AaB-EfB

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Lindvang

AaB-EfB

Indlæg af Lindvang » 19. aug 2010, 20:13

Den gode Hans Baggesgaard har i dag lavet en aftale med Ib, hvis der skulle være interesse for at spise noget kød til øllene.

Allerede nu har jeg naturligvis glemt navnet, måske det var 'picanta'. I hvert fald er det noget med kød i ad libitumagtige mængder, således at man skulle kunne føle en vis mæthedsfornemmelse.

Hele herligheden inkl. fire af de gode glas for 250 kr. Og naturligvis er der efterfølgende ølkort til normalpris.

Derudover ville han smække nogle chilipølser på bordet for ligesom at komme i den rette stemning til kødgildet.

Man kan naturligvis også få salat, suppe og andet fruentimmermad, hvis ej man kan døje kød.

Giv lige en melding til mig senest i morgen aften ved 22-tiden, så jeg kan melde vores appetit videre.

Mojoman
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 19. jul 2005, 09:46
Geografisk sted: 2000

Re: AaB-EfB

Indlæg af Mojoman » 19. aug 2010, 22:48

Fra Wiki:
Rump cover or rump cap is a cut of beef that is in some countries considered to be the best part of the steer or heifer (even better than filet mignon) due to its marked flavor. It is famous and well liked in South American countries, especially Brazil, where it is known as "Picanha".

Her et vellignende billede af picanha:
http://www.picanhamania.com.br/

Besvar