Hvor ser i AaB kampe i København?

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Hvor ser i AaB kampe i København?

Indlæg af AllanPedersen » 23. sep 2010, 07:50

Jeg har boedet i København i 3 år.. og har egentlig altid set kampene fra lejligheden men jeg har ikke canal 9 og gider ikke investere i lortet.. og da min roomate som også er AaB fan er flyttet.. er det bare ikke det samme at sidde der alene og råbe af skærmen

jeg har forsøgt at læse lidt rundt på nettet. .der var en cafe utopia.. men det ser ud til at være slut?
så var der en nut? .. og det sidste jeg kan se er en cafe erik er blevet "testet".. men ved ikke om den stadig bliver brugt

så er der en AaB bar i den her svenske by!?!
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:30
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: Hvor ser i AaB kampe i København?

Indlæg af GregersP » 26. sep 2010, 12:03

AllanPedersen skrev:så er der en AaB bar i den her svenske by!?!
Vi mødes nu på Cafe Brasil på Peter Bangs Vej 29. Det ligger meget tæt på metroen (Lindevang Fasanvej) og Peter Bangs Vej S-togs-station, ligesom der er gode forbindelser med busser.

Du kan se lidt mere om Brasil på http://www.cafebrasil.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Hvor ser i AaB kampe i København?

Indlæg af BoT » 26. sep 2010, 14:03

AllanPedersen skrev:Jeg har boedet i København i 3 år.. og har egentlig altid set kampene fra lejligheden men jeg har ikke canal 9 og gider ikke investere i lortet.. og da min roomate som også er AaB fan er flyttet.. er det bare ikke det samme at sidde der alene og råbe af skærmen

jeg har forsøgt at læse lidt rundt på nettet. .der var en cafe utopia.. men det ser ud til at være slut?
så var der en nut? .. og det sidste jeg kan se er en cafe erik er blevet "testet".. men ved ikke om den stadig bliver brugt

så er der en AaB bar i den her svenske by!?!
Okay, du har da vist ikke kigget VIRKELIG grundigt rundt på nettet... Alene på denne side er der over tre tråde, der handler om, at vi ser kampe på Brasil...

Besvar