AaB - Brøndby

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

AaB - Brøndby

Indlæg af Flower » 17. nov 2010, 11:51

Hej Tjøwenhavnere
Jeg står i den suppedas, at jeg er i København fredag-mandag og kan derfor ikke se AaB imod Brøndby på søndag.

Er der nogen herinde der ved om kampen bliver sendt på et værthus, helst tæt inde ved København?
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - Brøndby

Indlæg af MrBangDK » 17. nov 2010, 12:33

Flower skrev:Hej Tjøwenhavnere
Jeg står i den suppedas, at jeg er i København fredag-mandag og kan derfor ikke se AaB imod Brøndby på søndag.

Er der nogen herinde der ved om kampen bliver sendt på et værthus, helst tæt inde ved København?
Hej Flower.

Den bliver helt sikkert vist på Café Brasil på Frederiksberg - det sted hvor AaBs fans i København mødes. Hvor den ellers vides ikke ....

/Bang
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Brøndby

Indlæg af Flower » 18. nov 2010, 08:36

MrBangDK skrev:
Flower skrev:Hej Tjøwenhavnere
Jeg står i den suppedas, at jeg er i København fredag-mandag og kan derfor ikke se AaB imod Brøndby på søndag.

Er der nogen herinde der ved om kampen bliver sendt på et værthus, helst tæt inde ved København?
Hej Flower.

Den bliver helt sikkert vist på Café Brasil på Frederiksberg - det sted hvor AaBs fans i København mødes. Hvor den ellers vides ikke ....

/Bang
Fedest, mange tak for det :)
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - Brøndby

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. nov 2010, 09:49

Flower skrev:
MrBangDK skrev:
Flower skrev:Hej Tjøwenhavnere
Jeg står i den suppedas, at jeg er i København fredag-mandag og kan derfor ikke se AaB imod Brøndby på søndag.

Er der nogen herinde der ved om kampen bliver sendt på et værthus, helst tæt inde ved København?
Hej Flower.

Den bliver helt sikkert vist på Café Brasil på Frederiksberg - det sted hvor AaBs fans i København mødes. Hvor den ellers vides ikke ....

/Bang
Fedest, mange tak for det :)
Hey, du kan helt sikkert også fange den på O'Learys på hovedbanegården, hvis det bare ikke kan blive centralt nok ;)

Det er dog et rimeligt charmeforladt sted, og der vil sikkert være en enkelt brøndbyfan eller ti. Tag hellere på Cafe Brasil og mød nogle ligesindede.

Besvar