Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af MichaelLarsen » 4. feb 2011, 19:35

Nu skal AMRDK jo ikke skræmmes helt væk, for det er jo sagt med et glimt i øjet - han er mere end velkommen og kan nok få en Baileys til ;)

BoT har meddelt, at han er at finde i Aalborg og til bold den weekend, så jeg har lige bestilt flybilletter, for ham savner jeg bare efter den lange vinter :kiss:
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af Lindvang » 4. feb 2011, 19:43

MichaelLarsen skrev:Nu skal AMRDK jo ikke skræmmes helt væk, for det er jo sagt med et glimt i øjet - han er mere end velkommen og kan nok få en Baileys til ;)

BoT har meddelt, at han er at finde i Aalborg og til bold den weekend, så jeg har lige bestilt flybilletter, for ham savner jeg bare efter den lange vinter :kiss:
Du kunne sgu da lige have koordineret med mig, gamle hat ;)

Hvornår tager du derop? Hvilket fly og hvornår retur? Jeg vil gerne have din flight plan!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af MichaelLarsen » 4. feb 2011, 19:45

Lindvang skrev:
MichaelLarsen skrev:Nu skal AMRDK jo ikke skræmmes helt væk, for det er jo sagt med et glimt i øjet - han er mere end velkommen og kan nok få en Baileys til ;)

BoT har meddelt, at han er at finde i Aalborg og til bold den weekend, så jeg har lige bestilt flybilletter, for ham savner jeg bare efter den lange vinter :kiss:
Du kunne sgu da lige have koordineret med mig, gamle hat ;)

Hvornår tager du derop? Hvilket fly og hvornår retur? Jeg vil gerne have din flight plan!
Det er jo BoT jeg savner, ikke dig din knallert!
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af Lindvang » 4. feb 2011, 19:47

MichaelLarsen skrev:
Lindvang skrev:
MichaelLarsen skrev:Nu skal AMRDK jo ikke skræmmes helt væk, for det er jo sagt med et glimt i øjet - han er mere end velkommen og kan nok få en Baileys til ;)

BoT har meddelt, at han er at finde i Aalborg og til bold den weekend, så jeg har lige bestilt flybilletter, for ham savner jeg bare efter den lange vinter :kiss:
Du kunne sgu da lige have koordineret med mig, gamle hat ;)

Hvornår tager du derop? Hvilket fly og hvornår retur? Jeg vil gerne have din flight plan!
Det er jo BoT jeg savner, ikke dig din knallert!
Point taken!

Men jeg vil gerne have din flight plan alligevel, nu jeg også tager derop. Så kan vi jo tage i lufthavnen i god tid og drikke flyversjusser. Medmindre din kone blokerer den igen.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af MichaelLarsen » 4. feb 2011, 19:50

Cimber: fredag kl. 1315 og retur mandag kl. 2015 :cheers:
Non scholae, sed vitae discimus

Garderen
1. div
1. div
Indlæg: 364
Tilmeldt: 11. maj 2007, 18:55
Geografisk sted: lorteøen

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af Garderen » 4. feb 2011, 22:23

Jeg tager også derop. Det bliver bare en lang køretur men genialt bliver det.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af BoT » 5. feb 2011, 10:43

BoT og lillebror tager med SAS lørdag kl. 14.50.

Og ja, jeg har også savnet dig Senior!

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af Rams » 5. feb 2011, 14:15

Mens Lindvang, Senior og BoT holder saunafest i Aalborg vil jeg fejre svigermor på Fyn :innocent:

Men glæder mig da til at drikke øl med jer igen. Tror endda jeg vil bryde mit hæderkronede princip om ikke at organisere mig og melde mig ind i ASC
In verbis simus faciles

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af MichaelLarsen » 12. feb 2011, 14:07

Vi er nogle stykker, der har valgt at se kampen på Energi Nord Arena og evt. tage en bid brød og helt sikkert nogle øl før kampen og måske en enkelt efter. Tilmelding til dette arrangement kan findes på FB: http://www.facebook.com/home.php#!/even ... 5723898225.
Der vil blive smidt et "Brasil" arrangement på i løbet af kort tid! :cheers:

RAMS vi ser frem til øl og medlemsskab. Hils svigermor :P
Non scholae, sed vitae discimus

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af Simon-RS » 15. feb 2011, 08:56

MichaelLarsen skrev:Vi er nogle stykker, der har valgt at se kampen på Energi Nord Arena og evt. tage en bid brød og helt sikkert nogle øl før kampen og måske en enkelt efter.
Det hedder Aalborg Stadion, ikke Energi Nord Arena tak ;).

Auxilia forsøger at arrangere en fællesopvarmning, der skal nok komme udmelding, når (hvis) tingene falder på plads.
- Så kig forbi, hvis det bliver en realitet!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Garderen
1. div
1. div
Indlæg: 364
Tilmeldt: 11. maj 2007, 18:55
Geografisk sted: lorteøen

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af Garderen » 15. feb 2011, 10:54

Hej Simon, det lyder ganske udmærket. Hvornår regner i med at vide noget om det?

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af Simon-RS » 15. feb 2011, 11:02

Garderen skrev:Hej Simon, det lyder ganske udmærket. Hvornår regner i med at vide noget om det?
Der arbejdes selvfølgelig, på at finde ud af det så hurtigt som muligt. Vi håber meget, at det kan blive en realitet.

Meelsen skrev dette i "Fyldt Stadion mod Silkeborg 05-03-2011"-tråden:
Meelsen skrev:Auxilia er ved at arrangere march før kampen og har snart en aftale i hus med en bar vi kan feste på efter kampen. Mere info følger en af de nærmeste dage!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af MichaelLarsen » 15. feb 2011, 11:43

Simon-RS skrev:
MichaelLarsen skrev:Vi er nogle stykker, der har valgt at se kampen på Energi Nord Arena og evt. tage en bid brød og helt sikkert nogle øl før kampen og måske en enkelt efter.
Det hedder Aalborg Stadion, ikke Energi Nord Arena tak ;).

Auxilia forsøger at arrangere en fællesopvarmning, der skal nok komme udmelding, når (hvis) tingene falder på plads.
- Så kig forbi, hvis det bliver en realitet!
Simon kan du så lige formå AaB til at rette det, for de har skrevet forkert på hele hjemmesiden:

"Energi Nord Arena er AaB’s faste hjemmebane beliggende i Aalborgs vestlige bydel på Harald Jensens Vej. Energi Nord Arena har plads til 13.800 tilskuere, heraf 7.700 på siddepladser på NORDJYSKE- og Sonofon Tribunen, mens de resterende 6.100 pladser på Faxe Kondi- og Spar Nord Tribunen primært benyttes til ståpladser"

Vi ses på Spar Nord....nå nej, så er det jo også forkert :)
Non scholae, sed vitae discimus

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af Simon-RS » 15. feb 2011, 15:40

MichaelLarsen skrev:
Simon-RS skrev:
MichaelLarsen skrev:Vi er nogle stykker, der har valgt at se kampen på Energi Nord Arena og evt. tage en bid brød og helt sikkert nogle øl før kampen og måske en enkelt efter.
Det hedder Aalborg Stadion, ikke Energi Nord Arena tak ;).

Auxilia forsøger at arrangere en fællesopvarmning, der skal nok komme udmelding, når (hvis) tingene falder på plads.
- Så kig forbi, hvis det bliver en realitet!
Simon kan du så lige formå AaB til at rette det, for de har skrevet forkert på hele hjemmesiden:

"Energi Nord Arena er AaB’s faste hjemmebane beliggende i Aalborgs vestlige bydel på Harald Jensens Vej. Energi Nord Arena har plads til 13.800 tilskuere, heraf 7.700 på siddepladser på NORDJYSKE- og Sonofon Tribunen, mens de resterende 6.100 pladser på Faxe Kondi- og Spar Nord Tribunen primært benyttes til ståpladser"

Vi ses på Spar Nord....nå nej, så er det jo også forkert :)
Jeg hader bare de nye fine sponsor-navne..
For mig er det Aalborg Stadion og Vesttribunen, men sådan er vi forskellige ;).
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Sæsonstart - er der stemning for fællesarrangement?

Indlæg af Simon-RS » 19. feb 2011, 00:38

Så er tingene faldet på plads:

http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 83&index=1" onclick="window.open(this.href);return false;

viewtopic.php?f=12&t=14214" onclick="window.open(this.href);return false;
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Besvar