SønderjyskE - AaB på Cafe Brasil lørdag kl. 1700

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

SønderjyskE - AaB på Cafe Brasil lørdag kl. 1700

Indlæg af MichaelLarsen » 12. okt 2010, 22:01

Så skete det, som flere mener er en af løsningerne for AaB, til at komme ud af den nuværende krise! Trænerskiftet blev mandag en realitet og Kent Nielsen er ny AaB cheftræner.

Der var dog allerede væsentlig bedre takter i sidste kamp mod OB, der dog endte med at løbe med sejren. Mon ikke denne AaB gejst og kampvilje kombineret med trænerskiftet kan løfte AaB op i et højere niveau og give en revanche for sidste kamp mod SønderjyskE, der hentede 3 point i Aalborg.

Vi mødes til kampen på Cafe Brasil, hvor der som altid vil være ølkort til 100 kr. for 4 fad og mulighed for at nyde en lækker brasiliansk bøf.

Du kan give en tilbagemelding på evt. deltagelse her: http://www.facebook.com/event.php?eid=155640627809804 . Vi ses til bold :cheers:
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: SønderjyskE - AaB på Cafe Brasil lørdag kl. 1700

Indlæg af BoT » 13. okt 2010, 11:02

Jeg plejer - ved min blotte tilstedeværelse på Brasil - at være garant for elendige AaB-indsatser. Alligevel regner jeg med at kigge forbi. Det ligger jo så tæt på, og de har kød.

Besvar