografisk sted: København

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af TheRock » 23. jul 2010, 22:27

Hey... Jeg vil gerne med i Parken. Mødes folket så på Café Brazil før???
Fucking wankers!!!

Brugeravatar
TheRock
Superliga
Superliga
Indlæg: 564
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:39
Geografisk sted: København

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af TheRock » 24. jul 2010, 10:30

Jeg er iNteresseet iat høre om I nogensinde har haft problemer med andre fan fraktioner, der vidste I holdt til på henholdsvis Carla og Utopia?
Tænker bare på om I har overvejet sådan nogle ting og om Café Brazil har tænkt det hele igennem?
Nu er min oplevelse at vi Aalborgensere (generelt) har en ret afslappet holdning til fodbold og AaB, men der er jo, specielt i hovedstadsområdet nogle grupperinger, som finder identitet og styrke i en gruppe og nogle kan evt. godt finde på at overfalde AaB fans for at vise deres værd internt i gruppen. NO SHIT!
Fucking wankers!!!

raslee
2. div
2. div
Indlæg: 115
Tilmeldt: 25. jul 2005, 18:27
Geografisk sted: København

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af raslee » 24. jul 2010, 11:25

@ TheRock

Du kyler om dig med indlæg! Tror ikke det her er tråden til debat om hverken dit første eller dit andet indlæg!

And there you have it - Plask - Faldt lige i!!
raslee

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af Konsulenten » 24. jul 2010, 12:42

TheRock skrev:Jeg er iNteresseet iat høre om I nogensinde har haft problemer med andre fan fraktioner, der vidste I holdt til på henholdsvis Carla og Utopia?
Tænker bare på om I har overvejet sådan nogle ting og om Café Brazil har tænkt det hele igennem?
Nu er min oplevelse at vi Aalborgensere (generelt) har en ret afslappet holdning til fodbold og AaB, men der er jo, specielt i hovedstadsområdet nogle grupperinger, som finder identitet og styrke i en gruppe og nogle kan evt. godt finde på at overfalde AaB fans for at vise deres værd internt i gruppen. NO SHIT!
Jeg må kraftigt advare imod den københavnske kultureliteklak.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af BoT » 24. jul 2010, 13:49

Konsulenten skrev:
TheRock skrev:Jeg er iNteresseet iat høre om I nogensinde har haft problemer med andre fan fraktioner, der vidste I holdt til på henholdsvis Carla og Utopia?
Tænker bare på om I har overvejet sådan nogle ting og om Café Brazil har tænkt det hele igennem?
Nu er min oplevelse at vi Aalborgensere (generelt) har en ret afslappet holdning til fodbold og AaB, men der er jo, specielt i hovedstadsområdet nogle grupperinger, som finder identitet og styrke i en gruppe og nogle kan evt. godt finde på at overfalde AaB fans for at vise deres værd internt i gruppen. NO SHIT!
Jeg må kraftigt advare imod den københavnske kultureliteklak.
Præcis. Den er endda særlig aggressiv her på det ydre Frederiksberg!!

Brugeravatar
TheRock
Superliga
Superliga
Indlæg: 564
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:39
Geografisk sted: København

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af TheRock » 24. jul 2010, 19:32

Hmm så blev I fornærmede... sammenhold wauw.
Fucking wankers!!!

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af Magic » 25. jul 2010, 15:05

Er det hlet sikkert med i aften? Gider ikke cykle fra Amager for at finde en flok letpåklædte sambapiger danse i baren...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af MrBangDK » 25. jul 2010, 15:06

Magic skrev:Er det hlet sikkert med i aften? Gider ikke cykle fra Amager for at finde en flok letpåklædte sambapiger danse i baren...
Vi er da i hvert fald 16 der skal spise, så mon ikke det bliver til noget...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 25. jul 2010, 15:31

Magic skrev:Er det hlet sikkert med i aften? Gider ikke cykle fra Amager for at finde en flok letpåklædte sambapiger danse i baren...

Nej, jeg HADER også når det sker...

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af Magic » 25. jul 2010, 16:56

Cool... Så kigger jeg nok forbi til noget bold.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Forslag til nyt mødested og kampen AaB-BIF søndag

Indlæg af MrBangDK » 25. jul 2010, 21:09

Hjemvendt til det fantastisk smukke Herlev efter et smut til storbyen... Frederiksberg, mit gamle hood, I love you!!!

Bedømmelse af Cafe Brazil

Positivt
God beliggenhed
God mad (ift. prisen)
Røgfrit lokale
Billige øl
Venlig betjening
Tre store skærme
Vil holde åbent om mandagen, hvis der er kamp
Canal 9
Ingen farlige fraktioner som kommer og råber af os

Negativt
Ikke Utopia
AaB spiller som en sæk kartofler!
... ?????

Jeg siger ja tak til Café Brazil som fremtidigt AaB i KBH hangout..

/Bang
Ska' vi hak'?

Besvar